quote:Ik ook 15 dagen
Op dinsdag 1 juli 2003 19:38 schreef File het volgende:[..]
15 dagen, en jij dan?
Ik heb echt donders veel zin, lekker bruin worden, lekker relaxen en natuurlijk: PARTYYYYYYYYY
![]()
Mensen, we hebben er zin in en we gaan een feestje bouwen!!!!!
quote:Ik win ik win!!! Tegen de tijd dat jij er bent ben ik al 6 tinten bruiner
Op dinsdag 1 juli 2003 20:10 schreef Lil_devil het volgende:[..]
Ik ook 15 dagen
Heb er ook al zin in, maar moet wel nog 3 daagjes langer wachten
We zijn vaak naar Playa del Ingles gewandeld, in dat winkelcentrum gelopen, op het overvolle strand gezeten.
Je moet zeker naar Maspalomas gaan!!
Dat is gewoon voor 1 deel zand uit de Sahara, echt geweldig, overal waar je keek was zand!!
Aqua sur is ook leuk
heel groot waterpretpark.
En eik zijn de jeepsafari's ook geweldig, met zijn vulkanen en alles afgeleid van de mooren ![]()
heerlijk eiland.
quote:ik ben al bruiner voordat ik er ben
Op dinsdag 1 juli 2003 20:16 schreef File het volgende:[..]
Ik win ik win!!! Tegen de tijd dat jij er bent ben ik al 6 tinten bruiner
3 dagen zijn errug lang hoor!!daar kom ik nu wel achter.. die laatste week was niet door te komen, en dan nu nóg één week
quote:Ieuw ik hoop niet dat die zee nu weer kei ranzig is, want dan ga ik dus echt niet het water in he!!
Op dinsdag 1 juli 2003 20:17 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ja jongens, Gran Canaria echt heel erg leuke vakantie gehad
overigens al weer 5 jaar geleden.
ik ben in het plaatsje San Augustin overnacht met mijn moeder in het appartement Con Mar, direct aan zee.
Maar de zee stonk heel erg omdat er allemaal van dat gore zeewier was, dat was echt een minpunt.
Aan de andere kant waren er heerlijke golven.We zijn vaak naar Playa del Ingles gewandeld, in dat winkelcentrum gelopen, op het overvolle strand gezeten.
Je moet zeker naar Maspalomas gaan!!
Dat is gewoon voor 1 deel zand uit de Sahara, echt geweldig, overal waar je keek was zand!!Aqua sur is ook leuk
heel groot waterpretpark.
En eik zijn de jeepsafari's ook geweldig, met zijn vulkanen en alles afgeleid van de moorenheerlijk eiland.
quote:gewoon gaan
Op dinsdag 1 juli 2003 21:03 schreef Lil_devil het volgende:[..]
Ieuw ik hoop niet dat die zee nu weer kei ranzig is, want dan ga ik dus echt niet het water in he!!
quote:Nou, dat laat ik niet gebeuren!
Op dinsdag 1 juli 2003 21:02 schreef Lil_devil het volgende:[..]
ik ben al bruiner voordat ik er ben
*file gaat onder de zonnebank liggen
*File koopt boek: "naturist in hart en nieren"
trouwens, de tickets kwamen gister al binnen, ik kan niet wachten!!!!
quote:Hahaha, we shall see
Op donderdag 3 juli 2003 11:17 schreef File het volgende:
Nou, dat laat ik niet gebeuren!*file gaat onder de zonnebank liggen
*File koopt boek: "naturist in hart en nieren"trouwens, de tickets kwamen gister al binnen, ik kan niet wachten!!!!
Ennuh hoelaat vloeg jij? Wij hebben nog geen tickets binnen
quote:wij gaan woensdag de 9e vloegen om 16:05, op zich een lekkere tijd, als we daar komen direct stappen!!
Op donderdag 3 juli 2003 12:48 schreef Lil_devil het volgende:[..]
Hahaha, we shall see
Ennuh hoelaat vloeg jij? Wij hebben nog geen tickets binnen
Kzag trouwens in de krant dat de gemiddelde dagtemperatuur over-overmorgen een graadje is gedaald van 27 naar 26
quote:ik ga met mijn vriend en nog 2 vrienden van me
Op donderdag 3 juli 2003 14:09 schreef File het volgende:[..]
wij gaan woensdag de 9e vloegen om 16:05, op zich een lekkere tijd, als we daar komen direct stappen!!
![]()
Met wie ga jij er eigenlijk naartoe? Ik ga met vrienden, dus het zal wel gezellig worden daaro.Kzag trouwens in de krant dat de gemiddelde dagtemperatuur over-overmorgen een graadje is gedaald van 27 naar 26
En die temperatuur moet wel omhoog daar
ik denk dat wij de tickets pas maandag ofzo krijgen
www.sunweb.nl
www.lastminute.nl
ik ben wel van plan om naar gran canaria te gaan.. samen met me dinnetje.. rond 26 juli
23 juli t/m 3 augustus zijn wij ook van de partij, gaat zekers gezellig worden dan!!
Diegenen die al de tijden van het vliegtuig weten (16.00 uur & 05.30 uur) met welke vliegmaatschappij gaan jullie en waar hebben jullie geboekt? (kan ik ff kijken hoe laat ik dan waarschijnlijk ga!)
quote:Ik vlieg om 06.10 uur, ook niet echt een lekkere tijd om het zo maar te zeggen.
Op donderdag 3 juli 2003 18:53 schreef Lil_devil het volgende:
We hebben de tickets nu al binnen05.30 vliegen we
quote:Ongeveer 25 euro per persoon denk ik
Op donderdag 3 juli 2003 14:18 schreef esjuh het volgende:
Woei! Ik ga de 23e t/m de 30e naar Playa des Ingles, in Hotel Riu Flamingo, samen met 4 vriendjes en een vriendinnetje.
Ben benieuwd wat er allemaal te doen is, ik wil zeker ook zo'n jeepsafari doen! Is dat duur?
quote:Wij worden gelukkig gebracht met de auto
Op donderdag 3 juli 2003 19:21 schreef File het volgende:
Wat een klote tijdhadden wij vorig jaar ook toen we naar kos gingen. Moesten we om 5 uur vliegen, dus zijn we de hele nacht opgebleven, en vervolgens had dat ding ook nog vertraging. Nou, dan kom je brak aan op vakantie.
Dat hebben we dit jaar beter voor elkaar
quote:Dus das iig neit hetzelde viegtuig, jij vertrok toch ook de 12e?
Op vrijdag 4 juli 2003 13:35 schreef brotherlouie98 het volgende:Ik vlieg om 06.10 uur, ook niet echt een lekkere tijd om het zo maar te zeggen.
Lekker om half 4 mn nest uit, maar daarna is het wel party'en
quote:Ik ook bij d-reizen, met sudtours
Op donderdag 3 juli 2003 19:47 schreef DancePlaza het volgende:
waar hebben jullie geboekt..??
www.sunweb.nl
www.lastminute.nl
ik ben wel van plan om naar gran canaria te gaan.. samen met me dinnetje.. rond 26 juli
grrrrr nog 4 dagies!!
Ik kan niet wachten hoor!! vanavond maar even flink stappen, morgen uitslapen en dan hebben we weer twee dagen gehad
quote:hoe kom je aan die wijsheid? vaker geweest?
Op zondag 6 juli 2003 17:06 schreef Bonneke het volgende:
Have fun!! Je moet zeker ff naar de Life gaan en een cocktailtje drinken bij Columbus (Captain Cook) op de boulevard. Kan bijna niet meer wachten, nog 2 en een halve week!!
quote:Yep, vorig jaar zomer ben ik er ook 12 daaggies geweest, errug goed bevallen dus daarom dit jaar maar terug!
Op zondag 6 juli 2003 19:12 schreef File het volgende:[..]
hoe kom je aan die wijsheid? vaker geweest?
ps nog 2 nachtjes slapen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door File op 07-07-2003 21:31]
quote:misschien tot ziens heh, zoniet.. fijne vakantie
Op dinsdag 8 juli 2003 16:54 schreef Lil_devil het volgende:
ik nog 4 nachtjes
*files koffer heeft overgewicht
quote:kon je niet wat eerder gaan.. ik ga namelijk met 3 vrienden
Op dinsdag 8 juli 2003 19:13 schreef Anastasialala het volgende:
Ik ga 3 t/m 13 augustusSamen met 5 vriendinnen, ff wachten nog...
quote:Heel veel plezier dan! En laat als je terugbent ff weten waar ik absoluut naartoe moet voor de leukste feestjes! Ik ga trouwens naar appartementencomplex broncemar..
Op dinsdag 8 juli 2003 19:17 schreef File het volgende:[..]
kon je niet wat eerder gaan.. ik ga namelijk met 3 vrienden
morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
donders, ik heb echt veel zin
doeidoei!!!
voor de mensen die mij misschien gaan zien:
http://www.pbase.com/image/9965322
Ik ben dus de linker persoon
quote:ik ook om 4 uur met transavia
Op donderdag 3 juli 2003 14:09 schreef Potter het volgende:
Zondag 16:00 vliegen 15 dagen
quote:Dat gaat wel lukken
Op woensdag 9 juli 2003 10:26 schreef File het volgende:
laatste bericht van file voor vertrek:doeidoei!!!
voor de mensen die mij misschien gaan zien:
http://www.pbase.com/image/9965322
Ik ben dus de linker persoon
ik had trouwens ergens gelezen/gehoord dat er een excursie naar Marokko mogelijk was vanaf Gran Canaria? Weet iemand hier al meer vanaf? Of is t gewoon een fabeltje?
quote:Hmmzz geen idee
Op woensdag 9 juli 2003 21:55 schreef Denni5 het volgende:
23 juli
om 7:00 met transaviaik had trouwens ergens gelezen/gehoord dat er een excursie naar Marokko mogelijk was vanaf Gran Canaria? Weet iemand hier al meer vanaf? Of is t gewoon een fabeltje?
quote:wij hadden bijna een bugalow gehuurd bij Yumbo maar goed dat het meisje in het reisbureau zei dat het in een homo buurt lag.
Op vrijdag 11 juli 2003 13:28 schreef Loutje het volgende:
Ik ga zondag, de 13e, wij zitten vlakbij Yumbo. Lees dus net tussen
de homo's! hahahaha. Lachen!
Vertrek 23 juli om 05.30 uur met Martinair.
Hebben we nog lekker de hele dag daar.
Relaaaaxed!!!
quote:Ja, dat dachten wij eerst ook
Op donderdag 17 juli 2003 14:22 schreef Bonneke het volgende:
Zo hèhè, ook eindelijk de tickets binnen!Vertrek 23 juli om 05.30 uur met Martinair.
Hebben we nog lekker de hele dag daar.
Relaaaaxed!!!
quote:Ben maar blij dat je er via het reisburo achter bent gekomen. Anders waren jullie daar de kleine Boefjes denk ik
wij hadden bijna een bugalow gehuurd bij Yumbo maar goed dat het meisje in het reisbureau zei dat het in een homo buurt lag.
we dachten waarom is het zo goedkoop het scheelde echt!
PS ik ga ook naar Gran Canaria maar dat is pas 9 tm 25 augustus. Waar weet ik niet iemand anders heeft het geregeld deze keer. (iig niet naar de Yumbo buurt dat weet ik 100% zeker)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |