Dat verbaast me nixquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heet geen Cyb die ze spulletjes van de vrachtwagen krijgt he
Als de prijs niet echt een probleem is zeg ik:quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd!
Welke set kan ik het best nemen?
4 jaar ofzoquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ok, maar hoe lang gaat het duren voordat er een nieuwe Xbox uit gaat komen? Niet dat ik nu een 360 ga halen, maar dat er over 1 jaar al weer een nieuwe versie is.
Hij twijfelt tussen de Xbox 360 en Wii? Wat begrijp jij niet?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:43 schreef Wouter2006 het volgende:
dirk, 360 nemen
-PS3 online vette lag
-PS3 ook problemen met name blu ray laser.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:43 schreef Wouter2006 het volgende:
dirk, 360 nemen
-Beter spelaanbod
-Betere online
-Gaat nie meer (snel) kapot
-PS3 online vette lag
-PS3 ook problemen met name blu ray laser.
-Als 360 kapot is dan binnen 10 dagen een nieuwe, PS3 binnen 6 weken
-Gears Of War
-Wii zo'n kutsysteem, graphics uit 1996 en brakke besturing.
Hoe tof het er ook uitziet, ik vraag me af of dat niet snel gaat vervelen als dat de enige gameplay is. In Crackdown was het erg tof om over gebouwen te springen enzo, maar daar had je ook nog guns, auto's, etc. Wel een game om in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer Mirror's Edge:
http://www.gamevideos.com/video/id/18706
Er zitten ook guns in! En hand-to-hand combat! En kleuren! (iets wat de meeste first person shooters tegenwoordig missen)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:08 schreef kepler het volgende:
[..]
Hoe tof het er ook uitziet, ik vraag me af of dat niet snel gaat vervelen als dat de enige gameplay is. In Crackdown was het erg tof om over gebouwen te springen enzo, maar daar had je ook nog guns, auto's, etc. Wel een game om in de gaten te houden
Ik dacht juist gelezen te hebben dat er (bijna) geen guns inzittenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Er zitten ook guns in! En hand-to-hand combat! En kleuren! (iets wat de meeste first person shooters tegenwoordig missen)
Mirror's Edge wordt epic!
Heb je de trailer wel bekeken?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik dacht juist gelezen te hebben dat er (bijna) geen guns inzitten
Ik wil wel eens een zwart/wit spelquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Kleuren!
psn is ook wel goed, maar live is wel beterquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Lag online??? Dikke bullshit.
Ik ben zelf PS3 eigenaar en respecteer ieders beslissing , maar verkoop geen onzin aub.
hoop eerder 2 jaarquote:
jaja, dat zag ik later pasquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij twijfelt tussen de Xbox 360 en Wii? Wat begrijp jij niet?
En waar heeft u het over?quote:
week nie meer volgens mij ging me quote verkeerdquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En waar heeft u het over?
hmm die link die cyb post is niet verkeerd opzich, van die xbox. Jammer zit die toysrus in ehv en moet ik trein pakken.
Xboxhome.nl had ook mooie aanbieding, maar leveren alleen in de 1ste 2 weken van mei, nja dan zal ie nu onderhand wel op zijn
Op een RRoD wel ja!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:22 schreef Black-Hole het volgende:
Arghhhhh, denk je lekker met GTA4 te kunnen beginnen begeeft je xbox het ineens. Artifacts ineens in beeld en en een gecrashde game. Herstarten en een RROD, en dat na 15 minuten gametime![]()
Maar ja, het moest er eens van komen, werkte probleemloos vanaf december 2005........... tot vandaag dus
Edit: net de console geregistreerd en volgens Microsoft zit er geen garantie meer op. Volgens mij was de garantie toch verlengd naar 3 jaar?
zoals ik al eerder zij , FUCK GTA deze game wordt echt geweldigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer Mirror's Edge:
http://www.gamevideos.com/video/id/18706
aleen maar beter , ze is japans dus ze moet shurikens en katana's gebruiken dat is veel coolerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik dacht juist gelezen te hebben dat er (bijna) geen guns inzitten
Leugens!quote:
Ga jij maar met je katana lopen zwieren en zwaaien dan maaik je wel kapot met een P90 PDWquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zij , FUCK GTA deze game wordt echt geweldig
[..]
aleen maar beter , ze is japans dus ze moet shurikens en katana's gebruiken dat is veel cooler
ja liegen op het internet is ook zo belonendquote:
dat is echt voor mietjesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga jij maar met je katana lopen zwieren en zwaaien dan maaik je wel kapot met een P90 PDW
[ afbeelding ]
Sweet
Wat jij wil Wesquote:
En L.A. Noire. Maar daar horen we ook niks meer van.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat jij wil Wes![]()
[ afbeelding ]
http://pandemicstudios.com/saboteur/
Helaas lange tijd niks meer van vernomen...
quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat jij wil Wes![]()
[ afbeelding ]
http://pandemicstudios.com/saboteur/
Helaas lange tijd niks meer van vernomen...
ik heb zelf dit probleem ook gehad. enige manier dat ik het kon oplossen was in msn web messenger de naam goed zetten, op de xbox neemt ie dit dan over.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:54 schreef Snever het volgende:
Ik heb een serieuze vraag
Ik heb dus sinds vandaag xbox live silver + gold
Nu zat ik net vrolijk gta4 te spelen maar toen zag ik ineens dat iemand wat tegen me zei op msn. Dus ik ga naar het dashboard. Nu blijkt dat mijn msn naam op de xbox360 anders is dan gewoon msn op mijn pc. In dit geval is het op de xbox360 een naam van een maand geleden
Weet iemand hoe ik dit kan veranderen???
Danku
Saints Row wordt echt wel tof!quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/33600.html
Wat is dit spuuglelijk vergeleken met GTA IV zeg.
En maar wanhopig veel videos vrijgeven de laatste dagen
Ah shit, AQuila vind hem nu al tof. Het is een definitieve afrader om de game aan te schaffen dus...quote:
inderdaad , en mirror's edge lijkt hem tegen te vallen dus dat wordt gewoon een hele vette gamequote:Op woensdag 7 mei 2008 08:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah shit, AQuila vind hem nu al tof. Het is een definitieve afrader om de game aan te schaffen dus...
ME gaat zo niets wordenquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
inderdaad , en mirror's edge lijkt hem tegen te vallen dus dat wordt gewoon een hele vette game
Ja, het is echt not-done om nieuwe dingen uit te proberenquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ME gaat zo niets wordenDie game is echt epilepsie opwekkend en first person platforming gaat niet werken, of ze moeten een groot deel automatisch laten verlopen zoals bijvoorbeeld in Prince of Persia.
Dat is precies wat ik wil zeggen jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja, het is echt not-done om nieuwe dingen uit te proberen
we zetten het gewoon in de OPquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:27 schreef Rossdale het volgende:
Je zit altijd goed, wanneer je het tegenovergestelde van AQuila360 doet!
Dat zou ook wel een goede slogan zijn trouwens
saint row 1 was mooierquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/33600.html
Wat is dit spuuglelijk vergeleken met GTA IV zeg.
En maar wanhopig veel videos vrijgeven de laatste dagen
quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat ben je toch allemaal aan het doen Gizmo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |