abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zaterdag 17 mei 2008 @ 18:43:58 #151
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_58730128
Wat een negatieve verhalen hier! Bij ons ging alles als een speer, om half 1 was iedereen de straat op... Enige minpunt van vandaag was dat er een container blauwe bakken was blijven staan in Nieuwegein voor een ander kantoor in ons VBG. Die hebben maandag een lichtelijk drukker dagje...
pi_58731577
Alle ochtendwijken bij ons waren klaar kwamen er nog een aantal blauwe bakken ongesorteerde grove post. Iedereen wachten totdat het in een VOS kast was gegooid en vervolgens dat los meegenomen.

Het is bij ons sinds de nieuwe dienstregeling en met het vertrek van oudgediende zaterdagwerkers allemaal chaotischer geworden. Zucht vroeger was alles veel beter .
pi_58736356
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:54 schreef Paran0id het volgende:
Iets anders, hebben jullie ook altijd moeite die H&M pakketjes waar kleren inzitten door de brievenbus te proppen?
niet echt... De dikke kant eerst en dan gewoon proppen.

De voorbereiding liep vandaag bijzonder soepel... Alleen jammer dat ik qua uitvoering nogal veel op m'n bord had en dat de auto een lekke band bleek te hebben toen ik net richting het depot van de postbezorgers wilde rijden...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 18 mei 2008 @ 00:38:58 #154
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_58736372
zeg ehh.... zwolse stakerts, waar moet ik zijn voor een goeie persfoto?
oh... enne.. ook nog ff de goeie lokatie bitte
nipkowstraat of fokkerstraat?

[ Bericht 56% gewijzigd door rudedeltadude op 18-05-2008 00:53:50 ]
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_58736436
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Waar zijn de rustige zaterdagen gebleven? Iedere keer hah, en nu hadden we ook nog de Kampioen op zaterdag (schijnt nieuw te zijn, stond in de Mail!).
Hier doen ze nog niet aan Kampioen op zaterdag, al hebben we dat voorheen volgens mij wel gehad (dan heb ik het over jaren geleden, hoor) ...

Nu de meeste weekbladen naar de vrijdag zijn gegaan, vind ik het eigenlijk ook niet zo'n punt als we af-en-toe kampioen op zaterdag krijgen, mits ze het niet 100% doen. (dus òf even òf oneven nummer, maar niet alles in één keer)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_58738816
Ja idd, op zaterdag is het tegenwoordig niks meer.
Wijk doordeweeks; 5 tassen, op za 2 hooguit

Ik vind het wel best even lekker bijkomen op zaterdag van een week hard werken (ma-za )

Wel klote om te lezen dat het bij jullie echt een teringzooi is.
Bij ons is dat nog beperkt dat er geen vervangende mensen zijn als iemand er niet iets.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_58748705

fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 18 mei 2008 @ 20:55:52 #158
133405 lucky_birdie
hele grote..
pi_58749528
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 18:26 schreef Saekerhett het volgende:
Het is hier ook één grote teringzooi geworden. Ik wist niet wat ik zag toen ik vanochtend binnenliep, maar de evacuatie uit Independence Day zag er gestructureerder uit....

Ze hebben overal wijken van verschillende codes op dezelfde kasten geflikkerd, niemand heeft ineens meer een vast werkschema en de zogenaamde 'postverdelers' zie je nergens, zodat je alsnog je blauwe kutbakken zelf kan ophalen.

Qua post viel het behoorlijk mee vandaag voor een zaterdag met Makro, alleen iedereen liep minimaal 2 uur uit dan wanneer alles niet was omgegooid.

Wat een puinhoop
Wij hadden een briefje van de Multikabel erbij, die bijna HAH was, en die somehow niet door de machine kon waardoor je ze allemaal met de hand moest ingooien

Plus HAH erbij

4 juni neem ik denk ik maar vrij, Die actie van de Veronicagids klinkt leuk, maar 500 veronicagidsen meeslepen.. nee dank je.

En Rexona begint binnenkort ook met zo'n leuke actie, waarbij je een tasje op de voordeur moet plakken, en als ze de dag erna er nog hangen moet je ze weer mee terug nemen, maar dat zijn er schijnbaar niet zo veel. Ben benieuwd..
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_58751451
Net buslichting gereden was niet erg... Best goed weer, lekker rondrijden... goed rustig op de weg... Ik klaag niet!

Alleen een of andere malloot die zn auto pal voor een brievenbus lags de straat had geprakeerd... zie die maar te lichten dan...
pi_58755430
Gaat sorteercentrum 's-Hertogenbosch nou staken vandaag? Hoorde vorige week zoiets. Dan zal het morgen wel lekker rustig zijn in den lande, of zie ik dat verkeerd?
pi_58755908
quote:
Op zondag 18 mei 2008 20:55 schreef lucky_birdie het volgende:

[..]

Wij hadden een briefje van de Multikabel erbij, die bijna HAH was, en die somehow niet door de machine kon waardoor je ze allemaal met de hand moest ingooien

Plus HAH erbij

4 juni neem ik denk ik maar vrij, Die actie van de Veronicagids klinkt leuk, maar 500 veronicagidsen meeslepen.. nee dank je.

En Rexona begint binnenkort ook met zo'n leuke actie, waarbij je een tasje op de voordeur moet plakken, en als ze de dag erna er nog hangen moet je ze weer mee terug nemen, maar dat zijn er schijnbaar niet zo veel. Ben benieuwd..
Waar staat de actie van de veronicagids?

en ik doe niet mee aan plakken
I pwn u!
  Redactie Frontpage maandag 19 mei 2008 @ 09:06:35 #162
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_58756134
Staat in de nieuwe Mail!

En die Rexona actie is een beetje... tja...
  Redactie Frontpage / Sport maandag 19 mei 2008 @ 10:55:47 #163
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_58757857
Leuke dagen zijn dat

Kan me nog wel herinneren dat ik een keer meer dan 50 kg post en reclame in mijn king sized rollator vervoerde. Was ook al zwaar. Verder kan ik me indenken dat heel veel mensen dat Rexonatasje niet opmerken, want ik zie steeds vaker dat kranten en reclame nog behoorlijk lang half uit de brievenbus hangen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_58758125
quote:
Op maandag 19 mei 2008 09:06 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Staat in de nieuwe Mail!
hmm ik mis iets?
I pwn u!
pi_58759047
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:12 schreef weasel85 het volgende:

[..]

hmm ik mis iets?
Blijkbaar, want het stond er wel in...

TNT Post krijgt een mega-order te verwerken van speciale EK-uitgave van de Veronica-gids. Gaat om een oplage van 5 miljoen gidsen, waarbij er volgens mij rekening gehouden moet worden met wie er wel en geen Veronica-abonnee is.

Zie ook: Veronica EK-mailing [pdf]
pi_58763985
quote:
Op maandag 19 mei 2008 07:17 schreef Limbo-lil het volgende:
Gaat sorteercentrum 's-Hertogenbosch nou staken vandaag? Hoorde vorige week zoiets. Dan zal het morgen wel lekker rustig zijn in den lande, of zie ik dat verkeerd?
Zoals je hierboven al kunt lezen gaan we staken van 18 uur vanavond tot 24 uur morgen. Dus jullie zullen inderdaad niet zo veel post van ons SC krijgen. Maar woensdag komt er wel extra veel.....
  FOK!Fotograaf maandag 19 mei 2008 @ 18:11:07 #167
73911 ultra_ivo
pi_58765470
Is er al duidelijk of post die SC Den Bosch zou moeten verwerken aangemerkt wordt als besmet zodat andere SC's die niet aan zullen raken?
  maandag 19 mei 2008 @ 18:28:57 #168
1037 Kaos
see you in 2017
pi_58765783
quote:
Op maandag 19 mei 2008 16:45 schreef ruben3123 het volgende:

[..]

Zoals je hierboven al kunt lezen gaan we staken van 18 uur vanavond tot 24 uur morgen. Dus jullie zullen inderdaad niet zo veel post van ons SC krijgen. Maar woensdag komt er wel extra veel.....
Lijkt me juist sterk dat het woensdag dan druk zou worden. Dan moeten ze in 5 uur tijd alles verwerken (neem aan dat de vrachtwagens rond 5 uur vertrekken naar de vestigingen)
  maandag 19 mei 2008 @ 19:09:14 #169
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_58766393
Hallo, beste TNT medewerkers!

Afgelopen donderdag heeft 1 van jullie collega's een pakketje geprobeerd te bezorgen, maar gezien ik overdag werk en dus niet thuis was heeft meneer/mevrouw, een briefje achtergelaten, dat ze het morgen (vrijdag) morgen nog een keer zullen proberen.

Maar ja, je raad het al ik moet vrijdag's ook overdag werken en dus weer niet thuis.
Weer een briefje in de bus, dat het pakketje de eerst volgende werkdag (maandag, vandaag) na 13:00 op m'n lokale postkantoor ligt.

Ik vandaag rond een uur of half vijf naar het postkantoor! maar ja GEEN pakketje!

Nu moest ik 1 of ander 058 nummer bellen om het verder af te handelen etc.

Maar ja ik kan het 3S nummer van het pakketbezorg blaadje ook al haast niet lezen, om zo goed mogelijk de gegevens door te geven.

Misschien komen jullie er wijs uit, wat hier nou precies staat:

Alvast bedankt!
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_58770843
Vandaag waren we op het SC Den Bosch met ongeveer de helft van de normale hoeveelheid mensen aan het werk. Op een grasveldje net buiten het terrein hadden ze een grote tent opgezet waarin allemaal mensen met hesjes en vlaggen stonden. Ook hadden ze een drive-in show gehuurd en een ijskarretje laten komen.
We zijn gewoon op het normale tijdstip gestopt met werken en er is dus heel wat post blijven staan. Deze wordt morgenavond weer verder verwerkt, alhoewel er dan nog steeds stakingen zijn. Als er dinsdagavond nog heel veel post staat zijn ze van plan woensdagochtend ook post te gaan verwerken. Wij werden gevraagd om ook woensdag te komen, maar veel mensen moeten dan gewoon naar school/stage/werk, dus ze zullen wel heel wat uizendkrachten inhuren. Voor de rest was het vandaag net als anders, behalve dat het lekker rustig was op de werkvloer.
Je kon wel duidelijk zien dat de leidinggevenden zich best druk maakten over alle post die bleef staan en het feit dat het proces veel langzamer ging dan normaal. Volgende week ook nog last van de stakingen met de landelijke staking natuurlijk en daarna keert het normale proces hopelijk weer snel terug.
pi_58771121
quote:
Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef Ash het volgende:

Afgelopen donderdag heeft 1 van jullie collega's een pakketje geprobeerd te bezorgen, maar gezien ik overdag werk en dus niet thuis was heeft meneer/mevrouw, een briefje achtergelaten, dat ze het morgen (vrijdag) morgen nog een keer zullen proberen.

Maar ja, je raad het al ik moet vrijdag's ook overdag werken en dus weer niet thuis.
Weer een briefje in de bus, dat het pakketje de eerst volgende werkdag (maandag, vandaag) na 13:00 op m'n lokale postkantoor ligt.

Ik vandaag rond een uur of half vijf naar het postkantoor! maar ja GEEN pakketje!

Maar ja ik kan het 3S nummer van het pakketbezorg blaadje ook al haast niet lezen, om zo goed mogelijk de gegevens door te geven.

[ link | afbeelding ]

Alvast bedankt!
Ik zou zeggen 3S1NU00440177

Wissel anders eens tussen letters/cijfers wat je denk dat het nog meer kan zijn.
  maandag 19 mei 2008 @ 23:28:45 #172
136780 Nosh
hurpdurp
pi_58771165
quote:

[ link | afbeelding ]

Alvast bedankt!
Mijn gok:

3S14400440177
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_58772171
quote:

[ link | afbeelding ]

Alvast bedankt!
Als je weet van welk bedrijf het pakketje afkomstig is en je weet de laatste 5 a 6 cijfers moeten ze denk ik al een heel eind komen lijkt mij.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 00:09:40 #174
136780 Nosh
hurpdurp
pi_58772276
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:27 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ik zou zeggen 3S1NU00440177

Wissel anders eens tussen letters/cijfers wat je denk dat het nog meer kan zijn.
Letters kunnen natuurlijk ook nog. Dáng.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:54:28 #175
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_58783666
Begin het nu toch wel een beetje beu te worden:

"Zeg moet jij niet staken?"
"Jullie zouden toch staken vandaag?"
"Ik dacht dat er vandaag geen post kwam?"

Je ziet toch dat ik je post bezorg... dus nee ik ben niet aan het staken.

Ik zou er haast voor gaan staken

Verder vandaag door de staking SC weinig post hier... hoeveelheid post was onderhand gelijk aan de hoeveelheid HaH... dat wordt morgen waarschijnlijk flink doorpezen.

[ Bericht 6% gewijzigd door kvdv op 20-05-2008 17:15:57 ]
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')