Goed gezegd Frankyquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Pfff, wat ontzettend vermoeiend die kansloze discussies hier.
Wij (Feyenoorders) zien de beker als een tastbare prijs, jullie (joden) niet. BOEIEND!
quote:Even voor de volledigheid: Sulejmani zal zijn contract in ieder geval niet verlengen en wil absoluut deze zomer vetrekken bij Heerenveen.
Zoals iedereen weet, is Heerenveen met Miralem in onderhandeling voor contractverlenging geweest. De speler heeft maar liefst twee maanden moeten wachten, voordat de club terugkwam met een concreet antwoord. Management van Heerenveen ging niet akkoord met de salariseisen van Sulejmani, waarop de Serviër heeft verteld te zullen vertrekken bij Heerenveen.
Op dit moment zijn er drie clubs zeer concreet geweest: Chelsea, Real Madrid en Feyenoord. Dus tot nu toe niets geen ajaks of PSV.
Feyenoord is tevens al rond met Heerenveen en probeert o.a. via Verbeek Sulejmani het allerlaatste zetje te geven richting De Kuip. Eerder deze week heeft Peter Bosz persoonlijk met Sulejmani gesproken.
Mocht Sulejmani naar Feyenoord gaan (waar ik reeds volledig van overtuigd ben, met een reden die ik hier niet kan en mag noemen), zou het zo kunnen zijn dat Real Madrid een rol speelt in de transfer.
mmm.. blijf afwachtenquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een post van een zeer gewaardeerd user van PSV netwerk. Deze user heeft het al vaker bij het rechte eind gehad met inside informatie...
[..]
Bron http://fr-fans.nl/?p=lees&id=3668quote:Hendrie Krüzen heeft op Koninginnedag een gesprek gehad met Peter Bosz over een samenwerking bij Feyenoord. Volgens de huidige assistent-trainer van Heracles Almelo was het een goed gesprek. Dat meldde Krüzen in het radioprogramma Binnenkant Paal van RTV Oost. ``Wanneer zo’n uitdaging op je pad komt, moet je deze pakken."
Krüzen meldde dat Feyenoord met vier assistent-trainer wil gaan werken, naast hoofdtrainer Gertjan Verbeek. Krüzen zou echter degene moeten worden die naast Verbeek op de bank plaatsneemt tijdens thuiswedstrijden. Een combinatie die al eerder bij Heracles Almelo het geval was.
Voorzitter Jan Smit had Krüzen toestemming verleend om met de Rotterdamse club te praten. De club zal de keuze van Krüzen daarbij respecteren, zou de preses hebben beloofd.
We zullen het wel merken.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een post van een zeer gewaardeerd user van PSV netwerk. Deze user heeft het al vaker bij het rechte eind gehad met inside informatie...
[..]
Het zou wel mooi nieuws voor Feyenoord zijn maar wat de rol van Real Madrid kunnen zijn. Een zelfde constructie als dat met Alex was tussen PSV en Chelsea ofzo.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Joh, hou op. Mols en Makaay kunnen perfect in die rol functioneren.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mag 'ie Sibon gelijk meenemen. Een aanspeelpunt hebben we nodig voorin, zeker als Timmer, Greene, Bahia en Lucius blijven.
Interessant. Wat ik eerder heb gepost kan dus nog wel eens waar zijn. (Investeerder die de transfer Sulejmani wou bekostigen) Ik hoop ten zeerste dat ie komt. Sulejmani is een absolute versterking al ben ik geen fan van potentiele constructies, want je weet nooit wanneer die weggaat.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zodra iemand Ajaks of zo gaat typen is hij al niet meer geloofwaardig. Welke volwassen vent doet zoiets nou op internet?quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Okay laat ik het anders zeggen:quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Pfff, wat ontzettend vermoeiend die kansloze discussies hier.
Wij (Feyenoorders) zien de beker als een tastbare prijs, jullie (joden) niet. BOEIEND!
Guttegut, je kan toch wel wat verder denken dan je neus lang is of niet?quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Okay laat ik het anders zeggen:
De beker is ook een prijs, leuk om te winnen natuurlijk, maar die euforie die er bij elke club ontstaat is ronduit lachwekkend. Bij Ajax en feyenoord een huldigingfeyenoord spelers die zingen: "Helemaal niets in Amsterdam". Dat zijn dezelfde spelers die met dit materiaal 6e(!) zijn geworden, die de supporters in de kou lieten staan en zich lieten vernederen in Amsterdam. Dat de supporters het zingen snap ik wel, dat is ook van onze kant
Ga er nu eens serieus op in, dat je geen discussie aan kan is al maanden duidelijk. Maar probeer het in ieder geval eens, niet geschoten is altijd misquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Guttegut, je kan toch wel wat verder denken dan je neus lang is of niet?
Er valt weinig te discussiëren. En ik was overigens serieus...quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ga er nu eens serieus op in, dat je geen discussie aan kan is al maanden duidelijk. Maar probeer het in ieder geval eens, niet geschoten is altijd mis
Wat valt er verder te beargumenteren? Denk jij nou eerst maar eens na over wat je zegt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:41 schreef denthemen het volgende:
Beargumenteer je mening dan eens, ik zal morgenochtend nog even komen kijken. Je hebt dus de hele nacht, goed nadenken dus!
....quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ga er nu eens serieus op in, dat je geen discussie aan kan is al maanden duidelijk. Maar probeer het in ieder geval eens, niet geschoten is altijd mis
quote:Feyenoord rekent op Vlemmings én Krüzen
Feyenoord is zo goed als akkoord met Hendrie Krüzen als assistent-trainer naast Gertjan Verbeek voor komend seizoen.
De Rotterdamse club hoopt bovendien snel tot een akkoord te komen met Leon Vlemmings van NAC, die eveneens deel uit moet gaan maken van de technische staf van Feyenoord.
De Bredase club weigert voorlopig echter mee te werken aan een deal. ,,Ik wacht rustig af of de clubs er wel of niet uitkomen,’’ zegt Vlemmings zelf.
En toch vind ik de door het jou geschetst verhaal wel reden genoeg is om alert te blijven. Die kale is er wel uitgeflikkerd, maar we staan er niks beter dan toen. Het verhaal over scouting en mislukte transfers kunnen we afdoen als open deuren, maar een goed aan- en verkoopbeleid is ondertussen de enige echte levensader voor Feijenoord als topclub, dan kennen we ons wel rijk rekenen met het nieuwe stadion, gokken en tvgelden voor livewedstrijden, maar de grootste klappers maak je gewoon door talent voor een hoop weg te doen naar Engeland, Spanje, Italië etc. Dat is ook het vlak waar Feijenoord het heeft laten liggen op ajax en psv.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die verhalen van Gomes en Piet de Visser zijn natuurlijk ook maar eenzijdig en sensationeel. In feite staat er genoeg in waarbij je vraagtekens kunt plaatsen maar iedereen schrikt zo van de soap dat ze weigeren dieper in te gaan op wat de hoofdrolspelers nu werkelijk zeggen of waarom, het maakt kortom 'no sense'.
Ik verwacht dan ook een enorm eenzijdig verhaal in de Vi volgende week over de financiële situatie van Feyenoord, waarin ze blijven doordrammen over de miskopen van Feyenoord die ze deze week in hun blad hebben gepresenteerd, en dat ze inzichtelijk maken dat ze het ene gat opvullen met het andere gat, ze lossen oude bestaande leningen namelijk af met nieuwe leningen, maar dat wisten we al langer natuurlijk.
De Vi zal dit vervolgens afschilderen als enorm onverantwoord, maar deze talentpools en investeringsfondsen (want dat zijn die nieuwe leningen) zijn naar mijn weten redelijk risicoloos (namelijk 25% van de transfer-opbrengsten gaan naar de investeerders en het risico ligt bij de investeerders).
Het terugbetalen van het geld uit die investeringsfondsen gaat ze echt wel lukken met de transferopbrengsten, het gaat tenslotte om hooguit 20 miljoen, met een verkoop van Drenthe, De Guzman en toekomstige knallers als Bruins en El Ahmadi moet dat te halen zijn.
Wat wél zo is, en waar de Vi wel op zal gaan hameren is dat Feyenoord een enorm voorschot op de toekomst neemt doordat ze hopen met deze investeringen Champions League voetbal te gaan halen en weer structureel om de prijzen te spelen, en dat ze al vooruitlopen op de beslissing voor een nieuw stadion dat ook voor hogere inkomsten moet gaan zorgen waarmee ze deels de schuldenlasten van de investeringsfondsen kunnen aflossen zover dat niet kan worden voldaan uit de transfer-opbrengsten, maar welke ook moeten zorgen dat Feyenoord niet meer afhankelijk is van deze vormen van lenen maar dat Feyenoord structureel weer in hun eigen inkomsten kan voorzien die voldoen voor het spelen van top-voetbal.
Mocht er om wat voor reden dan ook geen Champions League gehaald worden binnen enkele seizoenen of mocht het stadion veel langer op zich laten wachten door lange procedures, of mocht het stadion niet zo'n succes worden waarop ze hopen, of mochten de transferopbrengsten tegenvallen dan zal Feyenoord structureel afhaken als topclub denk ik, maar ze zullen niet failliet gaan want zoals ik al zei, dat terugbetalen van die investeringsfondsen gaan ze echt wel redden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |