Nee, ik heb vaste werktijden en kon niet eerder weg. Dus toch maar wat met de hand proberen weg te kolven en zodra ik thuis was meteen gekolfd. Mooie opbrengst wel: 320 ml

En daarna Liande lekker laten drinken. Wel een hele opluchting zo

Liande is nu twee dagen in de opvang, en daar wil ze haar flesjes niet tot nauwelijks. Hoop dat het gewoon wennen is aan de onthaalmoeder en niet opnieuw een flesjesweigerfase zoals in december (dat duurde toen een maand!)
Misschien ook niet helemaal voor dit topic, maar hoe gaan jullie om met mensen die op je kinderen passen en die een andere visie hebben op voeding dan jij?
Schoonmoeder gaat Liande op maandag en dinsdag bij de onthaalmoeder oppikken en vangt ze dan nog 2,5 u op tot we thuis zijn. Hoewel Liande bij de OM al groentepap heeft gegeten, vind zij dat ze nog wat potjesprut moet geven, want je weet toch niet wat ze bij de OM eet hè. Terwijl ik haar al een paar keer benadrukt heb dat ik liever heb dat ze een flesje geeft omdat Liande daar meer uit kan halen dan uit groente of fruit.
Zeker omdat ze maandag het flesje wel van haar wou en niet bij de OM. Bovendien ruikt Liande naar koekjes als ze van mijn schoonmoeder komt.
Ik wil haar er best op aanspreken, maar ze doet toch haar zin, we hebben echt een 'we-tolereren-elkaar-omdat-je-nu-eenmaal-bij-vriendlief-hoort-maar-meer-ook-niet'- relatie.