Ja hoi,
Ik weet niet zeker of het hier op zijn goede plek is, dat mogen de mods maar even uitzoeken.
N.a.v.
dit topic en de jongeren die ik zie bij het popodium waar ik werk, valt het me steeds vaker op. Vroegah werd er nog wel eens gesport. Sterker nog, bij mij op school deed vrijwel iedereen aan voetbal, volleyball, paardrijden, hockey, korfbal oder etwas. Ik weet niet of de jongeren van nu dit nog doen, maar ze lijken bij elk jaargang steeds dikker te worden.
Bij meisjes zie bij de leeftijd tussen de 16 en 20 als buikjes te voorschijn komen, die meer dan geregeld vethompen worden. Zelfs als je achter ze loopt, zie je het bij hun zij uitpuilen.
Bij jongens begint het al met een bierbuikje en plofkoppen vanaf hun 16e en bij hun 20e is het nog erger.
Generaliserend zoals ik ben, stel ik de vraag toch: Wordt er niet meer gesport? Of juist wel, maar dan met een verkeerd voedingspatroon? En waarom dan niet (meer)? Zie je dan je eigen buik niet of doe je alsof van niet? Niet dat iedereen in een strak lijf hoeft te lopen ( alhoewel...

) en als sporten je hobby niet is kan ik me er ook wel wat bij voorstellen. Een buik
je is niet erg, kan zeker sexy en mooi zijn. Ik heb het over de walvis-vet-blubber-buiken in te strakke kleding. En mocht je je aangesproken voelen: trek de schoen dan maar aan.
burgerweeshuis"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.