Dat schijnt ook in Italië zo te zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:39 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik natuurlijk, sorry hoor! Ik kom net pas kijken in het wereldje dat voetbal heet. Maar JAAAA whoejjj Barçaaaaaaaaaaaaaaa gaat winnennnnnnnnnnnnnnnnn
. Jaja, ik ga het kijken in de Ierse pub natuurlijk, leuk leuk leuk!
In Spanje worden belangrijke voetbalwedstrijden niet eens uitgezonden op de gratis tv zenders.
Wat zat er in?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk dat de buren er nu al spijt van hebben dat ze me mijn pakje gegeven hebben.
Nee ik was een half uur te vroeg door de trein die niet reedquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:08 schreef Goover het volgende:
[..]
Waarom moet je dan tot 17:30? Heb je een uur pauze?
Wat valt van je tegen?quote:
Ja maar ik had 'm al klaar staanquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:08 schreef Bootje84 het volgende:
jezus. krijg nie eens de kans om een nieuw topic te openen.... de laatste poster maakt toch een nieuwe?
maaruh, mijn vrachtwagen is heel liev...
Ze wil/durft niet mee in de vrachtwagen van Bootjequote:Op dinsdag 29 april 2008 16:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat valt van je tegen?
* PieterBas heeft geen zin om terug te lezen
Ik ga niet mee naar de vrachtwagen cabine van Bootjequote:Op dinsdag 29 april 2008 16:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat valt van je tegen?
* PieterBas heeft geen zin om terug te lezen
Half uur te vroeg = half uur eerder weg. Tenminste, hier wel!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee ik was een half uur te vroeg door de trein die niet reed
En dan Bootje er ook nog bij!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ga niet mee naar de vrachtwagen cabine van Bootje
maar ze begrijpen niet dat de vrachtwagen niet eng is maar de cabine![]()
Hier nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Half uur te vroeg = half uur eerder weg. Tenminste, hier wel!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:10 schreef Yesse het volgende:
maar ze begrijpen niet dat de vrachtwagen niet eng is maar de cabine![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:11 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
De cabine is ook niet eng, maar de chauffeur wel
Piet klinkt nogal mannelijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:14 schreef Bootje84 het volgende:
vraag maar aan piet. je hebt niets te vrezen....
nee piet nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:14 schreef Bootje84 het volgende:
Ja maar wat is er aan te zien?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:14 schreef Bootje84 het volgende:
sterkte!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:15 schreef Houniet het volgende:
Ik ga maar eens aan het werk tot 2200h.
Vroegerrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |