quote:
Ja, maar die zijn weer allemaal heaumeau.quote:Op maandag 28 april 2008 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Heb je geen rijke vrijgezelle mannen die ook leuk zijn en dik onder de 80 in de aanbieding, golfer? Ja, ik weet het, veeleisend
Ja, ja...en wij allemaal dagenlang meeleven en adviezen geven en hij komt niet eens even verslag uitbrengen hier?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:04 schreef AKnynke het volgende:
Enne, steer leest al mee, maar hij wil nog niet posten!
Oh leuk! Eindelijk een vent die verstand van mode heeftquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:04 schreef golfer het volgende:
Ja, maar die zijn weer allemaal heaumeau.
Op Brel (Eigenlijk Belgisch), Piaf en Aznavour na ken ik vrij weinig en heb er ook de ballen verstand van, weet alleen dat ik zulke Franse muziek echt geweldig vind. Dus als je nog tips hebt, laat maar komen!quote:Op maandag 28 april 2008 23:51 schreef ColdFeet het volgende:
Nog meer franse artiesten wier muziek jij bewondert? Ik ben dol op Aznavour
Lara Fabianquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:06 schreef Euc- het volgende:
[..]
Op Brel (Eigenlijk Belgisch), Piaf en Aznavour na ken ik vrij weinig en heb er ook de ballen verstand van, weet alleen dat ik zulke Franse muziek echt geweldig vind
Lara Fabian is ook geweldig trouwens, hier haar vertolking van Caruso;
hij komt zo wel verslag utibrengen, maak je maar niet dik!quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ja...en wij allemaal dagenlang meeleven en adviezen geven en hij komt niet eens even verslag uitbrengen hier?
Seksquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh leuk! Eindelijk een vent die verstand van mode heeften geen seks met me wil
Lara Fabians I will love again keihard meegalmen, ha, heerlijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:06 schreef Euc- het volgende:
[..]
Op Brel (Eigenlijk Belgisch), Piaf en Aznavour na ken ik vrij weinig en heb er ook de ballen verstand van, weet alleen dat ik zulke Franse muziek echt geweldig vind
Lara Fabian is ook geweldig trouwens, hier haar vertolking van Caruso;
Dank jequote:Op maandag 28 april 2008 23:54 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau geeft Principessa een hartverwarmende lieve welgemeende knuffel
He chips, net te laat met edittenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lara Fabians I will love again keihard meegalmen, ha, heerlijk
Maar dan heb je vast ook La vie en rose wel gezien! Prachtfilm.
He jeetje, ik voel nu echt een connectie
Hmm, zo moet je nooit denkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dank je
ik weet niet wat het is maar ik voel me al een tijdje een beetje kut of zo, sinds oktober-november of zo. Denk ik. En het gaat niet echt ergens over. Alleen dat ik dan soms denk dat ik het liefst verdwijn of oplos of doodga of zo. Maar goed. klagen helpt niet echt als het toch nergens over gaat. En ik wil ook niet aandacht trekkerig doen of zo want het is toch een soort van zwelgen in zelfmedelijden. Maar het is alleen maar soms hoor.
Meis de meesten van ons hebben weleens van dat soort momentenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dank je
ik weet niet wat het is maar ik voel me al een tijdje een beetje kut of zo, sinds oktober-november of zo. Denk ik. En het gaat niet echt ergens over. Alleen dat ik dan soms denk dat ik het liefst verdwijn of oplos of doodga of zo. Maar goed. klagen helpt niet echt als het toch nergens over gaat. En ik wil ook niet aandacht trekkerig doen of zo want het is toch een soort van zwelgen in zelfmedelijden. Maar het is alleen maar soms hoor.
soms voel je je gewoon zo zonder aanwijsbare oorzaak en daar hoef je je heul niet voor te schamen of te denken dat je aandacht trekkerig bezig bentquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dank je
Nee, (bijna) geen enkele foto is hier veiligquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ben ik de enige die steeds een PP ziet?
Het is een soort virus op je PCquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik denk dat het een paranoide schizofrenie is waarbij je achtervolgt wordt door een pink pantherquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wat vervelend PFquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dank je
Zo oververhit, lieverd?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ben er weer. Al een tijdje, maar moest even afkoelen.
Date was uitstekend gegaan, was om 23:00 uur thuis. Later meer.
Can't wait.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
spannuuuuhnd. (beter dan Julia's Tango, zeg maarquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
Je hallucineert!quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
afkoelenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga net zolang oefenen tot ik de pp uit jouw edele gaatjes kan laten komen, you'll wait and seequote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:18 schreef octopussy het volgende:
* WOW addict present *
moet ik hulp zoeken als ik beken dat ik nachtmerries heb over het achtergelaten worden in een dungeon en niet kunnen heartstonen
JAH!!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:18 schreef octopussy het volgende:
* WOW addict present *
moet ik hulp zoeken als ik beken dat ik nachtmerries heb over het achtergelaten worden in een dungeon en niet kunnen heartstonen
egoïstequote:Op dinsdag 29 april 2008 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
hier nog maar enequote:Op dinsdag 29 april 2008 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga net zolang oefenen tot ik de pp uit jouw edele gaatjes kan laten komen, you'll wait and see
doe haar maar een knuffel van mij dan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:22 schreef Isabeau het volgende:
Ook maar een knuffel voor latislos! Ik slaap vanaaf fijn met je vrouw
Sja, Steer is en blijft de geile beer, toch? Zacht, pluizig en knuffelbaar, maar toch...quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:22 schreef MissHobje het volgende:
Kunnen we al quotes posten ala "Steer de dekhengst van Cul " ? of is dat net ff overdone
Ik ga Youtubenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
Euc, ik vind Patricia Kaas ook leuk. En Bruel, en Yves Duteil
Komt voor elkaarquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:26 schreef latislos het volgende:
doe haar maar een knuffel van mij dan.
ga ik ff koninklijk in het midden liggen hier
dat wordt gewoon de nieuwe TT van de volgende SCquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:22 schreef MissHobje het volgende:
Kunnen we al quotes posten ala "Steer de dekhengst van Cul " ? of is dat net ff overdone
trustuh Ocsy!quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:30 schreef octopussy het volgende:
oeh, duty boyfriend calls.
Ik ga maar eens naar bed. Morgen stage en dan maar even kijken of ik 's avonds nog de stad in ga.
Truste octoquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:30 schreef octopussy het volgende:
oeh, duty boyfriend calls.
Ik ga maar eens naar bed. Morgen stage en dan maar even kijken of ik 's avonds nog de stad in ga.
K denk dat ik de egoiste ben, k wou steer gewoon graag voor mezelf houden op skype!quote:
maar hoe ging je tentamen nu?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Goed.
Het eerste wat jullie moeten weten is dat ik niet die paniekhaas ben die de afgelopen dagen in de SC heeft gepost. Diep van binnen natuurlijk wel, maar in het echie weet ik dat altijd aardig te verbergen.De date ging uitstekend in die zin dat ik een geweldige avond heb gehad, geen gekke dingen heb gedaan, alles juist en goed gezegd heb, dat zij continu aan het lachen was en het erg hilarisch was dat de serveerster 4x moest terugkomen om de bestelling op te nemen omdat we te druk waren met praten ipv uit het menu te kiezen.
Etentje ging uitstekend, gepraat over haar, mij, familie, studie, the usual. Ik denk dat ik 100x heb gedacht dat ze er supermooi uit zag maar goddank is dat 0x uit mijn mond geglipt, dus die doelstelling is gehaald.Ze had er wel wat moeite voor gedaan om er mooi uit te zien, dus daar was ik wel blij om. Ze heeft de hele avond gelachen om mijn fantastische
humor en met oprechte belangstelling geluisterd en gepraat. Het was tof.
Daarna nog ergens anders heen gegaan voor 1 kopje koffie, begonnen hier en daar wat stiltes te vallen maar dat mag ook wel na 3 uur continu praten. Rond 22:45 zei ze dat ze wel weer naar huis wilde om nog wat dingen af te maken voor de studie aangezien ze vandaag errug weinig gedaan had (goh, waarom?) en ze woensdag met haar ouders op vakantie gaat voor een paar dagen. Dus ik heb aangeboden om haar naar huis te fietsen ("hoeft niet hoor" "Ja, natuurlijk hoeft het niet, maar mág het?" "Is dat niet enorm omrijden voor jou? " "Ja, nou en? Ik doe het graag hoor.
" ) en dus nog naar haar huis gefietst.
3 zoenen op de wang "bedankt voor de gezellige avond" en een "Ik vond het een geslaagde avond!" van haar kant (wtf, zeg dan iets niet zo vaags) ben ik maar naar huis gefietst.
Ik wil zeker nog een keer met haar daten, hoewel ik dat niet heb laten merken, maar ik weet niet of die vonk van haar kant er ook is gekomen. Maar sommige dingen in het leven heb je zelf niet in de hand. Ik ben allang blij dat ik de guts had om haar uit te vragen en dat ik na 4 jaar vaste relatie me weer druk kon maken om iemand anders, en een verliefd gevoel heb mogen ervaren.
Ze zou niet misstaan als mijn vriendinnetje. Maargoed, we zullen zien.
Wordt hopelijk vervolgd.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:46 schreef latislos het volgende:
maar alle gekheid op een stokje!! keurig en voorbeeldig gedaan steer
Als je haar nog een keer vraagt, merk je wel of bij haar enig enthousiasme er af springt of niet..
Thx. Maar een grapje maken of grappig doen is toch anders dan doen hoe je je echt voelt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je hallucineert!Tijd voor een pittig antipsychoticum
Vervelend dat je zo slecht in je vel zit. Komop, je bent een haske leuke meid. Ik ken je enkel op fok en ik moet altjd hard om je lachen, je bent in het echt vast ook heel leuk (kom je op de cosmomeet?).
Misschien is het wel zo een meisje waar je eerst tien keer mee gaat daten en in stilte al heimelijk verliefd op je is en dan op de elfde date haar hart uitstort en jij dan ook en dan .. happy end of zoquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beter dan verwacht, hoop op een voldoende.
eikeltje![]()
Zo knap ben ik ook weer nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
PF, hoe knapper je bent, hoe vaker mensen denken dat je geen diepgang hebt. Aan jou om ze stuk voor stuk in het ongelijk te stellen.
I likequote:Op dinsdag 29 april 2008 00:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo een meisje waar je eerst tien keer mee gaat daten en in stilte al heimelijk verliefd op je is en dan op de elfde date haar hart uitstort en jij dan ook en dan .. happy end of zo
Ik hap niet, maar omdat ik moeite moet doen om niet te happen weet je wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Zo knap ben ik ook weer niet![]()
als iemand met een mindere verpakkimng is dat in praktijk echt wel zo hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:58 schreef cul_non_kul het volgende:
PF Alsof de verpakking belangrijker zou zijn dan de inhoud![]()
btw holá allen
heb er geen ervaring mee, mss heb ik geluk dat zowel inhoud als de verpakking leuker dan leuk is (van mijn vriendin bdoel ik)quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als iemand met een mindere verpakkimng is dat in praktijk echt wel zo hoor
Ohoo what have I donequote:Op dinsdag 29 april 2008 00:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat wordt gewoon de nieuwe TT van de volgende SCmaakt niet uit of er wat gebeurd is....is weereens wat anders dan dat we zeggen dat Steer zo'n schatje, lieverd, mopje is
Mensen beoordelen je gewoon keihard op uiterlijk. En uh, ja is gewoon zo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ahh wat lief dat je dat zegtquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:04 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
heb er geen ervaring mee, mss heb ik geluk dat zowel inhoud als de verpakking leuker dan leuk is (van mijn vriendin bdoel ik)
Hangt er vanaf hoever je bent met het regelen en bestellen van het bier en de tieten daarvoor?quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:05 schreef cul_non_kul het volgende:
BTW hoe is het inmiddels met de bbq-mannenmeet gesteld?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoever je bent met het regelen en bestellen van het bier en de tieten daarvoor?
Dat zou jij toch regelen?
Ik dacht het niet, knul, bloes heeft 8 dagen ferkansiequote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, knul, bloes heeft 8 dagen ferkansiedus ik blijf nog ff op.
Morgen lekker naar ikea, servetten kopen
Ik noem het maar servetten kopen, das veiligquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:16 schreef cul_non_kul het volgende:
Bluezz ... mooie servetten mag ik hopen, volgens onvervalst degelijk ikea-design?
Lekker zeg!quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, knul, bloes heeft 8 dagen ferkansiedus ik blijf nog ff op.
Morgen lekker naar ikea, servetten kopen
Ach, poets je tanden 3 dagen niet, eet wat peterselie, doe een bril op, je ongewassen haar in een wilde knot, en herhaal het experiment nog eens?quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
slaap lekker iedereen die gaat slapen
Ik heb wel eens aan de bar een weddenschap gedaan wie het eerste werd geholpen,
de jongen die al lang stond te wachten
een dik, lelijk meisje dat tegelijk met mij kwam aanlopen
drie keer raden
biologisch is dit alles wel verantwoord. maar ja.
volgens mij heb jij een hastikke leuke verpakkingquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ze gingen nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:05 schreef cul_non_kul het volgende:
BTW hoe is het inmiddels met de bbq-mannenmeet gesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |