Blijf maar fijn weg, wij hebben Chelsea niet nodig.quote:Piet de Visser sluit overstap naar Ajax niet uit
Topscout Piet de Visser, in dienst van Chelsea en PSV, is opgestapt bij de Eindhovense club vanwege de onvrede met het beleid van Jan Reker. Hij kondigde in een interview met Voetbal International aan wel gewoon door te gaan met zijn werkzaamheden en mogelijk met een andere Nederlandse club in zee te gaan als dat het netwerk van Chelsea zal helpen. 'En dat zal niet met Veendam zijn' aldus De Visser zinspelend op een Nederlandse topclub.
Tegenover het AD wilde De Visser niet reageren op de naam van Ajax. Hij bevestigde wel dat na 1 juli – als zijn contract in Eindhoven afloopt – wat hem betreft įlle opties open liggen. "Maar Ajax is momenteel niet aan de orde."
Ajax Netwerk
Precies ik vind Leonardo wel een aardige speler.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:17 schreef devv05 het volgende:
Ik zou het belachelijk vinden als Leonardo nu al weg mag, gaan we spijt van krijgen. Zoveel beters hebben we ook niet lopen trouwens.
Als Sulejmani komt dan is hij de nummer 1 op die plek.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:17 schreef devv05 het volgende:
Ik zou het belachelijk vinden als Leonardo nu al weg mag, gaan we spijt van krijgen. Zoveel beters hebben we ook niet lopen trouwens.
Eigenlijk wel weer schoen op eet topic waardigquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:33 schreef tha_dark het volgende:
Dat bericht over die wonderboy uit Braziliė zullen we ook maar niet al te serieus nemen. Mocht hij (of Moreno komen dan koop ik een Ajax shirt met z´n naam erachterop. Of wil er hier nog iemand om een krat bier wedden want ik heb eigenlijk wel dorst
Nja kun je ´m idd inzetten maar heeft weinig zin, ik word zo langzamerhand een beetje moe van al die geruchten die uiteindelijk toch niet komen zoals Renato, Modric, en dan nu die wonderboy uit Brazilquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eigenlijk wel weer schoen op eet topic waardig
quote:
'Ajax informeert naar Andreas Ivanschitz'
Ajax heeft volgens Salzburger Nachrichten geinformeert naar middenvelder Andreas Ivanschitz van Panathinaikos. De huurling van Red Bull Salzburg moet bij Ajax Edgar Davids opvolgen. De middenvelder zou openstaan voor een avontuur in West-Europa en een terugkeer naar Red Bull Salzburg ziet de 24 jarige linkspoot dan ook niet zitten.
Niet alleen Ajax heeft interesse in de 'Beckham' van Oostenrijk. Ook Hannover 96 en Manchester City zullen proberen de speler te lokken. Het prijskaartje van Ivanschitz zit net iets boven de 6 miljoen en Ajax zou volgens Salzburger Nachrichten bereidt moeten zijn dat te betalen. Ook weet de mediabron te melden dat Van Basten, komend seizoen trainer/coach van Ajax, na de interland Oostenrijk - Nederland (3-4) erg gecharmeerd was van de aanvoerder van de Oostenrijkers.
Van Basten wil voor komend seizoen Ajax zodanig om sinds 2004 weer landskampioen te worden. De geboren Utrechter heeft van de Amsterdamse topclub gehoord dat hij flink mag uitgeven. Nadat Cvitanich voor 7 miljoen euro over is gekomen van Banfield, lijkt de transfer van Ivanschitz de tweede transfer voor komend seizoen.
Ik heb het vermoeden dat Leo weg mag omdat hij al 2 keer z'n kruisbanden heeft gescheurd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:17 schreef devv05 het volgende:
Dat lijkt me niet eigenlijk. Leonardo is helemaal niet zo blessuregevoelig heeft alleen twee keer pech gehad. Als hij weg moet zal het eerder met zijn mentaliteit te maken hebben. En met nieuwe aankopen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:34 schreef MassimO het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Leo weg mag omdat hij al 2 keer z'n kruisbanden heeft gescheurd.
Hij wil aanvallend gaan voetballen lijkt hetquote:
Aan geruchten hebben we alleen niets he, ik wil aankopen zien die een meerwaarde hebben !quote:Op woensdag 30 april 2008 04:12 schreef Rumille het volgende:
Ziet er goed uit, met al die geruchten.
quote:
Het is de laatste jaren inderdaad niet veel geweest, maar in plaats van Rommedahl mag hij van mij wel komen hoor.quote:Op woensdag 30 april 2008 09:25 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Doe maar niet, beetje overrated , wat heeft die gast nou de laatste jaren laten zien
Omdat wij nu eenmaal de beste zijnquote:Op woensdag 30 april 2008 10:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarom moeten wij het telkens van de geruchten hebben terwijl PSV en op dit moment ook Feyenoord lekker in de stilte onderhandelen en er pas iets van bekend raakt als het helemaal rond is.
quote:Op woensdag 30 april 2008 10:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarom moeten wij het telkens van de geruchten hebben terwijl PSV en op dit moment ook Feyenoord lekker in de stilte onderhandelen en er pas iets van bekend raakt als het helemaal rond is.
Volgens mij is Ivanschitz toch echt een aanvallende middenvelder en niet het type Davids.quote:De huurling van Red Bull Salzburg moet bij Ajax Edgar Davids opvolgen.
Ik vind dat Martin van Geel zich geweldig heeft opgesteld richting Ajax door zelf op te stappen. Hij trapt niet na en werkt zelfs nog mee aan lopende zaken. Je kan zeggen wat je wil over van Geel maar dit getuigd wel van klasse.quote:Op woensdag 30 april 2008 10:14 schreef kevin33 het volgende:
Van Geel op afroep nog inzetbaar
dinsdag 29 april, door YeaH, Helmond, 22:48u, VI
Martin van Geel is nog niet helemaal weg bij Ajax. Voetbal International meldt dat Ajax met de voormalig technisch directeur heeft afgesproken dat hij op afroep beschikbaar blijft voorlopig. De komende weken zal de directie nog een beroep op hem kunnen doen. Ook zal hij nog lopende zaken die hij zelf heeft ingezet nog afmaken.
Het natrappen komt later wel..quote:Op woensdag 30 april 2008 13:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik vind dat Martin van Geel zich geweldig heeft opgesteld richting Ajax door zelf op te stappen. Hij trapt niet na en werkt zelfs nog mee aan lopende zaken. Je kan zeggen wat je wil over van Geel maar dit getuigd wel van klasse.
Kan die Perez weer meenemenquote:Op woensdag 30 april 2008 13:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het natrappen komt later wel..![]()
En als hij aanpapt bij een andere club gaat hij bij Ajax vragen of hij spelers kan hebben.
quote:Op woensdag 30 april 2008 11:30 schreef Blight het volgende:
Mandy ziet er tegenwoordig uit alsof hij zijn schoonfamilie heeft opgegeten, man.
Ik weet nog wel een paar spelersquote:Op woensdag 30 april 2008 13:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het natrappen komt later wel..![]()
En als hij aanpapt bij een andere club gaat hij bij Ajax vragen of hij spelers kan hebben.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Leonardo is helemaal niet zo blessuregevoelig heeft alleen twee keer pech gehad.
quote:Op woensdag 30 april 2008 14:08 schreef Zwommes het volgende:
Andy vd Meyde is uitgeblust, hebben we niks aan. Laat hem maar lekker ze zakken gaan vullen (Qatar etc)?
quote:Daniel de Ridder overweegt te vertrekken bij Birmingham City. De 24-jarige buitenspeler komt bij The Blues amper aan spelen toe omdat coach Alex McLeish een ander type speler prefereert.
'De club bevalt me, Birmingham bevalt me, de fans bevallen me. Ik zou willen dat we in de Premier League blijven, en ik denk dat we dat kunnen. Maar ik moet ook aan mijn eigen loopbaan denken, want ik speel niet', legde De Ridder omzichtig uit in The Birmingham Mail. 'Ik ben niet geblesseerd, zoals sommige mensen denken. Ik ben beschikbaar, ik train hard en ik zou graag willen meedoen. Maar het is de keuze van de manager.'
De Ridder speelde deze competitie tien duels namens Birmingham, maar zijn laatste optreden in de Premier League dateert van 1 januari, een uitduel met Manchester United. Als invaller kwam hij het veld in. 'Ik dacht dat Mikael Forsell (die eveneens inviel, red.) en ik het verschil maakten, de wedstrijd deden kantelen. Maar sindsdien is alles 180 graden veranderd voor mij Ik ben gefrustreerd dat ik geen deel uitmaak van de ploeg.'
McLeish reageerde via de website van Birmingham City. 'Danny is al een tijdje niet meer in het stuk voorgekomen. Ik heb Gary McSheffrey, Sebastian Larsson en Olivier Kapo. Als zij fit zijn, dan is het mijn beslissing Danny niet te laten spelen, omdat zij in mijn ogen vóór hem komen. Misschien dat een andere coach er anders over denkt.'
'Ik heb er een tijdje terug al met Danny over gesproken en hem verteld, dat als mijn ploeg meer combinatievoetbal zou spelen, ik meer aan hem zou denken. Maar ik denk niet dat wij een goed combinerende ploeg zijn. We leggen bij onze buitenspelers de nadruk op ijver, dat ze zowel meehelpen in de verdediging als in het strafschopgebied van de tegenstander komen. We bouwen een ploeg met spelers die de plaggen uit het veld lopen. Ik zeg niet dat Danny dat niet doet, maar ik denk dat hij geschikter is voor een ploeg die de bal rondtikt.'
Tsja hij had vorig jaar naar Ajax terug kunnen keren....quote:
Laat hem lekker weg blijven. Toen we hem hard nodig hadden koos hij voor het geld. Nu kiezen wij voor toekomst en talent.quote:Op woensdag 30 april 2008 10:58 schreef Tvduijn het volgende:
Als het niet te duur is Mandy gewoon terughalen. Misschien heeftie niet veel laten zien de laatste jaren maar ik denk dat hij bij Ajax weer helemaal kan opbloeien.
[ afbeelding ]
Kom op.. die man komt nog geen pion voorbij.quote:Op woensdag 30 april 2008 16:26 schreef Urquhart het volgende:
De Ridder...die zat wel bij Jong Ajax onder Van Basten. Wellicht dat hij nog mogelijkheden ziet.
Ik hoef hem ook niet meer terug te zien bij Ajax, maar je weet niet hoe Van Basten dat ziet.quote:Op woensdag 30 april 2008 16:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kom op.. die man komt nog geen pion voorbij.
Die begon met zijn hoogtepunt Colin ..quote:Op woensdag 30 april 2008 16:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik hoef hem ook niet meer terug te zien bij Ajax, maar je weet niet hoe Van Basten dat ziet.
Mandy speelde bij Ajax toch altijd heel behoorlijk. Beetje van het type te klein voor het servet, te groot voor het tafellakenquote:Op woensdag 30 april 2008 16:01 schreef S-Two het volgende:
Van der Meyde, De Ridder, gaan we weer aanmodderen met prutsers op rechts?
1x per maand was ie goed ja.quote:Op woensdag 30 april 2008 18:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Mandy speelde bij Ajax toch altijd heel behoorlijk. Beetje van het type te klein voor het servet, te groot voor het tafellaken
Leuk voor Mols en Landzaatquote:
Die zijn de 6e plek en de 3-0 zeker vergeten?quote:
Henrique in de basisquote:Op woensdag 30 april 2008 18:05 schreef denthemen het volgende:
Sulejmani is er ook in Amsterdam niet bij
Maar je moet toegeven dat ie beter is als rennis, bakkie en leoquote:
Op dit moment is dat niet zo moeilijk om die 3 te overtreffenquote:Op woensdag 30 april 2008 18:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Maar je moet toegeven dat ie beter is als rennis, bakkie en leo
Daarom zeg ik: Als daar een fatsoenlijk spelende Mandy wil staan, laat hem.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Op dit moment is dat niet zo moeilijk om die 3 te overtreffen
Hij was toen misschien beter, en toen was ie al geen topspeler.quote:Op woensdag 30 april 2008 18:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Maar je moet toegeven dat ie beter is als rennis, bakkie en leo
Liever een fatsoenlijke spelerquote:Op woensdag 30 april 2008 19:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: Als daar een fatsoenlijk spelende Mandy wil staan, laat hem.
Ik baseer me ook op wat ik weet van toen hij nog bij Ajax speelde, is ie nu zo vadsig dan?quote:Op woensdag 30 april 2008 19:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij was toen misschien beter, en toen was ie al geen topspeler.
Nu is het een Theo Janssen in kwadraat
Iemand hierboven zei dat tenminstequote:Op woensdag 30 april 2008 19:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik baseer me ook op wat ik weet van toen hij nog bij Ajax speelde, is ie nu zo vadsig dan?
quote:Manucharyan: 'Nog een jaar bij Jong Ajax zie ik niet zitten'
Geschreven door: Peter van Remmen - Bron: Sportweek - Discussieer hierover
Edgar Manucharyan wil niet nog een seizoen bij Jong Ajax doorbrengen. De aanvaller wil graag hogerop. "Ik ben al maanden fit, maar trainer Adrie Koster heeft me nog geen kans gegeven," vertelde de Armeen. "Nog een seizoen bij Jong Ajax zie ik niet zitten. Als ik niet op een hoger niveau speel, kan ik ook niet beter worden."
Manucharyan speelt al sinds 2004 bij Ajax, maar brak mede door veel blessureleed nog niet door in het eerste elftal van de Amsterdammers. "Ik hoop dat er iets verandert. Misschien kan ik beter een half jaar verhuurd worden," aldus de jonge aanvaller.
Ruilen voor Sulejmani.quote:
Ik heb die zin 10 keer gelezen. Ik denk dat ik het snap maar ik weet het nog steeds niet zekerquote:Op woensdag 30 april 2008 20:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Piet de Visser is een echte held, hij is zo begaan met de spelers die hij scout dat na het bekend maken dat hij kanker heeft er een afrikaanse speler die hij gescout heeft, opstond om de operatie´s te betalen.
Onder brengen bij Heerenveen is natuurlijk geen slechte optie. Als Heerenveen wat in hem ziet dan.quote:
Dan moet jij even terug naar de basisschoolquote:Op woensdag 30 april 2008 20:23 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Ik heb die zin 10 keer gelezen. Ik denk dat ik het snap maar ik weet het nog steeds niet zeker
Dit hebben we 2 wedstrijden eerder dit seizoen gehoordquote:Op woensdag 30 april 2008 20:08 schreef SCH het volgende:
Dit jaar laten we ons niet opnieuw naaien hoor.
Jullie gaan er aan morgen
Heb er een goed gevoel over. Als we ons gemiddelde niveau halen dan geef ik ons een grote kans.
Ga je mij met nog meer mankementen van jou lastigvallen?quote:Op woensdag 30 april 2008 20:23 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Ik heb die zin 10 keer gelezen. Ik denk dat ik het snap maar ik weet het nog steeds niet zeker
Die tekst van Wooldoor is lastigerquote:Op woensdag 30 april 2008 20:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dan moet jij even terug naar de basisschool
Van wie?quote:Op woensdag 30 april 2008 20:27 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dit hebben we 2 wedstrijden eerder dit seizoen gehoord
Arsenal speelt prachtig voetbal, 3e plek geen CL, Barca speelt prachtig voetbal verloren van een saai verdedigend manu, Roma speelt prachtig voetbal staat achter inter.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Van wie?
Maar dus?
Het kan niet blijven dat wij beter spelen en verliezen natuurlijk.
Dan heb je een heel andere wedstrijd gezien.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Arsenal speelt prachtig voetbal, 3e plek geen CL, Barca speelt prachtig voetbal verloren van een saai verdedigend manu, Roma speelt prachtig voetbal staat achter inter.
Ik denk toch dat ons koppel voorin jullie de das om gaat doen. Die scoren altijd.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Van wie?
Maar dus?
Manu was in beide wedstrijden niet in de aanval.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan heb je een heel andere wedstrijd gezien.
Truste Wooldoorquote:Op woensdag 30 april 2008 20:11 schreef Wooldoor het volgende:
Hey die de Visser moetaa maar opteren z bij ajax hij is pisveee er 3en moet niet naar ajex gaan
iemand d vanaonv d nog naar Chaords Theory, mischioen moet ik maar stoppeen ben te lam op te itpenn.
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Van wie?
Maar dus?
knap hoe die het Engelse woord 'Theory' volledig foutloos schrijftquote:Op woensdag 30 april 2008 20:11 schreef Wooldoor het volgende:
Hey die de Visser moetaa maar opteren z bij ajax hij is pisveee er 3en moet niet naar ajex gaan
iemand d vanaonv d nog naar Chaords Theory, mischioen moet ik maar stoppeen ben te lam op te itpenn.
Rembrandpleinquote:Op woensdag 30 april 2008 20:51 schreef Noshiba het volgende:
godverdomme, lopen matten op t rembrandsplein omdat iemand liep te schreeuwen: helemaal niets in amsterdam
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:51 schreef Noshiba het volgende:
godverdomme, lopen matten op t rembrandsplein omdat iemand liep te schreeuwen: helemaal niets in amsterdam
Was erg leuk vandaag met slamFM, in de escape stond bolle jaap die moesten we natuurlijk even toezingen.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Rembrandplein
Wat een triest paupervolk liep er gisteren rond zeg
Op een forum doen of je dronken bentquote:Op woensdag 30 april 2008 20:11 schreef Wooldoor het volgende:
quote:'De Visser naar Ajax'
Ajax zou een poging willen ondernemen om scout Piet de Visser van PSV te contracteren. De Visser brak onlangs met de Eindhovenaren na een ruzie met algemeen directeur Jan Reker.
De Visser meldde vandaag in het Algemeen Dagblad dat alle opties voor hem open liggen. Maar de belangstelling van Ajax sprak hij tegen.
Ajax-scout Hans van der Zee meldde deze week op Radio Rijnmond dat de Amsterdammers de scout naar de ArenA willen halen. Saillant detail is dat Van der Zee vorig jaar zelf de overstap naar Ajax maakte.
De Visser is befaamd vanwege zijn scoutingswerk in Zuid-Amerika. Zo ontdekte hij bijvoorbeeld Gomes, Alex, Ronaldo en Jefferson Farfan.
http://www.depers.nl/sport/197843/De-Visser-naar-Ajax.html
hebben ze bij jou in t dorup wel iets wat met koninginnendag te maken heeft of moet je echt naar hoorn?quote:Op woensdag 30 april 2008 21:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Op een forum doen of je dronken bent![]()
Zit er dik in dat hij komt.quote:
quote:
quote:'Ajax toont interesse in Ivanschitz' 30 april 2008 - door onze redacteur Patrick Hereijgers
Andreas Ivanschitz Volgens de Oostenrijkse krant Salzburger Nachrichten heeft Ajax geļnformeerd naar Andreas Ivanschitz. De middenvelder komt momenteel op huurbasis uit voor Panathinaikos, maar staat onder contract bij Red Bull Salzburg. De 24-jarige linkspoot ziet een terugkeer naar Oostenrijk echter niet zitten en Marco van Basten zou gecharmeerd zijn van Ivanschitz. De huidige bondscoach zou volgens het dagblad in Ivanschitz, die in eigen land ook wel 'de Beckham van Oostenrijk' wordt genoemd, een potentiėle opvolger zien van Edgar Davids.
Ook Hannover 96 en Manchester City hebben naar verluidt belangstelling voor Ivanschitz. Het prijskaartje van de speler ligt net iets boven de zes miljoen euro en Ajax zou volgens Salzburger Nachrichten bereid zijn dat te betalen. Ivanschitz zou de interesse van Van Basten hebben gewekt na de interland Oostenrijk - Nederland (3-4). De aanvoerder van Oostenrijk maakte in dat duel een goede indruk op de aanstaande Ajax-trainer.
in principe is het gewoon een zondag he, maar ik vind het ook maar raar.quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:10 schreef vliegende_olifant het volgende:
Apart dat het niet 's avonds is. Maar ik vind het niet erg ik heb toch geen baan
Ja maar Roda is wel 's avondsquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:39 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
in principe is het gewoon een zondag he, maar ik vind het ook maar raar.
Zonder die Sulejmani is de aanval van Heerenveen een heel stuk minder en dat is maar goed ook met onze verzwakte verdediging. Ik denk dat het vandaag heel spannend wordt. of een gelijkspel of een nipte overwinning voor 1 van de teams. Thuis maken we het makkelijk af, ik denk dat we tegen Twente het moeilijker krijgen.
quote:'Vitesse ziet Ajacied Slijngard wel zitten'
Vitesse is met het oog op volgend seizoen aan het rondkijken in de Nederlandse Eredivisie. Voetbal International meldt dat Donovan Slijngard van Ajax mogelijk naar Vitesse vertrekt. De transfervrije Slijngard wordt gevolgd door meerdere Eredivisieclubs, maar van concrete interesse is nog geen sprake.
De twintigjarige Slijngard kan zijn contract bij Ajax overigens wel verlengen. Mocht de verdediger zijn periode bij Ajax verlengen, dan zou Slijngard een eerlijke kans krijgen zich in de A-selectie van de Amsterdammers te spelen.
Technisch directeur van Vitesse, Mark van Hintum, ziet Slijngard als de nieuwe potentiėle linksback voor zijn club. Mede door de concurrentie van andere Eredivisieteams lijkt de kans dat Slijngard naar Arnhem verkast klein.
Museumpleinquote:Op woensdag 30 april 2008 23:39 schreef Jasza het volgende:
Tering dwaas die Kane, gaatie tussen het publiek lopen op Museum.
Gaatie daarna roepe: Amsterdam laat eens horen wat jullie van Ado vinden, nou toen kwamen de klassiekers er natuurlijk weer uit bij veel mensen![]()
Wat een dwaas
Verder sowieso veel ado gespuis in de stad![]()
Ohja morgen winnen.
Het is leuk maar AJAX moet baas in eigen huis blijven. Zijn vriendjes krijgen daarbij geen uitzonderingen..quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:25 schreef Urquhart het volgende:
Het is wel handig om een scout als De Visser erbij te hebben, maar ik zit niet op een Ajax als dumpplek voor Chelsea-spelers te wachten.
Hoe laat is het eigenlijk precies?quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax speelt 's-middags hoor.
Als je dat bedoelt
11.55quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hoe laat is het eigenlijk precies?
14:30 uurquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hoe laat is het eigenlijk precies?
Wij hebben niks hier, op normale dagen ook nietquote:Op woensdag 30 april 2008 23:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
hebben ze bij jou in t dorup wel iets wat met koninginnendag te maken heeft of moet je echt naar hoorn?
Bier drinken en ik was er niet de hele dag, alleen aan het begin en het eindquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:25 schreef Bullebak het volgende:
[..]
MuseumpleinTering, wat doe je daar, tokkie
Mooie tijd.quote:
Je kan toch ook gewoon een kaartje kopen? Kost maar 10 euro?quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:14 schreef Chadi het volgende:
Als ik wat mazzel heb krijg ik kaartjes voor de return maandag .. fingers crossed
Scheelt je weer een tientje!quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:14 schreef Chadi het volgende:
Als ik wat mazzel heb krijg ik kaartjes voor de return maandag .. fingers crossed
Ik ben ook voor om hem te verhuren.quote:
Tenzij dat alles alweer uitverkocht isquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:44 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Ja voor 20 euro maar dan zit je lange zijde 1e ring jwz.
Zal inderdaad weerquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:06 schreef jorienvdherik het volgende:
ben benieuwd of jullie heerenveen overleven, zal wel weer
Ik ga er wel van uitquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:06 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:06 schreef jorienvdherik het volgende:
K ookquote:
Waarom is jasza er niet heenquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:35 schreef Jasza het volgende:
Gezellige verdediging hebben we vandaag.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
5 mei, 20:15 vak421....JAWEL!!!!!![]()
![]()
Gaan we ze ff voetballes geven in de arena!!
hoezo we moeten toch nog een keerquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:37 schreef denthemen het volgende:
Ik denk dat ik Maandag ook wel ga, laatste wedstrijden van Edje hé..
Urby op LBquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:52 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
[CL Playoffs] [01-05 @ 14:30] sc Heerenveen - Ajax
Dus als je vorig jaar mee hebt gedaan aan de PL ben je de sjaakquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:28 schreef Wooldoor het volgende:
Als het goed is tellen alleen de gele kaarten van de vorige playoffs, daarom was Vertonghen ook voor vandaag geschorst. Maar zeker weten doe ik niet.
het is om 14.30 alquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:05 schreef Han-Pekel het volgende:
Nog even over dat gerucht van Lulinha, is dat niet een zelfde soort speler als Renato Augusto, die Ten Cate wilde hebben, maar waar Ajax geen 12 miljoen neer voor wilde leggen..? Verder zouden toch ook Marko Marin, Yoann Gourcuff en Villanueva in de belangstelling staan???
Kortom: we moeten die geruchten maar niet te serieus nemen
Ik zie ons vanavond wel winnen trouwens, het duo Lindgren Heitinga lijkt mij niet eens zo slecht, en Urby linksback..ach die heeft ook genoeg fantastische wedstrijden op die positie gespeeld..
Met het tafelvoetbal in de kantine na afloop?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:05 schreef Han-Pekel het volgende:
Nog even over dat gerucht van Lulinha, is dat niet een zelfde soort speler als Renato Augusto, die Ten Cate wilde hebben, maar waar Ajax geen 12 miljoen neer voor wilde leggen..? Verder zouden toch ook Marko Marin, Yoann Gourcuff en Villanueva in de belangstelling staan???
Kortom: we moeten die geruchten maar niet te serieus nemen
Ik zie ons vanavond wel winnen trouwens, het duo Lindgren Heitinga lijkt mij niet eens zo slecht, en Urby linksback..ach die heeft ook genoeg fantastische wedstrijden op die positie gespeeld..
Pfff....quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:02 schreef DJ_Ryow het volgende:
TERING HEY KOSTER JE ZOU MAAR KUFFOUR MOETEN OPSTELLEN NOU NOU... NEE DAN MAAR HET HELE TEAM OMGOOIEN
Blijkbaar voldoet Kuffour niet. Dan kan je Koster niet verwijten, maar Martin van Geel wel, die dat blijkbaar niet van tevoren zag.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:02 schreef DJ_Ryow het volgende:
TERING HEY KOSTER JE ZOU MAAR KUFFOUR MOETEN OPSTELLEN NOU NOU... NEE DAN MAAR HET HELE TEAM OMGOOIEN
Ja maar ik spreek dan ook over wedstrijden, meer dan 4 zullen het niet wordenquote:
waarom Lindgren naar achteren? is helemaal geen verdediger. Gabri hoeft niet te starten, gaat prima zonder hem en kan altijd nog invallen. Rommedahl is alleen goed als invaller.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Pfff....
Ik ben ook geen fan van Koster, maar dit is gewoon een hele logische opstelling. Vermaelen geblesseerd? Ok, Lindgren een plek naar achter en Gabri (die weer fit is) kan mooi op de plek van Lindgren spelen.
Vertonghen geschorst? Urby op back en Rommedahl (die de laatste wedstrijden prima speelde) op de plek van Urby. Simpel toch?
Dus we moeten zo'n fucking slechte speler er maar inzetten? Overigens speelde Lindgren tegen Heracles ook verdediger en dat deed hij prima.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
waarom Lindgren naar achteren? is helemaal geen verdediger. Gabri hoeft niet te starten, gaat prima zonder hem en kan altijd nog invallen. Rommedahl is alleen goed als invaller.
feit is dat we nu weer in een hele andere formatie spelen als de laatste 3 wedstrijden en er allemaal spelers op foute posities lopen. en Kuffour die er zonodig bijgehaald moest worden is blijkbaar zo fucking slecht dat hij er koste wat het kost niet in mag komen.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
waarom Lindgren naar achteren? is helemaal geen verdediger. Gabri hoeft niet te starten, gaat prima zonder hem en kan altijd nog invallen. Rommedahl is alleen goed als invaller.
feit is dat we nu weer in een hele andere formatie spelen als de laatste 3 wedstrijden en er allemaal spelers op foute posities lopen. en Kuffour die er zonodig bijgehaald moest worden is blijkbaar zo fucking slecht dat hij er koste(r) wat het kost(er) niet in mag komen.
we zullen zien hoe het gaat. ben er nu niet gerust op iig.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus we moeten zo'n fucking slechte speler er maar inzetten? Overigens speelde Lindgren tegen Heracles ook verdediger en dat deed hij prima.
Zolang hij er in de 85ste minuut weer ééntje in legt ben ik tevreden.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:17 schreef MaxC het volgende:
We spelen echt best goed, alleen Huntelaar speelt dramatisch
Wat hij zegtquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:19 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Zolang hij er in de 85ste minuut weer ééntje in legt ben ik tevreden.
quote:Klaas Jan Huntelaar wil bij Ajax blijven. Een betrouwbare bron meldt ons dat de spits bijna zeker weet dat hij wil aanblijven bij de Amsterdammers. Tijdens de boekpresentatie van het boek 'Van pupil tot prof' sprak de spits over zijn toekomst. De Dremptenaar wil graag nog een jaar aanblijven.
Huntelaar staat in de belangstelling van Real Madrid. De trainer van de Madrilenen, Bernd Schuster, noemde de Ajacied eerder een kloon van Marco van Basten. Real Madrid zou al vijfendertig miljoen euro gereserveerd hebben voor de clubtopsorer van Ajax. Die transfer, waarbij Huntelaar Van Nistelrooy moet opvolgen, lijkt nu van de baan.
Zeker, had al 0-4 moeten zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:58 schreef Noshiba het volgende:
moeten meer doelpunten gescoord worden!
quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:26 schreef Urquhart het volgende:
Goed resultaat, maar we hadden meer doelpunten moeten maken
Dat dusquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:26 schreef Urquhart het volgende:
Goed resultaat, maar we hadden meer doelpunten moeten maken
Al jaren verneuken wij het in december inderdaad.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:31 schreef Zwansen het volgende:
Gefeliciteerd. Ajax is opnieuw verreweg de sterktse ploeg in de laatste competitiewedstrijden en de playoffs. Helaas voor jullie pieken jullie toch echt steeds op het verkeerde moment.
Ben erg benieuwd hoe het jullie in de voorronde weer zal vergaan.
Inderdaad, maatje van me vind het maar een matig resultaat, ik heb me vermaakt in de kroeg en ze speelde best goed, dus tis wel prima zoquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Prima gespeeld. Jammer dat er niet wat vaker gescoord is, maar we hebben ze helemaal weggespeeld.
Rond de winter verspeeld Ajax het altijd, ik zou blij zijn als er weer gewoon een winterstop komtquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:31 schreef Zwansen het volgende:
Gefeliciteerd. Ajax is opnieuw verreweg de sterktse ploeg in de laatste competitiewedstrijden en de playoffs. Helaas voor jullie pieken jullie toch echt steeds op het verkeerde moment.
Ben erg benieuwd hoe het jullie in de voorronde weer zal vergaan.
Klopt, maar mag hij een keer?quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Huntelaar compleet zonder bezieling, echt jammer... Verder had het echt wel 4, 5-0 moeten worden.
ik ook niet. Compleet gedomineerd.. Alleen kansen afmaken is t enige minpunt! Verder prima uitganspositiequote:Op donderdag 1 mei 2008 16:46 schreef Zwansen het volgende:
Ajax geeft dit toch nooit meer weg. Zie Heerenveen echt niet met 0-2 of 2-3 winnen.
Gedomineerd? We hebben niet echt gedomineerd hoor. We hebben de beste kansen gehad niet gedomineerd.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ik ook niet. Compleet gedomineerd.. Alleen kansen afmaken is t enige minpunt! Verder prima uitganspositie!
Op naar maandag
?quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:52 schreef _Mike_ het volgende:
Oja complimenten voor Urby Suarez en Davids.
Urby speelde gewoon goed voor een verkapte linksback, en Davids zijn felheid is gewoon geweldig toen hij er uit ging miste je echt balbezit op het middenveld.quote:
Urby speelde als een natte krant.. stond te ver bij zijn tegenstander waardoor die kon draaien aannemen en de actie kon maken. In 1 van die volgordes ..quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:52 schreef _Mike_ het volgende:
Oja complimenten voor Urby Suarez en Davids.
Vond ik wel.. Eerste kwartier was voor Heerenveen, daarna hun weinig meer gezien op die goal na en een paar vrije ballen!quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Gedomineerd? We hebben niet echt gedomineerd hoor. We hebben de beste kansen gehad niet gedomineerd.
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:08 schreef SCH het volgende:
Dit jaar laten we ons niet opnieuw naaien hoor.
Jullie gaan er aan morgen
Heb er een goed gevoel over. Als we ons gemiddelde niveau halen dan geef ik ons een grote kans.
Schei uit man! Urby was 3x over niks, paar keer fout dekken, zitten te slapen, paar keer man laten lopen. Davids was ook niet best maar dat gaf ik hiervoor al aanquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Urby speelde gewoon goed voor een verkapte linksback, en Davids zijn felheid is gewoon geweldig toen hij er uit ging miste je echt balbezit op het middenveld.
Nou Heerenveen was vrij matig, wereld van verschil met de vorige uit wedstrijd.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tsjah.. ze hebben het niet slecht gedaan.. maar 1-2
Barcelona - Mardid is meestal wel uitverkocht.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Huntelaar heeft wel als droom, spelen in een vol Nou Camp dus wellicht wil hij niet naar real
Die droom kan hij ook met Ajax bereiken mits Ajax de CL haalt en in de poule bij Barca komt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Huntelaar heeft wel als droom, spelen in een vol Nou Camp dus wellicht wil hij niet naar real
Dat doet niet af aan het feit dat ie slecht heeft gespeeld op die positie.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:01 schreef _Mike_ het volgende:
Heerlijk al die mensen die Urby aanpakken, die jongen hoort daar niet te spelen. Maar hij krijgt wel volle kritiek van iedereen
Geweldig hoe je hem bij het doelpuntl daarna weer zag lachenquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:05 schreef kleineschwester het volgende:
Zo, dat was een heerlijke wedstrijd !
[ afbeelding ]
Dit schatje gaat weer lachend naar huis![]()
De hele kroeg ging op de grond van het lachen om dat jochiequote:Op donderdag 1 mei 2008 17:05 schreef kleineschwester het volgende:
Zo, dat was een heerlijke wedstrijd !
[ afbeelding ]
Dit schatje gaat weer lachend naar huis![]()
quote:
Dankuquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:14 schreef venomsnake het volgende:
Goede en belangrijke overwinning..
Feli.
Julli ook een goed resultaat lijkt mequote:Op donderdag 1 mei 2008 17:14 schreef venomsnake het volgende:
Goede en belangrijke overwinning..
Feli.
We mogen niet klagen na een 2-0 achterstand.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Julli ook een goed resultaat lijkt me.
Vind m vooral zo vaak knullig. Dit keer kreeg ie alle ballen mee, vaak net niet...quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:19 schreef venomsnake het volgende:
Die Suarez is toch wel erg goed hoor..
Toch altijd dreigend en hij heeft een schitterende voorzet, al vaker gezien en vandaag weer met die bal van Rommedahl op de lat.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind m vooral zo vaak knullig. Dit keer kreeg ie alle ballen mee, vaak net niet...
Het oogt soms wat knullig, maar er gaat wel altijd enorm veel dreiging vanuit. Trekt een hoop verdedigers naar zich toe.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind m vooral zo vaak knullig. Dit keer kreeg ie alle ballen mee, vaak net niet...
Die lob was niet eens nodig... Kon m er zo langs tikkenquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Toch altijd dreigend en hij heeft een schitterende voorzet, al vaker gezien en vandaag weer met die bal van Rommedahl op de lat.
Die trouwens gewoon met ze binnenkant die bal moet wippen en niet bovenop ze voet.
Als je een lopje doet moet je hem met de binnenkant doen, met de bovenkant vliegt die bal altijd tever omhoog.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die lob was niet eens nodig... Kon m er zo langs tikken.
Die had ie gewoon moeten maken. Hij had alle tijd.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die lob was niet eens nodig... Kon m er zo langs tikken.
Ik had het over Rommedahlquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die had ie gewoon moeten maken. Hij had alle tijd.
Dat soort kansen miste hij bij Groningen ook nog wel eens.
oa in de thuiswedstrijd tegen Ajax kan ik me nog herinneren.
Het gaat nu over Rommedahl hequote:Op donderdag 1 mei 2008 17:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die had ie gewoon moeten maken. Hij had alle tijd.
Dat soort kansen miste hij bij Groningen ook nog wel eens.
oa in de thuiswedstrijd tegen Ajax kan ik me nog herinneren.
Hij had e rook langs kunnen wandelen met zijn snelheid. Domme gast ook totaal geen zelf beeld over zijn eigen kunnen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als je een lopje doet moet je hem met de binnenkant doen, met de bovenkant vliegt die bal altijd tever omhoog.
Loopactie en pass van Perez waren uitstekend, en dan faalt hij weer opzichtig, Huntelaar had die bal gemaakt maargoed we hebben gewonnen met aardig spel dus ben tevredenquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij had e rook langs kunnen wandelen met zijn snelheid. Domme gast ook totaal geen zelf beeld over zijn eigen kunnen.
Ik irriteer me alleen zo vaak aan die gast. Hij heeft snelheid maar wat doet hij alles inhouden enzo.. ga e rgodverdomme langs dat is je enige mogelijkheid en je kunnen .. ren zo hard je kan in die ruimte.. blijf niet als een dwaas hangen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Loopactie en pass van Perez waren uitstekend, en dan faalt hij weer opzichtig, Huntelaar had die bal gemaakt maargoed we hebben gewonnen met aardig spel dus ben tevreden
Die goede momenten waren zeker op 2 vingers te tellen?quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:09 schreef Trancelocator het volgende:
Van mij mag Rommedahl wel blijven eigenlijk. Er gaan veel dingen verkeerd, maar hij heeft ook zijn goede momenten gehad (waar je veel minder mensen over hoort). Prima voor de breedte, en hopelijk heeft Marco nog wat goede tips voor hem.
Dan heb ik het over het hele seizoen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die goede momenten waren zeker op 2 vingers te tellen?
Ik ook.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dan heb ik het over het hele seizoen.
Goed nieuwsquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Lees overal dat Ajax veel beter was.. goed nieuws of geflatteerd?
In het begin vond ik dat ook wel maar nu komt hij er met handen en voeten 8 van de 10 keer door heen, heerlijk om die kerel te zien sleuren door de verdediging. Als hij nog iets doeltreffender wordt ben ik bang dat ook hij snel naar het buitenland zal verkassen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wacht er ook op, heb alles moeten missen.quote:
http://www.dailymotion.co(...)ajax-suarez-01_sportquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:35 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik wacht er ook op, heb alles moeten missen.
Ze komen snel hier: http://www.ajaxlinks.nl/
Nou zo te lezen dus een terechte overwinning. Op naar de laatste play offs tegen Twente.
Heerenveen was verdedigend dan ook dramatisch.quote:
Ach, het is tenminste 'n kind. In Rotterdam worden vaak genoeg volwassen kerels zo op de gevoelige plaat vastgelegd.quote:
Emotie hoort bij voetbal. Huilen dus ook.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:55 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Ach, het is tenminste 'n kind. In Rotterdam worden vaak genoeg volwassen kerels zo op de gevoelige plaat vastgelegd.
Ik wel.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:58 schreef Ruiseart het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je moet janken om een pot voetbal.
Als we Europees Kampioen worden, of Ajax de CL wint, pink ik wel een traantje weg van gelukquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:58 schreef Ruiseart het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je moet janken om een pot voetbal.
Bijvoorbeeld, maar kan me ook best voorstellen dat de meerderheid van AZ-supporters vorig jaar in Rotterdam een traantje hebben gelaten.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als we Europees Kampioen worden, of Ajax de CL wint, pink ik wel een traantje weg van geluk
quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:55 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Ach, het is tenminste 'n kind. In Rotterdam worden vaak genoeg volwassen kerels zo op de gevoelige plaat vastgelegd.
Niet alleen de supporters(Jenner)quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:02 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, maar kan me ook best voorstellen dat de meerderheid van AZ-supporters vorig jaar in Rotterdam een traantje hebben gelaten.
Vanavond RTL4, rond elf uur.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:01 schreef w00h00 het volgende:
Is de wedstrijd nog ergens re-live te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |