Natrappen vorige week richting Zuiverloon (bij ingooi in de 1e helft) mocht er anders ook best zijn hoor.. Maar denk jij nu echt dat ze daarvan beelden gaan laten zien bij RTL, dan wel dat de KNVB zoiets uit gaat zoeken?quote:Op maandag 5 mei 2008 23:19 schreef VoreG het volgende:
vorige keer was er niks aan de hand. Die van vandaag heb ik niet gezien, iemand beelden?
Idd....quote:
Als dit al overtredingen zijn kun je bij voorbaat wel bij een luchtduel gaan fluitenquote:Op maandag 5 mei 2008 23:33 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een gejank, zeg. Hij springt, ziet niet waar de verdediger is en raakt hem. Kan gebeuren, toch?
Hij springt en heeft gewoon z'n handen naast z'n lichaam te houden. Simpel toch?quote:Op maandag 5 mei 2008 23:33 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een gejank, zeg. Hij springt, ziet niet waar de verdediger is en raakt hem. Kan gebeuren, toch?
Je kon duidelijk zien dat hij nog even de elleboog wat naar buiten drukte om zijn tegenstander te raken. Ik zeg niet dat het een volle elleboog is waarvoor hij 4 wedstrijden geschorst moet worden, maar er mag zeker wel voor gefloten worden en een gele kaart gegeven worden. Zeker als je ziet waarvoor anderen op de bon worden geslingerd.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:33 schreef M0NTANA het volgende:
dat natrappen was inderdaad een rode kaart waard, dat geeft (vrijwel) iedereen ook toe.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Natrappen vorige week richting Zuiverloon (bij ingooi in de 1e helft) mocht er anders ook best zijn hoor.. Maar denk jij nu echt dat ze daarvan beelden gaan laten zien bij RTL, dan wel dat de KNVB zoiets uit gaat zoeken?
Laat mannen als Derksen, Borst en Van Halst er maar eens flink over klagen, dan kan de KNVB bijna niet anders dan reageren, maar afijn.. die zien hun broodwinning liever ook niet in lucht opgaan. Kennelijk moet je daar als subtopper maar mee leren leven. Goed in ieder geval dat GJV daar nu wat over zegt, benieuwd of hij volgend jaar als trainer van Feijenoord ook zo reageert wanneer zijn mannen 'niet-benadeeld' worden..
edit:
De woorden van GJV waren overigens niet zozeer gericht op de KJH-'incidenten', maar meer richting het ontzettend belabberde niveau van de arbitrage en dan vooral de inconsequentheid. Het marchanderen, om maar de woorden van GJV zelf te gebruiken..
Maar er wordt weer geen onderzoek naar gestart, laatst met Suarez idem dito. Als dit soort acties plaatsvinden tegen een Ajacied dan wordt het veelal erg breed uitgemeten en krijgt de speler in kwestie vaak een schorsing obv TV-beelden aan de broek.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
dat natrappen was inderdaad een rode kaart waard, dat geeft (vrijwel) iedereen ook toe.
In een stadion kun je alles ook veel beter beoordelen dan op TV met herhalingen en al.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:40 schreef Scorpie het volgende:
En ja hoor, de eerste huilies melden zich alweer. Er was niemand in het stadion die ook maar enigzins dacht aan een bewuste elleboogstoot, maar de teletekst-huilies hier weten het zeker weer beter
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:40 schreef Scorpie het volgende:
En ja hoor, de eerste huilies melden zich alweer. Er was niemand in het stadion die ook maar enigzins dacht aan een bewuste elleboogstoot, maar de teletekst-huilies hier weten het zeker weer beter
Ja, als Ajacied kunnen wij er weinig aan doen. Best begrijpelijk dat wij er niet mee zitten als Huntelaar geen rood krijgt voor natrappen of Emanuelson geen tweede gele kaart, toch? Fouten van de scheidsrechters, wij profiteren.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar er wordt weer geen onderzoek naar gestart, laatst met Suarez idem dito. Als dit soort acties plaatsvinden tegen een Ajacied dan wordt het veelal erg breed uitgemeten en krijgt de speler in kwestie vaak een schorsing obv TV-beelden aan de broek.
Heb het niet gezien maar het was er vast een.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:19 schreef VoreG het volgende:
vorige keer was er niks aan de hand. Die van vandaag heb ik niet gezien, iemand beelden?
Ik dacht aan den Ouden, maar die kreeg al rood. Volgens mij doen ze het meeste tegenwoordig af met het aloude en erg gemakkelijke "de scheidsrechter zag het en we komen niet aan zijn oordeel"quote:Op maandag 5 mei 2008 23:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, als Ajacied kunnen wij er weinig aan doen. Best begrijpelijk dat wij er niet mee zitten als Huntelaar geen rood krijgt voor natrappen of Emanuelson geen tweede gele kaart, toch? Fouten van de scheidsrechters, wij profiteren.
Ik ken trouwens geen één speler die de laatste tijd een schorsing heeft gehad na TV-beelden. Jij?
Achteraf verloren we het kampioenschap door een fout van de scheids, dan hadden we dit gejank nu niet gehad.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, als Ajacied kunnen wij er weinig aan doen. Best begrijpelijk dat wij er niet mee zitten als Huntelaar geen rood krijgt voor natrappen of Emanuelson geen tweede gele kaart, toch? Fouten van de scheidsrechters, wij profiteren.
Die is toch vrijgesproken? Dat snapte ik ook niet, Reekers gaf namelijk niet aan dat er niets gebeurde. Hij zei dat hij een tik kreeg (wist niet of het bewust of onbewust was) waardoor hij een paar seconden van de wereld was.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik dacht aan den Ouden, maar die kreeg al rood. Volgens mij doen ze het meeste tegenwoordig af met het aloude en erg gemakkelijke "de scheidsrechter zag het en we komen niet aan zijn oordeel"
Het klopt inderdaad dat er weinig spelers obv televisiebeelden geschorst zijn de laatste tijd. Ajacieden verwijt ik uiteraard helemaal niets, maar scheidsrechters kunnen zich wel voor een wedstrijden beter verdiepen in eventuele nare trekjes van spelers.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ken trouwens geen één speler die de laatste tijd een schorsing heeft gehad na TV-beelden. Jij?
Je hebt het gemist heb het namelijk wel gezien in de samenvatting.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:13 schreef Sloggi het volgende:
De positivo's van RTL lieten het niet zien (of ik heb het gemist). Iemand een gifje?
Heb het gezien, en ja 't was er wéér een.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Heb het niet gezien maar het was er vast een.
Dat gebeurd op zich ook wel, maar lijkt meer afhankelijk van de mediahype die er gaat heersen. Suarez kreeg die pingel tegen Twente niet vanwege zijn bedenkelijke reputatie van de eerste seizoenshelft. Als je Huntelaar 2 maanden lang gaat uitvergroten qua ellebogen, dan gaat een scheidsrechter daar ook in mee denk ik. Spelers met een reputatie "hard" te zijn, krijgen bv veel sneller een gele kaart. Ajacieden hoef je in deze ook helemaal niks te verwijten, die kunnen er weinig aan doen dat Huntelaar losse elleboogjes heeft. De TV beelden worden ineens maar weinig ingezet, omdat men vind dat de scheidsrechter het dan al beoordeeld heeft, belachelijk.. wat als Bouazouan door de scheidsrechter als een ongelukkige afpak actie was beoordeeld?quote:Op maandag 5 mei 2008 23:59 schreef Blawh het volgende:
Verder klopt het inderdaad dat er weinig spelers obv televisiebeelden geschorst zijn de laatste tijd. Ook verwijt ik de Ajacieden helemaal niets, maar scheidsrechters kunnen zich wel voor een wedstrijden beter verdiepen in eventuele nare trekjes van spelers.
Nee, vind ik niet. Kijk maar naar Suárez, die heeft de naam gehad (terecht, is ook bestraft met gele kaarten), maar is nu steeds het slachtoffer door geen penalties mee te krijgen. FC Twente bijvoorbeeld...quote:Op maandag 5 mei 2008 23:59 schreef Blawh het volgende:
.., maar scheidsrechters kunnen zich wel voor een wedstrijden beter verdiepen in eventuele nare trekjes van spelers.
Welke hetze? Op televisie worden telkens de beelden niet vertoond. Noem je dit topic een hetze?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:09 schreef Sethje het volgende:
Deze hetze jegens KJH slaat gewoon nergens op, behalve op dingsdag dan LOLLLER!!!!!, maar ff seriues er worden veel viezere overtredingen gemaakt en over het hoofd gezien. En als spits moet je je gewoon beschermen daar vind ik niks mis mee, maak je maar lekker breed bij een kopduel.
Hehe ja zo klinkt het wat groots, maar er word op VBL overdreven veel de nadruk gelegd over vermeende elleboogstoten van KJH. Al pakt ie thuis iets uit de koelkast waarbij iemand in de buurt staat en het word gefilmd zou Robbie over een Elleboogstoot sprekenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Welke hetze? Op televisie worden telkens de beelden niet vertoond. Noem je dit topic een hetze?.
Ach ja, Lovre krijgt rood en 3 wedstrijden schorsing aan zijn broek voor zo'n zogenaamde elleboog.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:29 schreef Sethje het volgende:
[..]
Idd....
Al dat gezuig tegen KJH. Een duidelijke elleboog OK, dan ga ik hem niet verdedigen. Maar als hij dit als spits niet mag doen dan kan ie net zo goed zichzelf tegen zijn kop slaan want dan krijgt ie het net zo hard terug van de verdedigers
Zou met niet verbazen inderdaad, zal niet de eerste Ajacied zijn die zn vrouw slaat.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:14 schreef Sethje het volgende:
Al pakt ie thuis iets uit de koelkast waarbij iemand in de buurt staat en het word gefilmd zou Robbie over een Elleboogstoot spreken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |