Dat is gewoon hetzelfde decor als waar Landschot Dian gevangen hield.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:56 schreef Perico het volgende:
De krakkemikkige hut in Lapland in de studio is best erg. Ze hadden ook best naar het hotel dat compleet uit IJs bestaat kunnen gaan, dat zorgt pas echt voor bijzondere plaatjes...
Ja, ik hoop zó dat Rik en Anita weer bij elkaar komen. Dennis en Anita zijn nu wel klaar, en tussen Rik en Vera vonkt het toch niet.quote:
eerlijk gezegd vond ik rick met vera wel verfrissend.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ja, ik hoop zó dat Rik en Anita weer bij elkaar komen. Dennis en Anita zijn nu wel klaar, en tussen Rik en Vera vonkt het toch niet.
Anita en Rik horen bij elkaar, period.
Het probleem van Anita en Rik is dat ze steeds weer denken zonder elkaar te kunnen en daar gedragen ze zich dan ook naar, maar ze komen altijd weer bij elkaar terug. Dat is soms inderdaad vermoeiend om simpel van te worden, maar daar is het een soap voor.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
eerlijk gezegd vond ik rick met vera wel verfrissend.
ik werd een beetje simpel van dat om elkaar heendraaien van anita en rik.
ik hoop dus dat rick gewoon bij vera blijft.
misschien dat anita dan met dennis kan gaan emigreren naar verweggistan
Nou zeg, jij zegt wat ik denk. Een zinvolle invulling heeft haar personage nooit gehad en inderdaad,quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:17 schreef Canisfire het volgende:
Doe dan Jef in de TT.
Die vera zou er uitgaan toch ?
Vind ik ook wel jammer win je die kut competie en dan het enige wat je mag doen in de soap is als vriendin voer werken voor een ander personage. Wat was haar rol nou ? Ze was de vriendin van Rik en dat is alles wat we van haar weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen, het zou handig zijn om de spoiler cap te gebruiken. Niet iedereen weet dat allemaal en wil dat ook vantevoren weten.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:13 schreef Lauriette91 het volgende:
Waarom zou Vera eruit gaan?
Ze zit er net in, omdat ze die wedstrijd gewonnen had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besides that: wat voegt ze eigenlijk toe behalve de vriendin van Rik zijn en een beetje met hem staan te zoenen? Ze is alleen een verlengstuk van hem, haar karakter heeft verder weinig invulling.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:21 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Mensen, het zou handig zijn om de spoiler cap te gebruiken. Niet iedereen weet dat allemaal en wil dat ook vantevoren weten.
Afijn:dat ligt toch niet aan haar? dat is de schuld van de scriptschrijvers. die hebben een flutwedstijd uitgeschreven met als lokkertje een rol in gtst, wat resulteerde in een flutrolletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besides that: wat voegt ze eigenlijk toe behalve de vriendin van Rik zijn en een beetje met hem staan te zoenen? Ze is alleen een verlengstuk van hem, haar karakter heeft verder weinig invulling.
hebben ze toch maar mooi een tijdlang kijkers getrokken en kee met veel trompetgeschal binnengehaald.nu kan kee weer via de achterdeur het pand verlaten.
stom
ze hadden gewoon beter hun best moeten doen om de rol van vera boeiend te maken.
maar ja, dat lukt op het ogenblik bij bijna geen enkel personage.![]()
Heb je ook je feestmuts al opgezet en de slingers uitgehangen? Dit bij wijze van spreken natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:36 schreef Frey het volgende:
Rik en Anita![]()
Gelukkig gaat Rik er niet omheen draaien.
Ik wel hoor!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:44 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Heb je ook je feestmuts al opgezet en de slingers uitgehangen? Dit bij wijze van spreken natuurlijk.
Je hoeft er geen verdriet van te hebben, SuperrrTuxxxquote:
Yep, ze zijn weer samen. Ze vertelde hem nog steeds van hem te houden en hem terug te willen. Hierop werd hij kwaad en liep toen weg. Later, toen hij een brief van Vera had gelezen (die kleurstalen o.i.d. uit was gaan zoeken), ging hij terug naar haar, zoende haar en na wat tegenstrubbelingen van Anita - waar hij dwars doorheen brak - was het bam.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ze zijn weer bij elkaar? Dit is dus ook iets waar je moe van wordt van een soap eigenlijk. Het is natuurlijk fantastisch dat ze weer bij elkaar zij, maar na enkele wittebroodsweken, zal ook deze relatie weer haarscheurtjes gaan vertonen en zijn ze weer uit elkaar, willen ze weer volkomen onafhankelijk van elkaar zijn enzovoorts.
Eigenlijk zijn soaps best wel pesterig
Ja de hoogtijdagen zijn al heel lang geleden.quote:
Oei, dat is wel erg triest zeg. Waarschijnlijk komt het doordat sommige dingen veel te lang doorspelen en sommige verhaallijnen gewoon niet boeiend zijn.quote:
quote:
Huh.quote:Kijkcijfers GTST
GTST trok 1.076.000 kijkers en behaalde hiermee een marktaandeel van 16.8%.
Te laatquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:41 schreef Percinn het volgende:
Ik hoop niet dat Rick en Anita weer bij elkaar komen
gtst barbaarquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:41 schreef Percinn het volgende:
Dus welquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:41 schreef Percinn het volgende:
Precies.quote:
ik vind het een gepasseerd station.quote:
Hij zal niet voor niets aan de leader zijn toegevoegd.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:04 schreef lady-wrb het volgende:
maar rick zou toch maar voor even terugkomen?
gaatie nou toch blijven?
quote:Wie in seizoen 19 nog deel van de cast zullen uitmaken, is nog niet precies bekend. Wel konden we u enkele weken geleden al melden dat Ruben Lürsen (Floris), Charlotte Besijn (Barbara), Lieke van Lexmond (Charlie) en Caroline de Bruijn (Janine) hebben bijgetekend voor nog een seizoen vol met soapleed. Vandaag kunnen we u exclusief melden dat ook Ferri Somogyi (Rik), Sabine Koning (Anita), Mark van Eeuwen (Jack), Liza Sips (Vicky) en Ruud Feltkamp (Noud) in seizoen 19 te zien zullen zijn.
Nog een seizoen Vicky? Lekker toch, ik walg echter van nog een seizoen Barbara en Charlie, wanneer die zijn opgedondert begin ik wel weer met vast kijkenquote:
Barbara zeikt tegen Robert, niet normaal: 'Sil is natuurlijk wel belangrijk, maar er zijn grenzen', zou ze dat ook kunnen hebben van haar man als het om een van d'r eigen kinderen ging?'quote:Op zondag 4 mei 2008 18:15 schreef Otmed het volgende:
Barbara zeikt niet meer zo veel vind ik, maar Charlie is inderdaad verdomd irritant. Niet echt een aanwinst voor de serie.
Maar Barbara valt op zich te negeren. Charlie niet.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Barbara zeikt tegen Robert, niet normaal: 'Sil is natuurlijk wel belangrijk, maar er zijn grenzen', zou ze dat ook kunnen hebben van haar man als het om een van d'r eigen kinderen ging?'
En dat debiele strenge gedoe tegen Fos, zo was ze tegen Charlie nooit.
Barbara: zeikerig-hypocriet
Helaas geldt dat niet voor mij, ik kan ze niet beiden negerenquote:Op maandag 5 mei 2008 14:23 schreef Otmed het volgende:
[..]
Maar Barbara valt op zich te negeren. Charlie niet.
Ik dacht hem al te herkennen idd.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:00 schreef Frey het volgende:
Peter Post speelde trouwens een paar seizoenen geleden ook al in GTST.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/wout.xml
dat is toch ook achterlijk? hadden ze daar nou niet iemand anders voor kunnen nemen? of had wout en zijn gezin geïntroduceerd. had meteen weer wat leuke verhaallijnen kunnen opleveren met barbara enzo.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:00 schreef Frey het volgende:
Ik ben benieuwd
Peter Post speelde trouwens een paar seizoenen geleden ook al in GTST.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/wout.xml
Zo blijkt maar weer dat schrijvers geen fantasie hebbenquote:Op maandag 5 mei 2008 18:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is toch ook achterlijk? hadden ze daar nou niet iemand anders voor kunnen nemen? of had wout en zijn gezin geïntroduceerd. had meteen weer wat leuke verhaallijnen kunnen opleveren met barbara enzo.
haha scherp.. maar klopt inderdaadquote:Op maandag 5 mei 2008 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ze wonen er al een tijdje en zijn nog nooit in de rozenboom, teluma, en de koning geweest en wedden als ze zijn geintroduceerd dat ze er ineens dagelijks te vinden zijn en er al jaren komen?
De Huygens? Jawel, die eten altijd hun broodje in "Teluma Day", ze liepen alleen net altijd de anderen mis.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ze wonen er al een tijdje en zijn nog nooit in de rozenboom, teluma, en de koning geweest en wedden als ze zijn geintroduceerd dat ze er ineens dagelijks te vinden zijn en er al jaren komen?
Dat dacht ik dus ook al. Familie van...? Zou wel leuk zijn.Op zich zijn de kinderen gelukkig geen 16 en 17. Hopelijk levert dit gezin weer wat frisse en leuke verhaallijnen op.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:40 schreef Iwan1976 het volgende:
De familie Huygens... Gaat GTST terug naar z'n roots?
* Heeft flashback naar Rolf, Alexandra, Helen en Peter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt goed
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
zoals het nu gebracht wordt, zeker wel jaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:10 schreef Canisfire het volgende:
Die famlie er zo in klinkt als een noodgreep.
Dat werkt echt niet hoor. Sowieso zo pats boem een heel gezin er in.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ze proberen gewoon de eerste seizoenen te reproduceren, die dokter is een soort Simon Dekker, die vrouw wordt natuurlijk de nieuwe Helen Helmink ie iedereen te pas en te onpas lastig valt, die zoon is de nieuwe Arnie en die dochter is volgens mij een soort Roos de Jager qua gedrag.
Het kan misschien werken.
Ik doelde op zijn agressie.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:28 schreef DjinN het volgende:
Nou..als je dat beheersen noemtHij zette zichzelf gruwellendig voor lul
Idd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:45 schreef Lauzie het volgende:
Dennis speelt het echt wel goed hoor als dronkenlap![]()
chapeau chapeau!
ah okayquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
He Dennis heeft zich een keer kunnen beheersen.
Hehequote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:28 schreef DjinN het volgende:
Nou..als je dat beheersen noemtHij zette zichzelf gruwellendig voor lul
quote:
Nee ik beweer ik niet dat het werkt, dat zullen we nog moeten zien, volgens mij is het wel hun intentie.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat werkt echt niet hoor. Sowieso zo pats boem een heel gezin er in.
Ik ga me er waarschijnlijk dood aan ergeren.
Ik dacht 'lieverd' maar nu je het zegt... Lieke zou ook best kunnen...quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:09 schreef pvc_boer het volgende:
Ben ik nu gek, of zei Bing net tegen Charlie, Hoi Lieke....? ( op kantoor bij Jack)
Morgen even online terug kijken.
Bing zegt geen lieverd tegen Charliequote:Op woensdag 7 mei 2008 21:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht 'lieverd' maar nu je het zegt... Lieke zou ook best kunnen...
Echt afgrijselijk dat Charlie en hij weer bij elkaar komenquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:08 schreef Lauzie het volgende:
Jack heeft ook echt altijd hetzelfde pak aan. Sowieso een saaie gast
Volgens mij zag ik hem ook eens bij eyeopener.. met Bastiaan Ragas en lauren....?quote:Op maandag 5 mei 2008 19:50 schreef alors het volgende:
Die jongen is van Vuurzee ofniet? Ik vond hem wel goed spelen
Inderdaad, je zag er echt bijna niks vanquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:16 schreef vencodark het volgende:Voor de rest: wat een vreselijk hoofd heeft die Vicky soms. Ze is best een knap meisje maar ze kijkt altijd zo moeilijk, met dat mondje enzo.Vind dat het van Janine (die uitslag) wel beetje overdreven wordt hoor. Het is maar uitslag...ze gaat niet dood ofzo. Puberaal gedoe.
Ik zag het ook bijna niet hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:36 schreef Otmed het volgende:
[..]
Inderdaad, je zag er echt bijna niks van. Ik had het niet eens door in het begin, en Floris reageerde helemaal verbaasd toen hij het zag. Het zal wel aan mijn televisiescherm liggen, maar dan nog.
dat was toch met die investering in van die huisjes in brazililie (mar azul heette dat geloof ik)quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:28 schreef GSMboy het volgende:
Wat was er ook alweer gaande, waarom Jef en Barbara al hun bezittingen kwijtraakten?
Was toch niet dat verhaal van die webcams in dat huis, en die Amerikaan?
Hoe zat dit ook alweer?
dat kwam ook al in me opquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:44 schreef lady-wrb het volgende:
dat geheim lijkt me niet zo moeilijk: ze zijn allebei seropositief
maar dat is ongetwijfeld niet waar, zou wel heel simpel zijn
Als ze daar een engeltje speelt, dan ja.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:16 schreef Lauriette91 het volgende:
Op 2.50. Is dat Vicky niet toen ze jonger was?
Hm, het beeld is net wat te vaag om te zeggen dat het ze echt is maar ze lijkt er wel verdomt veel op.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:16 schreef Lauriette91 het volgende:
quote:Vanaf maandag 26 mei zal zangeres en actrice Willeke Alberti in GTST te zien zijn in de rol van Josephine van Wickenrode.
Zij is de moeder van Floris en dus ook de oma van Vicky. Josephine is een gefortuneerde weduwe die een moeizame relatie met haar zoon heeft. Wanneer Floris contact met haar zoekt omdat hij in geldnood zit, komt Josephine ook in contact met Vicky. Haar kleindochter ontdekt al snel dat ze meer met haar grootmoeder gemeen heeft dan haar vader lief is.
Willeke, die haar sporen in het acteervak al ruimschoots heeft verdiend, zegt zelf over haar rol: “Het is een feest om met zo veel jonge, enthousiaste talenten te werken aan deze succesvolle serie”
Dat is toch al een tijdje bekend. Of moet je nog aan het idee wennen dat het echt gaat gebeuren?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:08 schreef Lauriette91 het volgende:
Getverdemme.
Waarom moet ze dr nou weer in!
Klopt, ik was het alleen weer vergeten.quote:
veel kinderspek ookquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:16 schreef Lauriette91 het volgende:
Ben ik met je eens, stiekem moest ik lachen toen ik het zag. Het klonk wel grappig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:45 schreef Lauzie het volgende:
Dennis speelt het echt wel goed hoor als dronkenlap![]()
chapeau chapeau!
Ik moest lac hen toen die als een idioot stond te hakken bij laura thuis.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:30 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, stiekem moest ik lachen toen ik het zag. Het klonk wel grappig.
quote:HILVERSUM - Willeke Alberti is vanaf 26 mei in de RTL4-soapserie Goede Tijden, Slechte tijden (GTST) te zien als weduwe Josephine van Wickenrode, de moeder van Floris en de oma van Vicky.
Alberti is een actrice van de bovenste plank, hetgeen ze al jong bewees als Marleen Spaargaren in de NCRV-serie De Kleine Waarheid.
'Josephine' wordt na lange tijd benaderd door haar zoon Floris, omdat hij geldproblemen heeft. Door deze ontmoeting komt Josephine ook weer in contact met haar kleindochter Vicky.
Als de twee dichter bij elkaar komen, doet Vicky een bijzondere ontdekking over het verleden van haar grootmoeder.
Alberti is in haar nopjes met haar rol. "Het is een feest om met zo veel jonge enthousiaste talenten te werken aan deze succesvolle serie", zegt ze.
De 63-jarige Alberti is bekend van hits als 'Spiegelbeeld', 'Mijn dagboek' en 'Ome Jan'.
Er is zelfs een enigszins matige remix vanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 06:56 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Ik moest lac hen toen die als een idioot stond te hakken bij laura thuis.
Is dat online nog ergens te zien?
Al die vrouwen hier die op Dennis geilenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:30 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, stiekem moest ik lachen toen ik het zag. Het klonk wel grappig.
Die heb ie al gehad (Pascalle ) of had die geen grutte tiet'n ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
150 euro voor zo'n potje creme.![]()
Dit keer wil ik een lange, met blond haar en grote tieten.![]()
Ben Koert nog weleens tegengekomen op grote Houseparty's.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:58 schreef alors het volgende:
[..]
Er is zelfs een enigszins matige remix van
en nog een
Heb Koert ooit als klant gehad in de computerwinkel waar ik stage liep.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:30 schreef RSie het volgende:
[..]
Ben Koert nog weleens tegengekomen op grote Houseparty's.
Wellicht dat dat gabberen van Dennis in de serie een geintje vanuit het schrijversteam is omdat Koert gek is op leuke feestjes!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb Koert ooit als klant gehad in de computerwinkel waar ik stage liep.
Het is echt net Cowboy Henk met die kin.
Hallo, hallo. Voordat hier verkeerde gedachten ontstaan: ik geil absoluut niet op personages als Dennis. Sterker nog, ik moet hem helemaal niet. Mijn enige guy in de serie is Rik, en dat zal hij waarschijnlijk altijd wel blijven. Al is lang niet alles wat hij doet even fraai.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Al die vrouwen hier die op Dennis geilenDe dames waar wij kerels op geilen zijn in ieder geval niet van die baggerpersonages
![]()
Trouwens heeft er iemand al iets over seizoen 2 gehoord, bij de Free Record Shop hadden ze hem nog niet...
Okee dan geil jij niet op hem, maar sommige wel volgens mij.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:10 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hallo, hallo. Voordat hier verkeerde gedachten ontstaan: ik geil absoluut niet op personages als Dennis. Sterker nog, ik moet hem helemaal niet. Mijn enige guy in de serie is Rik, en dat zal hij waarschijnlijk altijd wel blijven. Al is lang niet alles wat hij doet even fraai.
Het enige wat ik bedoelde is dat ik de scène wel grappig vond, "ach, ga toch weg man. Flikker toch op." Het kwam er leuk uit, dat is alles.
Oh dat verklaart een hoop, ik dacht 6 meiquote:Seizoen 2 komt als het goed is op 16 mei uit.
Koffie op het beeldscherm.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb Koert ooit als klant gehad in de computerwinkel waar ik stage liep.
Het is echt net Cowboy Henk met die kin.
logisch toch? het niveau van de afleveringen is ook ver beneden nul.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:02 schreef James1988 het volgende:
't gaat echt bergafwaarts met die kijkcijfers zeg...
Ik denk dat veel mensen nog inschakelen om 20.15, ze realiseren zich niet dat GTST tegenwoordig weer om 20.00 begint. Waarschijnlijk vraagt de helft van de kijkers zich af waarom GTST tegenwoordig maar uit 1 deel bestaat.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
logisch toch? het niveau van de afleveringen is ook ver beneden nul.
nog knap dat er zoveel mensen de bagger van dit moment uitzitten.
ik zie nergens opgeilende reacties hier andersquote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee dan geil jij niet op hem, maar sommige wel volgens mij.![]()
Kennelijk voel je je wel aangesproken anders zou je het niet nodig vinden om dit nog even aan te halenquote:Op maandag 12 mei 2008 14:07 schreef janimie het volgende:
[..]
ik zie nergens opgeilende reacties hier anders
Volgens mij willen ze erop aansturen dat Jack in Ludo een soort vaderfiguur ziet en dat gaat natuurlijk voor jaloezie/rivaliteit zorgen tussen Jack en Nickquote:Op maandag 12 mei 2008 13:23 schreef nWo4Life het volgende:
Wat een wazige scene met Ludo en Jack in die gedachtes van Jack. Als twee tieners elkaar wat handdrukken liggen te geven. Ik begreep er niks van.
Is er in de zin van "tis toch allemaal op tv geweest" een verschil met welke andere serie dan ook? Dat is toch juist het concept van alles wat op dvd uitkomt?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:04 schreef janimie het volgende:
ik snap die mensen niet die dvd's van een soap serie willen hebben, tis toch allemaal op tv geweest en het is maar een SOAP met vooral veel downs qua acteerwerk
Helemaal mee eens. Het is entertainment en er zijn mensen, waaronder ikzelf, die met plezier deze intriges vaker willen zien en juist zaken uit het verleden zijn weer heel leuk om terug te zien. En het is nog fijner als je dat materiaal zelf hebt, zodat je zelf kunt bepalen wat je kijkt, wanneer en hoe vaak je dat wilt.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:23 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Is er in de zin van "tis toch allemaal op tv geweest" een verschil met welke andere serie dan ook? Dat is toch juist het concept van alles wat op dvd uitkomt?
Misschien zijn er mensen die bepaalde dingen nog eens terug willen zien omdat er wel degelijk verschil zit in de verhaallijnen van nu en vroeger?
Bovendien wordt niemand verplicht het te kopen, dus als jij het "maar een SOAP met vooral veel downs qua acteerwerk" vindt dan koop jij het niet. Zo simpel is dat.
Beetje zoals in die Amerikaanse soaps? Heb laatste week niet gekeken dus weet niet precies wat er is gebeurt enzo.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:50 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Het enige dat me wel begint te irriteren zijn die stemmen en gedachtes die elke aflevering verschijnen. Vrijdag die wazige handdruk van Ludo en Jack en nu hoort Ludo Nicks stem met tien echo's. Dat mag wel wat minder allemaal.
Ik ben blij!quote:
Je haalt me de woorden uit de mond. Dat was het eerste wat ik ook dacht: die switch was al vreselijk op zich, maar om Dennis dan ook nog tot zo'n vreselijk personage te maken, die weinig tot geen band had met zijn ouders was helemaal belachelijk. Arnie was hun echte zoon en dat hadden ze zo moeten laten. Nu gaat hij de serie uit en heb je nog net niets bereikt. Dat neemt niet weg dat ik blij ben dat die rol zal verdwijnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben blij!![]()
Maar een reactie eronder geeft ook aan dat de babywisselingslijn tussen Arnie en Dennis dan voor niks zou zijn geweest. Daar ben ik het ook wel mee eens. Vond het sowieso volslagen belachelijk want Arnie was gewoon altijd de zoon van Laura en Robbert...dat kan je na weet ik het hoeveel jaar niet zomaar veranderen.Vond ik echt het dieptepunt van heel GTST.
Zou je bij de dvds niet zoiets hebben van: Arnie, dat zijn je echte ouders helemaal niet!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:56 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond. Dat was het eerste wat ik ook dacht: die switch was al vreselijk op zich, maar om Dennis dan ook nog tot zo'n vreselijk personage te maken, die weinig tot geen band had met zijn ouders was helemaal belachelijk. Arnie was hun echte zoon en dat hadden ze zo moeten laten. Nu gaat hij de serie uit en heb je nog net niets bereikt. Dat neemt niet weg dat ik blij ben dat die rol zal verdwijnen.
En nu weten we ook waar Ludo paniekaanvallen van krijgt, dankzij weer zo'n spectaculaire, wazige flashback. Jef toch..., wat heb je Ludo aangedaan?!
Wel, het is idd zo dat je bij de oude seizoenen steeds denkt aan wat daarna komt. Ik vroeg me bij seizoen 1 af wanneer Frits en Herman erachter zouden komen dat ze zoon en vader waren, en zo verder. Maar aan de andere kant kijk je ook weer een beetje met het gevoel van toen. Als je de familie Alberts ziet dan lijkt dat gewoon zo te kloppen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou je bij de dvds niet zoiets hebben van: Arnie, dat zijn je echte ouders helemaal niet!![]()
Ben ook wel benieuwd wat ze met Ludo verder van plan zijn.
Of Rikki krijgt een broertje of een zusjequote:Op woensdag 14 mei 2008 13:35 schreef Mss het volgende:
Aan die preview te zien is dat geheim van Rik en Anita waarschijnlijk een soa
Precies, er zijn wel meer dingen die niet kloppen, zodra Jef erin komt heeft hij net 14 jaar Robert en Laura niet gesproken door ruzie, ook zeggen ze dat Robert altijd braaf was en Jef de snelle jongen, dat is de jaren daarna eerder omgekeerd was en ook dat Robert en Jef eigenlijk nooit met elkaar op konden schieten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:56 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Wel, het is idd zo dat je bij de oude seizoenen steeds denkt aan wat daarna komt. Ik vroeg me bij seizoen 1 af wanneer Frits en Herman erachter zouden komen dat ze zoon en vader waren, en zo verder. Maar aan de andere kant kijk je ook weer een beetje met het gevoel van toen. Als je de familie Alberts ziet dan lijkt dat gewoon zo te kloppen.
Dat is veel waarschijnlijker, het is wel een soap.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of Rikki krijgt een broertje of een zusje
Nou, nou, nou, we zijn wel positief ingesteld zeg...quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is veel waarschijnlijker, het is wel een soap.
Al zou ik het niet erg vinden als ze allebei een dodelijk soa krijgen...
Ik dacht dat eerst ook maar dat lijkt me toch wel vrij snel. Niet dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is veel waarschijnlijker, het is wel een soap.
Al zou ik het niet erg vinden als ze allebei een dodelijk soa krijgen...
Geen idee.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die heb ie al gehad (Pascalle ) of had die geen grutte tiet'n ?
Ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee dan geil jij niet op hem, maar sommige wel volgens mij.![]()
Doe mij ook maar een biertje.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:52 schreef James1988 het volgende:
Dennis eruit
* James1988 pakt een krat bier en geeft een rondje
Dames, wat willen jullie?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:32 schreef Lauriette91 het volgende:
ik ben echt superblij dat Dennis eruit gaat.![]()
quote:
niet alleen aan acteurs, ook aan kijkersquote:Heeft GTST te maken met een heuze leegloop?
Jarenlang zien we alleen de koning, de rozenboom en teluma, ineens gaan 2 personages afzonderlijk naar een bowlingbaanquote:
Och daar heb ik nooit een hekel aan gehad. Het zit hm in die vrouwen om hem heen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:15 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik mag Robbert echt niet.
Wat een zak.
Maar de acteur Wilbert Gieske gaf aan dat hij niet dood wilde in de soap. Dus die kans lijkt me klein.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:20 schreef Lauriette91 het volgende:
Waarschijnlijk gaat zuipt Dennis zich dood en krijgt Robbert een schuldgevoel omdat hij nu helemaal niet bezig is met Dennis maar met Laura, Barbara en Sil en pleegt die zelfmoord.
Zooooo cliche.
Ja, was dat even toevallig.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jarenlang zien we alleen de koning, de rozenboom en teluma, ineens gaan 2 personages afzonderlijk naar een bowlingbaan
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:01 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, we zijn wel positief ingesteld zeg...
quote:
Ik had verwacht dan Dennis een bowlingbal door d'r strot had geduwd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:21 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ja, was dat even toevallig.
Dat kind van Rik en Anita is echt bloedirritant. Deze aflevering was voor mij iets te saai, maar goed, ook deze verhaallijnen moeten verder ontwikkeld worden. Zie ik het huwelijk van Barbara en Robert even niet doorgaan....
Getver, heb ik weer wat gemist?quote:
Er was eens een theatergroep ofzo in die toko die nu Teluma is. Anita was toen eigenaresse. Volgens mij heette het toen scala. Ene Nanda viel flauw en raakte gewond. Anita had toen een wond aan haar hand en hielp haar, niet wetende dat ze seropositief was. Anita bleek later ook besmet.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:56 schreef GSMboy het volgende:
Waarom is Anita ook alweer sero-positief geraakt?
Waneer was ze in aanraking met andermands bloed en van wie?
Ze gingen naar Nepalquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Er was eens een theatergroep ofzo in die toko die nu Teluma is. Anita was toen eigenaresse. Volgens mij heette het toen scala. Ene Nanda viel flauw en raakte gewond. Anita had toen een wond aan haar hand en hielp haar, niet wetende dat ze seropositief was. Anita bleek later ook besmet.
Jaren later zijn Rik en Anita nog naar Thailand (volgens mij was het Thailand) gegaan om afscheid te nemen van Nanda, omdat die op sterven lag. Rik en Anita kwamen toen weer bij elkaar, dit was toen onderdeel van die aparte cliff. Ik weet niet welk jaar het was, maar er werden allemaal nieuwe koppels gevormd, Rik en Anita, Job en Gladys, Gijs en Cleo.
Misschien zijn er mensen die mijn verhaal kunnen aanvullen?
Ach ja, het is maar net waar je interesse ligt hè. Heel GTST boeit me niet meer, alleen Anita en Rik linken me er nog aan en ik vind het heel leuk om ze weer samen te zien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:23 schreef lady-wrb het volgende:
van mij mogen anita en rik wel weer op wereldreis met rikki. wat een saaie verhaallijn zeg
daarintegen lijkt me de ontwikkelingen rond floris en lorena wel weer leuk te worden.
overigens vind ik dat noud helemaal gelijk heeft wat zijn mening over floris betreft, zeker zoals hij over janine praat.
en barbara moet robert gewoon keihard dumpen. t is en blijft een losert (maargoed, hij gaat toch al naar japan, maar laat hij dan meteen sil en laura meenemen , dan zijn we daar ook vanaf)
Ze overleed in 2004, die cliff was in juni 2001.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:06 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Roos kwam toen nog even terug als engel, ongeveer een half jaar later overleed actrice Guusje Nederhorst aan de gevolgen van borstkanker.
Robert en Laura moeten bij elkaar en een wereldreis maken, Rik en Anita moeten bij elkaar blijven, Dennis moet weg (gebeurd gelukkig ook), Charlie vind ik net als Barbara zeer egoïstisch en onsymphatiek, ze zijn alleen aardig tegen elkaar en parasiterend naar de rest van de mensheid.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:01 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ach ja, het is maar net waar je interesse ligt hè. Heel GTST boeit me niet meer, alleen Anita en Rik linken me er nog aan en ik vind het heel leuk om ze weer samen te zien.
Er zijn nou eenmaal van die stelletjes die permanent bij elkaar horen, en zij zijn daar 1 van.
Hmzzzz er was wel iets binnen een jaar voor der dood uhm....................oh ja toen speelde ze niet in GTST maar in ONM als verpleegster Angela.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze overleed in 2004, die cliff was in juni 2001.
Zo, dat is best big news zal ik maar zeggen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:26 schreef Wilfret het volgende:
RTL4 trekt mogelijk de stekker uit GTST
Sinds het vertrek van vetrouwde gezichten als Bas Muijs (Stefano) en Wik Jongsma (Govert) lopen de kijkcijfers steeds verder terug. En dat is ook programmadirecteur Erland Galjaard niet ontgaan. 'Als de serie zo beroerd blijft scoren, dan ben ik bereid om de stekker eruit te trekken.' aldus Galjaard in de zaterdageditie van het Algemeen Dagblad.
Omdat vrijwel alle programma's te leiden hebben onder de beroerde kijkcijfers van GTST, voert RTL momenteel gesprekken om een nieuwe soap te gaan maken. 'Ik maak me echt zorgen. De serie zit qua inhoud weer op koers, maar het scoort momenteel gewoon écht veel te weinig kijkers. GTST is ontzettend duur om te maken en ik durf zeker weten het risicio te nemen om de stekker eruit te trekken. Dan komt er gewoon een nieuwe soap voor in de plaats. Op 1 oktober 2009 loopt het contract bij Endemol af en ik moet eerlijk zeggen dat er een grote kans is dat het contract niet verlengd zal worden. Het is tijd voor vernieuwing.' aldus Erland Galjaard. De GTSTCourant
nee, ik vond m niet echt boeiend, meneer harmsen daarintegen wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
...
Trouwens, zo'n vertrouwd gezicht was Bas Muijs toch niet?
wel gloeiende gloeiende....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo, dat is best big news zal ik maar zeggen.
Tja, ergens verbaast het me natuurlijk niet maar kan me ook geen voorstelling maken zonder GTST. Niet dat ik er elke dag naar kijk maar zou toch zonde zijn als het weg zou gaan. OUders volgen het nog wel helemaal. RTL zonder GTST is geen RTL.![]()
Trouwens, zo'n vertrouwd gezicht was Bas Muijs toch niet?
Meneer Harmsen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, ik vond m niet echt boeiend, meneer harmsen daarintegen wel.
Nou, als RTL het contract met Endemol niet verlengt, en SBS aangeeft wel interesse te hebben, zou het best eens kunnen hoor... sluit het iig niet bij voorbaat uitquote:
Lopen die boxen qua verkoop nu eigenlijk goed? Vind ze behoorlijk snel afgeprijsd. Dacht dat ze in het begin 50 a 60 euro waren?quote:Op zondag 18 mei 2008 15:52 schreef nWo4Life het volgende:
Ze mogen wel wat opschieten met die DVD-boxen, want die verkopen natuurlijk beter als het programma nog op tv is en bovendien is dat het enige waar ze echt geld aan kunnen verdienen. Op naar seizoen 3.
Volgens mij vallen de verkoopcijfers wel mee. Ze worden toch wel goed verkocht. Alleen gaat het vrij langzaam. Ze zouden er best wel wat meer reclame voor kunnen maken op tv, maar ook op hun website.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lopen die boxen qua verkoop nu eigenlijk goed? Vind ze behoorlijk snel afgeprijsd. Dacht dat ze in het begin 50 a 60 euro waren?
Nu voor amper 25 euro bij de Intertoys en de V & D. Heb er geen interesse in verder maar viel me toch wel ff op.
Help, mijn man is klusserquote:Op zondag 18 mei 2008 12:23 schreef Frey het volgende:
RTL weet gewoon niets boeiends meer te produceren. Het is allemaal dit met de sterren, dat met de sterren bla bla.
Jaaaaquote:Op zondag 18 mei 2008 18:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Als ze nou om te beginnen eens de huidige verschrikkelijke leader vervangen door de prachtige leader die ze nog hadden toen ik net begon met kijken die begon met 'De tijd van onbezorgdheid is voorbij'.
ik vind het wel wat lijken op dat melodietje dat die paddestoelen in de efteling hebben en dat is een deuntje van mozartquote:Op zondag 18 mei 2008 14:15 schreef ReDoX het volgende:
Heeft iemand toevallig een idee welk klassiek melodietje Ludo momenteel als beltoon heeft? Haha vind het wel cool klinken eigenlijk. Het is iig heel kort te horen in aflevering 186 op 12:40.
Volgende keer een Carnaval Festival ringtonequote:Op zondag 18 mei 2008 18:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het wel wat lijken op dat melodietje dat die paddestoelen in de efteling hebben en dat is een deuntje van mozart
eerlijk gezegd is er geen enkel rtl-programma meer waar ik voor thuisblijf. gtst is het enige programma dat ik regelmatig bekijk (al dan niet via rtl-gemist)quote:Op zondag 18 mei 2008 18:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Help, mijn man is klusser.
Het enige RTL-programma dat ik wel eens kijk.
Klinkt spannend, hoe is de verhaallijn waarbij Frits, Herman en Rien erachter komen dat ze familie zijn?quote:Op zondag 18 mei 2008 15:52 schreef nWo4Life het volgende:
Ik heb gisteren de DVD-box van seizoen 2 ontvangen en ben er eens doorheen gegaan.
Het is een best wel een spannend seizoen, al is er een chronisch gebrek aan Martine Hafkamp.
Enkele mooie dingen voor mij waren de climax van de David Harkema-verhaallijn, de ontvoering van Suzanne door haar gekke buurman Leendert Prent, de arrestatie van Rien, de wraakactie van Martine op Frits, de gestolen diamantenverhaallijn met Arnie, Linda en Frits, alle acties van Herman Hogendoorn; die in dit seizoen zowel zijn verstand als zijn aanzien verliest.
Enkele zaken zijn echt zo stereotype dat ze hilarisch worden; de crimineel die Frits inhuurt loopt erbij als een echte maffiosi en Herman heeft woede-aanvallen die doen denken aan de Baron van Bassie & Adriaan. Desalniettemin blijven die scènes wel de meest boeiende om te kijken, met een spannende cliffhanger.
Als RTL echt de stekker uit GTST haalt zal ik toch wel schrikken. GTST hoort op RTL 4 om 20:00 uur. Kwalitatief is de serie inderdaad minder, maar het heeft ook veel te maken met de flutseries er om heen. Vroeger bleef je op zitten om de hele avond te kunnen kijken en nu is GTST nog het enige programma dat ik op die zender wil zien. Ik ben eens benieuwd hoe dit gaat aflopen. Ze mogen wel wat opschieten met die DVD-boxen, want die verkopen natuurlijk beter als het programma nog op tv is en bovendien is dat het enige waar ze echt geld aan kunnen verdienen. Op naar seizoen 3.
Och in grote lijnen weet ik alles al, als je het uiteindelijk ziet is het toch andersquote:Op maandag 19 mei 2008 13:13 schreef Frey het volgende:
Ik lees het allemaal niet, want ik heb zelf pas net de box besteld
Dat valt tegen. Er is geen verhaallijn. Voor zover ik weet zeggen Frits en Rien het ineens en hebben ze het al die tijd al geweten. Herman wilde gewoon niet dat Frits de Hogendoorn-naam droeg, omdat hij een bastaardzoon was. Later is Frits daar blij om, als Herman zichzelf voor schut zet.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klinkt spannend, hoe is de verhaallijn waarbij Frits, Herman en Rien erachter komen dat ze familie zijn?
Bedankt voor de informatie! Zit er een beetje een archievering in of is het net zoals bij seizoen 1?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:06 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Dat valt tegen. Er is geen verhaallijn. Voor zover ik weet zeggen Frits en Rien het ineens en hebben ze het al die tijd al geweten. Herman wilde gewoon niet dat Frits de Hogendoorn-naam droeg, omdat hij een bastaardzoon was. Later is Frits daar blij om, als Herman zichzelf voor schut zet.
De scènes waar Frits Herman bespot zijn echt melig. "Papa kwam je meteen redden...", tegen Rien, en dan zie je Herman wat met zijn ogen draaien van frustratie.
Wat een afrgrijselijke koele kikker is dat toch zeg, zo een leeg, uitgeleefd schepsel zal na een werkdag maar op je bank zitten, en nee ik beoordeel ze niet alleen op uiterlijk. Laura en Dorothea, ook niet bepaald jeugdig, hebben namelijk meer warmte dan Barbara.quote:
Barbara kijkt altijd zo zielig en irritant.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat een afrgrijselijke koele kikker is dat toch zeg, zo een leeg, uitgeleefd schepsel zal na een werkdag maar op je bank zitten, en nee ik beoordeel ze niet alleen op uiterlijk. Laura en Dorothea, ook niet bepaald jeugdig, hebben namelijk meer warmte dan Barbara.
Robert zei precies waar het op sloeg: "de hele wereld draait om Barbara...".quote:Op maandag 19 mei 2008 21:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat een afrgrijselijke koele kikker is dat toch zeg, zo een leeg, uitgeleefd schepsel zal na een werkdag maar op je bank zitten, en nee ik beoordeel ze niet alleen op uiterlijk. Laura en Dorothea, ook niet bepaald jeugdig, hebben namelijk meer warmte dan Barbara.
Ja ik snap overigens niet waarom dat huis nu weer naar Janine moet, het kon veel beter van Nick en Sjors worden, hoe komt Janine bovendien aan zoveel geld? En waar gaan Jef en Dorothea nu wonen? Die zaten toch goed daar? Ik snap het niet helemaal.quote:
nou zeg, wat denk je dat een weekje turkije in het laagseizoen kost?quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:20 schreef NrSiX het volgende:
Wel handig, Dorothea heeft dikke schulden en wat gaan ze doen.. op vakantie, kan je dat geld beter ergens anders aan besteden toch.. of heb ik wat gemist en heeft ze geen schulden meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes Yes Yes![]()
![]()
![]()
Binnenkort dus veel Huygens, misschien linken ze dit ooit nog eens naar Huygens-clan van Peter Kelder.
Een heer met stijl
Die graftakkenkutdoos bood niet eens haar excuses aan, heel verstandig van Laura dat ze niks terug deed, zij kan namelijk ook behoorlijk agressief zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:47 schreef James1988 het volgende:
Hmnz, afwisselend interessante danwel matige spoilers.
Sjors is leuk zo, past heel goed in de familie Sanders.
Die klap die Barbara Laura gaf leek helemaal nergens op trouwens...
Spiegeltje Spiegeltje....quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die graftakkenkutdoos bood niet eens haar excuses aan, heel verstandig van Laura dat ze niks terug deed, zij kan namelijk ook behoorlijk agressief zijn.
morgenquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:32 schreef Lauriette91 het volgende:
Wanneer komen die Huygens er ookalweer in?
Sjors is juist tof zo. Anders zou ze weer helemaal moeilijk gaan doen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:33 schreef alors het volgende:
Wtf doen ze nou met Sjors? Helemaal verneukt, zo is ze helemaal niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend weer...
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:00 schreef Taurus het volgende:
Was die meneer de arts of rechercheur die nu bij Rik zit (ik val net binnen) niet ook ooit eens een boswachter of iets dergelijks genaamd Roeland? In GTST?
Ik ook.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:28 schreef jmac het volgende:
Kreeg meer comedy / kees& co gedachtes.
In onze tv gids stond een interview met die kerel. Hij heeft 5 jaar terug in gtst gespeeld als de fysiotherapeut van Charlie toen ze in een rolstoel kwam. Begreep dat Barbara ermee vreemd ging toen ze nog met Jef was.quote:
Haha, ben dus niet de enige.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:28 schreef jmac het volgende:
WTF trouwens die nieuwe familie in die nieuwe kamer. Kreeg meer comedy / kees& co gedachtes.
WEL hoor?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer dat Nick niet moet brommen
Vond ik ook.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:21 schreef James1988 het volgende:
De Huygentjes kwamen er inderdaad nogal abrupt in... dat had van mij wel iets rustiger gemogen, meer uitgewerkt.
Nee, hij speelde de rol van Roeland in Goudkust de vriend van Irene Verweijden, maar hij bleek een psychopaat te zijn en wilde zichzelf opblazen met baby Anton in z`n armen. Hij had zich volgehangen met explosieven.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:00 schreef Taurus het volgende:
Was die meneer de arts of rechercheur die nu bij Rik zit (ik val net binnen) niet ook ooit eens een boswachter of iets dergelijks genaamd Roeland? In GTST?
Ah ja, dat was hetquote:Op zondag 25 mei 2008 09:26 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Nee, hij speelde de rol van Roeland in Goudkust de vriend van Irene Verweijden, maar hij bleek een psychopaat te zijn en wilde zichzelf opblazen met baby Anton in z`n armen. Hij had zich volgehangen met explosieven.
Later speelde hij de rol van Wout in gtst, de fysiotherapeut van Charlie waar Barbara mee vreemdging.
Kwam ze maar weer terug. Dan schieten de kijkcijfers gelijk omhoog.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:34 schreef GSMboy het volgende:
Krijg je zo'n Martine Hafkamp verhaal.
Jack die wordt genaaid omdat Nick een bewijs vindt van zijn medewerking bij de FIOD inval. Jack stata bekend bij de politie.
Nick ontvoert Jack en zorgt ervoor dat hij Nederland uit gaat, met de keuze erbij om in NL te blijven en achter de tralies te belanden wegens valsheid in geschrifte..
jaja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |