abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58724374
Volgens mij is de staking in Den Bosch toch echt van 18 uur tot 24 uur de volgende dag. Ik werk er zelf en heb zelf van de vakbondsleden een flyer gehad waar dat op stond....
pi_58724550
Ik heb dit ook maar gemaild gekregen van iemand van de bond
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_58724796
Zending zit in afleverroute (tof )

Bestelling uitgesteld servicekader (que?? )

Iemand?
Go hard or go home
  FOK!fotograaf zaterdag 17 mei 2008 @ 15:54:16 #144
73911 ultra_ivo
pi_58727135
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:08 schreef noekje het volgende:
Zending zit in afleverroute (tof )

Bestelling uitgesteld servicekader (que?? )

Iemand?
Het is zaterdag vandaag. Dat betekent dat bepaalde soorten zendingen niet meegaan en uitgesteld worden tot maandag.
pi_58727459
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:54 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Het is zaterdag vandaag. Dat betekent dat bepaalde soorten zendingen niet meegaan en uitgesteld worden tot maandag.
Oh!
Dat wordt dus dinsdag want op maandag zuigt de servicekader ook.
Thanks though!
Go hard or go home
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:37:33 #146
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_58727924
Waar zijn de rustige zaterdagen gebleven? Iedere keer hah, en nu hadden we ook nog de Kampioen op zaterdag (schijnt nieuw te zijn, stond in de Mail!). Dus het Vossen liep weer uit, zakjes waren weer ontzettend laat, continue belden bestellers/bezorger waar de zakjes bleven, de zakjeschauffeur was van een ander DVG geleend (we zitten krap in de mensen) die bij ons heg noch steg kende, en die dus de zakjesadressen niet kon vinden, en die nieuwe dienstregeling zuigt ook enorm. Sommige wijken moet je in 20 minuten voorbereiden, ben je dan te laat dan vertragen er ook mensen die na jou op de kast moeten. Er staan 3 a 4 wijken op 1 kast nu, want dan konden we een paar kasten wegdoen, en konden er weer een paar omliggende kantoren worden opgedoekt en de bestellers er bij ons bijgepropt. En er blijven wijken liggen, en iedere week neemt er wel weer iemand ontslag omdat hij/zij het helemaal gehad heeft. Nee, dat gaat lekker hier.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:54:39 #147
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_58728278
Dat HAH op zaterdag is idd zwaar kut, al had ik er vandaag zelf geen last van. Ze vergeten telkens voor mijn nieuwbouwwijk HAH af te tellen.

Iets anders, hebben jullie ook altijd moeite die H&M pakketjes waar kleren inzitten door de brievenbus te proppen?
pi_58728411
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 20:34 schreef lucky_birdie het volgende:

[..]

kwesie van massaal de folders de BBQ in gooien dus?

500 folders moet toch een aardig vuurtje opleveren?

Van de week was hier trouwens nog een halve wijk de sloot in gegooit (ontslag dus)

Andere collega had expres een wijk laten staan.. (ook ontslagen dus)

Gister kwam eentje met een ontslagbiref aan.
Het verloop is hier niet te geloven.. ik KON alle namen.. maar tegenwoordig werken we met uiterlijke kenmerken.. "dat meisje met zwart haar" dat idee. Of met wijken.. De jongen van de 3A

Het valt gewoon niet meer bij te houden

ah... hier begint het ook een teringzooi te worden hoor

1. geen goede werk schema's
2. rode bakken altijd te laat
3. +- 1 uur wachten op nabrengzakken... ( ja... mocht ik 1 uur wachten vandaag, fietste ik maar terug... want moest een wijk voorbereiden nog.. )
4. geen bordjes met wijknummers boven ons werkplek... Dus elke keer als de blauwe en de rode bakken binnenkomen blijven we aan elk vragen: waar staat deze wijk?... ( dit al 2 maanden geleden aangegeven aan mijn werkleider, ja... gebeurt snel hoor! Echt... het duurt niet lang meer etc etc... )

Heb meerdere malen aangegeven dat ze hier wat aan moeten doen, werkgevers: Uiterlijk deze week is alles opgelost... Nou ... we zullen zien Had eigenlijk al 5 maanden opgelost moeten zijn, eerder zelfs.

Niet opgelost... dan zal ik 's de managers gaan toespreken.

iedereen hier begint te klagen !
I pwn u!
  zaterdag 17 mei 2008 @ 17:26:11 #149
Bijdehand mannetje
pi_58728909
quote:
[b]Op zaterdag 17 mei 2008 16:54 Iets anders, hebben jullie ook altijd moeite die H&M pakketjes waar kleren inzitten door de brievenbus te proppen?
Klein gaatje erin prikken met je pen, lucht eruit knijpen, en vervolgens met 2 handen langs onwillige tochtstroken en messcherpe kleppen van conserveblikjesmetaal (goedkoopste brievenbus bij de bouwmarkt, EUR 5,95!) frommelen.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_58729910
Het is hier ook één grote teringzooi geworden. Ik wist niet wat ik zag toen ik vanochtend binnenliep, maar de evacuatie uit Independence Day zag er gestructureerder uit....

Ze hebben overal wijken van verschillende codes op dezelfde kasten geflikkerd, niemand heeft ineens meer een vast werkschema en de zogenaamde 'postverdelers' zie je nergens, zodat je alsnog je blauwe kutbakken zelf kan ophalen.

Qua post viel het behoorlijk mee vandaag voor een zaterdag met Makro, alleen iedereen liep minimaal 2 uur uit dan wanneer alles niet was omgegooid.

Wat een puinhoop
  Redactie Frontpage zaterdag 17 mei 2008 @ 18:43:58 #151
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_58730128
Wat een negatieve verhalen hier! Bij ons ging alles als een speer, om half 1 was iedereen de straat op... Enige minpunt van vandaag was dat er een container blauwe bakken was blijven staan in Nieuwegein voor een ander kantoor in ons VBG. Die hebben maandag een lichtelijk drukker dagje...
pi_58731577
Alle ochtendwijken bij ons waren klaar kwamen er nog een aantal blauwe bakken ongesorteerde grove post. Iedereen wachten totdat het in een VOS kast was gegooid en vervolgens dat los meegenomen.

Het is bij ons sinds de nieuwe dienstregeling en met het vertrek van oudgediende zaterdagwerkers allemaal chaotischer geworden. Zucht vroeger was alles veel beter .
pi_58736356
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:54 schreef Paran0id het volgende:
Iets anders, hebben jullie ook altijd moeite die H&M pakketjes waar kleren inzitten door de brievenbus te proppen?
niet echt... De dikke kant eerst en dan gewoon proppen.

De voorbereiding liep vandaag bijzonder soepel... Alleen jammer dat ik qua uitvoering nogal veel op m'n bord had en dat de auto een lekke band bleek te hebben toen ik net richting het depot van de postbezorgers wilde rijden...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 18 mei 2008 @ 00:38:58 #154
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_58736372
zeg ehh.... zwolse stakerts, waar moet ik zijn voor een goeie persfoto?
oh... enne.. ook nog ff de goeie lokatie bitte
nipkowstraat of fokkerstraat?

[ Bericht 56% gewijzigd door rudedeltadude op 18-05-2008 00:53:50 ]
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_58736436
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Waar zijn de rustige zaterdagen gebleven? Iedere keer hah, en nu hadden we ook nog de Kampioen op zaterdag (schijnt nieuw te zijn, stond in de Mail!).
Hier doen ze nog niet aan Kampioen op zaterdag, al hebben we dat voorheen volgens mij wel gehad (dan heb ik het over jaren geleden, hoor) ...

Nu de meeste weekbladen naar de vrijdag zijn gegaan, vind ik het eigenlijk ook niet zo'n punt als we af-en-toe kampioen op zaterdag krijgen, mits ze het niet 100% doen. (dus òf even òf oneven nummer, maar niet alles in één keer)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_58738816
Ja idd, op zaterdag is het tegenwoordig niks meer.
Wijk doordeweeks; 5 tassen, op za 2 hooguit

Ik vind het wel best even lekker bijkomen op zaterdag van een week hard werken (ma-za )

Wel klote om te lezen dat het bij jullie echt een teringzooi is.
Bij ons is dat nog beperkt dat er geen vervangende mensen zijn als iemand er niet iets.
pi_58748705

zondag 18 mei 2008 @ 20:55:52 #158
133405 lucky_birdie
hele grote..
pi_58749528
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 18:26 schreef Saekerhett het volgende:
Het is hier ook één grote teringzooi geworden. Ik wist niet wat ik zag toen ik vanochtend binnenliep, maar de evacuatie uit Independence Day zag er gestructureerder uit....

Ze hebben overal wijken van verschillende codes op dezelfde kasten geflikkerd, niemand heeft ineens meer een vast werkschema en de zogenaamde 'postverdelers' zie je nergens, zodat je alsnog je blauwe kutbakken zelf kan ophalen.

Qua post viel het behoorlijk mee vandaag voor een zaterdag met Makro, alleen iedereen liep minimaal 2 uur uit dan wanneer alles niet was omgegooid.

Wat een puinhoop
Wij hadden een briefje van de Multikabel erbij, die bijna HAH was, en die somehow niet door de machine kon waardoor je ze allemaal met de hand moest ingooien

Plus HAH erbij

4 juni neem ik denk ik maar vrij, Die actie van de Veronicagids klinkt leuk, maar 500 veronicagidsen meeslepen.. nee dank je.

En Rexona begint binnenkort ook met zo'n leuke actie, waarbij je een tasje op de voordeur moet plakken, en als ze de dag erna er nog hangen moet je ze weer mee terug nemen, maar dat zijn er schijnbaar niet zo veel. Ben benieuwd..
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_58751451
Net buslichting gereden was niet erg... Best goed weer, lekker rondrijden... goed rustig op de weg... Ik klaag niet!

Alleen een of andere malloot die zn auto pal voor een brievenbus lags de straat had geprakeerd... zie die maar te lichten dan...
pi_58755430
Gaat sorteercentrum 's-Hertogenbosch nou staken vandaag? Hoorde vorige week zoiets. Dan zal het morgen wel lekker rustig zijn in den lande, of zie ik dat verkeerd?
pi_58755908
quote:
Op zondag 18 mei 2008 20:55 schreef lucky_birdie het volgende:

[..]

Wij hadden een briefje van de Multikabel erbij, die bijna HAH was, en die somehow niet door de machine kon waardoor je ze allemaal met de hand moest ingooien

Plus HAH erbij

4 juni neem ik denk ik maar vrij, Die actie van de Veronicagids klinkt leuk, maar 500 veronicagidsen meeslepen.. nee dank je.

En Rexona begint binnenkort ook met zo'n leuke actie, waarbij je een tasje op de voordeur moet plakken, en als ze de dag erna er nog hangen moet je ze weer mee terug nemen, maar dat zijn er schijnbaar niet zo veel. Ben benieuwd..
Waar staat de actie van de veronicagids?

en ik doe niet mee aan plakken
I pwn u!
  Redactie Frontpage maandag 19 mei 2008 @ 09:06:35 #162
J'adore hardcore
pi_58756134
Staat in de nieuwe Mail!

En die Rexona actie is een beetje... tja...
  Redactie Frontpage / Sport maandag 19 mei 2008 @ 10:55:47 #163
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_58757857
Leuke dagen zijn dat

Kan me nog wel herinneren dat ik een keer meer dan 50 kg post en reclame in mijn king sized rollator vervoerde. Was ook al zwaar. Verder kan ik me indenken dat heel veel mensen dat Rexonatasje niet opmerken, want ik zie steeds vaker dat kranten en reclame nog behoorlijk lang half uit de brievenbus hangen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_58758125
quote:
Op maandag 19 mei 2008 09:06 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Staat in de nieuwe Mail!
hmm ik mis iets?
I pwn u!
pi_58759047
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:12 schreef weasel85 het volgende:

[..]

hmm ik mis iets?
Blijkbaar, want het stond er wel in...

TNT Post krijgt een mega-order te verwerken van speciale EK-uitgave van de Veronica-gids. Gaat om een oplage van 5 miljoen gidsen, waarbij er volgens mij rekening gehouden moet worden met wie er wel en geen Veronica-abonnee is.

Zie ook: Veronica EK-mailing [pdf]
pi_58763985
quote:
Op maandag 19 mei 2008 07:17 schreef Limbo-lil het volgende:
Gaat sorteercentrum 's-Hertogenbosch nou staken vandaag? Hoorde vorige week zoiets. Dan zal het morgen wel lekker rustig zijn in den lande, of zie ik dat verkeerd?
Zoals je hierboven al kunt lezen gaan we staken van 18 uur vanavond tot 24 uur morgen. Dus jullie zullen inderdaad niet zo veel post van ons SC krijgen. Maar woensdag komt er wel extra veel.....
  FOK!fotograaf maandag 19 mei 2008 @ 18:11:07 #167
73911 ultra_ivo
pi_58765470
Is er al duidelijk of post die SC Den Bosch zou moeten verwerken aangemerkt wordt als besmet zodat andere SC's die niet aan zullen raken?
  maandag 19 mei 2008 @ 18:28:57 #168
1037 Kaos
see you in 2017
pi_58765783
quote:
Op maandag 19 mei 2008 16:45 schreef ruben3123 het volgende:

[..]

Zoals je hierboven al kunt lezen gaan we staken van 18 uur vanavond tot 24 uur morgen. Dus jullie zullen inderdaad niet zo veel post van ons SC krijgen. Maar woensdag komt er wel extra veel.....
Lijkt me juist sterk dat het woensdag dan druk zou worden. Dan moeten ze in 5 uur tijd alles verwerken (neem aan dat de vrachtwagens rond 5 uur vertrekken naar de vestigingen)
  maandag 19 mei 2008 @ 19:09:14 #169
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_58766393
Hallo, beste TNT medewerkers!

Afgelopen donderdag heeft 1 van jullie collega's een pakketje geprobeerd te bezorgen, maar gezien ik overdag werk en dus niet thuis was heeft meneer/mevrouw, een briefje achtergelaten, dat ze het morgen (vrijdag) morgen nog een keer zullen proberen.

Maar ja, je raad het al ik moet vrijdag's ook overdag werken en dus weer niet thuis.
Weer een briefje in de bus, dat het pakketje de eerst volgende werkdag (maandag, vandaag) na 13:00 op m'n lokale postkantoor ligt.

Ik vandaag rond een uur of half vijf naar het postkantoor! maar ja GEEN pakketje!

Nu moest ik 1 of ander 058 nummer bellen om het verder af te handelen etc.

Maar ja ik kan het 3S nummer van het pakketbezorg blaadje ook al haast niet lezen, om zo goed mogelijk de gegevens door te geven.

Misschien komen jullie er wijs uit, wat hier nou precies staat:

Alvast bedankt!
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_58770843
Vandaag waren we op het SC Den Bosch met ongeveer de helft van de normale hoeveelheid mensen aan het werk. Op een grasveldje net buiten het terrein hadden ze een grote tent opgezet waarin allemaal mensen met hesjes en vlaggen stonden. Ook hadden ze een drive-in show gehuurd en een ijskarretje laten komen.
We zijn gewoon op het normale tijdstip gestopt met werken en er is dus heel wat post blijven staan. Deze wordt morgenavond weer verder verwerkt, alhoewel er dan nog steeds stakingen zijn. Als er dinsdagavond nog heel veel post staat zijn ze van plan woensdagochtend ook post te gaan verwerken. Wij werden gevraagd om ook woensdag te komen, maar veel mensen moeten dan gewoon naar school/stage/werk, dus ze zullen wel heel wat uizendkrachten inhuren. Voor de rest was het vandaag net als anders, behalve dat het lekker rustig was op de werkvloer.
Je kon wel duidelijk zien dat de leidinggevenden zich best druk maakten over alle post die bleef staan en het feit dat het proces veel langzamer ging dan normaal. Volgende week ook nog last van de stakingen met de landelijke staking natuurlijk en daarna keert het normale proces hopelijk weer snel terug.
pi_58771121
quote:
Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef Ash het volgende:

Afgelopen donderdag heeft 1 van jullie collega's een pakketje geprobeerd te bezorgen, maar gezien ik overdag werk en dus niet thuis was heeft meneer/mevrouw, een briefje achtergelaten, dat ze het morgen (vrijdag) morgen nog een keer zullen proberen.

Maar ja, je raad het al ik moet vrijdag's ook overdag werken en dus weer niet thuis.
Weer een briefje in de bus, dat het pakketje de eerst volgende werkdag (maandag, vandaag) na 13:00 op m'n lokale postkantoor ligt.

Ik vandaag rond een uur of half vijf naar het postkantoor! maar ja GEEN pakketje!

Maar ja ik kan het 3S nummer van het pakketbezorg blaadje ook al haast niet lezen, om zo goed mogelijk de gegevens door te geven.

[ link | afbeelding ]

Alvast bedankt!
Ik zou zeggen 3S1NU00440177

Wissel anders eens tussen letters/cijfers wat je denk dat het nog meer kan zijn.
  maandag 19 mei 2008 @ 23:28:45 #172
136780 Nosh
hurpdurp
pi_58771165
quote:

[ link | afbeelding ]

Alvast bedankt!
Mijn gok:

3S14400440177
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_58772171
quote:

[ link | afbeelding ]

Alvast bedankt!
Als je weet van welk bedrijf het pakketje afkomstig is en je weet de laatste 5 a 6 cijfers moeten ze denk ik al een heel eind komen lijkt mij.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 00:09:40 #174
136780 Nosh
hurpdurp
pi_58772276
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:27 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Wissel anders eens tussen letters/cijfers wat je denk dat het nog meer kan zijn.
Letters kunnen natuurlijk ook nog. Dáng.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:54:28 #175
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_58783666
Begin het nu toch wel een beetje beu te worden:

"Zeg moet jij niet staken?"
"Jullie zouden toch staken vandaag?"
"Ik dacht dat er vandaag geen post kwam?"

Je ziet toch dat ik je post bezorg... dus nee ik ben niet aan het staken.

Ik zou er haast voor gaan staken

Verder vandaag door de staking SC weinig post hier... hoeveelheid post was onderhand gelijk aan de hoeveelheid HaH... dat wordt morgen waarschijnlijk flink doorpezen.

[ Bericht 6% gewijzigd door kvdv op 20-05-2008 17:15:57 ]
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
  FOK!fotograaf dinsdag 20 mei 2008 @ 17:23:29 #176
73911 ultra_ivo
pi_58784196
Ik had vandaag de indruk dat in Den Bosch de machines staakten maar de LoLa en het handbedrijf op volle kracht gewerkt hebben. Een hele zooi 48-uurs en veel losse post. O.a. een mailing van @Home die sowieso nooit door de machine had gepast (dun en glad).
  dinsdag 20 mei 2008 @ 18:25:40 #177
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_58785481
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:28 schreef Nosh het volgende:

[..]

Mijn gok:

3S14400440177
Dit moet em haast wel zijn, volgens mij hebben de meeste 3s codes alleen maar opeenvolgende getallen...
  dinsdag 20 mei 2008 @ 18:28:37 #178
Bijdehand mannetje
pi_58785532
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:27 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Lijkt me niet, want na het "3S" gedeelte volgt altijd eerst 1 of meerdere letters, en dan cijfers. Nooit een cijfer, dan een letter, en dan weer cijfers.

Mijn gok: 3S INU 00440177
  dinsdag 20 mei 2008 @ 19:54:00 #179
11449 Ash
pi_58787242
Bedankt voor de reacties mensen!

Maar helaas is het geen van allen de juiste, ik heb zelf ook al diverse combinaties geprobeerd.

Met een beetje geluk, kom ik morgen de betreffende pakketbezorger weer tegen (hij/zij moet weer een pakketje langsbrengen) en misschien kan hij of zij mij verder helpen.
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  dinsdag 20 mei 2008 @ 20:26:47 #180
Bijdehand mannetje
pi_58787876
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 18:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Lijkt me niet, want na het "3S" gedeelte volgt altijd eerst 1 of meerdere letters, en dan cijfers. Nooit een cijfer, dan een letter, en dan weer cijfers.

Mijn gok: 3S INU 00440177
Wellicht is de eerste nul een o,

3S INUO 0440177
  FOK!fotograaf dinsdag 20 mei 2008 @ 20:39:07 #181
73911 ultra_ivo
pi_58788124
Van welke firma komt het pakket? Sommige firma's hebben een vaste code
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:35:11 #182
Bijdehand mannetje
pi_58796414
Postbedrijf TNT Post blijft heer en meester op de Nederlandse postmarkt, dit tot grote woede van concurrenten als Sandd en Selekt Mail. Het kabinet besloot gisteren voor onbepaalde tijd de liberalisering van de postmarkt te staken.

Post tot 50 gram blijft daardoor in Nederland het exclusieve domein van TNT Post.

De nieuwe postbedrijven Sandd en Selekt Mail hadden gehoopt op liberalisering op 1 juli van dit jaar. Om hun goede wil te tonen richting staatssecretaris Frank Heemskerk (Economische Zaken) sloten zij al bij voorbaat een raamovereenkomst met een aantal vak bonden om tot een bedrijfstak-cao te komen.

,,Ik ben verschrikkelijk boos, verbijterd over het standpunt van Heemskerk. Zonder goede argument blokkeert hij de markwerking. Bedrijven en consumenten zijn de dupe,’’ fulmineert de hoogste baas van Sandd, Bart Stomphorst. ,,Ik zet alles op een laag pitje. Dus ook de gesprekken met de vakorganisaties over een cao.’’

Inge Bakker van CNV Publieke Zaak en Jan de Hoop van FNV Bondgenoten begrijpen de opstelling van de werkgevers: ,,Naar een sector-cao kunnen we nu wel fluiten. We zouden doorpraten als de liberalisering een feit was. De bestellers van van de nieuwe postbedrijven zullen nu geen arbeidsovereenkomst krijgen. Staatssecretaris Heemskerk zal met een oplossing moeten komen.’’

----------------

Goed nieuws, lijkt mij, maar wat ik niet begrijp is dat die lui van CNV kennelijk tegen zijn. De liberalisering is juist uitgesteld omdat er bij de concurrenten geen goede arbeidsvoorwaarden zijn, en er dus van eerlijke concurrentie geen sprake was. Doorpraten over een sector CAO als de liberalisering een feit is, zoals CNV betoogt, lijkt me dan ook de omgekeerde volgorde. Eerst een goede CAO voor iedere postwerker, dan liberaliseren. Weliswaar hadden de "nieuwe" postbedrijven een intentieverklaring ondertekend, maar zoiets is weinig waard, het zijn dan immers geen harde afspraken, alleen maar wat vrijblijvende plannen.
Gelukkig ben ik geen lid van deze vakbond.
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:13:38 #183
11449 Ash
pi_58802102
Nou mensen! het pakketje is terecht!

Het was een pakketje van Ebay.
En het juiste nummer is: 3S IMU 00440177

Ik kwam vandaag de pakketbezorger tegen en die vertelde mij dat hij het echt bij het postkantoor had afgeleverd afgelopen vrijdag en dat het geen N maar een M was.

Ik dus weer richting het postkantoor, gezien ik zowiezo nog een pakketje moest ophalen en ja hoor daar lag hij gewoon! Degene die mij vorige keer hielp had schijnbaar niet goed gekeken.

Maar goed, ik blij!

En nogmaals bedankt voor de hulp!
My DVD Collection
pi_58803237
Heb je hem nog gewezen op z'n beroerde handschrift?
  FOK!fotograaf woensdag 21 mei 2008 @ 16:43:33 #185
73911 ultra_ivo
pi_58804857
Goed, dan is het nu wachten op de eerst rechtszaak tegen Sand/selektmail en/of hun klanten wegens het overtreden van de postwet.
pi_58806389
Even tussen al het nieuws m.b.t. tot de stakingen etc. door:

Doet de kledingbestelsite (www.workwearweb.nl/tntpost) het bij meer mensen niet naar behoren? Als ik inlog, wordt ik doorgestuurd naar een site met weer een andere naam (Indiform), maar daar lukt het me vervolgens niet meer om in te loggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord...
  FOK!fotograaf woensdag 21 mei 2008 @ 19:33:52 #187
73911 ultra_ivo
pi_58807816
Wat vrijdag betreft zou ik al tevreden zijn met de anderhalf procent waar het bedrijf sowieso mee wil komen als die uitspraak van 25% loonkosten op termijn verminderen maar van tafel gaat. Een toekomst hebben is toch wel zo prettig.
pi_58814641
fijn.... morgen en overmorgen vrij omdat 2 nieuwelingen mijn wijken overnemen...

ben hier niet zo blij mee natuurlijk ^o)...
I pwn u!
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:59:09 #189
210298 stapjeterug
En weer vooruit!
pi_58819510
* meldt zich!

Dag collega's!
Leuk dat er een topic is voor ons tnt'ers. Ik werk er nu 5 jr, als zaterdagmedewerker, maar werk ook veel doordeweeks en sinds april bijna elke dag (klaar met opleiding ) Blijf deze zomer lekker werken daar!

Ik zal het topic in de gaten houden
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:59:58 #190
210298 stapjeterug
En weer vooruit!
pi_58819533
oja...

Ik had vandaag mn salaris wel verwacht!
  Redactie Frontpage donderdag 22 mei 2008 @ 11:11:58 #191
J'adore hardcore
pi_58819841
Ik ook! Zou de salarisadministratie ook staken ofzo?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 22 mei 2008 @ 11:16:07 #192
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_58819955
Mijn salaris is al wel binnen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage donderdag 22 mei 2008 @ 11:18:00 #193
J'adore hardcore
pi_58820002
Dan is er nog hoop dus
pi_58822793
Ik heb mijn salaris ook nog niet binnen
Vreemd het staat er altijd de 22ste op
Ik hoop wel dat het vandaag nog komt
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:16:30 #195
Bijdehand mannetje
pi_58822860
quote:
Op zondag 18 mei 2008 20:55 schreef lucky_birdie het volgende:

Die actie is vandaag begonnen, maar aangezien de meeste wijken maximaal 2 van die Rexonadingen hadden was het best te overzien. Ik had gevreesd voor hetzelfde scenario als toen met die scheermesjes, maar dit spul is dus geadresseerd. Je moet het aan de deurknop hangen, of igv een flat met bussenfront moet je het aan het bussenfront plakken in de buurt van de bus van de geadresseerde. Benieuwd of er nog klachten komen van mensen over deze eigenaardige wijze van postbezorging.
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:20:34 #196
Bijdehand mannetje
pi_58822963
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:13 schreef Martika het volgende:
Ik heb mijn salaris ook nog niet binnen
Vreemd het staat er altijd de 22ste op
Ik hoop wel dat het vandaag nog komt
Mijn salaris is al wel binnen, en het vakantiegeld zit er ook bij.
Best wel veel, al zeg ik het zelf, maar ik heb me dan ook helemaal de pleuris gewerkt het afgelopen jaar.
pi_58823286
Vreemd dan ligt het aan de bank zeker ik heb ABN AMRO
  Redactie Frontpage donderdag 22 mei 2008 @ 13:50:49 #198
J'adore hardcore
pi_58823682
Loonstrookje is er al wel. Leuk bedrag
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:05:31 #199
Bijdehand mannetje
pi_58824000
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:34 schreef Martika het volgende:
Postbank hierzo.
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:18:06 #200
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_58824310
Doekoe!!!
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:26:03 #201
210298 stapjeterug
En weer vooruit!
pi_58824529
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:34 schreef Martika het volgende:
Ik zit ook bij de ABN, het staat er net op
pi_58825105
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:26 schreef stapjeterug het volgende:

[..]

Ik zit ook bij de ABN, het staat er net op
Same Here
Lekker dat vakantiegeld mmmmm

Vandaag trouwens weinig van de staking gemerkt in Zwolle. Hier in Leeuwarden was de verwachting dat we 30% van de post kregen wat normaal is op donderdag. Toen ik vanmorgen begon stonden er 5 blauwe bakken en 2 rode bakken voor me klaar. Resultaat: Twee volle tassen. Moet er wel bij zeggen dat de helft van vrijdag ook al is meegenomen: Libelle, Duck, etc. etc. Zometeen nog een haalrit van 15.45 tot 19.00. Morgen ook nog een haalrit en dan op naar de drukke zaterdag waar 180% wordt verwacht, plus de overheerlijke AH XL HAH
  FOK!fotograaf donderdag 22 mei 2008 @ 15:49:55 #203
73911 ultra_ivo
pi_58826774
De groepsleider vroeg vanochtend wie er gaat staken woensdag. Op 2 assistenten van 'm na iedereen
pi_58829715
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:48 schreef DonHenkie het volgende:

[..]

Same Here
Lekker dat vakantiegeld mmmmm

Vandaag trouwens weinig van de staking gemerkt in Zwolle. Hier in Leeuwarden was de verwachting dat we 30% van de post kregen wat normaal is op donderdag. Toen ik vanmorgen begon stonden er 5 blauwe bakken en 2 rode bakken voor me klaar. Resultaat: Twee volle tassen. Moet er wel bij zeggen dat de helft van vrijdag ook al is meegenomen: Libelle, Duck, etc. etc. Zometeen nog een haalrit van 15.45 tot 19.00. Morgen ook nog een haalrit en dan op naar de drukke zaterdag waar 180% wordt verwacht, plus de overheerlijke AH XL HAH
Vandaag hier ook gewoon post gekregen en hoop nu dus wel de hoop dat het zaterdag mee gaat vallen. Ze hebben iig uitzendkrachten ingezet in Zwolle en zaterdag moet ook iedereen aan de bak in Groningen.
pi_58830800
Iemand enig idee hoe het zit met de staking in A'dam?

Onze post komt daar vandaan, en ze staken vanavond & morgen de hele dag...

Ik heb geen idee wat ik kan verwachten, is het dus morgen juist heel erg druk,of zaterdag.. of oh horror.. maandag?

Loon is hier trouwens ook binnen
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:11:25 #206
1037 Kaos
see you in 2017
pi_58831288
Niemand weet het denk ik. Zaterdag ben ik gelukkig vrij maar vrees voor maandag. (Kan zijn dat het hier een gewone werkdag wordt, hoop het maar)
  FOK!fotograaf donderdag 22 mei 2008 @ 19:15:22 #207
73911 ultra_ivo
pi_58831401
Als het in Amsterdam zo gaat als in Den Bosch hebben ze alle 48 uurs voor vr. en za. nu al afgestoten. Maar machinepost zal schaars zijn. Aan de machines staat vaker vast personeel.
pi_58831410
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 19:11 schreef Kaos het volgende:
Niemand weet het denk ik. Zaterdag ben ik gelukkig vrij maar vrees voor maandag. (Kan zijn dat het hier een gewone werkdag wordt, hoop het maar)
geweldig.. ahum

Ik ben morgen (alleen wb) zaterdag (vb+wb) en maandag (3 wijken vb en wb normaal gesproken) de pineut

mijn vreugde is niet in woorden uit te drukken

Ik hoop idd ook dat maandag een normale werkdag word, ipv maar 4 man voor iets van 17 wijken
  Redactie Frontpage vrijdag 23 mei 2008 @ 19:31:34 #209
J'adore hardcore
pi_58863812
quote:
Bonden en TNT bereiken akkoord
Uitgegeven: 23 mei 2008 18:45
Laatst gewijzigd: 23 mei 2008 19:20

DEN HAAG - De vakbonden en postbedrijf TNT hebben vrijdagavond een akkoord over een nieuwe cao bereikt. De aangekondigde landelijke staking van woensdag 28 mei, waarbij in het hele land geen post en pakketjes zouden worden bezorgd noch post gesorteerd, gaat niet door.
TNT

Dat hebben de bonden vrijdag laten weten.

Loonsverhoging

Werknemers van TNT krijgen per 1 april dit jaar een loonsverhoging van 3,5 procent. Daarvan is 0,5 procent voorwaardelijk, die wordt pas toegekend als er voor 1 april volgend jaar een overeenkomst is bereikt over de nieuwe cao voor andere takken van TNT.

Daarnaast voert het bedrijf de voorgestelde bezuinigingen op de arbeidsvoorwaarden van postmedewerkers niet door.

Eisen

De bonden eisten voor de werknemers van TNT een structurele loonsverhoging van 3,5 procent per 1 april. TNT hield lang vast aan zijn bod van 1,5 procent per april en nog eens 1,5 procent per januari 2009.

Acties

Sinds 23 april voerden de postbodes lokale acties. Zo werden onder meer in Groningen, Amsterdam en Rotterdam estafettestakingen gehouden. De stakers bezorgden geen post en de brievenbussen werden niet geleegd.

Het bereiken van het akkoord komt volgens een woordvoerder van CNV Publieke Zaak onder meer door de acties. "Die acties hebben TNT toch veel last bezorgd."

Bovendien benadrukt de woordvoerder het voor TNT positieve besluit van vorige week over het uitstel van de liberalisering van de postmarkt. Daardoor houdt het postconcern TNT voorlopig zijn monopolie op de bezorging van brieven tot 50 gram
pi_58864240
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]
joepie...

geen dagje amsterdam

fuck tnt
I pwn u!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: