Dag dames

,
Spannend Happy en Mammamia dat jullie de volgende stap hebben genomen!
Fruppel, weet je ook wat voor onderzoeken ze aan het einde van de maand gaan doen?
Again, Als je nou samen met je vriend naar de dokter zou gaan, denk je dan dat je er minder tegen op ziet? Of je moeder oid? Ik hoop dat je het toch kunt!
Alle andere meiden wens ik veel plezier voor het 2e streepje!
En ElineSophie, Welkom!
Ik heb 10 dagen die provera geslikt en zou na 3 tot 7 dagen een bloeding moeten krijgen..
Vandaag zitten we op dag 4. Vrijdag gaan we met de motor 4 dagen naar Duitsland, dus ik hoop dat het mee zal vallen.
Ik heb er echt zin in om er even tussen uit te gaan. Lekker toeren door de bossen en allemachtig aan de riesen schnitzels!
We moeten mevrouw Sonja maar even thuis laten deze 4 dagen 
Verder heb ik ook goed nieuws!
Mijn schoonzus is zwanger! Nadat ze 3 jaar aan het proberen waren, onderzoeken laten doen. Probleem gevonden en verholpen door medicijnen, bij de 2e IUI zwanger maar helaas naar 6 weken een miskraam. Ze was er kapot van en de hele familie ook. Bij de 3e IUI weer zwanger en inmiddels is ze 14 weken zwanger! al met al zijn ze 5 jaar bezig geweest. Ze krijgt al echt een buikje! En de echo's zijn prachtig en het hartje heeft ze al horen kloppen. Ben zo blij voor hun!
Zo, lang verhaal dit keer. Iedereen een dikke knuffel en sterkte, succes en alle goeds voor jullie!
liefs!