Dat verbaast me nixquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heet geen Cyb die ze spulletjes van de vrachtwagen krijgt he
Als de prijs niet echt een probleem is zeg ik:quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd!
Welke set kan ik het best nemen?
4 jaar ofzoquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ok, maar hoe lang gaat het duren voordat er een nieuwe Xbox uit gaat komen? Niet dat ik nu een 360 ga halen, maar dat er over 1 jaar al weer een nieuwe versie is.
Hij twijfelt tussen de Xbox 360 en Wii? Wat begrijp jij niet?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:43 schreef Wouter2006 het volgende:
dirk, 360 nemen
-PS3 online vette lag
-PS3 ook problemen met name blu ray laser.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:43 schreef Wouter2006 het volgende:
dirk, 360 nemen
-Beter spelaanbod
-Betere online
-Gaat nie meer (snel) kapot
-PS3 online vette lag
-PS3 ook problemen met name blu ray laser.
-Als 360 kapot is dan binnen 10 dagen een nieuwe, PS3 binnen 6 weken
-Gears Of War
-Wii zo'n kutsysteem, graphics uit 1996 en brakke besturing.
Hoe tof het er ook uitziet, ik vraag me af of dat niet snel gaat vervelen als dat de enige gameplay is. In Crackdown was het erg tof om over gebouwen te springen enzo, maar daar had je ook nog guns, auto's, etc. Wel een game om in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer Mirror's Edge:
http://www.gamevideos.com/video/id/18706
Er zitten ook guns in! En hand-to-hand combat! En kleuren! (iets wat de meeste first person shooters tegenwoordig missen)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:08 schreef kepler het volgende:
[..]
Hoe tof het er ook uitziet, ik vraag me af of dat niet snel gaat vervelen als dat de enige gameplay is. In Crackdown was het erg tof om over gebouwen te springen enzo, maar daar had je ook nog guns, auto's, etc. Wel een game om in de gaten te houden
Ik dacht juist gelezen te hebben dat er (bijna) geen guns inzittenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Er zitten ook guns in! En hand-to-hand combat! En kleuren! (iets wat de meeste first person shooters tegenwoordig missen)
Mirror's Edge wordt epic!
Heb je de trailer wel bekeken?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik dacht juist gelezen te hebben dat er (bijna) geen guns inzitten
Ik wil wel eens een zwart/wit spelquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Kleuren!
psn is ook wel goed, maar live is wel beterquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Lag online??? Dikke bullshit.
Ik ben zelf PS3 eigenaar en respecteer ieders beslissing , maar verkoop geen onzin aub.
hoop eerder 2 jaarquote:
jaja, dat zag ik later pasquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij twijfelt tussen de Xbox 360 en Wii? Wat begrijp jij niet?
En waar heeft u het over?quote:
week nie meer volgens mij ging me quote verkeerdquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En waar heeft u het over?
hmm die link die cyb post is niet verkeerd opzich, van die xbox. Jammer zit die toysrus in ehv en moet ik trein pakken.
Xboxhome.nl had ook mooie aanbieding, maar leveren alleen in de 1ste 2 weken van mei, nja dan zal ie nu onderhand wel op zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |