abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11864605
Ook net 1 week terug, echt super tijd gehad. Appartement Jardin Del Atlantico is echt een aanrader ! Elke dag schoongemaakt etc .. Echt ideaal geregeld. Stappen was gaaf, heineken cafe wordt je ook wel gek van na 2 avondjes. Echt exact hetzelfde elke avond. Kashba was wel erg gezellig, vooral de Scandic.
pi_11866455
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 16:36 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Ja, dat dachten wij eerst ook
23 juli om 7:00 naar Gran Canaria, heb ik de tickets opgehaald, blijkt dat we pas om 15:45 vertrekken

Je had zeker op de site van Schiphol gekeken? Daar stond idd alleen die Transavia vlucht van 07.00 uur... Denk dat de charters er niet op staan ofzo... Maar ja tickets binnen dus wij iig wel hele dag!
Wel kut voor je, maar je moet maar zo denken, kan je wel gelijk stappen als je aankomt!!!
Wie over zicht laat lopen is een stoeptegel ... enne... Geniet nooit met mate!
pi_11894189
hey mensen,
berichie vanaf gran canaria, lekker warm hier vet wezen stappen maar little devil nog niet gezien volgens mij. Wij zitten in ieder geval in bungalow 28 als ze dat nog leest van parquemar. ben gister nog een daggie ziek geweest.. combinatie teveel stappen/te weinig slaap/te weinig vitamientjes denk ik.
Ik zit hier nog tot woensdag, denk morgen ff naar de heineken

groetjes

Wat doe je eraan?
pi_11905632
quote:
Op zondag 20 juli 2003 17:45 schreef File het volgende:
hey mensen,
berichie vanaf gran canaria, lekker warm hier vet wezen stappen maar little devil nog niet gezien volgens mij. Wij zitten in ieder geval in bungalow 28 als ze dat nog leest van parquemar. ben gister nog een daggie ziek geweest.. combinatie teveel stappen/te weinig slaap/te weinig vitamientjes denk ik.

groetjes

Kost t uitgaan daar?
Ik hoorde gisteren verhalen dat 't 30 euro of gulden entree zou zijn bij de meeste discotheken?
Is het dan ook net zoals in sommige tenten op Mallorca zo dat als je eenmaal binnen bent, je ook gratis mag drinken?
Of zijn het uberhaupt onzin praatjes van die 30 euro's / guldens?
Comfortably numb
  maandag 21 juli 2003 @ 17:17:09 #155
21066 Potter
At your service
pi_11915639
quote:
Op maandag 21 juli 2003 10:16 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Kost t uitgaan daar?
Ik hoorde gisteren verhalen dat 't 30 euro of gulden entree zou zijn bij de meeste discotheken?
Is het dan ook net zoals in sommige tenten op Mallorca zo dat als je eenmaal binnen bent, je ook gratis mag drinken?
Of zijn het uberhaupt onzin praatjes van die 30 euro's / guldens?

Ben gisteren terug gekomen na 2 weken, ik heb nergens ¤30,- moeten betalen.
Hoewel ik alleen naar het nederlandse gebeuren ben geweest en naar de Kashba. De prijzen voor drankjes zijn niet duur voor een vakantie oord, een flesje heineken kost ¤2,5 in de kashba(je besteld 1 bier en je krijgt er 2 en dat kost ¤5,-).
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
  dinsdag 22 juli 2003 @ 16:17:30 #156
47557 Loutje
:) Dan maar dronken :)
pi_11939054
Ben zondagnacht teruggekomen en ik moet zeggen, we zaten prima
bij de Yumbo hoor. Het bungalowpark lag er net buiten. Heb het er
heerlijk gehad, maar niet echt iets om nog een keer naartoe te gaan
vind ik.
pi_11944124
er is hier geen entree voor zover ik weet, ik hoefde iig nergens te betalen.. drankjes vallen ook mee, 180 voor een fluitje in het heineken cafe is niet duur vind ik
voor de rest is het overal happy hour maar daar ben je snel genoeg achter hoe dat werkt
en nu snbel weer naar het strand!!!!!
Wat doe je eraan?
pi_11947229
Mijn laatste berichtje hier voor vertrek
Ben heel erg benieuwd hoe het gaat worden, na vorig jaar een jammerlijke vakantie in Marmaris gehad te hebben, moet deze vakantie dat allemaal goed maken, maar ik heb er vertrouwen in!
Comfortably numb
pi_11981408
en daar ben ik weer terug in nederland.
vannacht gelanbd om een uurtje of 2, op zich wel lekker om weer terug te zijn maar ik ga gran canaria wel missen. heb me er prima vermaakt. Binnenkort verschijnt hier wel een linkje voor de foto's
Wat doe je eraan?
pi_12047859
quote:
Op zondag 20 juli 2003 17:45 schreef File het volgende:
hey mensen,

groetjes

aaargh ik heb hier dus niet gekeken.....ik zat in bungalow 18....ben je wel vaak bij het zwembad geweest?? Njah ik was iig dat meisje met de rose bikini

Ennuh ben eigenlijk meer op stap geweest in de kasbah dan in de heineken etc....Was wel errug leuke vakantie gisternacht thuisgekomen!

pi_12048392
quote:
Op zondag 27 juli 2003 16:27 schreef Lil_devil het volgende:

[..]

aaargh ik heb hier dus niet gekeken.....ik zat in bungalow 18....ben je wel vaak bij het zwembad geweest?? Njah ik was iig dat meisje met de rose bikini

Ennuh ben eigenlijk meer op stap geweest in de kasbah dan in de heineken etc....Was wel errug leuke vakantie gisternacht thuisgekomen!

Ben eigenlijk helemaal niet in het zwembad geweest, wij gingen elke dag naar het strand.. lekker wat in het zand rollen ed je hebt vast wel die herrie van ons gehoord, als je binnenkwam moest je tussen die 2 huisjes door en dan was het direct de rechter. Als je nog ff notes wil vergelijken, mijn msn adres staat vanaf nu in mijn profiel.

[Dit bericht is gewijzigd door File op 27-07-2003 17:19]

Wat doe je eraan?
pi_12096793
ik heb je toegevoegd
pi_12136798
Zondagmorgen om 6.00 uur: Playa, here we come
.... iemand ervaring met appartementen broncemar?
pi_12146887
heb net 2 weken in broncemar gezeten kamers zijn wel ruim en worden iedere dag schoon gemaakt ze doen zijn wel streng met geluids overlast enzo maar verder is het een prima appartement.
ga trouwens daar niet voor de deur eten is echt niet te vreten, kun je beter ff stukie door lopen naar Toro da's perfeckt
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 16:55:21 #165
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_12166854
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 11:50 schreef Anastasialala het volgende:
Zondagmorgen om 6.00 uur: Playa, here we come
.... iemand ervaring met appartementen broncemar?
Ben 1 keer in Broncemar geweest, omdat ik complex moest inventariseren. Het is errug rozig....maar verder prima. Voor foto's e.d. er staan er een heleboel op de neckermann site. Persoonlijk door mij gemaakt
pi_12167824
Broncemar schijnt best leuk appartement te zijn, zit op dit moment aan de overkant, App. Las Faluas, ook errug gezellig.
Je kan erg lekker eten voor weinig bij Munich III op de boulevard en bij de Grot, vlakbij Gran Chapparal, kan je onbeperkt gourmetten voor 15 euro p.p... errug goed te doen!
Voor de mensjes die nog komen: Het is hier supergezellig!! Helaas nog maar 2 daaggies, snik... Vanavond en morgenavond nog maar ff het Heineken Cafe en Shooters onveilig maken
Wie over zicht laat lopen is een stoeptegel ... enne... Geniet nooit met mate!
pi_12169496
Bedankt voor jullie reacties en tips! ik kan bijna nie meer wachten! en die neckerman foto's zijn top
pi_12232986
Ssssssuper hier!!!!! gaat veel te gek, heel veel drank en de mafkees uithangen! Later!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_12259363
Hier mn laatste bericht uit GC, ik vlieg vanavond weer terug naar huis.
Alleen vond ik het Nederlandse gedeelte met de Heinekenbar enzo een beetje kansloos. Had ik wel meer van verwacht.
Ook jammer dat er geen grote discotheken zijn hier a la Mallorca, maar ik heb me hier toch 2 weken flink geamuseerd.
Comfortably numb
pi_12442647
Nog een fokker in GC deze week en de volgende .

Kut spaansen tborden

pi_23488882
*schop

Die titel mag ook wel 2004 bevatten hoor!

Gisteren net terug gekomen van een week genieten. 's-Nachts 18 graden en de hele week zon. En nadat ik Lanzarote, La Palma en Tenerife gezien heb, moet ik zeggen dat ik GC toch wel veruit het leukste Canarische eiland vind.
Met dat weer waren er ook zoveel leuke dingen te doen in het zuiden, dat we echt nog een keer terug moeten om het noorden te gaan bekijken. Zeker een aanrader voor de maand november.
Alleen wel weer veel te veel geld uitgegeven
When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
pi_26899310
*Schop*

2005! Iemand nog? Ik vertrek met 3 man richting Playa Del Ingles op de 6e Juli! Of is het niet meer zo populair?
Op zoek naar kwaliteit.. je wordt rijkelijk beloond || http://www.onlineresults.nl
pi_26944025
ik ga van 16 juli tot 30 juli, 8 man, playa del ingles, apartementen vergeet ik de naam steeds van
Make The Floor Burn!
  maandag 16 mei 2005 @ 21:41:31 #174
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_27065589
quote:
Op maandag 7 juli 2003 21:15 schreef File het volgende:
daar heb ik ook gezete vorig jaar.. Parquemar
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
  donderdag 19 mei 2005 @ 12:51:04 #175
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_27146963
ja is het nog "hot"?
Zing met me mee tot morgenvroeg....
  vrijdag 20 mei 2005 @ 14:38:47 #176
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_27185577
nou?
Zing met me mee tot morgenvroeg....
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:40:07 #177
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_28565831
Dit is het enige Gran Canaria-topic dat ik zo snel kon vinden, dus stel ik hier mijn vraag maar. Al slaat de titel inmiddels wel als een tang op een varken. (misschien een Centraal-topic van maken? Of is dat al ergens?)

Ik ben heel vaak op Gran Canaria (Playa del Ingles) geweest en ik ken het dus goed. Ik ben echter altijd met anderen geweest en nooit alleen. Nu ik eens ben gaan zoeken naar mogelijkheden enz. om er alleen naar toe te gaan, schrik ik een beetje van de prijzen. Is hier misschien iemand die er alleen naartoe is geweest en tips heeft?

Is het wellicht goedkoper om los een appartement o.i.d. te boeken en gaat dat goed? Online zie ik daar weinig mogelijkheden voor. Het is natuurlijk ook een plek waar normaal gesproken iedereen met een package holiday naar toe gaat. Of ben je voor dit soort bestemmingen gewoon altijd het goedkoopst uit met iets van D-reizen of zo? De prijzen voor een losse vlucht vielen me ook al tegen. Onder de 309 euro (incl. taxes e.d.) ben ik nog niet tegengekomen.

En op de vraag of het nog "hot" is...
Nou, ik was er een paar weken geleden en het was zowat uitgestorven. Heel bizar. Mijn eigen stamkroeg(/restaurant) heeft zelfs al besloten de tent tijdelijk overdag te sluiten. Iedereen zit in Turkije of zo, denk ik. Ze hopen zelf nu een beetje op augustus, als de Britten vakantie hebben. Wat het echte disco-nachtleven betreft weet ik het niet. Dat is niet echt mijn ding. Zag bij Aquila Roja wel aardig wat jongeren rondlopen/hangen/bijna kotsen enz.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_33666790
nog mensen met plannen om er in 2006 naar toe te gaan? of moet daar een nieuw topic voor aangemaakt worden?
pi_33668163
jaaah, wij gaan waarschijnlijk dit jaar naar GC, App. Las Alfas als ik t goed heb onthouden.. nog meer luitjes??
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_33766752
Gisteren hebben "we" bij elkaar gezeten over waar dit jaar de reis heen moet gaan. Mallorca en Calella vielen af omdat we daar een beetje te oud voor worden (groep is tussen de 22 en 25 ongeveer). Een vrouwtje van het reisbureau raadde ons Gran Canaria aan (Chersonissos is misschien ook nog een optie). Daar gaat dus waarschijnlijk de reis naartoe.
19 Juli vertrekken voor 11 dagen. Helaas wel midden in de Zomerfeesten (Nijmegen) maarja. Dan missen we dat maar een keer voor de helft.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_33841890
ik heb leuke aanbiedingen gezien bij Jiba.
Mijn vraag voor degene die al eens naar Grote Kanarie zijn geweest. Welk appartement heeft een betere ligging qua strand en uitgaanscentra: Los Salmones of Los Ficus??
pi_34161908
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:04 schreef ryan_atwood het volgende:
ik heb leuke aanbiedingen gezien bij Jiba.
Mijn vraag voor degene die al eens naar Grote Kanarie zijn geweest. Welk appartement heeft een betere ligging qua strand en uitgaanscentra: Los Salmones of Los Ficus??
Niemand die mij kan helpen op deze vraag? Ook Broncemar is een optie. Iemand enig idee of deze een gunstige locatie heeft t.o.v. strand en uitgaanscentra?
  zondag 12 maart 2006 @ 23:12:35 #183
111383 ink
Op zoek naar een plaatje..
pi_35977224
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 15:09 schreef Dutch_Courage het volgende:
Gisteren hebben "we" bij elkaar gezeten over waar dit jaar de reis heen moet gaan. Mallorca en Calella vielen af omdat we daar een beetje te oud voor worden (groep is tussen de 22 en 25 ongeveer). Een vrouwtje van het reisbureau raadde ons Gran Canaria aan (Chersonissos is misschien ook nog een optie). Daar gaat dus waarschijnlijk de reis naartoe.
19 Juli vertrekken voor 11 dagen. Helaas wel midden in de Zomerfeesten (Nijmegen) maarja. Dan missen we dat maar een keer voor de helft.
He, wat grappig. Wij gaan 3 dagen eerder ook voor 11 dagen die kant op! Voor ons was de keus ook snel gemaakt, vooral omdat we de Griekse eilanden al gezien hadden, niet allemaal dezelfde, maar we vonden t niet leuk om 2 keer naar t zelfde te gaan, als er nog genoeg andere eilandjes zijn! Maar ben benieuwd hoe t daar is!
Ga nu nog ff verder lezen voor leuke tips, als die hier te vinden zijn..
pi_36443454
Het wordt rustig denk ik deze zomer op Gran Canaria. Het is nog maar 3, 4 maanden voor het zomerseizoen weer gaat beginnen en er is nog weinig gemeld hier.
pi_36443645
Oh, ik zie net dat er een ander topic loopt Gran Canaria - Playa des Ingles 2006!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')