abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58651948
Je hebt niet alles gelezen zeg je ,tot 11 juni wel dan of daarna ?
En hoe weet je als je iets leest of het de waarheid is of niet
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_58652007
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 20:26 schreef johan555 het volgende:
Je hebt niet alles gelezen zeg je ,tot 11 juni wel dan of daarna ?
En hoe weet je wat je leest of het de waarheid is of niet
Ik heb niet alles grondig gelezen laat ik het zo zeggen. Hoe is het mogelijk dat het tweede verhaal van de broers, afzonderlijk van elkaar want ze zaten vast dus ze konden niet overleggen, zo identiek is dan?

Als jij wel alles grondig gelezen hebt, weet je vast ook wel waar de leugens van de Kalpoe broertjes na 11 juni staan.

Toch?
pi_58652107
En dan dat verhaal van die Steve waar de beide broertjes afzonderlijk van elkaar over vertellen dat ze het niet begrepen.
Het verhaal van Steve klopt ook niet dus dan kan het haast niet anders dan dat de broertjes de waarheid vertellen toch?

Deepak vertelt dat hij met iedereen over het verhaal van Steve sprak ook met zijn moeder enzo. Hij snapte er dus echt niets van.

Nee logisch.
pi_58652459
Je zegt :"Ik heb niet alles grondig gelezen laat ik het zo zeggen."
Dan moet je dat soort dingen ook niet beweren denk ik zo

Heb je officiele processen verbaal gelezen ?alle emails ?
Nou ik weet alleen dat ze ongelofelijk kunnen liegen in vrijwel alle verklaringen die ze hebben afgelegd
Zal wel een paar passage's opzoeken en posten dan krijg je een indruk ,en zijn ze na de 11e ineens niet meer gaan liegen dan ?
En 2 broers kunnen ook allebei het zelfde leugentje vertellen !

[ Bericht 10% gewijzigd door johan555 op 13-05-2008 20:58:12 ]
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_58652763
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 20:50 schreef johan555 het volgende:
Heb je alle officiele processen verbaal gelezen ?alle emails ?
Nou ik weet alleen dat ze ongelofelijk kunnen liegen in vrijwel alle verklaringen die ze hebben afgelegd
Zal wel een paar passage's opzoeken en posten dan krijg je een indruk ,en zijn ze na de 11e ineens niet meer gaan liegen dan ?
En 2 broers kunnen ook allebei het zelfde leugentje vertellen !
In ieder geval wel die van de beide broers. Ze staan hier:

http://www.hollowaycase.com/

Als je leugens van de broertjes kunt vinden na 11 juni, kan ik van het idee dat de broers niet meer weten dan ze Natalee samen met Joran in opdracht van Joran in dat zijstraatje hebben afgezet, afstappen.

Die Sceelertape, de verklaring van de buren en de verklaring van de tuinman kunnen volgens mij wel in het ronde archief hoor, want die drie produkties zijn echt ongeloofwaardig en op sommige punten zelfs onmogelijk.
pi_58653051
Waarom is 11 juni zo belangrijk voor je ?stopten ze toen ineens met liegen ofzo ?

In veel verklaringen van na 11 juni verwijzen de broers terug naar eerder afgelegde verklaringen en die kloppen dus aantoonbaar niet .
En het gaat erom wat ze over die avond/nacht vertellen
Maar even een advies ,trek pas een conclusie als je alles doorgenomen hebt en niet eerder !

[ Bericht 15% gewijzigd door johan555 op 13-05-2008 21:33:40 ]
pi_58653276
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 20:25 schreef madelien het volgende:

Volgens Karin Jansen heeft de moeder van Natalee er ook flink voor gezorgd dat het onderzoek werd belemmerd. Waarom is Karin Jansen gestopt?
Karin Jansen is gestopt omdat haad contract (detachering) was afgelopen. Zij had ook al een nieuwe baan, namelijkk die van AG (Advocaat Generaal) bij het Gerechtshof in Den Haag.

Daarnaast had zij, denk ik, niet veel zin om haar contract te verlengen, zij was niet de beste vrienden met de PG op Aruba destijds.
--
pi_58653397
Croes niet blij met Steenhuis als tijdelijk PG

13-05-2008
Miriam Sluis in gesprek met Rudy Croes (5'10)
De Arubaanse minister van Justitie, Rudy Croes, vindt het jammer dat de omstreden oud-PG Dato Steenhuis is voorgedragen als tijdelijke Procureur Generaal voor Aruba. Croes, zegt wel een oplossing te hebben voor het conflict met de huidige PG, Theresa Croes-Fernandes, die wegens een arbeidsconflict thuis zit.

Dato Steenhuis
Croes heeft moeite met de voordracht van een nieuwe, tijdelijke procureur-generaal die in opspraak is geweest. Steenhuis kwam in Nederland enkele keren in opspraak, onder andere wegens belangenverstrengeling. Het gerechtshof sprak hem vrij. "Ik vindt het jammer dat mij iemand is aanbevolen die wel één en ander op z'n conto heeft", vindt Croes desondanks. Maar de minister van Justitie zit binnenkort zonder PG en is vooralsnog dat er een beslissing is genomen.

Arbeidsconflict
De huidige Arubaanse procureur-generaal Theresa Croes-Fernandes, zit nu ongeveer een jaar thuis vanwege een arbeidsconflict. Vanuit het gelijkheidsbeginsel zou de Arubaanse PG evenveel moeten verdienen als haar Antilliaanse collega. "Ik begrijp dat wel", aldus de minister van Justitie, "maar we moesten dat regelen." Croes heeft het halfjaarlijks overleg tussen Arubaanse en Antilliaanse ministers aangewend om tot een voorstel te komen. "Woensdag moeten we eruit zijn. Dan zeggen we tegen de procureur-generaal: dit is de oplossing; je accepteert 't of je komt terug en gaat weer werken."

Disproportioneel
Croes sprak op het ministerieel overleg ook over de toekomst van het gemeenschappelijke Hof. Omdat de stem van Aruba daarin ‘disproportioneel klein' is wil het eiland tot een nieuwe vorm van besluitvorming komen. "Het blijft één Hof. Maar met het oog op de toekomst moeten twee commissies, van de Nederlandse Antillen en Aruba, met een nieuw model komen. Wel is afgesproken de eenvormigheid van wetten zo veel mogelijk in stand te houden", aldus minister Croes.

http://antilliaans.caribiana.nl/
pi_58653403
http://download.omroep.nl(...)20080513_44_1kHz.mp3
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_58653848
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 21:25 schreef johan555 het volgende:
Waarom is 11 juni zo belangrijk voor je ?stopten ze toen ineens met liegen ofzo ?

In veel verklaringen van na 11 juni verwijzen de broers terug naar eerder afgelegde verklaringen en die kloppen dus aantoonbaar niet .
En het gaat erom wat ze over die avond/nacht vertellen
Maar even een advies ,trek pas een conclusie als je alles doorgenomen hebt en niet eerder !
Deepak 11 juni
quote:
"Ik ben nu bereid een verklaring naar waarheid af te leggen. Er ontbreken detailles iin mijn vorige verklaring. Ik ga u precies zeggen wat er was gebeurd op die avond".
Satish 11 juni

"
quote:
De door mij eerder afgelegde verklaringen berusten niet geheel op waarheid. Ik ben nu bereid een verklaring naar waarheid af te leggen".
Als de broers dit verklaren lijkt het me logisch deze verklaringen ook als uitgangspunt te nemen.

Als ik denk dat de broers niet meer weten dan dat ze Natalee hebben afgezet en mensen denken daar anders over, vind ik dat men ook hoort te onderbouwen waarom ik dit fout zie.

Zeker weten kan ik het ook niet en ik heb geloof ik al tien keer dat verhaal van die Steve geprobeerd uit te leggen. Ik doe het niet voor de elfde keer en ik ga niet welles nietes spelletjes doen.

Wij kunnen het toch niet uitzoeken via Internet. Justitie kan het veel beter.
pi_58653996
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 21:45 schreef Caesu het volgende:
http://download.omroep.nl(...)20080513_44_1kHz.mp3
Ik had een paar pagina's terug al voorspeld dat Croes niet blij zou zijn met Dato Steenhuis! Afgaande op zijn 'reputatie' laat hij zich niet ringeloren en zal hij ook niet naar Croes zijn pijpen dansen. Dat past natuurlijk niet in Croes zijn straatje. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!
--
pi_58654079
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 22:07 schreef madelien het volgende:

Als de broers dit verklaren lijkt het me logisch deze verklaringen ook als uitgangspunt te nemen.

Je wilt niet weten hoe vaak verdachten aangeven dat zij 'vanaf nu'de waarheid gaan vertellen en vervolgens het zoveelste leugen opdissen. Het feit dat de Kalpoes zeggen dat ze de waarheid gaan vertellen zal voor geen enkele rechercheur aanleiding zijn om die verklaring voor waar aan te nemen. Pas als door ondersteunend bewijs aangetoond kan worden dat die verklaring klopt, dan zal men geneigd zijn om dat (voorlopig) als 'waarheid' aan te nemen.
--
  dinsdag 13 mei 2008 @ 22:57:05 #263
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58654879
quote:

[..]

Deepak 11 juni
[..]

Satish 11 juni

"
[..]

Als ik denk dat de broers niet meer weten dan dat ze Natalee hebben afgezet en mensen denken daar anders over, vind ik dat men ook hoort te onderbouwen waarom ik dit fout zie.

Zeker weten kan ik het ook niet en ik heb geloof ik al tien keer dat verhaal van die Steve geprobeerd uit te leggen. Ik doe het niet voor de elfde keer en ik ga niet welles nietes spelletjes doen.

Beter had ik het niet kunnen zeggen Madelien.
Bovendien moet meer materiaal boven tafel komen wat in de richting wijst van de broertjes ,tot die tijd krijgen ze het voordeel van de twijfel..
FOK!'s rode weduwe.
pi_58655260
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 22:14 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Ik had een paar pagina's terug al voorspeld dat Croes niet blij zou zijn met Dato Steenhuis! Afgaande op zijn 'reputatie' laat hij zich niet ringeloren en zal hij ook niet naar Croes zijn pijpen dansen. Dat past natuurlijk niet in Croes zijn straatje. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!
ik ben ook benieuwd!

ik weet niet precies wat ik hiervan moet denken nog.
kan zijn dat het weer één van de klassieke pakken slaag is die Ballin Croes geeft.
die geven de drie ministers van justitie al jaren elkaar over allerlei onderwerpen.

of het is een poging om Croes onder druk te zetten om Fernandes-Croes meer geld (5000 gulden) te geven zodat ze haar staking stopt.

maar Ballin kan Aruba toch geen PG opdringen?
moet Croes toch mee akkoord gaan voordat Steenhuis bij de rijksministerraad wordt voorgedragen?
maar ja, hij heeft geen andere keus blijkbaar.

of het is een poging van Croes zelf om Fernandes-Croes onder druk te zetten.
Croes zegt dat hij uiteindelijk morgen die deal met Fernandes-Croes en David Dick uit wil werken.

David Dick zit trouwens ook aardig in de problemen met die corruptie op met name St. Maarten.
eerder moest hijzelf al aftreden samen met die Godett vanwege corruptie.

[ Bericht 1% gewijzigd door Caesu op 13-05-2008 23:22:20 ]
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_58656656
Het lijkt mij een prima manier om van die incompetente troela af te komen. Croes moet inderdaad akkoord gaan met de voordracht van Ballin, maar ik denk dat hij niet echt veel keuze heeft.

Als hij het regelt met Fernandez-Croes, dan krijgt hij nog meer problemen, omdat iedereen dan begint te piepen om meer geld. Door niet toe te geven kan Aruba op een nette manier van haar afkomen.

Het is trouwens onbegrijplijk dat die tante nu ineens meer salaris claimt. Het salaris van een PG is gekoppeld aan een BBRA salaris schaal en dus (vooraf) bekend. Ik vraag mij af of het werkelijk ook om geld gaat.
--
pi_58660531
quote:

[..]

Deepak 11 juni
[..]

Satish 11 juni

"
[..]

Hoi Madelien, je hebt gelijk hoor.. Je kunt de verklaringen van 11-06 gerust als uitganspunt nemen. Een verklaring afgelegd tijdens een verhoor en vastgelegd in een PV is toch echt van een ander kaliber dan een 'verhaal op straat'. (de woorden 'bekentenis' of 'verklaring' worden te pas en te onpas gebruikt, heb je het ook in de gaten?)

Nog dit: (zonder specifieke kennis over de exacte opsporingsmethoden op Aruba zoals verhoormethoden en PV's enz):

Als verhoorde krijg je binnen het [iig] NL rechtssysteem best enige 'menselijke' ruimte. Je hoeft je PV bv niet direct te ondertekenen. Je mag bij het nalezen ervan wijzigingen of aanvullingen laten opnemen. Je mag naderhand op je verklaring terugkomen, sterker nog, je mag naderhand zelfs vragen opnieuw verhoord te worden. Tegenstrijdigheden binnen verklaringen zijn ook helemaal niet vreemd, menselijk eigenschappen zoals emoties bv angst; twijfel; mate van herinnering, 'vriendendiensten' spelen een grote rol tijdens verhoren. Je kunt dit 'liegen' noemen, zelf zie ik dit toch wat genuanceerder. Ook in het geval 2K en Joran.

Uiteindelijk is het aan het OM, de opsporingsbevoegden en de rechterlijke macht om de PV's op (bewijs) waarde te schatten. En niet aan ons.. GELUKKIG maar..

[ Bericht 0% gewijzigd door OUWEFIETS op 14-05-2008 10:35:14 ]
pi_58661075
De stelling na 11 juni hebben ze niet mee gelogen is natuurlijk erg vreemd
Want vanaf die dag hebben ze voornamelijk niks meer gezegd of terug verwezen naar eerder afgelegede verklaringen .
PV-29-juni-2005
On your question whether I have a savings-account, I can say the following. I am not going to answer this question.
On your question with what bank I have a savings-account, I can say the following. I am also not going to give an answer to this question. On your question if I have another source of income, I can say the following. I do not have another source of income.

On your question what my expenses are, I can say the following. I am not going to answer this question.
On your questions whether I was present at Joran's apartment when Joran told the story to Freddy, I can say the following. Yes, I was at the apartment that day. It was on the 31st of May in the evening hours.

On your question which of the stories Joran had told Freddy, I can say the following. I am not answering that question, because I already made a statement regarding this.

Verder zijn er meer PV natuurlijk die hier misschien vanzelf wel tevoorschijn zullen komen

Verder is er een "getapt" gesprek tussen Deepak en een surinaamse vriendin waarin hij haar verteld dat Natalee dood is .

[ Bericht 2% gewijzigd door johan555 op 14-05-2008 12:31:26 ]
pi_58669442
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 10:51 schreef johan555 het volgende:
De stelling na 11 juni hebben ze niet mee gelogen is natuurlijk erg vreemd
Want vanaf die dag hebben ze voornamelijk niks meer gezegd of terug verwezen naar eerder afgelegede verklaringen .
PV-29-juni-2005
On your question whether I have a savings-account, I can say the following. I am not going to answer this question.
On your question with what bank I have a savings-account, I can say the following. I am also not going to give an answer to this question. On your question if I have another source of income, I can say the following. I do not have another source of income.

On your question what my expenses are, I can say the following. I am not going to answer this question.
On your questions whether I was present at Joran's apartment when Joran told the story to Freddy, I can say the following. Yes, I was at the apartment that day. It was on the 31st of May in the evening hours.

On your question which of the stories Joran had told Freddy, I can say the following. I am not answering that question, because I already made a statement regarding this.

Verder zijn er meer PV natuurlijk die hier misschien vanzelf wel tevoorschijn zullen komen

Verder is er een "getapt" gesprek tussen Deepak en een surinaamse vriendin waarin hij haar verteld dat Natalee dood is .
@ Johan 555,
Ik heb geen stelling geponeerd dat ze na 11 juni niet meer zouden liegen. Ik heb alleen maar gezegd dat het mij niet zou verbazen als zou blijken dat de broertjes na 11 juni de waarheid spreken. Ik weet dat natuurlijk niet zeker. Svp mijn woorden niet verdraaien.

Rond 11 juni was inmiddels duidelijk dat Natalee helemaal niet bij het HI was afgezet. Toen werd ook duidelijk dat de Kalpoes naast door VanderSloot, ook door die Steve onder druk zijn gezet om het HI afzetverhaal te verklaren.
In alle verklaringen komt ook duidelijk naar voren dat Deepak echt in gesprek was geraakt met een vriend (hij noemt zelfs de naam) en dat Deepak daarna Joran en Satish kwijt was. Het "in de straat afzetverhaal" komt behoorlijk waarheidsgetrouw over. Vergelijk maar eens.

En sinds wanneer is zwijgen hetzelfde als liegen?

Dat ze terugverwezen naar eerdere verklaringen is niet zo gek. Stel je voor dat het waar is dat ze zich er door Joran en zijn politievriendjes ingeluisd voelden, dan is het nog logischer.
Alles kan tegen je gebruikt worden.

Wat betreft Freddy: Joran had de jongens verteld dat hij Freddy, die ook een keer tijdens de besprekingen bij VanderSloot aanwezig was, alles had verteld. Ja, dan verwijzen ze naar Freddy, wat is daar zo gek aan.

Over de onkosten en spaarrekeningen van Deepak: Deepak was 23 jaar, had een baan en een toelage van zijn ouders, hij vertelt dat zijn auto tweedehands was. Volgens de jongens was Deepak handig met en zuinig op zijn auto.
Misschien rommelde hij er financieel wat bij, maar betekent dan dat hij iets met de verdwijning van Natalee te maken heeft? Dus als bijvoorbeeld zou blijken dat Deepak wel eens iets regelt voor iemand, waar hij het liever niet over heeft, is hij daarom automatisch ook een verkrachter en moordenaar?

Waarom worden alle mensen die ooit zijn opgepakt beschuldigd door die Scared Monkeys?
Je zou bijna gaan denken dat ze er wel op kicken, dat geroep over gangrape en verkrachters. Of roepen de Amerikaanse media en Beth Holloway dat omdat het beter casht?

Een getapt gesprek waarin Deepak aan een vriendin vertelt dat ze dood is? Is dat waar of is dat weer een verzinsel a la tuinman, buren of Sceeler tape.
Trouwens, als pa VanderSloot na een paar dagen al met het verhaal komt “geen lichaam geen zaak”, is het niet zo’n wonder dat Deepak zegt dat ze dood is toch?
pi_58670593
[Ik heb geen stelling geponeerd dat ze na 11 juni niet meer zouden liegen. Ik heb alleen maar gezegd dat het mij niet zou verbazen als zou blijken dat de broertjes na 11 juni de waarheid spreken. Ik weet dat natuurlijk niet zeker. Svp mijn woorden niet verdraaien.] zeg je !!

Heel simpel voor 11 juli logen ze aantoonbaar wel !
Als ze zeggen dat een eerder afgelegde verklaring gehandhaafd moet blijven en dat is een leugen dan liegen ze ook
En je schrijft : ze moesten dit en dat zeggen van Joran
Volgens mij zijn deze 2 jongens "mondig " genoeg om dat te verklaren en zeggen wat ze zelf willen .
Ik denk alleen dat Pa vd Sloot alle 3 de jongens ingefluisterd heeft 1 verhaal te vertellen en
dat hebben de beide K's denk ik ook gedaan ,heel stom dus .
Maar zulke lekkere jongens zijn het echt niet hoor er wordt beweerd dat deepak drugs verkoopt en een wapen in z'n bezit heeft .
En please niet iedereen die op SM komt over 1 kam scheren
pi_58671031
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 19:33 schreef johan555 het volgende:
[Ik heb geen stelling geponeerd dat ze na 11 juni niet meer zouden liegen. Ik heb alleen maar gezegd dat het mij niet zou verbazen als zou blijken dat de broertjes na 11 juni de waarheid spreken. Ik weet dat natuurlijk niet zeker. Svp mijn woorden niet verdraaien.] zeg je !!

Heel simpel voor 11 juli logen ze aantoonbaar wel !
Als ze zeggen dat een eerder afgelegde verklaring gehandhaafd moet blijven en dat is een leugen dan liegen ze ook
En je schrijft : ze moesten dit en dat zeggen van Joran
Volgens mij zijn deze 2 jongens "mondig " genoeg om dat te verklaren en zeggen wat ze zelf willen .
Ik denk alleen dat Pa vd Sloot alle 3 de jongens ingefluisterd heeft 1 verhaal te vertellen en
dat hebben de beide K's denk ik ook gedaan ,heel stom dus .
Maar zulke lekkere jongens zijn het echt niet hoor er wordt beweerd dat deepak drugs verkoopt en een wapen in z'n bezit heeft .
En please niet iedereen die op SM komt over 1 kam scheren
Misschien is Deepak geen lekkere jongen dat weet ik niet. Ik ga in ieder geval niet op geruchten af.
Maar, mensen die in drugs handelen en wapens hebben zijn niet automatisch verkrachters hoor!

Hoeveel bebloede matrassen zijn er inmiddels op de diverse stranden gevonden?

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat als Natalee's bloed op zo'n matras zit, degenen die ervan weten dat matras op een strand leggen en het lijkt me helemaal sterk dat verkrachters een matras meeslepen om iemand te verkrachten.
pi_58671272
IK zei : het zijn geen lekkere jongens en niet dat het verkrachters zijn !
pi_58671663
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 20:06 schreef johan555 het volgende:
IK zei : het zijn geen lekkere jongens en niet dat het verkrachters zijn !
Dat weet ik wel dat je dat niet zei.

Mocht Deepak een drugsdealer zijn, is hij vast eentje die doorverwijst ofzo. Vast geen grote dealer, daar is hij veel te jong voor.

Zelf verklaart hij dat hij wel vaker meisjes vanuit de kroeg naar het hotel bracht.
En er zijn natuurlijk nogal wat meisjes die naar het hotel moeten, zo rond sluitingstijd.

Kun je mooi even snel wat bijverdienen rond die tijdstippen.
pi_58671753
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 18:46 schreef madelien het volgende:

Waarom worden alle mensen die ooit zijn opgepakt beschuldigd door die Scared Monkeys?
Je zou bijna gaan denken dat ze er wel op kicken, dat geroep over gangrape en verkrachters. Of roepen de Amerikaanse media en Beth Holloway dat omdat het beter casht?
Naar mijn mening is het daar van kwaad tot erger geworden. In het begin (2005) was het een heel fatsoenlijke site waar ruimte was voor alle theoriën en scenario's. Tegenwoordig is dat niet het geval. Een aantal obsessievelingen hebben het overgenomen en nu is alles gericht op het 'neersabelen' van Joran, de Kalpoes, het OM, ALE alle andere Arubanen en Nederlanders.

Men volgt blind wat Beth Twitty roept, en uiteraard is het inmiddels een cashcow geworden van de Amerikaanse cable networks. Zeker in komkommertijd zorgen zij weer voor nieuws, gefabriceerd of anderszins. Als zij het niet zelf doen, dan doet Joran het wel op een of andere sukkelige manier :-)
--
pi_58672049
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 20:33 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Naar mijn mening is het daar van kwaad tot erger geworden. In het begin (2005) was het een heel fatsoenlijke site waar ruimte was voor alle theoriën en scenario's. Tegenwoordig is dat niet het geval. Een aantal obsessievelingen hebben het overgenomen en nu is alles gericht op het 'neersabelen' van Joran, de Kalpoes, het OM, ALE alle andere Arubanen en Nederlanders.

Men volgt blind wat Beth Twitty roept, en uiteraard is het inmiddels een cashcow geworden van de Amerikaanse cable networks. Zeker in komkommertijd zorgen zij weer voor nieuws, gefabriceerd of anderszins. Als zij het niet zelf doen, dan doet Joran het wel op een of andere sukkelige manier :-)
Nou ja, dat boycotten vind ik wel lachen hoor.
Gaan ze naar vakantiebeurzen met spandoeken. Volgens mij trekt niemand zich daar iets van aan.
Zeker voor de verdwijning van een meisje ergens wegblijven. Kun je nergens meer naartoe toch?

Ik denk wel eens dat een aantal mensen helemaal niet wil dat de zaak wordt opgelost want dan kunnen ze niet meer gezellig naar de vakantiebeurzen met spandoeken en thermoskannen.
  woensdag 14 mei 2008 @ 20:50:28 #275
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58672141
Schrap die site dan, want wat er nu allemaal nog boven tafel komt is of dom gespeculeer, of geruchten en daar koop je niks voor.
FOK!'s rode weduwe.
pi_58674115
Die site zullen ze niet schrappen. De reclameinkomsten zijn voor Red (de eigenaar) veel te lucratief. Wat mij niet zou verbazen is dat SM op een gegeven moment aangepakt wordt door óf de advocaten van de Kalpoes en Joran of door/via de Arubaanse overheid. Er staan behoorlijk wat echte bedreigingen op de site en die zijn/worden door een aantal andere sites (met name besloten fora) stelselmatig gedocumenteerd en doorgezonden naar m.n. Arubaanse instanties en de advocaten van betrokkenen.

Joe Tacopina, de (voormalige) amerikaanse advocaat van Joran heeft in een interview al eens aangegeven dat het in Amerika bniet uitgesloten is dat de siteowners worden aangepakt bij bedreigingen of smaad. Hij noemde daar de Bange Apen met name.
--
pi_58674144
--Dubbelpost
--
pi_58674924
elke tweede blog op SM gaat ook over Obama.
de reacties zijn vaak ernstig racistisch.
over hoe doodsbang ze zijn voor het geval wanneer hij president wordt.
misschien zijn ze bang dat hij wraak gaat nemen voor honderden jaren onderdrukking.
missing white woman syndrome naast black presidential candidate syndrome.
en Bush is helemaal geweldig.
om wanbeleid op Aruba te zien moet je je een klein beetje verdiepen.
maar het wanbeleid van Amerika onder Bush is overal te zien.
en daardoor vallen dagelijks slachtoffers.
als je die hypocrisie en andere smadelijke onwetendheid er helemaal uitfiltert blijft er een aardige site over met veel informatie.
pi_58676407
Joran heeft geen geld meer voor advocaten denk ik als ie al iemand zoals martin voor 6000¤
moet oplichten !
pi_58679459
owww wat een onbenulligheid
[ik ga het niet uitleggen, de een zal begrijpen wat ik bedoel, de ander niet, so be it... ]

1 van de reakties op “Paragnosten welkom bij Hans Mos”
http://patrickvandereem.n(...)j-hans-mos/#comments
----------------------------
May 14th, 2008 at 3:24 pm

michiel said:

patrick je bent echt een grote vieze egocentrische matennaaier die alleen op geld belust is en geen ene conjo om natalee geeft

rest van bijdrage verwijderd vanwege dom geraaskal

RESPONSE PATRICK

Er bestaat inderdaad een klein percentage (ca. 2%) mensen die denken dat het losweken van een bekentenis van iemand die een laffe daad pleegt ‘matennaaierij’ is. Uiteraard is dit alleen de denkwijze van mensen die hun hand niet omdraaien voor een laffe daad en daarna in angst leven dat ze betrapt zullen worden.

