Ligt het niet gewoon aan de instellingen/kabel?quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:48 schreef Evil_Jur het volgende:
Damned, die gare xbox van mijn broertje heeft nogal grafische problemen met enkele spellen, en helaas dus ook met GTAIV... Allemaal strepen door het beeld
Straks maar even een Arcade set kopen.
heb ze lekker allebeiquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:48 schreef Twarres het volgende:
[..]
En de 360 heeft de RROD, tof he?![]()
Fanboys.![]()
OT:
Echt zwaar gaaf spel. Moet nog een heleboel ontdekken, maar dat gaat wel goed komen, de komende paar dagen.
Nope, vanalles geprobeerd. Dat ding is ook een vervanging van een niet erkende reparateur, dus hij moet maar weer terug. De meeste spellen doen het normaal, maar hij deed ook al maf met Call of Juarez en CoD4, echter daar was het een soort zwarte spikkels in plaats van normale schaduw. Stom, maar nog wel speelbaar. Met GTA is het niet te doen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ligt het niet gewoon aan de instellingen/kabel?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:01 schreef IkWilbert het volgende:
kolere zeg... wat duurt zo'n werkdag lang als je weet dat thuis gta 4 op je ligt te wachten...
Je gpu gaat het binnen nu en een maand begeven.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:48 schreef Evil_Jur het volgende:
Damned, die gare xbox van mijn broertje heeft nogal grafische problemen met enkele spellen, en helaas dus ook met GTAIV... Allemaal strepen door het beeld
Ik verwacht een rode ring binnen een week nu, daarom blijf ik er maar lekker vanaf. Moet mijn broertje zijn spullen ook maar niet modden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:33 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Je gpu gaat het binnen nu en een maand begeven.
Y ingedrukt houden op t goede moment.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:36 schreef Edwinuss het volgende:
Je kan je toch ook aan een voertuig vastklemmen? Dus dat je er aan hangt? Hoe doe je dat
en met Y ga je ook elke auto in enzo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:59 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Y ingedrukt is ook in een taxi gaan, ik ga ook alleen maar met de taxi, ben ik op me bestemming in 3 seconden ofzo
Ik zou maar opschietenquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ga hem ook halen vanmiddag
ik dacht trouwens ook dat hij pas vandaag uitkwamquote:
mobieltje > multiplayer > party mode > invites naar je vrienden sturen > snel een rocketlauncher zoeken > wachten tot ze er zijn > ze dan eerst een paar keer kapot knallen > hard lachenquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:31 schreef OmeCorn het volgende:
Heb 'm gehaald. Op het doosje staat dat je ook kan co-oppen, maar weet iemand hoe je de online co-op kan opstarten?
in de lobby achter t huis bij t water ligt een rocketlaunchert en op de trap aan de rechterkant ook.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:41 schreef Dark_Prince het volgende:
is er al een mapje waar alle wapens op staan? Want om nu zelf een m4 of rocketlauncher te zoeken
euh, welk huis aan het water?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
in de lobby achter t huis bij t water ligt een rocketlaunchert en op de trap aan de rechterkant ook.
de rest van de wapens liggen lings van t huis.
nja das de party lobby. (met de nadruk op partyquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:35 schreef the_jasper het volgende:
de party leader moet mensen uitnodigen en vervolgens via zijn mobiel een game selecteren.
Vervolgens zal iedereen joinen.
Wel grappig dat je elkaar kan afknallen terwijl je wacht maar een echte lobby zoals cod is veel handiger
Dan ligt het toch echt aan jou als die andere dan wel kunnenquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:37 schreef the_jasper het volgende:
het schieten is nog steeds vreselijk trouwens, mensen zeiden dat het op cod niveau kwam maar daar is echt niets van te merken. Op een of andere manier weten ze me allemaal af te maken in multiplayer zelfs nadat ik ze eerst zie en al crouchend een half ak patroon richting hun kut mieter
en nu dus welquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik dacht trouwens ook dat hij pas vandaag uitkwam![]()
maar ik ga hem bij de lokale mediamax of intertoys halen en die verkopen zelden spellen
hehequote:Op dinsdag 29 april 2008 16:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en nu dus wel![]()
gvd en bij de lokale platenboer hadden ze niets binnen gehad werd einde van de week
Ik heb het over mezelf afgeroepen!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |