Het is zaterdag vandaag. Dat betekent dat bepaalde soorten zendingen niet meegaan en uitgesteld worden tot maandag.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:08 schreef noekje het volgende:
Zending zit in afleverroute (tof)
Bestelling uitgesteld servicekader (que??)
Iemand?
Oh!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:54 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het is zaterdag vandaag. Dat betekent dat bepaalde soorten zendingen niet meegaan en uitgesteld worden tot maandag.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:34 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
![]()
kwesie van massaal de folders de BBQ in gooien dus?![]()
500 folders moet toch een aardig vuurtje opleveren?
Van de week was hier trouwens nog een halve wijk de sloot in gegooit(ontslag dus)
Andere collega had expres een wijk laten staan.. (ook ontslagen dus)
Gister kwam eentje met een ontslagbiref aan.
Het verloop is hier niet te geloven.. ik KON alle namen.. maar tegenwoordig werken we met uiterlijke kenmerken.. "dat meisje met zwart haar" dat idee. Of met wijken.. De jongen van de 3A
Het valt gewoon niet meer bij te houden
Klein gaatje erin prikken met je pen, lucht eruit knijpen, en vervolgens met 2 handen langs onwillige tochtstroken en messcherpe kleppen van conserveblikjesmetaal (goedkoopste brievenbus bij de bouwmarkt, EUR 5,95!) frommelen.quote:[b]Op zaterdag 17 mei 2008 16:54 Iets anders, hebben jullie ook altijd moeite die H&M pakketjes waar kleren inzitten door de brievenbus te proppen?
niet echt... De dikke kant eerst en dan gewoon proppen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:54 schreef Paran0id het volgende:
Iets anders, hebben jullie ook altijd moeite die H&M pakketjes waar kleren inzitten door de brievenbus te proppen?
Hier doen ze nog niet aan Kampioen op zaterdag, al hebben we dat voorheen volgens mij wel gehad (dan heb ik het over jaren geleden, hoor) ...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Waar zijn de rustige zaterdagen gebleven? Iedere keer hah, en nu hadden we ook nog de Kampioen op zaterdag (schijnt nieuw te zijn, stond in de Mail!).
Wij hadden een briefje van de Multikabel erbij, die bijna HAH was, en die somehow niet door de machine kon waardoor je ze allemaal met de hand moest ingooienquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:26 schreef Saekerhett het volgende:
Het is hier ook één grote teringzooi geworden. Ik wist niet wat ik zag toen ik vanochtend binnenliep, maar de evacuatie uit Independence Day zag er gestructureerder uit....
Ze hebben overal wijken van verschillende codes op dezelfde kasten geflikkerd, niemand heeft ineens meer een vast werkschema en de zogenaamde 'postverdelers' zie je nergens, zodat je alsnog je blauwe kutbakken zelf kan ophalen.
Qua post viel het behoorlijk mee vandaag voor een zaterdag met Makro, alleen iedereen liep minimaal 2 uur uit dan wanneer alles niet was omgegooid.
Wat een puinhoop
Waar staat de actie van de veronicagids?quote:Op zondag 18 mei 2008 20:55 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
Wij hadden een briefje van de Multikabel erbij, die bijna HAH was, en die somehow niet door de machine kon waardoor je ze allemaal met de hand moest ingooien![]()
Plus HAH erbij![]()
4 juni neem ik denk ik maar vrij, Die actie van de Veronicagids klinkt leuk, maar 500 veronicagidsen meeslepen.. nee dank je.
En Rexona begint binnenkort ook met zo'n leuke actie, waarbij je een tasje op de voordeur moet plakken, en als ze de dag erna er nog hangen moet je ze weer mee terug nemen, maar dat zijn er schijnbaar niet zo veel. Ben benieuwd..
Blijkbaar, want het stond er wel in...quote:
Zoals je hierboven al kunt lezen gaan we staken van 18 uur vanavond tot 24 uur morgen. Dus jullie zullen inderdaad niet zo veel post van ons SC krijgen. Maar woensdag komt er wel extra veel.....quote:Op maandag 19 mei 2008 07:17 schreef Limbo-lil het volgende:
Gaat sorteercentrum 's-Hertogenbosch nou staken vandaag? Hoorde vorige week zoiets. Dan zal het morgen wel lekker rustig zijn in den lande, of zie ik dat verkeerd?
Lijkt me juist sterk dat het woensdag dan druk zou worden. Dan moeten ze in 5 uur tijd alles verwerken (neem aan dat de vrachtwagens rond 5 uur vertrekken naar de vestigingen)quote:Op maandag 19 mei 2008 16:45 schreef ruben3123 het volgende:
[..]
Zoals je hierboven al kunt lezen gaan we staken van 18 uur vanavond tot 24 uur morgen. Dus jullie zullen inderdaad niet zo veel post van ons SC krijgen. Maar woensdag komt er wel extra veel.....
Ik zou zeggen 3S1NU00440177quote:Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef Ash het volgende:
Hallo, beste TNT medewerkers!
Afgelopen donderdag heeft 1 van jullie collega's een pakketje geprobeerd te bezorgen, maar gezien ik overdag werk en dus niet thuis was heeft meneer/mevrouw, een briefje achtergelaten, dat ze het morgen (vrijdag) morgen nog een keer zullen proberen.
Maar ja, je raad het al ik moet vrijdag's ook overdag werken en dus weer niet thuis.
Weer een briefje in de bus, dat het pakketje de eerst volgende werkdag (maandag, vandaag) na 13:00 op m'n lokale postkantoor ligt.
Ik vandaag rond een uur of half vijf naar het postkantoor! maar ja GEEN pakketje!
Nu moest ik 1 of ander 058 nummer bellen om het verder af te handelen etc.
Maar ja ik kan het 3S nummer van het pakketbezorg blaadje ook al haast niet lezen, om zo goed mogelijk de gegevens door te geven.
Misschien komen jullie er wijs uit, wat hier nou precies staat:
[ link | afbeelding ]
Alvast bedankt!
Mijn gok:quote:Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef Ash het volgende:
Afgelopen donderdag heeft 1 van jullie collega's een pakketje geprobeerd te bezorgen, maar gezien ik overdag werk en dus niet thuis was heeft meneer/mevrouw, een briefje achtergelaten, dat ze het morgen (vrijdag) morgen nog een keer zullen proberen.
Maar ja, je raad het al ik moet vrijdag's ook overdag werken en dus weer niet thuis.
Weer een briefje in de bus, dat het pakketje de eerst volgende werkdag (maandag, vandaag) na 13:00 op m'n lokale postkantoor ligt.
Ik vandaag rond een uur of half vijf naar het postkantoor! maar ja GEEN pakketje!
Maar ja ik kan het 3S nummer van het pakketbezorg blaadje ook al haast niet lezen, om zo goed mogelijk de gegevens door te geven.
[ link | afbeelding ]
Alvast bedankt!
Als je weet van welk bedrijf het pakketje afkomstig is en je weet de laatste 5 a 6 cijfers moeten ze denk ik al een heel eind komen lijkt mij.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef Ash het volgende:
[ link | afbeelding ]
Alvast bedankt!
Letters kunnen natuurlijk ook nog. Dáng.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zou zeggen 3S1NU00440177
Wissel anders eens tussen letters/cijfers wat je denk dat het nog meer kan zijn.
Dit moet em haast wel zijn, volgens mij hebben de meeste 3s codes alleen maar opeenvolgende getallen...quote:
Lijkt me niet, want na het "3S" gedeelte volgt altijd eerst 1 of meerdere letters, en dan cijfers. Nooit een cijfer, dan een letter, en dan weer cijfers.quote:
Wellicht is de eerste nul een o,quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want na het "3S" gedeelte volgt altijd eerst 1 of meerdere letters, en dan cijfers. Nooit een cijfer, dan een letter, en dan weer cijfers.
Mijn gok: 3S INU 00440177
Die actie is vandaag begonnen, maar aangezien de meeste wijken maximaal 2 van die Rexonadingen hadden was het best te overzien. Ik had gevreesd voor hetzelfde scenario als toen met die scheermesjes, maar dit spul is dus geadresseerd. Je moet het aan de deurknop hangen, of igv een flat met bussenfront moet je het aan het bussenfront plakken in de buurt van de bus van de geadresseerde. Benieuwd of er nog klachten komen van mensen over deze eigenaardige wijze van postbezorging.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:55 schreef lucky_birdie het volgende:
En Rexona begint binnenkort ook met zo'n leuke actie, waarbij je een tasje op de voordeur moet plakken, en als ze de dag erna er nog hangen moet je ze weer mee terug nemen, maar dat zijn er schijnbaar niet zo veel. Ben benieuwd..
Mijn salaris is al wel binnen, en het vakantiegeld zit er ook bij.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:13 schreef Martika het volgende:
Ik heb mijn salaris ook nog niet binnen
Vreemd het staat er altijd de 22ste op
Ik hoop wel dat het vandaag nog komt
Postbank hierzo.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:34 schreef Martika het volgende:
Vreemd dan ligt het aan de bank zeker ik heb ABN AMRO
Ik zit ook bij de ABN, het staat er net opquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:34 schreef Martika het volgende:
Vreemd dan ligt het aan de bank zeker ik heb ABN AMRO
Same Herequote:Op donderdag 22 mei 2008 14:26 schreef stapjeterug het volgende:
[..]
Ik zit ook bij de ABN, het staat er net op
Vandaag hier ook gewoon post gekregen en hoop nu dus wel de hoop dat het zaterdag mee gaat vallen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:48 schreef DonHenkie het volgende:
[..]
Same Here![]()
Lekker dat vakantiegeld mmmmm![]()
Vandaag trouwens weinig van de staking gemerkt in Zwolle. Hier in Leeuwarden was de verwachting dat we 30% van de post kregen wat normaal is op donderdag. Toen ik vanmorgen begon stonden er 5 blauwe bakken en 2 rode bakken voor me klaar. Resultaat: Twee volle tassen. Moet er wel bij zeggen dat de helft van vrijdag ook al is meegenomen: Libelle, Duck, etc. etc. Zometeen nog een haalrit van 15.45 tot 19.00. Morgen ook nog een haalrit en dan op naar de drukke zaterdag waar 180% wordt verwacht, plus de overheerlijke AH XL HAH
geweldig.. ahumquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:11 schreef Kaos het volgende:
Niemand weet het denk ik. Zaterdag ben ik gelukkig vrij maar vrees voor maandag. (Kan zijn dat het hier een gewone werkdag wordt, hoop het maar)
quote:Bonden en TNT bereiken akkoord
Uitgegeven: 23 mei 2008 18:45
Laatst gewijzigd: 23 mei 2008 19:20
DEN HAAG - De vakbonden en postbedrijf TNT hebben vrijdagavond een akkoord over een nieuwe cao bereikt. De aangekondigde landelijke staking van woensdag 28 mei, waarbij in het hele land geen post en pakketjes zouden worden bezorgd noch post gesorteerd, gaat niet door.
TNT
Dat hebben de bonden vrijdag laten weten.
Loonsverhoging
Werknemers van TNT krijgen per 1 april dit jaar een loonsverhoging van 3,5 procent. Daarvan is 0,5 procent voorwaardelijk, die wordt pas toegekend als er voor 1 april volgend jaar een overeenkomst is bereikt over de nieuwe cao voor andere takken van TNT.
Daarnaast voert het bedrijf de voorgestelde bezuinigingen op de arbeidsvoorwaarden van postmedewerkers niet door.
Eisen
De bonden eisten voor de werknemers van TNT een structurele loonsverhoging van 3,5 procent per 1 april. TNT hield lang vast aan zijn bod van 1,5 procent per april en nog eens 1,5 procent per januari 2009.
Acties
Sinds 23 april voerden de postbodes lokale acties. Zo werden onder meer in Groningen, Amsterdam en Rotterdam estafettestakingen gehouden. De stakers bezorgden geen post en de brievenbussen werden niet geleegd.
Het bereiken van het akkoord komt volgens een woordvoerder van CNV Publieke Zaak onder meer door de acties. "Die acties hebben TNT toch veel last bezorgd."
Bovendien benadrukt de woordvoerder het voor TNT positieve besluit van vorige week over het uitstel van de liberalisering van de postmarkt. Daardoor houdt het postconcern TNT voorlopig zijn monopolie op de bezorging van brieven tot 50 gram
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |