quote:
Jij bent op dreef!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:40 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ali, Bep, Truus, Wil, Nel, Rietje, Sjaan, Ans...
We hebben gewoon een goede smaakquote:
neuh, dat zou wel een klein beetje over the top zijnquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:42 schreef PM-girl het volgende:
Fons en Aagje!
Owlet, Rover voor een jongen doen jullie zeker niet
welke naam gaat het worden?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:44 schreef Dakota het volgende:
Wij hebben ook al namen
Meisjesnaam nog niet voorbij zien komen, de jongensnaam wel maar dan met een andere spelling.
Zelf was ik altijd dol op Rune, maar die krijg ik er niet doorEn ik zie 'm in de OP ! verrassend
Wij twijfelden tussen Lucas en een andere naam. Lucas is nu afgevallen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:53 schreef CrazyMoon het volgende:
hier staat de meisjesnaam al vast.
Net even gezocht hier op Fok hoe vaak die voorkomt, en niet zo vaak.. maar is weleens genoemd hier in Kindernamen, maar dan vele delen terug door iemand die na mij moet bevallen.. ben benieuwd of ze, als ze een meisje krijgt, nog steeds voor die naam gaat
jongensnaam is nog steeds niet makkelijk.. de naam die mijn vriend geweldig vind, vind ik niet zo bij Sarah passen.. misschien moet ik maar even leren eraan te wennen..
zal even een kort lijstje geven met de jongensnamen die we mooi vinden. Mijn favoriet is nog steeds Lucas, maar mijn vriend vind die helaas niet mooi..
de favoriet van mn vriend staat hier ook tussen
David
Florian
Jonathan
Jurgen
Kevin
Lucas
Ruben
Stijn
Tobias
Tristan
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:12 schreef livelink het volgende:
Owlet, ik ben heel benieuwd naar je kinderboeknamen. In dat kader vind ik Madieke (van het rode huis) ook een leuke naam.
timquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:49 schreef cattie het volgende:
Voor een jongen ligt de voorkeur nu bij Sil, maar een nadeel vind ik dat het een naam is die ook met meisjes wordt geassocieerd. Iemand nog spannende ideeën? We gaan voor een krachtige, Nederlands uitgesproken, naam.
Thijsquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:49 schreef cattie het volgende:
CM, ik zou voor Lucas of Stijn gaan.
Nou, ik mag hier dus ook officieel komen om nieuwe namen uit te zoeken! Voor een meisje hebben we al wel een naam, maar suggesties zijn altijd welkom. Voor een jongen ligt de voorkeur nu bij Sil, maar een nadeel vind ik dat het een naam is die ook met meisjes wordt geassocieerd. Iemand nog spannende ideeën? We gaan voor een krachtige, Nederlands uitgesproken, naam.
willempje is 87 geworden gisteren. en het is een enorm leuk mens.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:48 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jij bent op dreef!leuk hoor, Sjaan!
![]()
En Lady-wrb... Willempje...![]()
Fons en Jet daarentegen...
volgens mij zitten wij wat betreft namen wel op 1 lijn, Tristan en Dean stonden hier ook zeer hoog op de lijst (de uiteindelijke keuze was tussen David of Dean want Tristan viel bij echtgenoot af)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 07:36 schreef Vivi het volgende:
I'm with Lily; David, Tristan en, (in iets mindere mate) Florian vind ik het mooist.
Tristan stond ook nog op mijn lijstje ( Tristan & Isolde..) maar wegens een bekende hier die wat negatieve associaties opwekt viel die redelijk snel af. David vind ik persoonlijk een erg mooie, krachtige naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |