quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:23 schreef Belana het volgende:
Ive en Dure
Ive en Tore
Ive en Kalle (mijn favoriet)
Ive en Mahtte (Matthias)
Ive en Niilas (van Nicolaas)
quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:38 schreef owlet het volgende:
Wij zijn uit de voornamen![]()
En waar we bij Ronja de grootste moeite hadden om een jongensnaam te vinden was de jongensnaam deze keer het makkelijkst.
Ik verklap niets, behalve dan dat het (weer) scHandinavische namen zijn geworden.
Jade vind ik wel heel mooi maar Michel wil niet weer een "stof/steensoort" naam.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:54 schreef lcicle het volgende:
Mijn buurmeisje heet Amber en haar zusje heet Bo..
Nu vind ik dat persoonlijk niet zo'n mooie naam, maar op zich past hij wel bij Amber (wat ik wél een mooie naam vind).
Of Amber en Jade
Die stond ook zeker op het lijstje!quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:08 schreef livelink het volgende:
Ronja en Kjell
quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:28 schreef Belana het volgende:
bij Mile denk ik trouwens meteen "er is geen betere"
Wij hebben toen bij de buren verteld welke naam het bij ons zou worden als het een meisje zou zijn. We waren met alle drie tegelijk zwangerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ben steeds maar bang dat mijn buurvrouw die over een paar dagen is uitgerekend ineens "onze" naam heeft gekozen als t ook een meisje word, lijkt me echt een vervelende situatie
Ik heb met mijn zusje afgesproken dat we, als we tegeljik zwanger zijn, sowieso samen even de namen doornemen. Het zou voor beiden gewoon niet leuk zijn als de ander net iets eerder met de gekozen naam komt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:27 schreef lunastar het volgende:
Ik heb hem hier dus 1x zien voorbijkomen, maar op een andere site zijn er véél die de naam gaan gebruiken... maar ja ken die mensen niet dus mogen ze dat
Ik weet dat toen ik zwanger was van LUna dat ik ook dacht dat mijn zus die naam zou kiezen.... ze was samen zwanger met mij.. ze is uiteindelijk 4 dagen eerder bevallen van een Amber....
wij hebben in principe niet zo veel contact met de buren, dus mijn vriend heeft al gezegd dat hij de naam niet zou veranderen mochten zij toevallig dezelfde naam hebben gekozen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:51 schreef Sjeen het volgende:
Wij hebben toen bij de buren verteld welke naam het bij ons zou worden als het een meisje zou zijn. We waren met alle drie tegelijk zwangerEn voor ons was de meisjesnaam zo belangrijk dat we er sowieso aan vast zouden houden, ook al zou een van de buren in die richting gaan...
Cattie... Ive en Jurre
nichtje heet al Ninah... dus zal niet gaanquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:06 schreef S_oepstengel het volgende:
Ik denk dat het Nina gaat worden Luna, waarom weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |