Bleh ...quote:
Appie Heijn is gewoon open. Halleluhja!quote:Op woensdag 30 april 2008 12:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bleh ...
Zijn de winkels open of heeft EG ze met geweld dichtgedaan opdat er rust is op de dag van de troonopvolger en de baas van ons Kikkerland? Ik moet nl. spelletjes kopen! Moet want ik ben als consument verplicht te consumeren, zo veel mogelijk, al mijn geld uitgeven en als het op is, meer lenen, VEEL meer lenen!
Daar kan ik toch geen spelletjes kopen dwaas ... ik mot Wii spelletjes!quote:Op woensdag 30 april 2008 12:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Appie Heijn is gewoon open. Halleluhja!
Wil je dat wettelijk afdwingen?quote:Op woensdag 30 april 2008 12:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Pas erop. Ik ben heel oranje gezind hoor.
Misschien op de vrijmarkt?quote:Op woensdag 30 april 2008 12:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar kan ik toch geen spelletjes kopen dwaas ... ik mot Wii spelletjes!
Boos appeltje van oranje.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 12:12 schreef sigme het volgende:
Boos appeltje van oranje.
urhm, heel oud nieuws?quote:Op woensdag 30 april 2008 12:21 schreef zakjapannertje het volgende:
Filter Google Results by Date with a URL Trick
Hebzucht is niet goed, mijn beste. En ik wil dat spel van gisteren gaan verbieden, die troep de maatschappij gewoon des doods.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bleh ...
Zijn de winkels open of heeft EG ze met geweld dichtgedaan opdat er rust is op de dag van de troonopvolger en de baas van ons Kikkerland? Ik moet nl. spelletjes kopen!
Je bent niks verplicht hoor. Je bent in de tang van de mammom , mijn beste. Dat heb je met afgoden.quote:Moet want ik ben als consument verplicht te consumeren, zo veel mogelijk, al mijn geld uitgeven en als het op is, meer lenen, VEEL meer lenen!
Volstrekt onnodig.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Appie Heijn is gewoon open. Halleluhja!
Ik gun ze alles wat ze willen, vooral de vrijheid om te verkopen wanneer zij dat zelf willen en niet wanneer de meerderheid ze dat verplicht niet te doen.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:25 schreef EchtGaaf het volgende:
En ja, de winkels kunnen best dicht vandaag. Gun winkeliers en hun personeel nu ook een leuke ouderwetse gezellige Koninginnedag.
Gelukkig ben ik verstandig en leen ik niet, maar geef ik gewoon uit wat ik verdien.quote:Je bent niks verplicht hoor. Je bent in de tang van de mammom , mijn beste. Dat heb je met afgoden.
Hoe "vrij"is het personeel eigenlijk? Als werken op dergelijke dagen steeds meer een gemeengoed wordt?quote:Op woensdag 30 april 2008 12:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik gun ze alles wat ze willen, vooral de vrijheid om te verkopen wanneer zij dat zelf willen en niet wanneer de meerderheid ze dat verplicht niet te doen.
Het is verstandig om niet te lenen. Ik zou het liefst een verbod op alle leenreclames zien.quote:Gelukkig ben ik verstandig en leen ik niet, maar geef ik gewoon uit wat ik verdien.Ik werk nogal veel en verdien dus ook aardig wat (weer meer en meer) dus geef ik het af en toe uit als ik wat tijd vrij heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |