Ga weg dat kan nietquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zo'n bericht heb ik ook gehad en die was van jouw afkomstig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Disc read errors is iets uit het verleden bij mijquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:20 schreef Digixz het volgende:
Bah, ook bij GTA 4 al disc read errors. Ik hoop niet te veelGelukkig nog maar 1 gehad.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga weg dat kan nietIk heb alleen die TEST drive demo gespamed bij iedereen maar meer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
hoort er wel bij , maar het is prima te doen zonderquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:04 schreef Mr.G het volgende:
XBOX 360 is natuurlijk minder mooi als je de hdmi kabel niet gebruikt en geen lcd/ plasma hebt.
Is het op een normale ouderwetse breedbeeld nog wel mooi of hoort een nieuw tv scherm er eigenlijk wel bij?
WTF is datquote:
nee , waarom zou ik . ik open zoiets toch nooitquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF is dat![]()
Je hebt toch niet op block gedrukt er na
Ik was bang dat je onze communicatie had geblokkeerdquote:Op zondag 4 mei 2008 00:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee , waarom zou ik . ik open zoiets toch nooit
Jorien ik ben het met je eens!quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 00:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jorien ik ben het met je eens!
GTA de beste game!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Disc read error. Wat een klote console zeg.Ooh, I just felt my dick move!
quote:Op zondag 4 mei 2008 00:28 schreef Digixz het volgende:
Godverdomme ben ik netStuur hem nou maar gewoon op. Dan krijg je een BenQ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Disc read error. Wat een klote console zeg.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:Op zondag 4 mei 2008 00:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik was bang dat je onze communicatie had geblokkeerd![]()
DJ wat ben je ook een kneutel eigenlijk he want eerst speel je geen Worms en nu geen GTA
Mirror's edge kan goed flink tegenvallen! ze doen echt nieuwe dingen he maar dat kan ook altijd slecht uitpakken maar we zullen zien voorlopig lijkt die me vet te worden.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ben net gister aan kingdomhearts 2 begonnen, ik wacht op ninja gaiden 2 . vond GTA SA niks aan en vice city was wel grappig maar heb er lang niet zoveel lol aan beleeft als gta2 toen der tijd .
veder wacht ik met smart op alan wake , prototype en mirror's edege =D
dat moet ik nog maar ff zien bij mijne komende maandag of dinsdagquote:Op zondag 4 mei 2008 00:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Stuur hem nou maar gewoon op. Dan krijg je een BenQ.
ach bioshock deed ook nieuwe dingen , en dat pakte geweldig uitquote:Op zondag 4 mei 2008 00:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mirror's edge kan goed flink tegenvallen! ze doen echt nieuwe dingen he maar dat kan ook altijd slecht uitpakken maar we zullen zien voorlopig lijkt die me vet te worden.
Je hebt toch wel op dat duitstalige formulier (dat bij de UPS doos zat) aangegeven dat je problemen had met je discdrive neem ik aan? Zolang je dat heb gedaan vervangen ze hem zeker weten.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat moet ik nog maar ff zien bij mijne komende maandag of dinsdag
Ja gedaanquote:Op zondag 4 mei 2008 11:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je hebt toch wel op dat duitstalige formulier (dat bij de UPS doos zat) aangegeven dat je problemen had met je discdrive neem ik aan? Zolang je dat heb gedaan vervangen ze hem zeker weten.
hehequote:Op zondag 4 mei 2008 20:47 schreef Cyberia18 het volgende:
De disc errors beginnen nu echt mijn strot uit te hangen
zou het niet weten , heb mijn 360 al een paar weken niet aan gehadquote:Op zondag 4 mei 2008 20:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hehekrijgen we er allemaal last van
met gtaquote:Op zondag 4 mei 2008 21:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zou het niet weten , heb mijn 360 al een paar weken niet aan gehad
heb niks met gtaquote:
ik heb er een keertje 1 met Forza 2 gehad (de weg was een zwart gatquote:Op zondag 4 mei 2008 21:49 schreef Egamer het volgende:
Ik heb nog geen disc errors, terwijl m'n Xbox 360 nu precies twee jaar oud is.Lekker doorspelen.
Welke disc errors..?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:47 schreef Cyberia18 het volgende:
De disc errors beginnen nu echt mijn strot uit te hangen
Bij GTA IVquote:
dat het er niet beter uit ziet als sigma boeit mij niet sigma zag er prima uitquote:Op zondag 4 mei 2008 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe Ninja Gaiden II video:
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/211882.html
Grafisch is het ook echt niets meer dan Sigma hoor
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr heb er retezin in.![]()
Volgende maand ook nog MGS 4![]()
de nacht voor de release moet je echt a bridge to far kijkenquote:Op maandag 5 mei 2008 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij GTA IV![]()
http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=15&ch=1&sd=0
Nieuwe beelden van BIA: Hell's HighwayWaaronder van een nooit eerder vertoonde locatie.
Maar nu roept Geoff (de presentator) dat het spel in oktober komt. Dat was 2 weken geleden nog augustus volgens de producer. We wachten verdomme al 2,5 jaar dus een definitieve releasedatum mag nou wel bekend zijn hoor
Ik ben uit mijn heli gestapt bovenop de fakkel van het vrijheidsbeeld. En netjes zonder een krasje midden in een koeltoren geparkeerdquote:Op maandag 5 mei 2008 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Inmiddels op 30% met GTA IV. Wat een geniaal spel!Gelukkig ook nog geen enkele vastloper gehad.
Dat helicopter vliegen is echt briljant alleen landen op een wolkenkrabber moet ik nog ff oefenen
Ach, dat heb je zo onder de knie. Een grotere uitdaging is om op de beker koffie van het vrijheidsbeeld te landenquote:Op maandag 5 mei 2008 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat helicopter vliegen is echt briljant alleen landen op een wolkenkrabber moet ik nog ff oefenen
Jep dat is gelukt, heel even en toen donderde hij er af. Terwijl hij er af aan het schijven was klom ik er uit en stond ik er bovenopquote:Op maandag 5 mei 2008 10:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ach, dat heb je zo onder de knie. Een grotere uitdaging is om op de beker koffie van het vrijheidsbeeld te landenDat valt nog niet mee..
edit: Haha, props voor Rossdale![]()
edit2: Oh wacht heb je je kist wel op die beker koffie gelandt?
Ja want een Nederlander geeft natuurlijk altijd duidelijk de juiste dag door.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Kunnen ze bij de helpdesk geen Nederlanders achter de telefoon zetten.
Toen ik zaterdag belde, hoorde ik toch echt iets over dat maandag de ups de 360 terug zou brengen
een limburger waarschijnlijk nietquote:Op maandag 5 mei 2008 13:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja want een Nederlander geeft natuurlijk altijd duidelijk de juiste dag door.
soms ben jij echt zo hopeloos hequote:Op maandag 5 mei 2008 13:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
een limburger waarschijnlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |