abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58405096
Nee ik heb geen relatie en ik heb geen bezwaar tegen hoerenlopers. Het is een soort principe kwestie denk ik. Het idee dat... snap je?

Maar ik ben wel blij met de meeste reacties hier. Stellen me toch wel gerust.
[/quote]

Ik begrijp het enigsinds, maar ik denk dat je een schuldgevoel krijgt als je iets (niet) gedaan hebt, waar je spijt van hebt.
En dat laatste is niet het geval bij jouw.
Ik denk je geen schuldgevoel hebt, maar het gevoel hebt dat je het achteraf liever niet gedaan zou hebben.

Maar mocht je echt een schuldgevoel hebben, stel ik voor deze meteen te verwijderen, en in te ruilen voor jouw positieve gedachten.
pi_58409743
quote:
Op woensdag 30 april 2008 20:38 schreef henkway het volgende:

[..]

wat is er mis met dames die hun poesje tijdelijk tegen betaling beschikbaar stellen?
Als zij dat vrijwillig doen en niet gedwongen, is het prima en verdienen ze er ook geld mee.
Er zijn er zat die het gratis doen, maar die hebben geen bord op hun rug van .
IK NEUK GRATIS.
Dus om tijd en moeite te sparen, is het reuze handig, soort win - win situatie dus.
specialK

lees het bovenstaande nogmaals goed door!

vrijwillig of niet...........
pi_58409837
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 01:41 schreef mies73 het volgende:

[..]

specialK

Vrijwilligerswerk.
  donderdag 1 mei 2008 @ 02:29:03 #54
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_58410067
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 01:41 schreef mies73 het volgende:

[..]

specialK

Wat?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_58411058
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Da's goedkoop zeg!
Kreeg je er ook nog een Jägermeistertje bij?
ja tuurlijk, ze had geen clitoris.
errrrrrrrrr.....?
pi_58412126
Nounou

De echte afknapper is natuurlijk dat jij zo'n mannetje bent wat geen 'nee' kan zeggen.

Hoop dat je piemel er afvalt
Jusqu'ici tout va bien...
pi_58419128
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 10:54 schreef Manono het volgende:
Nounou

De echte afknapper is natuurlijk dat jij zo'n mannetje bent wat geen 'nee' kan zeggen.

Hoop dat je piemel er afvalt
denk niet dat et aan jou is om dat te beoordelen als vrouw. mannen denken heel anders
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_58421229
http://pic[img]a[/img]saweb.google.com/klusjesmanben/Timmerwerk/photo#5165849913895509938
  donderdag 1 mei 2008 @ 19:35:26 #59
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_58421590
Als je sex hebt met een vrouw heb altijd betaald voor het eten enzo.
Dus de hoeren is gewoon veel makkelijker. JAmmer dat veel mensen t stigmatiseren.

Lekker naar de hoeren, ervaren, mooie vrouwen, goedkoper.. waarom moeilijk doen als t makkelijk kan.
pi_58421641
Jongeeee ga er gewoon voor.
Ik bedoel, respecttttttt.
ik doe wat ik wil dus als het je niet aanstaat heb je lekker dikke pech pipoo
  donderdag 1 mei 2008 @ 20:25:10 #61
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_58422547
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:35 schreef Plots het volgende:
Dus de hoeren is gewoon veel makkelijker. JAmmer dat veel mensen t stigmatiseren.

Lekker naar de hoeren, ervaren, mooie vrouwen, goedkoper.. waarom moeilijk doen als t makkelijk kan.

Haha, heb jij gisteren soms de top10 van David Letterman op "het gesprek" gezien? Die ging over Eliot Spitzer en z'n excuses. Nr.3: "Whether it's a hooker or your wife, you're always paying for it".

"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:52:14 #62
144851 Kuron
Zinloos geweldig
pi_58428228
Ik zou me er niet al te veel druk over maken. Ze heeft het zelf voorgesteld dus blijbaar had ze er wel zin in, volgens mij zitten ze meestal gewoon lachend en lonkend achter dat raam...maar goed, ik ben maar 1 keer bij de hoeren geweest en niet eens zelf gegaan dus of ik nou recht van spreken heb...

Overigens, zoals veel men hier al vaker heeft gezegd, nu heb je er direct voor betaald, "normaal" betaal je er indirect ook wel voor. Dat neemt misschien een deeltje van de romantiek weg maar ik denk dat het wel een gezonde manier is om er naar te kijken. Het maakt allemaal niet uit, zolang jij aan je gerief bent gekomen moet je er denk ik niet over inzitten.
"That's when you know you've found someone special: when you can just shut the fuck up for a moment and comfortably share silence..."
pi_58428841
ik weet wel dat er veel vrolijke bloedmooie meiden zitten, heb hele verhalen gehouden met die meiden en die ik gesproken heb zijn echt helemaal eigen baas hoor en sommigen zijn erg te spreken over de japanners die er vaak 1000 euro per keer (tien minuten) neerleggen.
pi_58449078
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:35 schreef Plots het volgende:

pi_58450833
hoeren hebben een vagina, mannen willen vagina (zonder bijbehorende verplichtingen), natuurlijke marktwerking, etc. Waar maakt iedereen zich zo druk om.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 10:22:02 #66
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58451094
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 09:51 schreef Viper88 het volgende:
hoeren hebben een vagina, mannen willen vagina (zonder bijbehorende verplichtingen), natuurlijke marktwerking, etc. Waar maakt iedereen zich zo druk om.
Jaloezie.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_58452501
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 10:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Jaloezie.
jaloezie om wat? ik heb namelijk echt geen idee waar je het over hebt.
pi_58452723
Moreel verwerpelijk lijkt het me niet, tenzij totaal duidelijk is dat zo'n dame er niet vrijwillig staat. En vies ook niet, als het idee dat er honderden voor jou waren je niet aanstaat gebruik je een condoom

Is wat je dwarszit niet meer het idee dat het een soort zwaktebod is? Als in: "kan via de normale wegen niet zo'n leuke dame krijgen"? Dat zou ik hebben, als ik vijftig ben en uitgezakt zou dat me ervan weerhouden een lekkere gigolo te bestellen. 'Schuldgevoel' tegenover anderen kan ik me niets bij voorstellen in dit geval, het is niet alsof je een criminele daad gepleegd hebt ofzo.
pi_58452832
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:22 schreef Viper88 het volgende:

[..]

jaloezie om wat? ik heb namelijk echt geen idee waar je het over hebt.
Het is mij ook nog altijd onduidelijk.
pi_58452834
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:37 schreef thaleia het volgende:. En vies ook niet, als het idee dat er honderden voor jou waren je niet aanstaat gebruik je een condoom
Bij velen in de disco of kantoor die gratis doen waren er ook honderden voor je

En in Gambia stikt het van de vrouwen van 60 en ouder die een stel jonge negers bestellen voor waahneg
pi_58456968
Werkelijk, ik zou echt nooit een kerel hoeven die het heeft gedaan met een prostituee. Alleen al voor het feit dat ik zoveel moeite doe om monogaam te blijven terwijl de kerel zijn staaf overal in zit te steken. Dank u feestelijk.

Daarbij komt ook nog, dat prostituees vaak drugsverslaafd worden gemaakt door middel van injecties door de pooier en zijn handlangers.

Je bent in mijn optiek, net als vele andere mannen, maar erg simpel als je toegeeft aan je primitieve seksdrang.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 18:15:44 #72
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_58457422
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:47 schreef SG-sam het volgende:
Werkelijk, ik zou echt nooit een kerel hoeven die het heeft gedaan met een prostituee. Alleen al voor het feit dat ik zoveel moeite doe om monogaam te blijven terwijl de kerel zijn staaf overal in zit te steken. Dank u feestelijk.

Daarbij komt ook nog, dat prostituees vaak drugsverslaafd worden gemaakt door middel van injecties door de pooier en zijn handlangers.

Je bent in mijn optiek, net als vele andere mannen, maar erg simpel als je toegeeft aan je primitieve seksdrang.
Ik zou zelf ook niet snel een prostituee bezoeken maar dit is wel erg kort door de bocht. Mannen zijn biologisch ontworpen om hun staaf overal in te steken en hun kwakje her en der te dumpen (die kwak wordt niet voor niks permanent aangemaakt).

Misschien is het maar goed dat mannen op deze manier toe kunnen geven aan hun primitieve seksdrang. Wie weet wat er anders zou gebeuren.

Er zijn overigens wel meer zaken waaraan mensen (en dus ook vrouwen) zich toe kunnen geven. Alcohol, drugs, kleding, chocolade, cosmetica, soaps, eten, mobieltjes, jaloezie, hebzucht, woede, luiheid, hoogmoed.... welja, lust is slechts één van de 7 hoofdzonden die je "simpel" maken als je je eraan toegeeft.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_58459910
quote:
[...]
Er zijn overigens wel meer zaken waaraan mensen (en dus ook vrouwen) zich toe kunnen geven. Alcohol, drugs, kleding, chocolade, cosmetica, soaps, eten, mobieltjes, jaloezie, hebzucht, woede, luiheid, hoogmoed.... welja, lust is slechts één van de 7 hoofdzonden die je "simpel" maken als je je eraan toegeeft.

Hier worden een aantal dingen door elkaar gehaald. Eten is geen hoofdzonde het is een basisbehoefte (tenzij je het in grote hoeveelheden tot je neemt). De rest is allemaal luxe. Seks kun je zien als een secundaire basisbehoefte, zonder seks geen mensen.

In mijn optiek is seks iets wat uit liefde voortkomt, niet uit lust. Lust valt te onderdrukken, zoniet kan de was op de hand worden gedaan.

Met seks is helemaal niets mis is, maar, naar mijn mening, wel met een prostituee. Vooral omdat meer dan 50% van de dames noodgedwongen het werk doet.

Persoonlijk hoef echt geen vent die een prostituee heeft platgewalst, voornamelijk ivm de ellende die de vrouwen in de prostitutie vaak meemaken. Maar ook doordat ik zelf veel moeite steek in monogaam te blijven verwacht ik hetzelfde van mijn wederhelft.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2008 20:44:16 ]
pi_58460626
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:47 schreef SG-sam het volgende:

Er zijn ook zoals TS vrijgezellen.
He, en veel prostituees komen of ziiten/zaten in de verpleging die kijken anders tegen een mannenlichaam aan
  zaterdag 3 mei 2008 @ 21:25:30 #75
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58460728
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:43 schreef SG-sam het volgende:

In mijn optiek is seks iets wat uit liefde voortkomt, niet uit lust. Lust valt te onderdrukken, zoniet kan de was op de hand worden gedaan.

Met seks is helemaal niets mis is, maar, naar mijn mening, wel met een prostituee. Vooral omdat meer dan 50% van de dames noodgedwongen het werk doet.
Als ik nou uit liefde met 84 meisjes naar bed ben geweest voor ik jou tegen kwam, zou je daar dan geen moeite mee hebben?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')