in de lobby achter t huis bij t water ligt een rocketlaunchert en op de trap aan de rechterkant ook.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:41 schreef Dark_Prince het volgende:
is er al een mapje waar alle wapens op staan? Want om nu zelf een m4 of rocketlauncher te zoeken
euh, welk huis aan het water?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
in de lobby achter t huis bij t water ligt een rocketlaunchert en op de trap aan de rechterkant ook.
de rest van de wapens liggen lings van t huis.
nja das de party lobby. (met de nadruk op partyquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:35 schreef the_jasper het volgende:
de party leader moet mensen uitnodigen en vervolgens via zijn mobiel een game selecteren.
Vervolgens zal iedereen joinen.
Wel grappig dat je elkaar kan afknallen terwijl je wacht maar een echte lobby zoals cod is veel handiger
Dan ligt het toch echt aan jou als die andere dan wel kunnenquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:37 schreef the_jasper het volgende:
het schieten is nog steeds vreselijk trouwens, mensen zeiden dat het op cod niveau kwam maar daar is echt niets van te merken. Op een of andere manier weten ze me allemaal af te maken in multiplayer zelfs nadat ik ze eerst zie en al crouchend een half ak patroon richting hun kut mieter
en nu dus welquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik dacht trouwens ook dat hij pas vandaag uitkwam![]()
maar ik ga hem bij de lokale mediamax of intertoys halen en die verkopen zelden spellen
hehequote:Op dinsdag 29 april 2008 16:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en nu dus wel![]()
gvd en bij de lokale platenboer hadden ze niets binnen gehad werd einde van de week
Ik heb het over mezelf afgeroepen!!quote:
Zeker!quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:04 schreef Motorhoofd het volgende:
Zou het niet tof zijn om met de fok!kers een keertje te freeroamen. Total chaos![]()
Niet eens op 1080p?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:28 schreef Yankee_One het volgende:
spel ziet er niet uit...
straks maar even op 720p proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe bedoel je ?quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:10 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Edwinuss misschien ben je wel de enigste die dat gedaan heeft voor beide dingen
?quote:heb een offline account gemaakt, maar nu zag ik een maand gratis xbox live, dus heb een nieuwe online gemaakt, maar moet ik nu helemaal opnieuw beginnen of kun je die savegames switchen
Dat is echt ENORME bullshit. De game speelt subliem.. waar ik wel aan moet wennen is de besturing van autos, echt stukken moeilijker.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Rare verhalen over de graphics op het net, iemand op GoT zegt zelfs dat Saints Row er beter uitziet.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Rare verhalen over de graphics op het net, iemand op GoT zegt zelfs dat Saints Row er beter uitziet.
Het vechten is gewoon even wennenquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:41 schreef OMG het volgende:
Het vechten vond ik wat minder, want Niko deed niet wat ik wilde. Als ik A indrukte kreeg ik toch nog een klap in m'n smoel. Maar ja, dat zal wel aan mij liggen.
Voor de rest vind ik het een erg tof spel. Dronken zijn is hilarisch. Ik liep net met dat Michelle vrouwtje een bar uit een wist niet wat me overkwam.
Op hoeveel procent zit je nu van de singleplayer?quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:57 schreef Merkie het volgende:
Een nadeel vind ik dat de missies tot nu toe wat saai zijn. Autootje rijden en mensen doodschieten. In SA had je toffe missies zoals een trein beroven, de heist in Las Venturas, vliegmissies, malle race in het platteland. Zoiets heb ik nog niet gezien in GTA IV, kan nog komen natuurlijk.
YES!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op hoeveel procent zit je nu van de singleplayer?
Ik bedoel het feit dat je progress status zeer langzaam verder vordert, geeft al aan hoe groot de campaign is. Je wens wordt dan ook wel vervuld.
Heeft misschien wat te maken met Amerika - Europa, hè. Zijn er speciale rooms voor Nederland bijvoorbeeld of is alles op één hoop gegooid?quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:39 schreef Def1987 het volgende:
Ik ergerde me dernet wel heel erg aan de multiplayer zeg. Ik rij iemand met een aardige snelheid over en hij viel op de grond, reed hem daarna weer over. Hij stond gewoon doodleuk weer op en voordat ik weer verder kon rijden schoot ie me in 1 schot dood. Ik respawn, word ik overreden en ik was gelijk dood. Mensen die stilstaan daar moet je 4 clips op leeg schieten voordat ze eindelijk neergaan.![]()
Enige waarmee ik me een beetje vermaak is de race mode![]()
Misschien is het wel leuker als we met zn allen een keer online kunnen en gewoon een aantal modes spelen, het is natuurlijk leuker met "bekenden" dan tegen een random amerikaan ofzo.![]()
Gamertag = DefXtreme
Ik speel het op:quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
YES!!
Ik heb er een hekel aan als het in games regent, en ook nog eens donker is.. Dus ook met GTA. Ik kan er niks aan doen maar het speelt gewoon niet fijn.
Zodra het zonnetje begint te schijnen en de stad tot leven komt zie je dat het grafisch echt goed zit.
Is dat in Full HD?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:06 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik speel het op:
[ afbeelding ]
En in 't donker is het idd ERG lastig om dingen fatsoenlijk te zien...
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
YES!!
Ik heb er een hekel aan als het in games regent, en ook nog eens donker is.. Dus ook met GTA. Ik kan er niks aan doen maar het speelt gewoon niet fijn.
Zodra het zonnetje begint te schijnen en de stad tot leven komt zie je dat het grafisch echt goed zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:40 schreef kepler het volgende:
ik krijg maar geen nieuwe missie?Weet iemand wat ik moet doen?
Wachten, op een gegeven moment krijg je wel een belletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net ook geprobeerd 10 fokkers uit te nodigen voor Free Roam, niemand kwam
.....Kennedy
Wat heb je eraan veranderd ?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Graphics zuigen op standard settings, maar zodra je er handmatig aan sleuteld ziet het er echt geweldig uit.
Als de blurr ook nog eens uitgeschakeld zou kunnen worden dan was het zo voor mij een qua gfx een 9.5 geweest.
Nu een 8.
Dat vind ik ook. Zodra het een beetje begint te schemeren is het meteen grauw en donker. Maar ja, voor de rest vind ik het er allemaal erg goed uitzien.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:50 schreef Dickies het volgende:
Speel nu ook nog op een oude pauper tv. Contrast en brightness al wat omhoog gedaan ook anders is het ook slecht te zien allemaal.
HD ready is toch ook niet voor 1080 bedoeld? Dacht altijd dat HD ready maar tot 1366x768 ging. En Full HD tot 1920x1080.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:19 schreef Yankee_One het volgende:
Samsung HD ready heb ik staan en het is té blokkerig in 1080i
Gek he dat het dan donkerder wordtquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Zodra het een beetje begint te schemeren is het meteen grauw en donker. Maar ja, voor de rest vind ik het er allemaal erg goed uitzien.
Op een gegeven moment was het gewoon zwart bij mij, maar even wat brighter gezet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:23 schreef kepler het volgende:
[..]
Gek he dat het dan donkerder wordtDat is in het echt namelijk ook zo
Dat kan zeker weten niet met een HD ready i.p.v. Full HD.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:24 schreef Dutch_Nelson het volgende:
1080i is ook vaak blokkerig...
je moet hem op 1080P zetten!
Die "p" doet 't 'm, hè.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:33 schreef Dutch_Nelson het volgende:
dan is 720p verstandiger
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:06 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik speel het op:
[ afbeelding ]
En in 't donker is het idd ERG lastig om dingen fatsoenlijk te zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |