TS blijkbaar, vandaar dit topic.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:59 schreef JWTOG het volgende:
No, No, I'm Sorry.
The correct answer is, who GIEVES A f*ck.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:59 schreef F1Bas het volgende:
Laat de niet Ajacieden maar lekker hopen, het gebreurt toch niet
Anders verzin je even een goede naam.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
anders neem jij even je medicijnen, en een cyanidepil, als je bezig bent.
Lovre raakte zijn tegenstander niet of nauwelijks, Huntelaar wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:13 schreef Jasza het volgende:
Was niet zo;n overtreding als Lovre, denk dus dat er niks gebeurd.
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lovre raakte zijn tegenstander niet of nauwelijks, Huntelaar wel.
Je hebt je armen niet nodig om omhoog te springen hoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:17 schreef Chadi het volgende:
Moet ie zijn armen langs zijn lichaam plakken of zo.??? wat onzin zeg.. die gast komt zelf op ellebooghoogte..
Nou jij begrijpt er dus helemaal niks van. ..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je hebt je armen niet nodig om omhoog te springen hoor.
Jawel hoor, maar jij gezien je uitgelulde reactie blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:24 schreef Chadi het volgende:
Nou jij begrijpt er dus helemaal niks van. ..
Ruud gaat de pannen van het dak spelen, dus we hebben hem niet nodigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wordt uitkijken op het WK met die strak geinstrueerde scheidsrechters.
Jij springt altijd als een houten plank omhoog?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar jij gezien je uitgelulde reactie blijkbaar niet.
Ik plant mn ellebogen niet in het gezicht van iemand achter me. Bovendien is het makkelijk aan te leren, zie Alcides.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:40 schreef sammeh het volgende:
Jij springt altijd als een houten plank omhoog?
Open jij dan eens een normaal topic.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ga slapen, als je niks toe te voegen hebt, opa.
Dat was de bedoeling, maarja zielige Ajaciedjes moeten weer komen huilen hier. Dat ik een calimero ben en dat Huntelaar het allemaal niet expres deedquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:34 schreef Beschouw het volgende:
Open jij dan eens een normaal topic.
Sjongejonge. Voetballen kan sowieso voor iedereen verkeerd aflopen. Bedrijfsrisico zullen we het maar noemen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja link was het zeker, hij zal hem maar net verkeerd raken... op zijn slaap ofzo.. dan kan het toch vervelend aflopen.
Nou de Hoge raad heeft onlangs besloten dat een sportovertreding bestraft kan worden als zware mishandeling. En daarmee is het "risico van het vak" ingeperkt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:47 schreef Beschouw het volgende:
Sjongejonge. Voetballen kan sowieso voor iedereen verkeerd aflopen. Bedrijfsrisico zullen we het maar noemen.
Dat was een hele andere situatie waarbij 2 spelers voor de bal gingen, en de speler die te laat was (Lurling in dit geval) niet meer terug kon. Maargoed het is natuurlijk wel weer des ajacieds om er allerlei dingen bij te halen die er niks mee te maken hebben. Bovendien is het een feit dat Huntelaar regelmatig een smerige overtreding maakt terwijl hij daar (vrijwel) nooit voor geschorst wordt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gebeuren wel ergere dingen. Kan me nog wel een overtreding van je maatje lurling herinneren een tijdje geleden. Maar ik vind het meer een twijfelgeval want hij is al in de lucht als zuiverloon springt. Om er nu een topic over te openen gaat wel ver trouwens, Misschien in het schandalige,grove overtredingen topic
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bovendien is het een feit dat Huntelaar regelmatig een smerige overtreding maakt terwijl hij daar (vrijwel) nooit voor geschorst wordt.
Hou op joh. Het is geen bewuste elleboog, maar een onhandige beweging.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Robbie heeft wel gelijk. Huntelaar had er gewoon af gemoeten, net als Suarez een aantal weken geleden in de competitiewedstrijd..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |