JAH!!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:18 schreef octopussy het volgende:
* WOW addict present *
moet ik hulp zoeken als ik beken dat ik nachtmerries heb over het achtergelaten worden in een dungeon en niet kunnen heartstonen
egoïstequote:Op dinsdag 29 april 2008 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ben er weer. Al een tijdje, maar moest even afkoelen.
Date was uitstekend gegaan, was om 23:00 uur thuis. Later meer.
hier nog maar enequote:Op dinsdag 29 april 2008 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga net zolang oefenen tot ik de pp uit jouw edele gaatjes kan laten komen, you'll wait and see
doe haar maar een knuffel van mij dan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:22 schreef Isabeau het volgende:
Ook maar een knuffel voor latislos! Ik slaap vanaaf fijn met je vrouw
Sja, Steer is en blijft de geile beer, toch? Zacht, pluizig en knuffelbaar, maar toch...quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:22 schreef MissHobje het volgende:
Kunnen we al quotes posten ala "Steer de dekhengst van Cul " ? of is dat net ff overdone
Ik ga Youtubenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
Euc, ik vind Patricia Kaas ook leuk. En Bruel, en Yves Duteil
Komt voor elkaarquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:26 schreef latislos het volgende:
doe haar maar een knuffel van mij dan.
ga ik ff koninklijk in het midden liggen hier
dat wordt gewoon de nieuwe TT van de volgende SCquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:22 schreef MissHobje het volgende:
Kunnen we al quotes posten ala "Steer de dekhengst van Cul " ? of is dat net ff overdone
trustuh Ocsy!quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:30 schreef octopussy het volgende:
oeh, duty boyfriend calls.
Ik ga maar eens naar bed. Morgen stage en dan maar even kijken of ik 's avonds nog de stad in ga.
Truste octoquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:30 schreef octopussy het volgende:
oeh, duty boyfriend calls.
Ik ga maar eens naar bed. Morgen stage en dan maar even kijken of ik 's avonds nog de stad in ga.
K denk dat ik de egoiste ben, k wou steer gewoon graag voor mezelf houden op skype!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |