quote:Reken er maar op dat HAH op zaterdag een trend gaat worden
Ja, dan schiet het z´n doel voorbij natuurlijk. Het idee is dat het zetten sneller gaat als je niet meer hoeft te zoeken wat het achterste stuk machinepost is. Als je invoert dat je het plaatwerk voor de HSM post moet zetten, moet je dus gaan kijken wat het voorste stuk machinepost voor een bepaald adres is, en is zelfs die minieme tijdwinst verdwenen terwijl je wel loopt te klooien op straat. Dan is dat "tussenknallen" nog beter........quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:10 schreef Jordy-B het volgende:
Ik hoorde een poosje geleden dat ze in een naburig postkantoor verplicht waren om de grote stukken vóór de machinepost te zetten...
Laten we hopen dat het een 1-aprilgrap was...
Ik vrees het ook ja. Dat wordt dus harder werken voor het geld.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Mijn lieve collega die zich bezig houdt met de HAH zei laatst
Ook hier weinig VOS-post, maar omdat er te weinig VOSsers waren ingepland (en de VOS-tijd al recent met een kwartier is ingekrompen), en alles wat bij de stort-splits-plaats (zeg dat eens 3x snel achter elkaar) vandaan kwam nauwelijks vaste bundels bevatte duurde de VOS toch weer tot 8.00 uur, ipv 07.30.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:59 schreef kvdv het volgende:
Nou dat viel allemaal nog wel mee
Nog eventjes een klein wijkje gelopen daarna....
en nu:
WEEKEND!!!! (en dinsdag vrij)
sowieso kan het qua tijdswinst niet uit. Sinds een collega van mij begonnen is met het "tussenknallen", zitten de door hem voorbereide wijken stikvol zetfouten... Daar zal 'ie niet de enige in zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ja, dan schiet het z´n doel voorbij natuurlijk. Het idee is dat het zetten sneller gaat als je niet meer hoeft te zoeken wat het achterste stuk machinepost is. Als je invoert dat je het plaatwerk voor de HSM post moet zetten, moet je dus gaan kijken wat het voorste stuk machinepost voor een bepaald adres is, en is zelfs die minieme tijdwinst verdwenen terwijl je wel loopt te klooien op straat. Dan is dat "tussenknallen" nog beter........
Zeepjes?quote:
Dat spul van Balance ofzo?quote:
Als die HAH op zaterdag bevalt, wordt het waarschijnlijk standaard.. ('t is dus een kwestie van zorgen dat het niet bevalt...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:52 schreef lucky_birdie het volgende:
En wanneer is het nou eens afgelopen met die feestdagen en andere ongein?
Eerst HAH vanwege koninginnedag, vorige week AH omdat we dinsdag twee andere folders hadden, vandaag AH omdat we dinsdag maandagdiensten hebben.. bah![]()
Inderdaad fijne zeepjes, wat een kloterige bundels krijg je daar van zeg en i.c.m de klamme handjes was het even extra opletten.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als die HAH op zaterdag bevalt, wordt het waarschijnlijk standaard.. ('t is dus een kwestie van zorgen dat het niet bevalt...)
gelukkig stop ik binnenkort, nooit lol kunnen beleven aan hah...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als die HAH op zaterdag bevalt, wordt het waarschijnlijk standaard.. ('t is dus een kwestie van zorgen dat het niet bevalt...)
Als ze hier mensen zouden ontslaan vanwege het opzettelijk laten staan van wijken dan had ik ook heel wat collega´s minder gehad, en ook een paar teamcoaches minder. Als die nml. niemand kunnen vinden om een wijk weg te lopen die nog "open" ligt, dan laten ze ´m ook staan. Of ze zijn zo sneak om hem nog even snel naar een depot te sturen, dat íe uit het zicht van de vestigingsmanager is.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:34 schreef lucky_birdie het volgende:
Van de week was hier trouwens nog een halve wijk de sloot in gegooit(ontslag dus)
Andere collega had expres een wijk laten staan.. (ook ontslagen dus)
Tekort hah wordt hier nooit hersteld. Als ik op een dag te weinig hah heb geef ik dat altijd netjes door, maar vervolgens heb ik het niet op een andere dag alsnog. En dat geldt zowel voor 5 hah tekort, als voor hele wijken die niet krijgen. Nou zouden we gisteren Seats en Sofa´s gehad moeten hebben gestapeld met de Telegraaf. Maar het was niet gestapeld, en we hadden dus alleen Telegraaf. Nu ben ik benieuwd of we S&S nog volgende week gaan krijgen. Ik ga er geen geld op inzetten.............quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
Tsja, vorige week had ik nog een tekort aan AH folders. Dat lieten ze zich deze week geen 2e keer gebeuren. Alles was volgens mij wel 3 keer nageteld
'k vind het niet zo'n punt, maar als het standaard wordt, mogen wel de tijden voor de uitvoering wat omhoog. Er mag sowieso maar één soort mee op zaterdag, dus da's niet zo'n ramp om mee te nemen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:35 schreef e-wok het volgende:
[..]
gelukkig stop ik binnenkort, nooit lol kunnen beleven aan hah...
Gebeurt hier nooit...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Als ze hier mensen zouden ontslaan vanwege het opzettelijk laten staan van wijken dan had ik ook heel wat collega´s minder gehad, en ook een paar teamcoaches minder. Als die nml. niemand kunnen vinden om een wijk weg te lopen die nog "open" ligt, dan laten ze ´m ook staan. Of ze zijn zo sneak om hem nog even snel naar een depot te sturen, dat íe uit het zicht van de vestigingsmanager is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |