abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 mei 2005 @ 14:38:47 #176
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_27185577
nou?
Zing met me mee tot morgenvroeg....
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:40:07 #177
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_28565831
Dit is het enige Gran Canaria-topic dat ik zo snel kon vinden, dus stel ik hier mijn vraag maar. Al slaat de titel inmiddels wel als een tang op een varken. (misschien een Centraal-topic van maken? Of is dat al ergens?)

Ik ben heel vaak op Gran Canaria (Playa del Ingles) geweest en ik ken het dus goed. Ik ben echter altijd met anderen geweest en nooit alleen. Nu ik eens ben gaan zoeken naar mogelijkheden enz. om er alleen naar toe te gaan, schrik ik een beetje van de prijzen. Is hier misschien iemand die er alleen naartoe is geweest en tips heeft?

Is het wellicht goedkoper om los een appartement o.i.d. te boeken en gaat dat goed? Online zie ik daar weinig mogelijkheden voor. Het is natuurlijk ook een plek waar normaal gesproken iedereen met een package holiday naar toe gaat. Of ben je voor dit soort bestemmingen gewoon altijd het goedkoopst uit met iets van D-reizen of zo? De prijzen voor een losse vlucht vielen me ook al tegen. Onder de 309 euro (incl. taxes e.d.) ben ik nog niet tegengekomen.

En op de vraag of het nog "hot" is...
Nou, ik was er een paar weken geleden en het was zowat uitgestorven. Heel bizar. Mijn eigen stamkroeg(/restaurant) heeft zelfs al besloten de tent tijdelijk overdag te sluiten. Iedereen zit in Turkije of zo, denk ik. Ze hopen zelf nu een beetje op augustus, als de Britten vakantie hebben. Wat het echte disco-nachtleven betreft weet ik het niet. Dat is niet echt mijn ding. Zag bij Aquila Roja wel aardig wat jongeren rondlopen/hangen/bijna kotsen enz.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_33666790
nog mensen met plannen om er in 2006 naar toe te gaan? of moet daar een nieuw topic voor aangemaakt worden?
pi_33668163
jaaah, wij gaan waarschijnlijk dit jaar naar GC, App. Las Alfas als ik t goed heb onthouden.. nog meer luitjes??
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_33766752
Gisteren hebben "we" bij elkaar gezeten over waar dit jaar de reis heen moet gaan. Mallorca en Calella vielen af omdat we daar een beetje te oud voor worden (groep is tussen de 22 en 25 ongeveer). Een vrouwtje van het reisbureau raadde ons Gran Canaria aan (Chersonissos is misschien ook nog een optie). Daar gaat dus waarschijnlijk de reis naartoe.
19 Juli vertrekken voor 11 dagen. Helaas wel midden in de Zomerfeesten (Nijmegen) maarja. Dan missen we dat maar een keer voor de helft.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_33841890
ik heb leuke aanbiedingen gezien bij Jiba.
Mijn vraag voor degene die al eens naar Grote Kanarie zijn geweest. Welk appartement heeft een betere ligging qua strand en uitgaanscentra: Los Salmones of Los Ficus??
pi_34161908
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:04 schreef ryan_atwood het volgende:
ik heb leuke aanbiedingen gezien bij Jiba.
Mijn vraag voor degene die al eens naar Grote Kanarie zijn geweest. Welk appartement heeft een betere ligging qua strand en uitgaanscentra: Los Salmones of Los Ficus??
Niemand die mij kan helpen op deze vraag? Ook Broncemar is een optie. Iemand enig idee of deze een gunstige locatie heeft t.o.v. strand en uitgaanscentra?
  zondag 12 maart 2006 @ 23:12:35 #183
111383 ink
Op zoek naar een plaatje..
pi_35977224
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 15:09 schreef Dutch_Courage het volgende:
Gisteren hebben "we" bij elkaar gezeten over waar dit jaar de reis heen moet gaan. Mallorca en Calella vielen af omdat we daar een beetje te oud voor worden (groep is tussen de 22 en 25 ongeveer). Een vrouwtje van het reisbureau raadde ons Gran Canaria aan (Chersonissos is misschien ook nog een optie). Daar gaat dus waarschijnlijk de reis naartoe.
19 Juli vertrekken voor 11 dagen. Helaas wel midden in de Zomerfeesten (Nijmegen) maarja. Dan missen we dat maar een keer voor de helft.
He, wat grappig. Wij gaan 3 dagen eerder ook voor 11 dagen die kant op! Voor ons was de keus ook snel gemaakt, vooral omdat we de Griekse eilanden al gezien hadden, niet allemaal dezelfde, maar we vonden t niet leuk om 2 keer naar t zelfde te gaan, als er nog genoeg andere eilandjes zijn! Maar ben benieuwd hoe t daar is!
Ga nu nog ff verder lezen voor leuke tips, als die hier te vinden zijn..
pi_36443454
Het wordt rustig denk ik deze zomer op Gran Canaria. Het is nog maar 3, 4 maanden voor het zomerseizoen weer gaat beginnen en er is nog weinig gemeld hier.
pi_36443645
Oh, ik zie net dat er een ander topic loopt Gran Canaria - Playa des Ingles 2006!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')