Houdoe en bedankt.quote:Op woensdag 30 april 2008 18:07 schreef Tallie1982 het volgende:
Moet je nogal trots op zijn op zo en spetterend gewonnen finale. Was niet eens terecht. Jammer dat roda de penalty niet gekregen had
boo-fucking-hooquote:Op woensdag 30 april 2008 18:07 schreef Tallie1982 het volgende:
Moet je nogal trots op zijn op zo en spetterend gewonnen finale. Was niet eens terecht. Jammer dat roda de penalty niet gekregen had
Het is inderdaad leuk, maar niet 70% van de tijd zoals tijdens de bekerfinale en de huldiging.quote:Op woensdag 30 april 2008 18:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het helemaal niets in amsterdam is gewoon mooi om met veel man te zingen, en die ajax fans vinden het wel kut
quote:Op woensdag 30 april 2008 18:07 schreef Tallie1982 het volgende:
tijdens bekerfinale was juist leuk,quote:Op woensdag 30 april 2008 18:13 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Het is inderdaad leuk, maar niet 70% van de tijd zoals tijdens de bekerfinale en de huldiging.
Tjah, jij kan het leuk vinden en ik begrijp het ergens ook nog wel omdat het de grote rivaal is. Toch vind ik het veel mooier wanneer een vol stadion achter de eigen club gaat staan (en in dit geval pro-Feyenoord) liederen zingt in plaats van liederen zingen die gericht zijn op de concurrent. Zeker wanneer je niet eens tegen die concurrent speelt.quote:Op woensdag 30 april 2008 18:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
tijdens bekerfinale was juist leuk,
de helft van de ajax fans zat te kijken en te duimen voor roda, en dan hoor je hard op de tv terug dat lied, en denken ze oja, wij hebben geen grote prijs dit jaar
Ja dus, het is zo triest om je altijd alleen maar met Ajax bezig te houden zoals jij doet. Feyenoord stond in de finale, Ajax niet. Ook jouw signature, tering. Ben je 3 ofzo.quote:Op woensdag 30 april 2008 18:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
de helft van de ajax fans zat te kijken en te duimen voor roda, en dan hoor je hard op de tv terug dat lied, en denken ze oja, wij hebben geen grote prijs dit jaar
Afgunst denk ik.quote:Op woensdag 30 april 2008 18:30 schreef Merkie het volgende:
Ik snap niet dat mensen de overwinning niet terecht vinden, Roda heeft geen enkele kans gecreëerd.
Ik haat ze niet en ik zit al zeker niet elke wedstrijd mijn haat jegens ajax te verkondigen. Besteed aandacht aan je eigen club, al is dat in jouw geval nogal lastig.quote:Op woensdag 30 april 2008 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij bent zelf nog erger, mensen als timmer en greene , landzaat haten omdat ze uit amsterdam komen of er gespeeld hebben
jij zei toch tijd terug dat je niks van die spelers moest, omdat het net ajax 2 leekquote:Op woensdag 30 april 2008 19:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik haat ze niet en ik zit al zeker niet elke wedstrijd mijn haat jegens ajax te verkondigen. Besteed aandacht aan je eigen club, al is dat in jouw geval nogal lastig.
Zie het overigens ook bij andere clubs. ajaxsupporters zijn net zo.
Je snapt mijn punt niet echt, hè...quote:Op woensdag 30 april 2008 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij zei toch tijd terug dat je niks van die spelers moest, omdat het net ajax 2 leek
Roda maakte het spel Feyenoord strafde de fouten van Roda af, hetzelfde als Heerenveen Ajax laatst. Dus al met al terecht gewonnen gewoon.quote:Op woensdag 30 april 2008 18:30 schreef Merkie het volgende:
Ik snap niet dat mensen de overwinning niet terecht vinden, Roda heeft geen enkele kans gecreëerd.
Er is in Nederland maar 1 echte grote prijs, Ajax heeft al jaren niks gewonnen dus. Ik snap het "Helemaal niets in Amsterdam/Rotterdam" dan ook nooitquote:Op woensdag 30 april 2008 18:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jij vindt dat er in Nederland maar 1 grote prijs is. Wat jij vindt is niet relevant.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er is in Nederland maar 1 echte grote prijs, Ajax heeft al jaren niks gewonnen dus. Ik snap het "Helemaal niets in Amsterdam/Rotterdam" dan ook nooit
Die beker stelt toch ook niets voor? Het is hier geen traditie, je komt ermee in de Uefa cup wat Feyenoord toch wel gelukt was. Althans, dat denk ik. Een club als Roda kan de kaarten niet eens uitverkocht krijgen, de publieke belangstelling stelt dus gewoon weinig voor. Dat jij hem nou geweldig bent gaan vinden omdat je clubje hem heeft moet jij wetenquote:Op woensdag 30 april 2008 21:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij vindt dat er in Nederland maar 1 grote prijs is. Wat jij vindt is niet relevant.
Het is altijd al een prijs geweest en nu niet opeens omdat wij hem hebben gewonnen.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die beker stelt toch ook niets voor? Het is hier geen traditie, je komt ermee in de Uefa cup wat Feyenoord toch wel gelukt was. Althans, dat denk ik. Een club als Roda kan de kaarten niet eens uitverkocht krijgen, de publieke belangstelling stelt dus gewoon weinig voor. Dat jij hem nou geweldig bent gaan vinden omdat je clubje hem heeft moet jij weten
Het is een prijs ja, ook toen wij het wonnen. Maar de JC Schaal is ook een prijs, stelt die wat voor? Of het Amsterdam toernooi?quote:Op woensdag 30 april 2008 21:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is altijd al een prijs geweest en nu niet opeens omdat wij hem hebben gewonnen.
En wat bedoel je te zeggen met dat het geen traditie is? Het toernooi bestaat al sinds 1898.
Wat een argumenten, ik ben om.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is een prijs ja, ook toen wij het wonnen. Maar de JC Schaal is ook een prijs, stelt die wat voor? Of het Amsterdam toernooi?
De jaarlijkse bierzuip feesten hier verder op bestaan al sinds 1890, ook meteen een traditie die veel voor zal stellen? In Engeland is het een traditie, daar is de belangstelling dan ook vele malen groter. Daar worden halve finale's op neutraal terein gehouden etc. Dan is zo'n toernooi interessant.
Ik snap best dat je blij bent, en dat er 40.000 man op een huldiging afkomt voor een bekerquote:
Behalve dat Heerenveen Ajax volledig van de mat speelde en Roda dat nou niet bepaald deed. Ze hadden meer balbezit, that's it. Roda was bagger.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Roda maakte het spel Feyenoord strafde de fouten van Roda af, hetzelfde als Heerenveen Ajax laatst. Dus al met al terecht gewonnen gewoon.
Heeft er echt geen flikker mee te maken, joodje.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik snap best dat je blij bent, en dat er 40.000 man op een huldiging afkomt voor een beker
Blijkt maar weer eens hoe groot onze groep supporters is. Hoeveel zouden er wel niet op de Coolsingel staan als we landskampioen worden?quote:Op woensdag 30 april 2008 21:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik snap best dat je blij bent, en dat er 40.000 man op een huldiging afkomt voor een beker
Hetzelfde aantal? Heel Rotterdam zat te hunkeren om "een" prijsquote:Op woensdag 30 april 2008 22:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Blijkt maar weer eens hoe groot onze groep supporters is. Hoeveel zouden er wel niet op de Coolsingel staan als we landskampioen worden?
Er wonen in Rotterdam meer dan 40000 mensen.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:31 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hetzelfde aantal? Heel Rotterdam zat te hunkeren om "een" prijs
En in Amsterdam is wel degelijk "iets"quote:Op woensdag 30 april 2008 22:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er wonen in Rotterdam meer dan 40000 mensen.
Zal wel weer een typisch VI-verhaal worden, zonder noemenswaardige nieuwsfeiten.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:51 schreef denthemen het volgende:
Volgende week een stuk over de financiën bij feyenoord in de VI
Vraag maar na in Eindhovenquote:Op woensdag 30 april 2008 22:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal wel weer een typisch VI-verhaal worden, zonder noemenswaardige nieuwsfeiten.
Dan onderschat jij de aanhang van Feyenoord.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:31 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die verhalen van Gomes en Piet de Visser zijn natuurlijk ook maar eenzijdig en sensationeel. In feite staat er genoeg in waarbij je vraagtekens kunt plaatsen maar iedereen schrikt zo van de soap dat ze weigeren dieper in te gaan op wat de hoofdrolspelers nu werkelijk zeggen of waarom, het maakt kortom 'no sense'.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:31 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het boeit niet of ze die 20 miljoen echt terug zullen betalen of niet, het risico ligt immers bij de investeerders. Zij hebben zelf de afweging kunnen maken of 25% van de transferwaarde van de betreffende spelers voldoende was als onderpand voor het geld dat zij investeerden.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De Vi zal dit vervolgens afschilderen als enorm onverantwoord, maar deze talentpools en investeringsfondsen (want dat zijn die nieuwe leningen) zijn naar mijn weten redelijk risicoloos (namelijk 25% van de transfer-opbrengsten gaan naar de investeerders en het risico ligt bij de investeerders).
Het terugbetalen van het geld uit die investeringsfondsen gaat ze echt wel lukken met de transferopbrengsten, het gaat tenslotte om hooguit 20 miljoen, met een verkoop van Drenthe, De Guzman en toekomstige knallers als Bruins en El Ahmadi moet dat te halen zijn.
investeringsfondsen gaan ze echt wel redden.
eens, en de rest is gewoon jaloersquote:Op donderdag 1 mei 2008 03:17 schreef TC03 het volgende:
De beker is gewoon een prijs die Feyenoord terecht gewonnen heeft. Roda heeft geen kans gecreëerd. Oké, Feyenoord was alles behalve sprankelend, maar ze scoorden wel twee keer, en dat is wat je moet doen. Als je naar het verdere verloop van het toernooi kijkt, dan zie je dat Feyenoord overtuigend won van NAC, Groningen en Utrecht, terwijl Roda JC twee keer moest verlengen (tegen Heracles en De Graafschap). Feyenoord is een waardige kampioen.
Hehequote:Op donderdag 1 mei 2008 13:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was gisteren met een paar maten in amsterdam om koninginnedag te vieren. 1 van die vrienden van me is voor ajax dus toen we langs een stand vol ajax spullen liepen moest hij naar binnen. Zegt ie tegen die verkoper: we gaan proberen hem te bekeren! Verkoper: Is ie voor Feyenoord dan? Vriend: ja
Verkoper tegen mij: Nou, gefeliciteerd met de Europacup dan he!! O nee, het was slechts de beker...
Dus ik zeg: ik zou u ook graag willen feliciteren ik weet alleen niet waarmee.
En toen liep ie weg om een klant te helpen
Hij maakte zich op voor de wedstrijd waarmee we CL kunnen verdienen, dan maakt zo'n bekertje niet uitquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was gisteren met een paar maten in amsterdam om koninginnedag te vieren. 1 van die vrienden van me is voor ajax dus toen we langs een stand vol ajax spullen liepen moest hij naar binnen. Zegt ie tegen die verkoper: we gaan proberen hem te bekeren! Verkoper: Is ie voor Feyenoord dan? Vriend: ja
Verkoper tegen mij: Nou, gefeliciteerd met de Europacup dan he!! O nee, het was slechts de beker...
Dus ik zeg: ik zou u ook graag willen feliciteren ik weet alleen niet waarmee.
En toen liep ie weg om een klant te helpen
om voor 3x op een rij er weer af te gaan in de voorrondequote:Op donderdag 1 mei 2008 13:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij maakte zich op voor de wedstrijd waarmee we CL kunnen verdienen, dan maakt zo'n bekertje niet uit
En toch hebben we aan de CL meegedaanquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
om voor 3x op een rij er weer af te gaan in de voorronde
fijn manquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
En toch hebben we aan de CL meegedaan
Och gut. Het behalen van de CL (waar jullie er toch weer in de voorronde uitvliegen) is zeker wel een prijs.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij maakte zich op voor de wedstrijd waarmee we CL kunnen verdienen, dan maakt zo'n bekertje niet uit
quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, toch zal Feyenoord er alles aan gelegen zijn om te proberen de investeerders toch terug te betalen denk ik. Financieel gezien loopt Feyenoord inderdaad weinig risico denk ik dus ik ben benieuwd wat Vi volgende week denkt te 'onthullen'.quote:Op donderdag 1 mei 2008 02:23 schreef SlamD het volgende:
[..]
Het boeit niet of ze die 20 miljoen echt terug zullen betalen of niet, het risico ligt immers bij de investeerders. Zij hebben zelf de afweging kunnen maken of 25% van de transferwaarde van de betreffende spelers voldoende was als onderpand voor het geld dat zij investeerden.
Trouwens... El Ahmadi zit toch helemaal niet in zo'n investeringsfonds? Eventuele opbrengsten voor hem zouden dus volledig voor Feyenoord moeten zijn.
Laat ajax nu eerst maar eens fatsoenlijk de playoffs doorkomen voordat je begint te dromen van het overleven van de voorronde CL.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
amsterdam toernooi met de beker vergelijkenquote:Op woensdag 30 april 2008 21:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is een prijs ja, ook toen wij het wonnen. Maar de JC Schaal is ook een prijs, stelt die wat voor? Of het Amsterdam toernooi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |