specialKquote:Op woensdag 30 april 2008 20:38 schreef henkway het volgende:
[..]
wat is er mis met dames die hun poesje tijdelijk tegen betaling beschikbaar stellen?
Als zij dat vrijwillig doen en niet gedwongen, is het prima en verdienen ze er ook geld mee.
Er zijn er zat die het gratis doen, maar die hebben geen bord op hun rug van .
IK NEUK GRATIS.
Dus om tijd en moeite te sparen, is het reuze handig, soort win - win situatie dus.
Vrijwilligerswerk.quote:Op donderdag 1 mei 2008 01:41 schreef mies73 het volgende:
[..]
specialK
lees het bovenstaande nogmaals goed door!
vrijwillig of niet...........
Wat?quote:Op donderdag 1 mei 2008 01:41 schreef mies73 het volgende:
[..]
specialK
lees het bovenstaande nogmaals goed door!
vrijwillig of niet...........
ja tuurlijk, ze had geen clitoris.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Da's goedkoop zeg!
Kreeg je er ook nog een Jägermeistertje bij?
denk niet dat et aan jou is om dat te beoordelen als vrouw. mannen denken heel andersquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:54 schreef Manono het volgende:
Nounou
De echte afknapper is natuurlijk dat jij zo'n mannetje bent wat geen 'nee' kan zeggen.
Hoop dat je piemel er afvalt
quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:35 schreef Plots het volgende:
Als je sex hebt met een vrouw heb altijd betaald voor het eten enzo.
Dus de hoeren is gewoon veel makkelijker. JAmmer dat veel mensen t stigmatiseren.
Lekker naar de hoeren, ervaren, mooie vrouwen, goedkoper.. waarom moeilijk doen als t makkelijk kan.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:35 schreef Plots het volgende:
Als je sex hebt met een vrouw heb altijd betaald voor het eten enzo.
Dus de hoeren is gewoon veel makkelijker. JAmmer dat veel mensen t stigmatiseren.
Lekker naar de hoeren, ervaren, mooie vrouwen, goedkoper.. waarom moeilijk doen als t makkelijk kan.
Jaloezie.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:51 schreef Viper88 het volgende:
hoeren hebben een vagina, mannen willen vagina (zonder bijbehorende verplichtingen), natuurlijke marktwerking, etc. Waar maakt iedereen zich zo druk om.
Het is mij ook nog altijd onduidelijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:22 schreef Viper88 het volgende:
[..]
jaloezie om wat? ik heb namelijk echt geen idee waar je het over hebt.
Bij velen in de disco of kantoor die gratis doen waren er ook honderden voor jequote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:37 schreef thaleia het volgende:. En vies ook niet, als het idee dat er honderden voor jou waren je niet aanstaat gebruik je een condoom![]()
Ik zou zelf ook niet snel een prostituee bezoeken maar dit is wel erg kort door de bocht. Mannen zijn biologisch ontworpen om hun staaf overal in te steken en hun kwakje her en der te dumpen (die kwak wordt niet voor niks permanent aangemaakt).quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:47 schreef SG-sam het volgende:
Werkelijk, ik zou echt nooit een kerel hoeven die het heeft gedaan met een prostituee. Alleen al voor het feit dat ik zoveel moeite doe om monogaam te blijven terwijl de kerel zijn staaf overal in zit te steken. Dank u feestelijk.
Daarbij komt ook nog, dat prostituees vaak drugsverslaafd worden gemaakt door middel van injecties door de pooier en zijn handlangers.
Je bent in mijn optiek, net als vele andere mannen, maar erg simpel als je toegeeft aan je primitieve seksdrang.
quote:[...]
Er zijn overigens wel meer zaken waaraan mensen (en dus ook vrouwen) zich toe kunnen geven. Alcohol, drugs, kleding, chocolade, cosmetica, soaps, eten, mobieltjes, jaloezie, hebzucht, woede, luiheid, hoogmoed.... welja, lust is slechts één van de 7 hoofdzonden die je "simpel" maken als je je eraan toegeeft.
Er zijn ook zoals TS vrijgezellen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:47 schreef SG-sam het volgende:
Werkelijk, ik zou echt nooit een kerel hoeven die het heeft gedaan met een prostituee. Alleen al voor het feit dat ik zoveel moeite doe om monogaam te blijven terwijl de kerel zijn staaf overal in zit te steken. Dank u feestelijk.
Daarbij komt ook nog, dat prostituees vaak drugsverslaafd worden gemaakt door middel van injecties door de pooier en zijn handlangers.
Je bent in mijn optiek, net als vele andere mannen, maar erg simpel als je toegeeft aan je primitieve seksdrang.
Als ik nou uit liefde met 84 meisjes naar bed ben geweest voor ik jou tegen kwam, zou je daar dan geen moeite mee hebben?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:43 schreef SG-sam het volgende:
In mijn optiek is seks iets wat uit liefde voortkomt, niet uit lust. Lust valt te onderdrukken, zoniet kan de was op de hand worden gedaan.
Met seks is helemaal niets mis is, maar, naar mijn mening, wel met een prostituee. Vooral omdat meer dan 50% van de dames noodgedwongen het werk doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |