abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58381127
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:21 schreef M0NTANA het volgende:
Er staat een Israëliër van CFC (Tal Ben Haim) in de belangstelling van Feyenoord, waarom niet naar Ajax?

Of gaat Ajax voor Khalid Boulahrouz of Alex?
in dat zelfde stuk staat dat ze Emnes als defensieve versterking willen halen, dus dan weet je wel hoe serieus je het moet nemen.
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:03:12 #227
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58381148
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:02 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

in dat zelfde stuk staat dat ze Emnes als defensieve versterking willen halen, dus dan weet je wel hoe serieus je het moet nemen.
Is alweer gecorrigeerd, VP is een kutsite.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58381219
Hmm geen Vermaelen en Vertonghen donderdag, wat zal de verdediging worden?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58381248
Ik zag opeens Ajax Daar Hoorden Zij Engelen Zingen, liggen voor 5 euro Kon ik'm niet voor laten liggen
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_58381257
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:07 schreef F1Bas het volgende:
Hmm geen Vermaelen en Vertonghen donderdag, wat zal de verdediging worden?
Silva-Heitinga-Kuffour-Urby

Lijkt mij de meest logische ?!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_58381295
Kuffour stellen ze nooit op
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:13:16 #232
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58381334
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:09 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Silva-Heitinga-Kuffour-Urby

Lijkt mij de meest logische ?!
Jan Arie v/d Heijden centraal naast Johnny Heitinga, gaat prima in de jeugd!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58381506
Wat is er met Vertonghen? Zeker ook weer uitgeschakeld tot en met augustus
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:25:39 #234
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58381535
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:11 schreef Urquhart het volgende:
Daley Blind staat inderdaad nog sneller in de basis
Jawel, je keek.
pi_58381568
- zijn op zoek naar een nieuwe centrale verdediger, Kuffour zal hoogstwaarschijnlijk gewoon vertrekken
- Van 't Schip is al in Argentinie wezen kijken naar spelers
- hoogstwaarschijnlijk dus geen nieuwe technisch directeur, maar een technische coordinator
- Davids vertrekt. Sinds de aanstelling van Van Basten was dat al bijna meteen duidelijk. Boterde niet lekker tussen deze 2 bij Oranje, verder valt het wel mee, in die zin dat als ze elkaar tegenkomen is het geen probleem
- Sulejmani staat hoog op de lijst
- Van Basten is veel op zoek naar aanvallende versterking, dus vertrek Luque lijkt voor de hand te liggen
pi_58381572
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Geschorst, nog van zijn RKC tijd.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58381582
quote:
1 wedstrijd geschorst in de play-offs, nog van vorig jaar bij RKC.
pi_58381596
quote:
Schorsing van de play offs van vorig jaar.
pi_58381605
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:11 schreef Urquhart het volgende:
Achterlijk inderdaad. Waarom haal je zo'n gozer er dan in godsnaam bij? Ik was best enthousiast over Koster maar van mij mag hij zo snel mogelijk opsodemieteren naar het tweede elftal.
pi_58381636
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:27 schreef Nashje het volgende:
- Van Basten is veel op zoek naar aanvallende versterking, dus vertrek Luque lijkt voor de hand te liggen
Laat ze alsjeblieft eens zoeken naar een verdediger. Het feit dat we bij een blessure van Vermaelen en schorsing van Vertonghen al moeten kijken naar spelers uit de A/B-selectie, zegt al genoeg
pi_58381639
Ah ja hij was geschorst inderdaad. Nog zo'n logische regel
pi_58381642
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Achterlijk inderdaad. Waarom haal je zo'n gozer er dan in godsnaam bij? Ik was best enthousiast over Koster maar van mij mag hij zo snel mogelijk opsodemieteren naar het tweede elftal.
Wat hadden ze dan moeten doen? Kuffour opstellen en Heitinga op de bank zetten?
pi_58381664
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:29 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Laat ze alsjeblieft eens zoeken naar een verdediger. Het feit dat we bij een blessure van Vermaelen en schorsing van Vertonghen al moeten kijken naar spelers uit de A/B-selectie, zegt al genoeg
Dat staat toch ook gewoon in het bericht?
pi_58381683
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:30 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wat hadden ze dan moeten doen? Kuffour opstellen en Heitinga op de bank zetten?
Hij is gehaald als back-up, maar als die nodig is dan passen het hele elftal aan waardoor Kuffour niet opgesteld hoeft te worden. Hetzelfde geldt voor een speler als Urzaiz, die als breekijzer is gehaald, maar niet in die rol werd gebruikt. Haal die spelers dan gewoon niet.
pi_58381687
Lindgren zal wel een linie zakken, net als tegen Groningen toen Vermaelen eruit ging.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58381718
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:31 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hij is gehaald als back-up, maar als die nodig is dan passen het hele elftal aan waardoor Kuffour niet opgesteld hoeft te worden. Hetzelfde geldt voor een speler als Urzaiz, die als breekijzer is gehaald, maar niet in die rol werd gebruikt. Haal die spelers dan gewoon niet.
Idd, heerlijk aankoopbeleid!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_58381739
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:31 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Vertel mij maar dan wanneer ze die back-up hadden moeten gebruiken? De hele 2e seizoenshelft hebben ze het met Heitinga en Vermaelen gedaan.
pi_58381803
Stekelenburg: ,,In jullie blad (Sportweek) werd gesuggereerd dat ik niet goed zou horen. Maar dat klopt niet. Ik ben inderdaad doof aan een oor. Toen ik klein was, ben ik ziek geworden. Ik had al langer last van oorontsteking en toen is het dus misgegaan met dat ene oor. Maar door de jaren heen is dat andere oor zo goed ontwikkeld dat ik nergens problemen mee heb. Ik hoor alles."
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:42:21 #249
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58381879
Weten we dat ook weer .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:44:51 #250
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58381931
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:38 schreef kevin6188 het volgende:
Stekelenburg: ,,In jullie blad (Sportweek) werd gesuggereerd dat ik niet goed zou horen. Maar dat klopt niet. Ik ben inderdaad doof aan een oor. Toen ik klein was, ben ik ziek geworden. Ik had al langer last van oorontsteking en toen is het dus misgegaan met dat ene oor. Maar door de jaren heen is dat andere oor zo goed ontwikkeld dat ik nergens problemen mee heb. Ik hoor alles."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')