Tsja, is er een keer een PvdA minister die het tegengestelde doet van potverteren, is het ook weer niet goed... Zo kunnen we bezig blijven...quote:
Dat komt omdat de regeling blijkbaar te duur was. Maar eenmalig hebben ze er wel flink geld voor bijgekregen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb je de berichten laatst in de media wel gevolgd? Er moet niet voor niets in de kosten voor kinderopvang en zo gesneden worden.
Dat heb ik gedaan. En wat is er precies raar aan de uitspraken van Bos? Hij wil er op letten dat er niet teveel geld extra uitgegeven gaat worden omdat de economie onder druk staat. Dus geen extra geld uitgeven.quote:
Inderdaad als hij de tekorten op laat lopen tot 3% en allerlei leuke dingen gaat doen voor de mensen is het ook niet goedquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Tsja, is er een keer een PvdA minister die het tegengestelde doet van potverteren, is het ook weer niet goed... Zo kunnen we bezig blijven...
Ik heb het niet over politieke achtergrond gehad, maar over "van politiek weten." Om die automonteur van jou er ff bij te halen: het heeft weinig zin om te gaan klagen over de kleur van de bekleding tegen de man die je olie staat te vervangen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:29 schreef HenryHill het volgende:
[..]
WTF... dus alleen mensen die zelf een politieke achtergrond hebben zouden kritiek mogen hebben op dit kabinet?! Ga toch weg.
1. Ik weet ook niet wat er achter de schermen geregeld wordt. Dat weten enkel die mensen die achter dat schermpje stonden, toch?quote:Mensen zijn prima in staat om een kabinet op zijn prestaties te beoordelen zonder te weten wat er achter de schermen aan handjeklap geregeld wordt. Of laat jij je ook ompraten door de monteur wanneer hij zegt dat het eigenlijk best wel acceptabel is dat je auto af en toe niet start, want het is zulk moeilijk werk om 'm te repareren?
Het kabinet is nog altijd niet gevallen en lijkt tenminste op een positief saldo op de eindafrekening (Bos met de hand op de knip, niet te gelovenquote:Kijk hier eens: Het kabinet van de hypes en de bemoeizucht, deel IV, en vertel me dan nog eens waarom dit kabinet een hoger cijfer dan een 5 verdient.
Minder uitgeven misschien? Dus geen 'gratis' schoolboeken, zogenaamde prachtwijken, etc.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat we weer met een tekort komen te zitten. Het alternatief is de staatsschuld verder op laten lopen. Dat is toch ook niet alles?
Jezelf rijk rekenen door getallen dubbel te nemen is niet echt een overtuigende verkiesingsstrategie.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:03 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Volgens Maurice de Hond overweegt 28% van de Nederlanders op het CDA te stemmen. En dan heb je natuurlijk nog de 15% van de Nederlanders die standaard op het CDA stemt.
Elk kabinet heeft min of meer "recht" op een nieuw stukje beleid en dat kost geld. Dat is gewoon een gegeven. Daar is dit kabinet zeker niet uniek in.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:05 schreef nikk het volgende:
[..]
Minder uitgeven misschien? Dus geen 'gratis' schoolboeken, zogenaamde prachtwijken, etc.
Nee, maar als het kabinet dan een geld besteed aan echte problemen zoals de ouderenzorg en het wegennet en het OV.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:19 schreef du_ke het volgende:
Elk kabinet heeft min of meer "recht" op een nieuw stukje beleid en dat kost geld. Dat is gewoon een gegeven. Daar is dit kabinet zeker niet uniek in.
Je vind alle extra belastingen niet hoog genoeg?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:21 schreef Martijn_77 het volgende:
Nee, maar als het kabinet dan een geld besteed aan echte problemen zoals de ouderenzorg en het wegennet en het OV.
Maar nee deze hete hangijzers laten ze mooi liggen
Ook daar besteden ze gewoon handen vol geld aan.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, maar als het kabinet dan een geld besteed aan echte problemen zoals de ouderenzorg en het wegennet en het OV.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat wel maar ze besteden het geld verkeerd.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je vind alle extra belastingen niet hoog genoeg?
Bestaat er zoiets als goed besteden van belastinggeld dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:12 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat wel maar ze besteden het geld verkeerd.
Na de praatjes zoals na het zuur komt het zoet is dat soort standaard kritiek niet meer aan mij besteedt.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:18 schreef Kees22 het volgende:
Rita Verdomd? Een hol vat waar allerlei gefrustreerde mensen hun rotzooi in kunnen gooien. Ze heeft zelf geen idee van daadwerkelijke maatregelen en vraagt advies van haar aanhangers.
Je eigen zaken op orde hebben betekent onder dit kabinet ofwel CEO zijn van een groot bedrijf, ofwel uitkeringstrekker zijn. Dan heb je je zaken op orde. Voor alle andere mensen betekent het vooral: hoe harder je werkt, hoe zwaarder je inkomsten weggenivelleerd worden. En Balkenende maar klagen over de zesjescultuurquote:Op zondag 4 mei 2008 02:18 schreef Kees22 het volgende:
Want als je je eigen zaken in orde hebt, ben je niet ontevreden.
Dat is een goeie vraag. D66 misschien? In alle andere partijen heb ik het vertrouwen inmiddels verloren, dus als zij zich enigszins degelijk presenteren de komende tijd, dan gaat mijn stem naar hun toe. En zo niet, dan neem ik waarschijnlijk niet eens de moeite om een stembus op te zoeken.quote:Dus wat is het alternatief?
Ja, naar het zuur komt het zoet is kiezersbedrog, dat wisten we natuurlijk wel.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:35 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Na de praatjes zoals na het zuur komt het zoet is dat soort standaard kritiek niet meer aan mij besteedt.
Wellicht heeft Rita Verdonk (of een andere partij) niet de oplossing maar iig wel de juiste insteek.
Balkenende en co hebben bewezen geen oplossingen te kunnen leveren. Mijn vertrouwen is iig weg en ik ga nu op een andere koers inzetten.
Ehm Verdonk = de koers die Balkenende en Co jarenlang hebben gevaren. Dan is ze toch geen alternatief dat het heel anders gaat doen?quote:Op zondag 4 mei 2008 02:35 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Na de praatjes zoals na het zuur komt het zoet is dat soort standaard kritiek niet meer aan mij besteedt.
Wellicht heeft Rita Verdonk (of een andere partij) niet de oplossing maar iig wel de juiste insteek.
Balkenende en co hebben bewezen geen oplossingen te kunnen leveren. Mijn vertrouwen is iig weg en ik ga nu op een andere koers inzetten.
Eerlijk en recht door zee. Dat is nou echt het enige wat mensen zeggen waarom ze op verdonk stemmen. Toont wel aan dat Verdonk inhoudelijk simpelweg niets te brengen heeft.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:18 schreef henkway het volgende:
Ik geef Rita het voordeel van de twijfel, ik denk dat ze eerlijk en recht door zee is.
Het zal ongetwijfeld in de portemonnee schelen
Ja, maar het beroerde is dat je dat van het huidige kabinet nou juist NIET kan zeggen.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:53 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Eerlijk en recht door zee. Dat is nou echt het enige wat mensen zeggen waarom ze op verdonk stemmen. Toont wel aan dat Verdonk inhoudelijk simpelweg niets te brengen heeft.
Terwijl de feiten toch echt uitwijzen dat het een valse draaikont is.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:53 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Eerlijk en recht door zee. Dat is nou echt het enige wat mensen zeggen waarom ze op verdonk stemmen.
Ook dat.quote:Toont wel aan dat Verdonk inhoudelijk simpelweg niets te brengen heeft.
Haar belofte om daar en juist daar aan te werken, dan zeg ik, geef haar die kansquote:Op zondag 4 mei 2008 14:07 schreef Vitalogy het volgende:
Haar kritiek dat we in een zogenaamd welvarend en goed opgeleid land helemaal niets voor elkaar kunnen krijgen dan geld stoppen in bodemloze putten en de belasting en betutteling vermeerderen is alleen maar terecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |