Dit dus.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:14 schreef Mute_Me het volgende:
Niet aanstellen, gewoon doen wat er gedaan moet worden. Veel extra's kan je niet doen.
Het gaat niet om stressmomenten, het gaat om een continu aanwezige stress. Heb je daar last van? Iets waar je mee zit, iets wat je structureel niet lekker zit?quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:26 schreef Archont het volgende:
Stress viel dit weekend heel erg goed mee, die lag het vorige weekend veel hoger. Maar bij stress krijg ik andere symptomen, is net omdat het anders was dat ik toch terug naar dokter ben geweest.
Als je zou sterven op je 23e, dan ben je bijna aan het eind.quote:Op dinsdag 29 april 2008 07:57 schreef Archont het volgende:
Maar begon 's avonds weer te denken, oa aan een kennis van me die op z'n 43ste is overleden aan hartproblemen.
Indien er nu toch iets is aan m'n hart en ik zou op zo'n leeftijd sterven zou ik nu op m'n 22ste al over de helft van m'n leven zitten
Ben het met Spijkerbroek eens; iedere dag kan je laatste zijn. Voor het zelfde geld is dat pas over 70 jaar!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je zou sterven op je 23e, dan ben je bijna aan het eind.
Als, ja als...
Als de wereld morgen vergaat, heb je ook geen problemen meer.
Niet zo zeiken en gewoon ff laten checken, that's it.
Dat dus. Daar snap ik serieus niks van.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:21 schreef Re het volgende:
en op je 22ste al te weinig lichaamsbeweging?...
Ieder van ons kan morgen tegen een bus lopen, en jij gaat depressief zitten worden van het feit dat je hart er over 21 jaar misschien mee op zou kunnen houden? Lekker slim om op dat soort gedachten te gaan varen, het feit dat je doodgaat is de enige zekerheid die je hebt in het leven.quote:Op dinsdag 29 april 2008 07:57 schreef Archont het volgende:
Weet niet goed waar dit te plaatsen, maar zal wel de juiste locatie zijn.
Ik had dit weekend wat last van een raar gevoel in m'n hartstreek. af en toe een hardere beat, niet onregelmatig, toch niet naar mijn gevoel. Dus ik maak afspraak met dokter. Dokter luistert naar m'n hart, neemt bloed. Haar conclusie, wss te weinig lichaamsbeweging en vermoeidheid, maar ze kon ook een klein beetje ruis horen op m'n hartslag wat evt. kan wijzen op minder goed functionerende hartklep.
Huisarts heeft me dus doorverwezen naar cardioloog voor een fietstest en echocardiografie.
Was eigenlijk redelijk gerustgesteld toen ik bij dokter wegging. Maar begon 's avonds weer te denken, oa aan een kennis van me die op z'n 43ste is overleden aan hartproblemen.
Indien er nu toch iets is aan m'n hart en ik zou op zo'n leeftijd sterven zou ik nu op m'n 22ste al over de helft van m'n leven zitten, een gedachte die niet echt bemoedigend is. En ik ben zowiezo niet een van de sterkste op psychisch en emotioneel vlak.
Op dit ogenblik weet ik gewoon niet wat er gaat gebeuren, wss over een week naar cardioloog, dan hoop ik meer te weten, maar die onzekerheid knaagt wel aan me op dit ogenblik.
Jonguh... je eerste bezorgdheid is best te begrijpen maar dit is dan wel een huilie reactie.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:12 schreef Archont het volgende:
Wat een gave dat sommigen hebben om iemand op te monteren, je zou er nog slechter van worden.
Ben vandaag met een vriending van me gaan kletsen en zij heeft me toch wat meer op m'n gemak kunnen stellen.
En mss mag er hier wel een slotje op, als je zo de reacties van de mensen bekijkt. Ik begin me een aansteller te voelen, hetgeen zeker m'n bedoeling niet is, en wat ik zeker niet ben. Als ik aandacht nodig had had ik hier wel al veel vroeger eens iets gepost
Maak dan van je topictitel niet zo''n veel te dramatische vraag waar niemand een zinnig antwoord op kan geven.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:12 schreef Archont het volgende:
Wat een gave dat sommigen hebben om iemand op te monteren, je zou er nog slechter van worden.
..
Ik ben 17, beweeg ook voor geen reet. Stad, werk, school en supermarkt zijn allemaal binnen tien minuten afstand, en verder voer ik ook geen hol uit. Geen gymlessen volgen, sportschool ook niet... en gewoon minder eten om niet dik te wordenquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:19 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dat dus. Daar snap ik serieus niks van.
Ik ben dan ook heel slecht in het bedenken van topic titelsquote:Op woensdag 30 april 2008 11:10 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Maak dan van je topictitel niet zo''n veel te dramatische vraag waar niemand een zinnig antwoord op kan geven.
Dat ben je wel lambal. Je bent 22 en gedraagt je als een levenloze ouwe lul. Begin vandaag nog met bewegen. Bijvoorbeeld door de auto op een paar km afstand van je werk te parkeren en die afstand dagelijks te lopen. Het is een begin. Dat zou je kunnen doen. Maar uiteindelijk doe je het niet en vreet je jezelf liever vol met bigmacs elke dagquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:12 schreef Archont het volgende:
En mss mag er hier wel een slotje op, als je zo de reacties van de mensen bekijkt. Ik begin me een aansteller te voelen, hetgeen zeker m'n bedoeling niet is, en wat ik zeker niet ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |