abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:00:18 #76
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58442991
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 20:38 schreef GBA het volgende:

[..]

Anders ga je even ergens anders lopen trollen.
flikker zelf maar op
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_58443668
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:20 schreef Aoristus het volgende:
Dat zal allemaal best, maar een nationale feestdag is niet de gelegenheid om morele standpunten te misbruiken om kleren te verkopen. Ik vind dat nogal beschamend en weinig sympathie opwekkend.

Homotolerantie zou hand in hand moeten gaan met heterotolerantie en misschien is dit wel zo'n signaal dat er eens wat kritischer gekeken moet worden naar het opdringerige gedrag wat steeds vaker van overheidswege lijkt te moeten gelden. Schijnbaar is het normbesef er naar dat Amsterdam steeds verwijfder en homoistischer moet worden om vooral mensen van buiten de stad naar de aapjes te laten kijken.

Daarbij komt dat het ingekleurde bericht waar dit topic mee opent me al vrij snel met de hakken in het zand doet belanden. De dader is bekend, dus hebben we een mening. -Niet dus, ik hekel dat soort nieuwsvoorziening.

Wat ik niet zeker weet en dus niet onderschrijf, is dat dit een gerichtte homofobe aktie is, maar je kan er wel uit herleiden dat de zogenaamde 'toleranten' lang niet zo tolerant zijn als dat men beweert.

Eigenlijk is dit een herhaling van wat ik en anderen al geschreven hebben.
Eigenlijk is dit precies het soort kritiek dat op islamieten wordt gegeven. Je mag er wel zijn, maar ga je eigen identiteit niet al te opzichtig tonen (door luidsprekers aan de moskee, halalsupermarkten of door homo-modeshows), want "de Nederlandse identiteit" moet de toon blijven aangeven.
Die Nederlandse identiteit is christelijk, blank en hetero. Dáár heb je het toch over met je doe maar lekker gewoon, dan doe je al gek genoeg? Minderheden die zich moeten aanpassen aan de dominante partij en hun eigen identiteit maar netjes in een schuilkerk vieren?
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:50:13 #78
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58443961
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:37 schreef lightbearer het volgende:

[..]

Eigenlijk is dit precies het soort kritiek dat op islamieten wordt gegeven. Je mag er wel zijn, maar ga je eigen identiteit niet al te opzichtig tonen (door luidsprekers aan de moskee, halalsupermarkten of door homo-modeshows), want "de Nederlandse identiteit" moet de toon blijven aangeven.
Die Nederlandse identiteit is christelijk, blank en hetero. Dáár heb je het toch over met je doe maar lekker gewoon, dan doe je al gek genoeg? Minderheden die zich moeten aanpassen aan de dominante partij en hun eigen identiteit maar netjes in een schuilkerk vieren?
En als de Islamiet of de bling-bling-Antilliaan te opvallend over straat gaat mag hij worden aangerand?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:52:51 #79
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58444028
waarom proberen jullie dat niet gewoon een keer? Zeg je zoiets als: hee roetmop, waar heb je al dat goud gevonden? of iets in die trant. Moet je eens opletten wat er gebeurt
Ik heb geen zin meer in dit topic, het verstoort mijn natuurlijke tolerantiegrens
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:54:16 #80
pi_58444059
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:52 schreef Aoristus het volgende:
waarom proberen jullie het niet gewoon een keer? Ik heb geen zin meer in dit topic, het verstoord mijn natuurlijke tolerantiegrens
Wat? Mensen in elkaar slaan?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:56:26 #81
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58444112
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wat? Mensen in elkaar slaan?
Ik weet zeker dat ze de krant niet nodig hebben om hun gram te halen. Probeer het eens joh
  vrijdag 2 mei 2008 @ 22:00:42 #82
pi_58444204
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:56 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat ze de krant niet nodig hebben om hun gram te halen. Probeer het eens joh
Dus jij leeft graag in een maatschappij waarin mensen elkaar om niets de hele tijd in elkaar slaan? Wil je misschien verhuizen naar Zimbabwe?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 22:04:38 #83
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58444299
doe maar
  vrijdag 2 mei 2008 @ 22:06:14 #84
pi_58444326
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:04 schreef Aoristus het volgende:
doe maar
Er gaat morgen een vliegtuig, kan je daar verder discussieren.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 22:10:17 #85
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58444431
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Er gaat morgen een vliegtuig, kan je daar verder discussieren.
Hoeveel meer bewijs is er nodig dat het homofascisme bestaat? Bedankt
  vrijdag 2 mei 2008 @ 22:17:35 #86
pi_58444594
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:10 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Omdat ik tegen geweld ben bestaat homofascisme? Vreemde redenatie heb jij.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 22:29:17 #87
182269 sneakypete
On the edge
pi_58444888
Tja ik heb eerlijk gezegd niet zo gruwelijk veel op met homosexuelen en sympathisanten die er een sport van maken om op te vallen. Kan zelfs zeer irritant zijn imo. Maar smaken verschillen en ik vind de gewelddadige reactie van deze pipo's nogal ver gaan. En let maar op, zodra ze flink aangepakt worden, gaan zíj zich opeens beroepen op burgerrechten en dergelijke.

Ik heb liever een land waarin ik me kan ergeren aan opzichtige nichten, dan een land waarin het verboden en weggemoffeld is, of onmogelijk gemaakt door gewelddadige kankerlijertjes.
pi_58445147
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:29 schreef sneakypete het volgende:

Ik heb liever een land waarin ik me kan ergeren aan opzichtige nichten, dan een land waarin het verboden en weggemoffeld is, of onmogelijk gemaakt door gewelddadige kankerlijertjes.
Precies, net zoals ik liever een land heb waar ik beledigd kan worden, dan een land waarin het verboden is om iets te zeggen dat door bepaalde mensen als beledigend zou kunnen worden opgevat.
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
pi_58445156
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:20 schreef Super7fighter het volgende:
Nou wordt ie wel heel mooi..

Eerst provoceren in een slipje, en dan klagen wanneer je klappen daarvoor krijgt?
Daar moet je respect voor hebben. Dat is onze cultuur.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_58445251
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:10 schreef Aoristus het volgende:

[..]

homofascisme
pi_58447051
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:29 schreef sneakypete het volgende:Ik heb liever een land waarin ik me kan ergeren aan opzichtige nichten, dan een land waarin het verboden en weggemoffeld is, of onmogelijk gemaakt door gewelddadige kankerlijertjes.
Amen.
pi_58450207
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:41 schreef Seneca het volgende:
Daar moet je respect voor hebben. Dat is onze cultuur.
Vergeefse moeite om de orthodoxe Super7fighter daarvan te doordringen. Respect is bij een overgrote meerderheid van de moslims een eenrichtingsweg. Ontvangen maar niet geven.
quote:
Dat zal allemaal best, maar een nationale feestdag is niet de gelegenheid om morele standpunten te misbruiken om kleren te verkopen. Ik vind dat nogal beschamend en weinig sympathie opwekkend.
Voortaan alle modeshows verbieden? Of voor aanvang de seksuele oriëntatie van alle deelnemende mannequins screenen? Waar wil je in vredesnaam heen? Een onschuldige modeshow op Koninginnedag... nou nou, het is me wat zeg.
quote:
Homotolerantie zou hand in hand moeten gaan met heterotolerantie en misschien is dit wel zo'n signaal dat er eens wat kritischer gekeken moet worden naar het opdringerige gedrag wat steeds vaker van overheidswege lijkt te moeten gelden. Schijnbaar is het normbesef er naar dat Amsterdam steeds verwijfder en homoistischer moet worden om vooral mensen van buiten de stad naar de aapjes te laten kijken.
Homoïsme. De enige die ik deze absurde kreet eerder heb zien opschrijven op Fok, is BansheeBoy. Kloon van jou ofzo? Ergens in een zijstraat is een modeshow, maar jij doet net voorkomen alsof het evenement groot op de voorpagina van de Telegraaf is geadverteerd. Wat is er precies zo opdringerig aan een mannequin (man/vrouw, homo/hetero) die tijdens een modeshow over een catwalk loopt? Waar wil je in vredesnaam heen met je zielige betoog voor heterotolerantie? Worden mensen in Nederland op straat in elkaar geslagen omdat ze hetero zijn? Waarom wil je een niet bestaand probleem 'oplossen' voordat je een bestaand probleem serieus neemt?
quote:
Daarbij komt dat het ingekleurde bericht waar dit topic mee opent me al vrij snel met de hakken in het zand doet belanden. De dader is bekend, dus hebben we een mening. -Niet dus, ik hekel dat soort nieuwsvoorziening.
En ik hekel jouw opstelling, waarbij je dit geweld wegwimpelt en gaat lopen lullen over een non-issue als hetero-tolerantie.
quote:
Wat ik niet zeker weet en dus niet onderschrijf, is dat dit een gerichtte homofobe aktie is, maar je kan er wel uit herleiden dat de zogenaamde 'toleranten' lang niet zo tolerant zijn als dat men beweert. Eigenlijk is dit een herhaling van wat ik en anderen al geschreven hebben.
Er zijn meer dan voldoende aanwijzingen om ervan uit te gaan dat het hier gaat om homofoob geweld. Zeker als je kijkt dat homofoob geweld in Amsterdam toeneemt en dat bepaalde moslimjongeren de confrontatie bewust opzoeken, door homo's in elkaar te gaan slaan in de Reguliersdwarsstraat. Maar zelfs al zou voor 100 procent vaststaan dat het hier om een homofobe actie gaat, dan zou jij nog wel één of andere reden vinden om dit geweld goed te praten. Jij kiest liever partij voor de intoleranten.
pi_58450464
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 05:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Vergeefse moeite om de orthodoxe Super7fighter daarvan te doordringen. Respect is bij een overgrote meerderheid van de moslims een eenrichtingsweg. Ontvangen maar niet geven.
Ach, ik wilde wel eens zien hoe hij op die uitspraak zou reageren
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 09:07:08 #94
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58450562
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:20 schreef Super7fighter het volgende:
Nou wordt ie wel heel mooi..

Eerst provoceren in een slipje, en dan klagen wanneer je klappen daarvoor krijgt?
Ga jij eens een rijdende trein van heel dichtbij bekijken
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  zaterdag 3 mei 2008 @ 09:29:46 #95
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58450686
Lol, jullie zijn al zo gehersenspoeld dat het niet meer uit maakt wat er gebeurt, de gelijkhebbende partij staat bij voorbaat vast. Dat kun je vrij verdrietig noemen, maar wat echt verschrikkelijk is, is dat jullie niet eens op basis van feitelijke argumenten een ander de woorden in mond proberen te leggen om homoactiviteiten goed te praten
Het element geweld heb ik nergens gebruikt. Maar een klap op je bek krijg je wel eens in het leven. Daar heb ik vrede mee. Amsterdam is nooit groot geworden om zijn tolerantie, Amsterdam is groot geworden om zijn barmhartigheid, heldhaftig -en vastberadenheid
  zaterdag 3 mei 2008 @ 10:19:09 #96
pi_58451058
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 09:29 schreef Aoristus het volgende:
Lol, jullie zijn al zo gehersenspoeld dat het niet meer uit maakt wat er gebeurt, de gelijkhebbende partij staat bij voorbaat vast. Dat kun je vrij verdrietig noemen, maar wat echt verschrikkelijk is, is dat jullie niet eens op basis van feitelijke argumenten een ander de woorden in mond proberen te leggen om Islamitische activiteiten goed te praten
Het element geweld heb ik nergens gebruikt. Maar een klap op je bek krijg je wel eens in het leven. Daar heb ik vrede mee. Amsterdam is nooit groot geworden om zijn tolerantie, Amsterdam is groot geworden om zijn barmhartigheid, heldhaftig -en vastberadenheid
Je hebt gelijk, waar maken we ons druk om. Laat iedereen elkaar lekker in elkaar slaan.

Niet klagen als er een paar straatschoffies af en toe hard aan worden gepakt, hé?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 10:23:04 #97
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58451104
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 10:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, waar maken we ons druk om. Laat iedereen elkaar lekker in elkaar slaan.

Niet klagen als er een paar straatschoffies af en toe hard aan worden gepakt, hé?
doekje er bij?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 11:42:48 #98
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_58451922
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 10:23 schreef Aoristus het volgende:

[..]

doekje er bij?
Ik dacht dat dit topic je tolerantiegrens verstoorde? wat doe je hier dan nog man!? Ga je moeder pesten, en trek die te strak aangetrokken reetveter uit je reet!
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
  zaterdag 3 mei 2008 @ 11:56:43 #99
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58452113
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 11:42 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Ik dacht dat dit topic je tolerantiegrens verstoorde? wat doe je hier dan nog man!? Ga je moeder pesten, en trek die te strak aangetrokken reetveter uit je reet!
Zeg, ik scheld jullie toch ook niet uit, lieve homofascistjes van me..
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:00:47 #100
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_58452173
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 11:56 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Zeg, ik scheld jullie toch ook niet uit, lieve homofascistjes van me..
Leer lezen

Ik schold je niet uit..
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')