Groeten,

Patrick
--------------------------------------------
pi_58680475
Nieuwe zoektocht bij meertje vlak bij Joran's Huis

klik op de foto voor de vergroting

klik op de foto voor de vergroting
pi_58680544
Dit is de mogelijk route die joran gelopen heeft

klik op de FOTO !

pi_58699479
Ja wat schrijven mensen toch vaak vreemde dingen op forums he !
Lijkt me een hele dagtaak om bij te houden wat er allemaal net niet kan of mag volgens de wet .
En hoe zit het met een meisje overboord gooien ?
Men zou het commentaar misschien op Sm moeten geven en niet hier gaan zitten klagen .
pi_58699541
Hier op de politie website van aruba zie je bij nieuws staan:
de cover van het boek van Beth H
Als je daar op klikt kom je bij het magere verhaaltje van Renee Gielen
Mag die afbeelding dan zomaar gebruikt worden ?
pi_58700696
Decoding Peter de Vries’ Report: The Truth Amidst Joran’s Lies

Dutch investigative reporter Peter de Vries intends to reveal via Dutch television station SBS 6 on Feb. 3 Joran van der Sloot’s supposed new confession apparently made while he was secretly caught on tape by a de Vries associate working under cover. On his Web site, de Vries claims, “Case Natalee Holloway—Solved.” Not so fast.

On Feb. 1, Fox News commentator Geraldo Rivera released an early summary of de Vries’ findings. While de Vries’ work is certainly important, judging from Geraldo’s report, the Dutchman has made a serious error in taking Joran’s confession at face value. Prosecutors are in the same danger. And his report could be confusing to the ocean search team now seeking Natalee’s remains off the coast of Aruba. We can avoid that confusion by carefully reading the valuable messages we’ll find by decoding Joran’s thoughtprints contained in de Vries’ secret recordings. In other words, amidst Joran’s unquestionable lies we will find the truth about what caused Natalee’s death and where her body was placed. This is reminiscent of Deepak Kalpoe’s invaluable email of June 4, 2005. There, amidst his cover-up story, he revealed the truth about their assault on Natalee and the disposition of her body, a truth which has been reiterated by all three suspects between the lines of the falsehoods uttered during police interviews.

Now let’s consider de Vries’ so-called revelation. Supposedly, a “new friend” of Joran’s was secretly a plant who used a wire and a secret camera to eventually capture Joran on tape admitting his involvement in Natalee’s death. Joran told this man that while having sex with Natalee on the beach—completely voluntary on her part—that suddenly she suffered a cardiac arrest and died. Joran also reportedly said that Natalee had used drugs that night and implied the cardiac arrest occurred due to the drugs. At that point, he swims the body out into the ocean at a particular place and releases her, knowing that she will either wash up or be taken out to sea and be devoured by various predators.

Don’t believe for a minute that Joran is telling us the whole truth. He has previously confessed to various parts of the same story, always gradually giving up bits and pieces of the story on the surface. For example, he first reported sexual contact with Natalee in the backseat of Deepak’s Honda which he later changed to consensual sexual contact with her on the beach but no intercourse. He said he left her alone on the beach. Now he has progressed to saying he had intercourse with her and she died.

We know that in “confessions” to friends, family and fellow inmates, criminals routinely tell only part of the truth. Notice particularly how this new “confession” continues to favor Joran—the sex was voluntary and Natalee basically died as a result of her own decision to use drugs. Above all, he remains as innocent and lily-white as the driven snow—except of course for his decision to dispose of the body. We can remain sure of one clear fact—Joran is basically an inveterate liar, except that his deeper mind is indeed telling us the secret truth. Joran again confirms the same story that all three suspects have repeatedly told between the lines.

Now we glean the truth again by decoding Joran’s new confession.

1—Clearly he confirms that Natalee died during sexual intercourse. This matches my thoughtprint profile of Deepak’s June 4, 2005 email which showed she died in the midst of a brutal gang rape committed by the three suspects.

2—Joran confirms that Natalee died suddenly and fell unconscious due to a cardiac event. This indeed matches how Natalee suddenly died after aspirating and choking during the rape while accidentally being prevented from vomiting. Indeed Natalee suddenly quit breathing and her heart suddenly stopped beating as a result.

3—Joran confirms that drugs contributed to Natalee’s death. This matches the truth of the matter in that alcohol (which of course is a drug) and likely Ecstasy slipped into her drink contributed to her nausea which was exacerbated by the emotional trauma of the rape (vomiting is actually a rather common event during rapes). Joran and his pals had routinely utilized alcohol and drugs to get girls to go along with their late-night plans.

4—Joran confirms that they indeed disposed of her body in the ocean after transporting her some distance out. Certainly the thoughtprint profile (revealed in my book, “Into The Deep”) confirms that the suspects sailed the corpse out into the ocean by boat whereupon they dumped it.

5—Joran confirms that the body is not far out into the ocean. This matches the thoughtprint profile where Deepak makes plain that Natalee’s body is discoverable.

6—Joran confirms that the take-off point from which the suspects launched the boat with Natalee’s dead body aboard was almost certainly Fisherman’s Huts (see below). This is confirmed by his admission that he was on the beach with Natalee when she died. (Already he has depicted himself with Natalee on the beach near Fisherman’s Huts and may do so again in the de Vries tapes.) In his tape-recorded confession Joran likely will try to describe a different take-off point into the ocean with Natalee’s body, but we must revisit my profile which reveals that Fisherman’s Huts was indeed the point of departure. (This is particularly important since Deepak communicated that once into the ocean the boat went straight out before dumping the body. See my January 13, 2008 post.)

7—Joran’s idea that Natalee’s body may have been consumed by ocean predators match perfectly the thoughtprint profile where both Joran and Deepak admit that they were “sharks,” sexual and aggressive predators who destroyed Natalee.

8—Joran confirms that there are still two possibilities as regards Natalee’s body—either it will be discovered or continue to remain in the ocean. Clearly all three suspects, particularly Deepak, have unconsciously encouraged the ocean search for Natalee’s body, strongly suggesting it’s discoverable.

9—In summary, Joran confirms the identical story which all three suspects have told all along between the lines.

We must consider certain other facts in Joran’s new confession. Once again he is attempting to spin a cover-up story amidst his pressure to confess. Clearly his conscience is driving him to partially confess, a process from which he obtains some relief. He continues to show that he simply cannot live with the consuming guilt that is eating him up. Note again that his taped confession basically lets him off the hook.

Also he continues to spin the only plausible theory which can be accepted by followers of the case—that he acted alone and had sexual contact with a cooperative and willing Natalee. No one would believe that the three suspects were all with Natalee until the end without immediately being highly suspicious of a group sexual assault. Certainly no one would believe that Natalee willingly participated in group sex.

Apart from my profile of the case other facts clearly point to a group assault/aspiration death/ocean-drop scenario. No one witnessed Joran on the beach alone with Natalee—or with any of the three suspects on the beach—simply because the event never happened although they did dispose of Natalee’s body by taking her over the beach on the way to the ocean. There was a break-in at Fisherman’s Huts that night. A knife went missing along with a large fishing cage, a perfect device in which to load a body into a boat and take it out into the ocean. Such an escapade would involve several people.

Importantly, two of Joran’s best friends—Koen and Sander Gottenbos—had a speedboat moored in the Marriott marina next to Fisherman’s Huts. Sander admitted in a police interview that he offered Joran a ride in his boat the day of Natalee’s disappearance—a statement that clearly connected Joran to the boat that day. Strikingly, on the day after Natalee disappeared, the Gottenbos family removed the boat from the water (though the boys had been regularly using it several days a week), sold the boat not long afterwards and moved within the year to the U.S. (Georgia) with Koen attending college in Holland. (Some have reported the entire family moved to Holland. Importantly, thoughtprint decoding of Sander’s police interview strongly suggested he was involved in disposing of Natalee’s body and very guilt-ridden as a result.)

The Concern over Taking Joran’s Confession Literally

If they completely buy Joran’s new confession, the authorities will remain puzzled as to what truly happened to Natalee Holloway. The danger of course will be they come to believe him in toto and thus dismiss the evidence that the Kalpoes, Paulus van der Sloot and the Gottenbos boys were all involved in the crime or its cover-up.

Additionally, the ocean search team can similarly be misled about the body’s location. The searchers could swing to the opposite extreme and ignore his valuable communication which reinforces that they are indeed on the right path. If all concerned see the matching consistent ideas/thoughtprints, however, the authorities can resolve their confusion. (Unfortunately I have little hope that police and prosecutors will embrace this approach, except for a certain member of the prosecutor’s staff who sent the FBI to authenticate my profile in order to use it in their legal system). Most importantly, John Silvetti’s ocean search team should be encouraged when they understand Joran is providing them the identical specific instructions that Deepak Kalpoe did.

Joran’s Reaction to His Confession

After being confronted about the news of de Vries’ secret tapes, Joran made some very revealing comments. As I expected, he claimed he’d been lying when he made the comments to the undercover man. He was quoted by a reputable Dutch television show, “It is true I told someone. Everybody will see it Sunday. That is what he wanted to hear, so I told him what he wanted to hear.” Decoding Joran’s comments, we find this message amidst his denial: “it is true.” Denial is often a classic way of presenting the hidden truth. His repetition of the phrase about telling “what he wanted to hear” suggests Joran’s own hidden need to tell the truth, his own deep need to hear himself say that he did it. Certainly we can see the pressure building in him to confess in recent weeks.

Finally, Joran said, “It is stupid, it is so stupid, it is really stupid.” He cannot get over how stupidly he has behaved—first in leading the assault on Natalee, and now how he has “stupidly” confessed. But his deeper intelligence, his conscience which must speak, certainly specializes in “stupid confessions” which inadvertently contain the unadulterated truth.

forensicthoughtprints.com

I told him what he wanted to hear zegt Joran
Waarom vertelde hij de politie niet wat ze wilden horen ?

[ Bericht 0% gewijzigd door johan555 op 16-05-2008 10:23:12 ]
pi_58703262
we zullen het wel nooit oplossen hier , we krijgen gewoonweg te weinig informatie over de zaak. verder is wat we hebben veel leugen en bedrog. het is gewoon jammer dat wat een simpele zaak lijkt de verdwijning van natalee , door drie liegende jongens geholpen door vele met belangen gewoon onoplosbaar blijft !!!

ik persoonlijk snap heel het handelen van de kalpoes broers niet, ik kan het niet anders thuisbrengen dan toch op een of andere duisteren manier schuldig zijn aan de dood van natalee.

JORAN is een leugenaar in alles, dus de oplossing moeten we daar niet zoeken. de vader van JORAN is gewoon een stuk verdriet en is er medeschuldig aan dat deze verdwijning niet opgelost is.

Deze man heeft samen met betrokkenen een verhaal in elkaar gedraait en waarschijnlijk geld voor betaald !!!
als natalee echt achtergelaten was op een strand door joran , hoeft je niet zo moeilijk te doen en vele telefoontjes en weet ik veel allemaal te regelen.

de broers liegen gewoon madelein dat hele verhaal van naar lighthouse hebben ze nooit ontkend toch ??
nou daar zitten ook wat leugens nog in. maar zolang niemand de waarheid zegt in deze zaak , is elke leugen die niet ontkracht wordt de waarheid !!!

Als natalee echt alleen vermist zou worden was ze wel gevonden !!!, er is hier gewoon meer gebeurt, de broers waren daarbij en joran ook, en wie gaat mij ontkennen dat ze niet met z'n drieeen naar strand zijn gegaan om het naar hun mening dode lichaam te dumpen. toen een alibi hebben bedacht en joran terug laten lopen ???, later met vaders sloot een beter alibi inelkaar gedraait, mischien wel dezelfde nacht/vroege ochtend het lichaam weer opgehaald en ergens anders begraven. zondoende weten de broers niet meer hoe en waar het lichaam is, joran eigenlijk ook niet, maar vaders en andere weer wel.

JORAN kan nu liegen wat hij wil , hij kent de waarheid toch niet weet vaders
pi_58705118
De schoenen :
Die zijn natuurlijk nooit op het strand achter gelaten
Je gaat dat hele stuk naar huis niet op je blote voeten lopen !er liggen daar overal steentjes en dat gaat joran echt niet doen .
De schoen kunnen ook als moordwapen gebruikt zijn ,vullen met zand of stenen en meppen !
Dan zit er natuurlijk bewijs aan en moet je van die schoenen af
Het kan ook zo zijn dat Natalee in een meertje gedumpt is en dan leiden die sporen naar dat meertje .
Ook een mogelijkheid is dat hij de schoenen helemaal nergens achter gelaten heeft en dat hij tijdens het doorspreken van de alibi's met zijn vader en vrienden van z'n vader te horen heeft gekregen ( in het plat brabants ) " zorg dat ze die schoen nooit vinden want dan hang je Jorrann".
Die schoenen vinden zou dus crusiaal kunnen zijn >
Waarom gaf Joran een verkeerde maat door eerst ?
waren ze toch niet Zo goed verstopt ?
Liggen ze soms in het bos bij z'n school ?in een septic tank of beerput ,riool ?
Deed ie dat omdat er voetsporen van een bepaalde maat gevonden konden worden ?
Nog vragen genoeg dus over die schoentjes
Momenteel zijn er nederlandse rechercheurs aan het zoeken in een meertje nabij Joran's huis .

Uit een analyse (oogmeting) van de beelden van Joran in de auto van Patrick is gebleken dat Joran bij sommige ritten helemaal (nog ) niet stoned was toen hij instapte .
Het beeld wat neergezet is door de Joran klopt dus niet dat hij loog omdat ie zoo stoned was .

[ Bericht 11% gewijzigd door johan555 op 16-05-2008 13:41:01 ]
pi_58706148
Er zijn ook een aantal sites (met name besloten fora) waar veel mensen komen en waar de uitlatingen van Renee Gielen en consorten stelselmatig gedocumenteerd worden en doorgezonden naar m.n. diverse instanties en de advocaten van betrokkenen.
Het is niet uitgesloten dat met dat materiaal wat gaat gebeuren .
pi_58709328
Zoektocht in drooggelegd meertje nabij Joran's huis gaat verder

Wat zou dit zijn ?

pi_58713868
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:20 schreef johan555 het volgende:
Er zijn ook een aantal sites (met name besloten fora) waar veel mensen komen en waar de uitlatingen van Renee Gielen en consorten stelselmatig gedocumenteerd worden en doorgezonden naar m.n. diverse instanties en de advocaten van betrokkenen.
Het is niet uitgesloten dat met dat materiaal wat gaat gebeuren .
En welke besloten sites zijn dat dan?
--
pi_58714138
vanavond Peter R. de Vries bij Pauw & Witteman.
pi_58714812
Joran ook toevallig
--
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:09:57 #293
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58715558
Die zit tot 24 mei in Thailand..
FOK!'s rode weduwe.
pi_58715702
Videoverbinding zou ook leuk zijn
--
pi_58722320
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 17:03 schreef johan555 het volgende:
Zoektocht in drooggelegd meertje nabij Joran's huis gaat verder

Wat zou dit zijn ?

[ afbeelding ]
moet niet gekker worden , het is het deksel van de emmer , wat je ziet is de sluitrand de rest ligt onder de modder
pi_58723186
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 20:52 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

En welke besloten sites zijn dat dan?
pi_58723584
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:09 schreef Tmaatje het volgende:
Die zit tot 24 mei in Thailand..
Ja, en het gaat hartstikke goed met Joran, zegt PRdV en dat is echt waar want hij kan het weten, duszz..!

pi_58725408
kan het vragen welke dat precies zijn
pi_58725430
maar daar zijn ze selectief met toelaten
pi_58725440
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')