Die is echt briljant!quote:
Fons & Trui?quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:36 schreef bixister het volgende:
Fons & ... Marie, Mariken, Marleen, Janneke, Josje, Lena, Aaf, Rosa, Hendrikje, Lies(beth), Trui, Geertje/Gertje, Kaat/Kato/Cato, Paula.
Rosa vind ik ook leuk, maar er mag van mijn lief geen R inkomen... complex over zijnquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:59 schreef Moonah het volgende:
Ik stem voor
Fons en Rosa
Fons en Cato
Fons en Marie
(Je weet het geslacht toch nog niet B-M?)
In België iig wel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:44 schreef owlet het volgende:
is Marie een top-tien naam? Hij (zij?) staat bij ons dus op nummer een voor een meisjesnaam. En ik maar twijfelen omdat hij wat ouderwetsig kan lijken
Oh nee, dat bedoelde ik niet, ik vind dat altijd zo'n suffe opmerking en een dooddoener, datquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:28 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Nou, het zal je maar overkomen dat er veel Jessica's rondlopen! Dan moet je als Jessica een wel erg afwijkende username bedenken. (Macka66 bijvoorbeeld)
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Fons en Diewertje
Haha, ik was net mijn lijstje aan het maken en ik had hem ookquote:
Wel ja, ik heb al gedacht om eens de namen in een bejaardentehuis te gaan overlopen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:57 schreef Nouk het volgende:
Fons, wat een verschrikkelijke naam. Ik heb een verre Ome Fons, echt een man van 80. Kan me nu totaal niet voorstellen dat een schattige baby zo heet.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:00 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Wel ja, ik heb al gedacht om eens de namen in een bejaardentehuis te gaan overlopen.
Ahh gos. Ik ga gewoon af en toe die site checken, dan hoop ik dat mijn beeld van ome Fons langzaam verdwijntquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:58 schreef bixister het volgende:
Nouk, en toch is 't zo!al is 't al geen baby meer.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:28 schreef Leah het volgende:
De oudste heeft nu een zon, een maan en een hemel in de klas
nou dan kan ik uit eigen werk citeren: rindert, evert, anna, gré, karel, willem, willempje (vrouw) sijtje, riet, frieda, dien, anne (vrouw) en zo kan ik nog wel even doorgaanquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:00 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Wel ja, ik heb al gedacht om eens de namen in een bejaardentehuis te gaan overlopen.
Ali, Bep, Truus, Wil, Nel, Rietje, Sjaan, Ans...quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou dan kan ik uit eigen werk citeren: rindert, evert, anna, gré, karel, willem, willempje (vrouw) sijtje, riet, frieda, dien, anne (vrouw) en zo kan ik nog wel even doorgaan
Lies!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:30 schreef Bass-Miss het volgende:
Ella is ook mooi, maar weer top 10...
Lis vind ik ook mooi, maar te engels.
Gewoon gegoogled op tuttige meisjesnamenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:06 schreef Moonah het volgende:
[..]
En Vief, hoe verzin je ze toch altijd zo?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |