quote:Op maandag 28 april 2008 21:29 schreef Badabingea het volgende:
Iemand nog goeie sites met mooie filmpjes? Nieuwe ook?
Goed ideequote:Op maandag 28 april 2008 21:33 schreef Glennz het volgende:
morgen nog even een tree energydrink halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2008 21:29 schreef Badabingea het volgende:
Iemand nog goeie sites met mooie filmpjes? Nieuwe ook?
Toch helemaal geen zin om te wachten voor de postbodequote:Op maandag 28 april 2008 20:39 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ik heb ook al zo'n barcode. Dat wil ik helemaal nietZe hebben em maar gewoon door de bus te gooien!
5 topics geleden al.quote:Op maandag 28 april 2008 21:49 schreef Evil_Jur het volgende:
Is deze al langsgekomen? (HD review)
http://www.gametrailers.com/player/33327.html
Voorheen hebben ze games ook gewoon door de bus gedaan, dus ik ga er vanuit dat dat nu ook gebeurt. Als ik em op zou moeten halen bij het postkantoor heb ik echt een probleemquote:Op maandag 28 april 2008 21:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Toch helemaal geen zin om te wachten voor de postbode
En dan ga je op tnt post tracing website en dan zie je niks staan over je pakketje
Die code werkt bij mij ook nietquote:Op maandag 28 april 2008 21:50 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Voorheen hebben ze games ook gewoon door de bus gedaan, dus ik ga er vanuit dat dat nu ook gebeurt. Als ik em op zou moeten halen bij het postkantoor heb ik echt een probleem
Die code werkt bij mij overigens ook niet![]()
Ik heb dat nog ff gevraagd bij de MM Arena en die gast wist niks van ps3+gta4 actiesquote:Op maandag 28 april 2008 20:40 schreef Saekerhett het volgende:
En die PS3-acties met GTA 4 zoals bij Toys 'R Us, die komen neem ik aan ook bij de Media Markt enzo?
Bij mij nog niet.quote:Op maandag 28 april 2008 22:03 schreef Xbox_360 het volgende:
Nu doet dat Track en Trace het wel. Hij ligt nu schijnbaar in Venlo bij pakkettendistributie (meest dichtsbijzijnde ten opzichte van m'n woonplaats waarschijnlijk). Zal vanuit daar wel een busje in gaan
Hier komen bestellingen van Bol.com altijd met de pakketpost.quote:Op maandag 28 april 2008 22:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Bij mij nog niet.
Maar goed ik denk dus dat we bij de brievenbus moeten blijven morgen
Waarschijnlijk omdat er nog maar weinig mensen de PS3 versie kunnen spelen? Je hoort nu veel van de XBox versie omdat die al een paar dagen "uit" is.quote:Op maandag 28 april 2008 22:17 schreef robbolo het volgende:
Heeft iemand al iets gezien van de ps3 multiplayer? ik heb er nog nergens iets over gelezen namelijk.... en dat stemt mij niet echt hoopvol
Vanavond een reservering bij DrGames gedaan, kan 'm straks om 0.00 uur ophalen.quote:Op maandag 28 april 2008 21:30 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al gehoord, nog andere winkels in Utrecht bezocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |