maar hoe ging je tentamen nu?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Goed.
Het eerste wat jullie moeten weten is dat ik niet die paniekhaas ben die de afgelopen dagen in de SC heeft gepost. Diep van binnen natuurlijk wel, maar in het echie weet ik dat altijd aardig te verbergen.De date ging uitstekend in die zin dat ik een geweldige avond heb gehad, geen gekke dingen heb gedaan, alles juist en goed gezegd heb, dat zij continu aan het lachen was en het erg hilarisch was dat de serveerster 4x moest terugkomen om de bestelling op te nemen omdat we te druk waren met praten ipv uit het menu te kiezen.
Etentje ging uitstekend, gepraat over haar, mij, familie, studie, the usual. Ik denk dat ik 100x heb gedacht dat ze er supermooi uit zag maar goddank is dat 0x uit mijn mond geglipt, dus die doelstelling is gehaald.Ze had er wel wat moeite voor gedaan om er mooi uit te zien, dus daar was ik wel blij om. Ze heeft de hele avond gelachen om mijn fantastische
humor en met oprechte belangstelling geluisterd en gepraat. Het was tof.
Daarna nog ergens anders heen gegaan voor 1 kopje koffie, begonnen hier en daar wat stiltes te vallen maar dat mag ook wel na 3 uur continu praten. Rond 22:45 zei ze dat ze wel weer naar huis wilde om nog wat dingen af te maken voor de studie aangezien ze vandaag errug weinig gedaan had (goh, waarom?) en ze woensdag met haar ouders op vakantie gaat voor een paar dagen. Dus ik heb aangeboden om haar naar huis te fietsen ("hoeft niet hoor" "Ja, natuurlijk hoeft het niet, maar mág het?" "Is dat niet enorm omrijden voor jou? " "Ja, nou en? Ik doe het graag hoor.
" ) en dus nog naar haar huis gefietst.
3 zoenen op de wang "bedankt voor de gezellige avond" en een "Ik vond het een geslaagde avond!" van haar kant (wtf, zeg dan iets niet zo vaags) ben ik maar naar huis gefietst.
Ik wil zeker nog een keer met haar daten, hoewel ik dat niet heb laten merken, maar ik weet niet of die vonk van haar kant er ook is gekomen. Maar sommige dingen in het leven heb je zelf niet in de hand. Ik ben allang blij dat ik de guts had om haar uit te vragen en dat ik na 4 jaar vaste relatie me weer druk kon maken om iemand anders, en een verliefd gevoel heb mogen ervaren.
Ze zou niet misstaan als mijn vriendinnetje. Maargoed, we zullen zien.
Wordt hopelijk vervolgd.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:46 schreef latislos het volgende:
maar alle gekheid op een stokje!! keurig en voorbeeldig gedaan steer
Als je haar nog een keer vraagt, merk je wel of bij haar enig enthousiasme er af springt of niet..
Thx. Maar een grapje maken of grappig doen is toch anders dan doen hoe je je echt voelt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je hallucineert!Tijd voor een pittig antipsychoticum
Vervelend dat je zo slecht in je vel zit. Komop, je bent een haske leuke meid. Ik ken je enkel op fok en ik moet altjd hard om je lachen, je bent in het echt vast ook heel leuk (kom je op de cosmomeet?).
Misschien is het wel zo een meisje waar je eerst tien keer mee gaat daten en in stilte al heimelijk verliefd op je is en dan op de elfde date haar hart uitstort en jij dan ook en dan .. happy end of zoquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beter dan verwacht, hoop op een voldoende.
eikeltje![]()
Zo knap ben ik ook weer nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
PF, hoe knapper je bent, hoe vaker mensen denken dat je geen diepgang hebt. Aan jou om ze stuk voor stuk in het ongelijk te stellen.
I likequote:Op dinsdag 29 april 2008 00:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo een meisje waar je eerst tien keer mee gaat daten en in stilte al heimelijk verliefd op je is en dan op de elfde date haar hart uitstort en jij dan ook en dan .. happy end of zo
Ik hap niet, maar omdat ik moeite moet doen om niet te happen weet je wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Zo knap ben ik ook weer niet![]()
als iemand met een mindere verpakkimng is dat in praktijk echt wel zo hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:58 schreef cul_non_kul het volgende:
PF Alsof de verpakking belangrijker zou zijn dan de inhoud![]()
btw holá allen
heb er geen ervaring mee, mss heb ik geluk dat zowel inhoud als de verpakking leuker dan leuk is (van mijn vriendin bdoel ik)quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als iemand met een mindere verpakkimng is dat in praktijk echt wel zo hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |