in dat zelfde stuk staat dat ze Emnes als defensieve versterking willen halen, dus dan weet je wel hoe serieus je het moet nemen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:21 schreef M0NTANA het volgende:
Er staat een Israëliër van CFC (Tal Ben Haim) in de belangstelling van Feyenoord, waarom niet naar Ajax?
Of gaat Ajax voor Khalid Boulahrouz of Alex?
Is alweer gecorrigeerd, VP is een kutsite.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:02 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
in dat zelfde stuk staat dat ze Emnes als defensieve versterking willen halen, dus dan weet je wel hoe serieus je het moet nemen.
Silva-Heitinga-Kuffour-Urbyquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:07 schreef F1Bas het volgende:
Hmm geen Vermaelen en Vertonghen donderdag, wat zal de verdediging worden?
Jan Arie v/d Heijden centraal naast Johnny Heitinga, gaat prima in de jeugd!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Silva-Heitinga-Kuffour-Urby
Lijkt mij de meest logische?!
Daley Blind staat inderdaad nog sneller in de basisquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:11 schreef Urquhart het volgende:
Kuffour stellen ze nooit op
Geschorst, nog van zijn RKC tijd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wat is er met Vertonghen? Zeker ook weer uitgeschakeld tot en met augustus
1 wedstrijd geschorst in de play-offs, nog van vorig jaar bij RKC.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Schorsing van de play offs van vorig jaar.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Achterlijk inderdaad. Waarom haal je zo'n gozer er dan in godsnaam bij? Ik was best enthousiast over Koster maar van mij mag hij zo snel mogelijk opsodemieteren naar het tweede elftal.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:11 schreef Urquhart het volgende:
Kuffour stellen ze nooit op
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:27 schreef Nashje het volgende:
- Van Basten is veel op zoek naar aanvallende versterking, dus vertrek Luque lijkt voor de hand te liggen
Wat hadden ze dan moeten doen? Kuffour opstellen en Heitinga op de bank zetten?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Achterlijk inderdaad. Waarom haal je zo'n gozer er dan in godsnaam bij? Ik was best enthousiast over Koster maar van mij mag hij zo snel mogelijk opsodemieteren naar het tweede elftal.
Dat staat toch ook gewoon in het bericht?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]Laat ze alsjeblieft eens zoeken naar een verdediger. Het feit dat we bij een blessure van Vermaelen en schorsing van Vertonghen al moeten kijken naar spelers uit de A/B-selectie, zegt al genoeg
Hij is gehaald als back-up, maar als die nodig is dan passen het hele elftal aan waardoor Kuffour niet opgesteld hoeft te worden. Hetzelfde geldt voor een speler als Urzaiz, die als breekijzer is gehaald, maar niet in die rol werd gebruikt. Haal die spelers dan gewoon niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan moeten doen? Kuffour opstellen en Heitinga op de bank zetten?
Idd, heerlijk aankoopbeleid!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij is gehaald als back-up, maar als die nodig is dan passen het hele elftal aan waardoor Kuffour niet opgesteld hoeft te worden. Hetzelfde geldt voor een speler als Urzaiz, die als breekijzer is gehaald, maar niet in die rol werd gebruikt. Haal die spelers dan gewoon niet.
Vertel mij maar dan wanneer ze die back-up hadden moeten gebruiken? De hele 2e seizoenshelft hebben ze het met Heitinga en Vermaelen gedaan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij is gehaald als back-up, maar als die nodig is dan passen het hele elftal aan waardoor Kuffour niet opgesteld hoeft te worden. Hetzelfde geldt voor een speler als Urzaiz, die als breekijzer is gehaald, maar niet in die rol werd gebruikt. Haal die spelers dan gewoon niet.
.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:38 schreef kevin6188 het volgende:
Stekelenburg: ,,In jullie blad (Sportweek) werd gesuggereerd dat ik niet goed zou horen. Maar dat klopt niet. Ik ben inderdaad doof aan een oor. Toen ik klein was, ben ik ziek geworden. Ik had al langer last van oorontsteking en toen is het dus misgegaan met dat ene oor. Maar door de jaren heen is dat andere oor zo goed ontwikkeld dat ik nergens problemen mee heb. Ik hoor alles."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |