Vraag het dan op MSN en niet op Fok.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WhehehMja ik weet niet of jullie het in de openbaarheid willen hebben dat jullie samen leuke dingen doen
Er zijn nameljk mensen die dat NIET willen
Die schamen zich tegenover fok voor hun vrienden of zo
Ik weet niet hoe dat bij mannen onderling werkt, sorryquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WhehehMja ik weet niet of jullie het in de openbaarheid willen hebben dat jullie samen leuke dingen doen
Er zijn nameljk mensen die dat NIET willen
Die schamen zich tegenover fok voor hun vrienden of zo
[..]
De "Hoi, neuken?" methode is ook niet goed toch?
Als en dan herhaal ik ALS ik foto's maak mogen ze best op jou site hoor.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Maok, ga jij ook fotos voor BuzzyBee maken?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:30 schreef maok het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij mannen onderling werkt, sorry![]()
[..]
Als en dan herhaal ik ALS ik foto's maak mogen ze best op jou site hoor.
Ow, maar daar heb ik al lang foto's van gemaakt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik verwacht op zn minst een foto van 2cv zn kapsel
Damn, jij hebt m nu in 2 maanden tijd vaker geizne dan ik in de afgelopen 2 jaar dat ik hem kenquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:39 schreef maok het volgende:
[..]
Ow, maar daar heb ik al lang foto's van gemaakt.
Ik ga pitten trouwens, het wordt koud, de verwarming kan hier 's nachts niet aan.![]()
![]()
Uiteraardquote:
Roodharige meisjes!quote:Op woensdag 30 april 2008 23:30 schreef JH87 het volgende:
Nijmegen was tof vandaag. En ik ben nu echt verliefd. Leuke roodharige meisjes links van het podium ftw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |