abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58390122
Vorig topic: Wachten op een tweede streepje - Deel 107

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

27 maart Beessie-Jen (12-2007) NOD
28 april hellennelleh (07-2007) NOD
23 mei Fruppel (06-2007) NOD
23 mei Happyme28 (07-2007) NOD
25 mei wachtff NOD
26 mei Mammamia (07-2007) NOD
eind mei Vicky (12-2007) NOD

Again (05-2007)
Koningin (01-2008)
Vlindur (01-2008)
Dee-Dee (01-2008) NOD

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie.

Melonovy gooide 'm dicht...

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 10-05-2008 18:28:01 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_58390775
Gefeliciteerd Mefke!! Wauw das inderdaad nog eens een leuke manier om de Koninginnenacht in te gaan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_58394478
Gefeliciteerd Mefke!! Hoezee hoezee hoezee!!

mijn NOD mag trouwens naar 24 mei
pi_58394564
Mefke gefeliciteerd!
pi_58394565
Mefke, gefeliciteerd !
pi_58394975
Gefeliciteerd Mefke!
  woensdag 30 april 2008 @ 10:16:14 #8
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58395144
Gefeliciteerd Mefke!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_58396206
pff, dank voor alle felicitaties. Ik hoop dat er snel nog een heleboel meiden mij mogen volgen. Ik ga maar eens de eerste 2009 baby melden...heel voorzichtig, dat wel. En ik blijf hier ook gewoon kijken hoor, ik wil jullie toch een beetje in de gaten houden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_58399914
Mefke, wat goed, gefeliciteerd
Ik vang ook liever de urine op in een potje, onder zo'n straal werkt naar mijn idee niet echt.
pi_58405952
Bea, leuk dagje gehad?
  donderdag 1 mei 2008 @ 09:23:26 #12
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_58411273
Volgens mij zijn het er twee, toch?

We kunnen het niet echt geloven hier.
pi_58411351
Dat zijn er echt wel twee! Niet te missen! Gefeliciteerd
pi_58411363
Dat zijn er zeker 2 ja gefeliciteerd hoor!
  donderdag 1 mei 2008 @ 09:48:59 #15
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_58411472
Yep, ik zie er duidelijk twee. Gefeliciteerd
  donderdag 1 mei 2008 @ 09:54:19 #16
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58411517
Ik sluit me aan bij de andere meiden, gefeliciteerd
  donderdag 1 mei 2008 @ 10:03:18 #17
24188 Belana
kloon van belana
pi_58411579
van harte
stormy waters...
sailin'
pi_58411624
Het zijn er twee!
Gefeliciteerd!!!!
  donderdag 1 mei 2008 @ 10:17:13 #19
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58411714
Wow, wat een zwangerschappen achter elkaar hier! Mefke en DolleMina (moet een beetje lachen om je naam in combinatie met je nieuws! ) gefeliciteerd

(ik lurk meestal alleen maar hier maar wilde toch even feliciteren )
pi_58411780
Gefelciteerd! Het regent tweede streepjes
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_58412262
DolleMina, van harte!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 1 mei 2008 @ 11:12:58 #22
100412 mefke79
komt goed!
pi_58412348
DolleMina, dat zijn er echt twee hoor! Gefeliciteerd!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 1 mei 2008 @ 11:16:01 #23
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_58412387
streepjesregen

Gefeliciteerd dames!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 1 mei 2008 @ 11:29:43 #24
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_58412622
Nu ik het weet krijg ik spontaan klachten...

Nah, de klachten vallen wel mee, ik heb alleen een beetje van die krampjes?
pi_58412630
Waauw, Ik heb wat gemist!

Ingrid, Mefke en Dollemina: Gefeliciteerd!!! Wat gaaf!

En voor al die lieve meiden die *weer* langer moeten blijven:
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_58412819
streepjes van harte
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_58412829
DolleMina van harte gefeliciteerd!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_58412979
Gefeliciteerd DolleMina! Dat alles maar voorspoedig mag verlopen!
GENIET ervan!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_58413000
joepie dollemina!
pi_58413198
Het gaat goed hier met de streepjes... wie volgt??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator donderdag 1 mei 2008 @ 12:08:37 #31
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58413241
Wauw geweldig dollemina, gefeliciteerd!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 1 mei 2008 @ 12:14:22 #32
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_58413314
Dolle Mina, proficiat!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_58413906
DolleMina gefeliciteerd meis!! Geniet ervan!
pi_58414806
Streepjesregen!!! gefeliciteerd allemaal!
Wens jullie een voorspoedige zwangerschap, en hoop dat er snel meer uit dit topic zullen volgen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_58415033
Dolle Mina, van harte!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_58415982
Mefke en DolleMina, gefeliciteerd! Wat een heerlijk nieuws!
pi_58416749
DolleMina gefeliciteerd!
  donderdag 1 mei 2008 @ 18:00:07 #38
202206 wachtff
9 maanden...
pi_58419824
Mefke en Dollemina gefeliciteerd, Ik hoop dat alles op zijn plek blijft zitten.

Mijn NOD mag in de OP als een van de modjes dat wil doen graag. 25 mei hoop ik niet ongesteld te worden.

Herkennen jullie dat trouwens? Dat als je sex hebt gehad rond je eisprong dat je je meteen zwanger waant? Ik kan maar niet stoppen met er aan denken.
oude bekende ;)
  donderdag 1 mei 2008 @ 18:11:52 #39
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58420043
gefeliciteerd meiden!
  donderdag 1 mei 2008 @ 18:45:00 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58420592
Gefeliciteerd Mefke en DolleMina!
pi_58422220
Mefke en Dollemina, van harte
Fake it till you make it...
pi_58422311
Dollemina 2 streepjes
Gefeliciteerd!!!
Een streepjesregen...
quote:
Op woensdag 30 april 2008 22:28 schreef Again het volgende:
Bea, leuk dagje gehad?
Enig dagje gehad...
pi_58435243
Wachtff, ben je al uit de kast gekomen en heb ik dat gemist, of blijf je nog even een kloon?

(Je mag me best even PM-en hoor, als je even je hart wilt luchten!)
  vrijdag 2 mei 2008 @ 16:51:05 #44
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58438355
Ik was eigenlijk ook wel benieuwd hoe lang wachtff een kloon blijft, ook tijdens je zwangerschap?
pi_58450731
Hee Again, hoe gaat het met jou? Moet vaak aan je denken de laatste tijd.
pi_58455607
Wat lief Reinhilde!
Ik heb eigenlijk niet veel te melden. Wacht weer op de duivels, ben er weinig mee bezig momenteel. Hebben alleen for fun gefuckt haha. Dus zal wel niet op de goede dagen geweest zijn, maar we zien wel.

Deze maand ben ik écht een jaar bezig (actief dan) en vind de stap naar de HA nog steeds heel eng..
pi_58458625
Kan me voorstellen dat je dat eng vind... het is ook niet niks, vooral het aan jezelf 'toegeven' dat het allemaal niet zo makkelijk gaat, lijkt me. Fijn dat alles verder wel goed gaat, en ik ga gewoon door met duimen!
  maandag 5 mei 2008 @ 09:40:08 #48
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58486105
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 16:12 schreef Again het volgende:
Wat lief Reinhilde!
Ik heb eigenlijk niet veel te melden. Wacht weer op de duivels, ben er weinig mee bezig momenteel. Hebben alleen for fun gefuckt haha. Dus zal wel niet op de goede dagen geweest zijn, maar we zien wel.

Deze maand ben ik écht een jaar bezig (actief dan) en vind de stap naar de HA nog steeds heel eng..
Again, ik snap je helemaal hoor! Het lijkt een behoorlijke stap. Ik probeer er luchtig over te zijn, zo van 'joh, baat het niet dan schaadt het niet' en je kunt het maar beter nu weten, dan 'verspil je in ieder geval geen tijd'. Anyway, moest toch even slikken toen ik ging bellen vanmorgen, maar ben er nu heel blij mee dat ik de stap gezet heb.

Wij zijn nu 10 maanden bezig. Morgenochtend gaan we praten en vragen of we een aantal onderzoeken kunnen laten doen om in ieder geval te weten hoe en wat. Het kan nooit kwaad toch?
  maandag 5 mei 2008 @ 09:48:15 #49
61183 leonieke
Dan toch?
pi_58486209
Pff again, het is dan ook een hele stap. Ik vind het zo vervelend dat je die misschien zult moeten zetten, al hoop ik dat het deze maand raak zal zijn
Ik herinner me nog de eerste keer dat ik bij de dokter moest. Samen met mijn ma, want alleen durfde ik niet (ik was toen wel nog maar 19 jaar). Wat was ik blij dat ze bij mij was die uren in de wachtzaal (bij mijn vorige gyn was het standaard dat je er om 8u al zat te wachten om maar rond 11.30u aan de beurt te komen). En het jaar erna is ze opnieuw meegegaan

Tegenwoordig ga ik makkelijker alleen, al moet ik eerlijk toegeven dat ik de afspraak vaak zo probeer te plannen als mijn man niet moet werken
pi_58487246
DolleMina, gefeliciteerd!
pi_58488253
Hallo allemaal,

Kom me ook maar even melden hier. Ik heb geen idee wanneer mijn NOD was/is... Ben nu een half jaartje aan het ont-pillen en nog steeds heel erg onregelmatig. 4 keer getest de afgelopen maanden en jammer genoeg steeds niets aan de hand.

Afgelopen anderhalve week dacht ik dat het eindelijk bingo was. Gigantische borsten, erg gevoelige tepels, emotioneel en twee kilo aangekomen (terwijl mijn gewicht al jaren op de kilo gelijk is).

Omdat ik niet weet wanneer mijn NOD is weet ik ook niet wanneer ik kan testen. Maar eergister besloot ik dat het toch maar weer eens tijd werd. Was ik gister opeens ongesteld (dacht/denk ik) met redelijk wat oud bloed. Vandaag niets meer aan de hand....

Ga vanmiddag dus toch maar even een testje halen... Hebben jullie je ook wel eens voor de gek laten houden door (halve) duivels???

Groet Eline
pi_58488638
Gefeliciteerd alle dames die zwanger zijn!!! Hoop dat het een beetje afstraalt op de al wat langer wachtenden!

Heb er wel weer zin in, de klusperiode die voor de deur staat! Deze week trouwens afspraak bij de dokter, me toch even laten doorverwijzen naar een gynaecoloog. Baat het niet, dan schaadt het niet, denk ik maar zo...

Mijn NOD mag trouwens naar 26 mei...
pi_58489191
Welkom ElineSophie!

Ik denk dat we dat allemaal wel herkennen, dat je lichaam je voor de gek houdt.. Ergens vind ik dat ook wel fascinerend, al is het natuurlijk ook lastig Ben benieuwd hoe het bij jou dit keer uitpakt, maar zomaar kilo's aangekomen heb ik nog niet meegemaakt (althans, niet opeens op korte termijn ), dus wie weet

Mijn lichaam houdt mij de ene maand beter voor de gek dan de andere maand. Deze maand weinig (schijn)symptomen bij mij, maar toch is het altijd weer een beetje spannend. En een dezer dagen worden de weer verwacht..
pi_58489753
Nieuwe mama's in spé: proficiat!!!

Wachtende mama's in spé: nu jullie hé!!!
pi_58493646
Welkom ElineSophie!

Happyme en Leonieke bedankt voor de lieve woorden!!
Ik ben vanmorgen ongesteld geworden!
Wat een T*F*Sdag haha.

Gisteravond door mijn rug gegaan, zat op slot en kon me amper nog bewegen. Vannacht veel pijn gekregen, vanmorgen ziek gemeld. Nieuwe regels; moet eerst naar dokter. Dus contact gehad met een doktersassistente die vertelde dat ik het eerst wat rust moest geven (maar niet teveel, beweging is goed) en dat ik langs moet komen als het niet minder wordt.
Dus doorgegeven aan werk.. Toen ongesteld geworden. Kon er ook nog wel bij, bah. Beetje jankerig en met 2 ibuprofennen (nu mocht het weer..) bed in gedoken. Schrik half 3 wakker, vriend staat naast me. Kwam even kijken hoe het met me was. Had een brief gevonden in de brievenbus dat de arbocontroleur langs geweest is, terwijl ik sliep. Niks gehoord.. Staat op de brief dat ik niet thuis was.
Pff het bleef maar doorgaan al het slechte nieuws...
Morgen contact met mijn baas, hoop maar dat het goed afloopt. Ben er niet gerust op.

Duik zo met een diclofenacje terug mijn bed in, wens jullie allemaal een fijne avond!

(Oja en mijn cyclus is na 3 rare lange maanden weer op zijn oude 'lengte'!)
pi_58493695
Happy, wat goed dat je toch de stap naar de dokter hebt gezet! Veel succes!

ElineSophie, welkom. Je lichaam kan je inderdaad goed voor de gek houden!!
pi_58493861
Wat balen, Again
Lekker in bed blijven en morgen weer een dag!

Kan me je angst wel voorstellen, dat is wel vaker met naar een HA gaan, toch altijd een beetje bang dat er wat engs uitkomt.. Maar wie weet is er wel heel makkelijk iets aan te doen, of is er toch niets aan de hand.

PS en niet te druk maken om die arboarts! je hebt niets verkeerds gedaan en dat van je rug is ook aantoonbaar. dat komt wel goed
  maandag 5 mei 2008 @ 19:28:03 #58
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58496469
Again wat vervelend meisie dat je toch weer ongesteld geworden bent, neem lekker de tijd voor jezelf he en laat je niet gek maken door je baas en de nieuwe regels!

Welkom ElineSophie!

Happy & mammamia wat goed dat jullie de stad richting dokter gezet hebben!

Ik heb verder geen nieuws o het moment. Ben begonnen op mijn nieuwe werk en zal de komende tijd niet veel online zijn daardoor.
We zitten nu ongeveer in mijn klusdagen maar ik heb besloten het deze maand niet te willen weten, we gaan lekker fucken for fun en dan zien we het wel weer!
Even lekker "rust"!
pi_58502675
@ElineSophie, alweer getest??

@Fruppel, Succes op je nieuwe werk!
pi_58505451
Again..
pi_58506531
Again, wat vervelend allemaal zeg!

Fruppel, je nieuwe werk kan je misschien wat afleiding bieden zodat je er deze maand niet zo mee bezig bent.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 10:28:51 #62
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58507431
Goedemorgen!

Vanmorgen bij de HA geweest, was heel positief gesprek. Heeft bloeddruk gemeten en gewogen (tsja ... overgewicht..) alles ok. HA zei inderdaad dat we het lang genoeg geprobeerd hadden om gewoon eens wat dingen uit te laten zoeken. Ben blij dat we gegaan zijn!

Hubby gaat zwemmers laten onderzoeken en ik krijg eerst een urine test om zwangerschap uit te sluiten (had laatste keer amper bloed en eigenlijk allemaal bruinig/donker rood dus HA wilde zwangerschap uitsluiten). En ik kan nu ook afspraak maken met Gyn.

Weet niet of ik moet verhuizen naar ander topic, maar wil eigenlijk zolang er nog geen 'afwijking' geconstateerd is, hier nog even blijven hangen als dat mag ....
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:00:49 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58508018
Je moet helemaal niks hoor.
Zelfs als je met behandelingen aan de slag zou zijn zou je hier gewoon kunnen blijven posten hoor. Alleen is het vaak voor jezelf op een gegeven moment wat minder prettig om hier tussen de hyperende meiden te zitten die pas net beginnen. Die kijken er toch anders tegenaan.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:05:14 #64
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58508105
Hahaha, ja daar heb je gelijk in, maar dat zie ik dan wel weer! Voorlopig blijf ik hier nog gewoon wachten op een 2e streepje

In ieder geval komen de klusdagen er weer aan komend weekend en we gaan lekker een lang weekend relaxen in Zuid Limburg, dus dat komt mooi uit
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:36:06 #65
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58508708
Happy, ik post hier ook nog mee...voel me in het andere topic nog niet heel erg thuis...
Maar inderdaad, je moet niets he! Lekker doen waar je je goed bij voelt!

Ik hoop dat nu ik het druk heb met mijn nieuwe werk dat k mijn gedachten kan verzetten.
En natuurlijk hoop ik dat het een positieve uitwerking heeft op het zwanger worden.
Aan het einde van de maand gaan we verder met de onderzoeken bij . Nu eerst een paar weken "rust".
Het werd een te beladen iets waardoor we besloten hebben het even te laten en de natuur mogelijk zijn werk te laten doen.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 18:31:39 #66
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58516356
Groot gelijk hoor Fruppel!

Net een mail van het zkh ontvangen. Heb (pas) 11 juli een afspraak bij de gynaecoloog. Tot die tijd lekker onbezorgd klussen en de zwemmers laten checken en dan zien we wel verder.

Ga ook niet ovulatietesten deze maand, ik laat het lekker op zijn beloop. Weet dat de dagen eraan komen en we zijn van donderdag t/m maandag vrij en gaan lekker weg, dus wie weet help die ontspanning nog wel!

Mijn NOD is trouwens 23 mei, zag dat het nog niet gewijzigd was
pi_58528664
Happyme, w gaan lekker gelijk op he!
Ook bij HA geweest en ook doorverwezen naar gyn. Nog geen jaar bezig, maar de leeftijd he..!
Hadden al testjes gedaan bij HA (bloed, zwemmers, uitstrijjkje etc.), die allemaal goed waren. Vandaag gebeld voor een afspraak en kan half juni al terecht. Vind het eigenlijk wel spannend en het geeft ook een soort rust.
  woensdag 7 mei 2008 @ 12:00:59 #68
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58529519
Ja, we zitten met een paar hier tussen het 'normale wachten' en de MMM, ik zie het nog niet als de MMM totdat er ook echt iets afwijkends gevonden is. Ik heb hetzelfde gevoel, spannend en het geeft een rust.

Wat heeft de HA bekeken bij je bloed en het uitstrijkje? Dat heeft ie bij ons niet gedaan. Misschien een idee omdat ik tot nog 2 maanden moet wachten tot de gyn.

Overigens vanmorgen urine weggebracht omdat de HA voor de zekerheid een zwangerschapstest wilde doen. Hoewel ik overtuigd ben dat ik gewoon niet zwanger ben, ben ik toch een beetje zenuwachtig en denk ik ineens allemaal krampen te voelen die zouden kunnen wijzen op een zwangerschap Maar goed, morgenochtend even aan HA doorgeven wanneer de afspraak bij de gyn is en uitslag vragen voor de vorm haha.
pi_58530524
Dag dames ,

Spannend Happy en Mammamia dat jullie de volgende stap hebben genomen!

Fruppel, weet je ook wat voor onderzoeken ze aan het einde van de maand gaan doen?

Again, Als je nou samen met je vriend naar de dokter zou gaan, denk je dan dat je er minder tegen op ziet? Of je moeder oid? Ik hoop dat je het toch kunt!

Alle andere meiden wens ik veel plezier voor het 2e streepje!
En ElineSophie, Welkom!

Ik heb 10 dagen die provera geslikt en zou na 3 tot 7 dagen een bloeding moeten krijgen..
Vandaag zitten we op dag 4. Vrijdag gaan we met de motor 4 dagen naar Duitsland, dus ik hoop dat het mee zal vallen.
Ik heb er echt zin in om er even tussen uit te gaan. Lekker toeren door de bossen en allemachtig aan de riesen schnitzels! We moeten mevrouw Sonja maar even thuis laten deze 4 dagen

Verder heb ik ook goed nieuws!
Mijn schoonzus is zwanger! Nadat ze 3 jaar aan het proberen waren, onderzoeken laten doen. Probleem gevonden en verholpen door medicijnen, bij de 2e IUI zwanger maar helaas naar 6 weken een miskraam. Ze was er kapot van en de hele familie ook. Bij de 3e IUI weer zwanger en inmiddels is ze 14 weken zwanger! al met al zijn ze 5 jaar bezig geweest. Ze krijgt al echt een buikje! En de echo's zijn prachtig en het hartje heeft ze al horen kloppen. Ben zo blij voor hun!

Zo, lang verhaal dit keer. Iedereen een dikke knuffel en sterkte, succes en alle goeds voor jullie!
liefs!
pi_58531240
Hallo Allemaal!

Wat fijn om veel herkenbare zaken te lezen!
Ben nu zelf 14 maanden gestopt met de pil. Helaas ONregelmatige cyclussen van 3/4/5 weken. Gek wordt je ervan!
Wil liever eigenlijk nog niet in de Medische Molen... Had namelijk gehoord van een vriendin dat zij met een REgelmatige cyclus er 10 maanden over deed! Dus...
Hoe is het tot nu toe bij jullie? Hoe lang zijn jullie al "bezig?"

Groetjes Ammy.
pi_58531328
Vlindur, je klinkt erg positief. Geniet lekker van je weekendje en natuurlijk gefeliciteerd met je schoonzus

Ammy, 14 maanden is toch wel al een tijdje. Normaal mag je ongeveer na een jaar wel naar de dokter gaan.
Wat heb je al allemaal geprobeerd?
pi_58532330
Ammy ik zou gewoon eens gaan hoor! (zegt zij die zelf niet durft!)
Ik ben nu 1,5 jaar gestopt met de pil en sinds 12 maanden echt aan het opletten wanneer ik ovuleer enzo.

Vlindur gefeliciteerd!! Hoe voel je je er zelf bij?
Ik weet nog dat mijn schoonzus na een lang traject zwanger was, ik was echt superblij voor ze maar had ook heel stiekum zoiets van "en ik dan?" Gelukkig was dat vrijwel meteen over. Alleen, toen liep het mis in de familie haha dus word ik alsnog geen tante Lekker genieten en leuke dingetjes kopen voor ze! Jouw tijd komt ook!

Ik heb echt gigantische buikpijn, bah. Was ik maar een man
pi_58532387
Again, Ik ben echt super blij voor dr, ik hoopte altijd dat ze vóór mij zwanger zou raken, ze waren al 5 jaar bezig he, ik pas 1..

Mannen hebben piemels, wij lekker niet! Ik ben blij dat ik een meisje ben

Ammy: Ik ben vorig jaar maart gestopt met de Prikpil. Sinds januari zeer onregelmatig ongesteld. Ben al bij HA geweest.
pi_58532499
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:11 schreef Vlindur het volgende:
Mannen hebben piemels, wij lekker niet! Ik ben blij dat ik een meisje ben
Hm om dát nou als reden op te geven om blij als meisje te zijn?
pi_58532828
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:16 schreef Again het volgende:

[..]

Hm om dát nou als reden op te geven om blij als meisje te zijn?

Ik ben blij met m'n borsten!

Is dat een betere reden?
pi_58532873
Ja daar ben ik het mee eens!
pi_58532903
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:36 schreef Again het volgende:
Ja daar ben ik het mee eens!

Jij bent ook blij met mijn borsten?

Dank je!!
pi_58533090
pi_58533285
Zo. Dat was nog eens ff offtopic.
Maar hoe gaat het nu met jou? Je moet wel naar de HA gaan hoor, Het is echt niet zo eng. Gewoon verstand op nul en gaan. Alleen hij/zij kan je verder helpen.. En als je bent gegaan valt er sowizo een 'last' van je schouder.. Misschien klinkt het debiel, hoe ik het tiep, maar ik bedoel het goed..

xx
pi_58533310
Ja ik heb me al aangemeld bij de huisarts
Nu nog een afspraak maken......
pi_58533578
Goedzo!

Wanneer ga je bellen? En neem je iemand mee? Wel doen hoor!
pi_58533922
Hé push niet zo
Ik weet niet. Ik neem sowieso mijn vriend mee.. Die ontkomt er niet aan, gna gna
pi_58534318
Hallo!

ElineSophie: ik weet ook niet precies wanneer mijn NOD is!

Vlindur: wat zei de dokter dan?

Sinds 1/2 jaar houd ik bij in mijn agenda wanneer en hoe lang ik menstrueer en zijn we ook serieuzer bezig.

Temperaturen heeft mi. geen zin bij een zeer onregelmatige cyclus?

Voor de rest wil ik er ook niet te krampachtig mee bezig zijn. Ik las wel eens dat iemand ieder uur naar 't toilet liep om te "checken" Nu doe ik dat zelf soms ook, haha!!

Groetjes!
  woensdag 7 mei 2008 @ 15:41:29 #84
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58534362
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 15:20 schreef Again het volgende:
Hé push niet zo
Ik weet niet. Ik neem sowieso mijn vriend mee.. Die ontkomt er niet aan, gna gna
En het 'leuke' is. Ze zullen eerst hem gaan onderzoeken Maar inderdaad, bij mij viel ook een soort van last van me af. Zeker nu ik weet dat ik nog 2 maanden moet wachten op een afspraak bij de gyn.

En ondertussen blijven we het gewoon proberen en hopenlijk kan ik de afspraak dan alsnog afzeggen

@Ammy, temperaturen heeft juist wel zin bij een onregelmatige cyclus want dan kun je uitzoeken wanneer de eisprong (verhoogde temp.) plaats heeft gevonden. Ovu testen kan uiteraard ook helpen.
pi_58534488
Ammy: ik heb pillen gekregen om een chemische curritage te maken. Dus dat het de baarmoeder schoonmaakt.

Ik was steeds 4 dagen ongesteld, dan 4 dagen niet enzovoort, maar toen ineens bijna 2 maanden lang ongesteld. Sinds ik de 23e april bij de dokter ben geweest ben ik niet meer ongesteld geweest.

Again, sorry, zo bedoel ik het niet he

Happy, kan het niet sneller dan?
  woensdag 7 mei 2008 @ 15:58:14 #86
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58534750
Nee helaas, wachttijd....

Maar ik vind het niet zo heel erg hoor, dan zijn we op dat moment precies 1 jaar bezig.
pi_58534954
Happy: Oh, nou ja, als je het niet zo erg vind.. Vind je het spannend?
pi_58535051
Hallo allemaal

@Vlindur, gefeliciteerd met je schoonzus
@Ammy, welkom! Was je voor de pil wel regelmatig ongesteld?
Met temperaturen kan je volgens mij ook bepalen OF je een eisprong hebt
@Again, goed dat je de eerste stap hebt gezet

Hier overigens geen nieuws, hoewel ik al een paar dagen ziek thuis zit
Het wachten is dus nog steeds op de duivels, die wellicht vandaag of morgen nog komen en anders krijg ik weer een klein beetje hoop
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:19:29 #89
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58535243
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:07 schreef Vlindur het volgende:
Happy: Oh, nou ja, als je het niet zo erg vind.. Vind je het spannend?
Ja op zich wel, maar heb het wel van me af gezet en zie tegen die tijd wel. Ik verbaas mezelf hoe rustig ik er onder ben. Denk dat de 'paniek' pas komt als er iets gevonden wordt.

Nu eerst spannend hoe het met de zwemmers van m'n hubby is, maar dat gaan we na de pinkster doen.
pi_58535377
@Happyme, de zwemmers kunnen ze dus wel gelijk doen?
toch wel spannend hoor!
pi_58535390
Juttertje, dank je

Again, succes alvast! Misschien valt het allemaal wel reuze mee!
pi_58535464
Danku danku!
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:34:19 #93
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58535624
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:24 schreef juttertje het volgende:
@Happyme, de zwemmers kunnen ze dus wel gelijk doen?
toch wel spannend hoor!
Ja die wel, die worden gewoon via de HA gedaan. Da's wel spannend inderdaad maar ik probeer er zo licht mogelijk over te doen haha
pi_58535641
joh, laat je uit! Daar is dit topic toch voor?
Gooi het er maar uit hoor!
pi_58535740
Goooo fishies!!
pi_58541016
Happyme: Ik zie het nu ook nog niet als de MMM. En als ze iets afwijkends vinden is het fijn, want dan is er iets aan te doen (hoop je dan). Vinden ze niets, ook goed, gaan we gewoon door! Maar dan weten we dat ook zeker.

Dokter heeft in bloed gekeken naar ontstekingen, bloedarmoede en bij het inwendig onderzoek naar schimmels... En eh... Moet het even nakijken . Stom he, alles was goed, dat heb ik onthouden!
pi_58557464
Ik ben (denk ik) ongesteld geworden!

Vanaf morgen met ik met mn vriend 4 dagen naar Duitsland.

Dus allen een fijn weekend! En tot dinsdag ofzo!

Groetjes!!
  donderdag 8 mei 2008 @ 17:48:16 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58558198
Wrsch ook of je ooit Chlamydia hebt gehad Mammamia, dat checken ze volgens mij ook altijd omdat dat onvruchtbaarheid of verminderde vruchtbaarheid kan veroorzaken.
pi_58558677
en je hormoonlevel/waarden ofzoiets? Dat testen ze toch ook?
  donderdag 8 mei 2008 @ 18:30:06 #100
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58558847
Again wat goed dat je toch de stap naar de huisarts gemaakt hebt! Nu nog de afspraak maken he !

Vlindur ze gaan bij mijn vriend een tweede spermaonderzoek doen om te kijken of er veranderingen zijn ten opzichte van de vorige slechte test!
Pas daarna gaan we bekijken wat we verder gaan doen in overleg met huisarts/gyn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')