ik maakte er nog wel een pannekoeken vanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:06 schreef p_iglet het volgende:
Wat zou ik nog meer met al die diepvriesmelk kunnen? Pepijn moet het ook niet als pap.
Zat te denken aan milkshake met fruit ofzo. En ga binnenkort ijsjes proberen.
Hebben wij dezelfde kraamhulp gehadquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:46 schreef Ardenlyn het volgende:
Hier vertelde onze kraamhulp (nadat ik het over onze katten had) dat je absoluut geen melk van jezelf aan hun mag geven en dat ze er dood aan kunnen gaan.
Misschien geld het ook voor honden geen idee.
Er zit een stofje in wat schadelijk is voor ze. Weet alleen niet welk stofje
Geen idee of het overdreven is dat ze er dood aan kunnen gaan maar het risico dat ze ziek of dood gaan zou ik niet nemen.
Heet ze toevallig Emmie?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:50 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Hebben wij dezelfde kraamhulp gehad![]()
Iksje, wat rot! Kun je niet met een beker oid onder je borst kolven? Of kan iemand je kolf komen brengen? Is er een thuiszorgwinkel in de buurt waar je even iets kunt huren? Succes!
Dat wou ik nou ook net vragen!quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:03 schreef Ticootje het volgende:
maneki, bij jou was melk op kweek gezet, is daar al iets van bekend?
Jee Maneki, op die manier gaat de lol er wel af.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Saartje heeft blijkbaar ook meer dorst met dit weer..ze komt nu elke anderhalf a twee uur. M`n borsten lopen weer behoorlijk vol en dat stéékt! RotspruwIk wil er nu echt van af, loop er ondertussen al ruim een maand mee ofzo
Niet wachten!quote:Op zondag 11 mei 2008 12:09 schreef Ticootje het volgende:
Jen kan nu eindelijk zelf de tepel vinden. Soms zit ze er naast, maar het is echt een leuk gezicht. Wat ze ook heel leuk vindt is als ze de tepel goed vast heeft, opeens haar hoofd te draaien...
Ondertussen heb ik nu flinke stuwing en een flinke rode plek op de rechterborst. Ik weet nu niet zo heel goed wat ik moet doen. Ik moest die borst goed in de gaten houden vanwege de verhoogde kan op ontsteking. Moet ik hiermee naar de huisarstenpost of toch maar wachten tot dinsdag?
Bij een BO zou je 24 uur na de eerste dosis duidelijk verbetering moeten voelen. Bij spruw kan het veel langer duren. Bij mij dus pas drie dagen voor het einde van mijn 14daagse kuur. En nu: geen centje pijn meer.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:39 schreef Ticootje het volgende:
Hoelang duurt het voordat de AB gaat werken? De zwelling is nog niet afgenomen. De rode plek is wel minder felrood, maar zit er nog steeds. Eromheen is het helemaal blauw. Ook doet mn borst nog flink pijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |