bij die kan het rustigquote:Op maandag 28 april 2008 17:16 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik klik niet, Ik klik niet, Ik klik niet.
ik zou een klacht in dienen.quote:Op maandag 28 april 2008 17:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah WTF
Ik heb de GTA IV S.E. al sinds juli 2007 in de pre-order staan bij Dynabyte. Bel ik net op om te vragen of ik em morgen zoiezo kan komen ophalen zegt ie dat er nog 2 voor me waren en hij er maar 2 binnenkrijgtDan moet ik maar op de volgende lading wachten, ja doei!
Dan maar morgen naar de MediaMarkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog zo'n domme regel: als je bij hun een spel koopt en je scheurt het plastic eraf, dan kun je 'm niet meer inwisselen. Alsof je met je ultrasone ogen kunt zien of het spel kapot is of niet.quote:Op maandag 28 april 2008 17:23 schreef Mutant01 het volgende:
Ik snap niet dat een keten als de Dynabyte uberhaupt nog kan bestaan.
Ja nee dáár moet je mee blij zijn xDquote:Op maandag 28 april 2008 17:29 schreef solidslayer het volgende:
Motherfockers:D:D Ik ga nu mijn GTA 4 afhalen in belgie
:D:D !!!
Ik hoop voor je dat je onderweg (g)een auto-ongeluk krijgt.quote:Op maandag 28 april 2008 17:29 schreef solidslayer het volgende:
Motherfockers:D:D Ik ga nu mijn GTA 4 afhalen in belgie
:D:D !!!
Wat is je gamertag trouwensquote:Op maandag 28 april 2008 17:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog zo'n domme regel: als je bij hun een spel koopt en je scheurt het plastic eraf, dan kun je 'm niet meer inwisselen. Alsof je met je ultrasone ogen kunt zien of het spel kapot is of niet.![]()
Maar wat een spel als GTA IV je wel niet laat doen. Ik heb vandaag gevraagd of ze 'm al hadden. Laatste keer dat ik zoiets doe bij hun.
\quote:Op maandag 28 april 2008 17:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je onderweg (g)een auto-ongeluk krijgt.
Heb ik nóg niet. Ik heb m'n XBox 360 nog niet zo lang. Als ik online ga krijg je het te horen.quote:
Idd, die gast in de GTA4Eva live-stream heeft ze nu ook al regelmatig gebruikt. Die spawn dingen werken en ook die wapens. Zodra hij die wapens gebruikt komt er idd iets te staan dat een of andere achievement geblocked is.quote:
200quote:Op maandag 28 april 2008 17:34 schreef Badabingea het volgende:
Wat kost een goedkoop 360je? En zit er op elke een HDMI aansluiting?
Thanks Anyhow.
http://www.dixons.nl/De_o(...)ardware/default.aspxquote:Op maandag 28 april 2008 17:34 schreef Badabingea het volgende:
Thanks Anyhow.
Goh, verassend!quote:Op maandag 28 april 2008 17:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Vandaag bij 6 winkels langsgeweest. Helaas, zonder succes.![]()
Dixons
Ze hadden 'm voor XBox 360 en Playstation 3 op voorraad, maar die van de XBox 360 waren allemaal gereserveerd. En laat mij nou net een XBox 360 hebben.![]()
Bart Smit
Ze zouden 'm écht pas morgen in de verkoop doen.![]()
Intertoys
Music Store
Ze krijgen morgen alleen de exemplaren binnen voor de mensen die gereserveerd hebben.![]()
Dynabyte
In hun computer stond dat ze 'm morgen in de verkoop mochten doen, maar ze hadden nog niets binnen gekregen. Wat een pauperwinkel is het toch ook.![]()
Free Record Shop
Hier zit ik dus weer ongeduldig op morgen te wachten. Dat wordt dan hoogstwaarschijnlijk bij de Bart Smit of de Intertoys. Voorlopig maar even geilen op gameplaybeelden.
Juist wel!quote:Op maandag 28 april 2008 17:36 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
200
alleen de goedkoopste heeft geen hdmi geloof ik.
Kan je eens zien wat ze uit hun nek lullenquote:Op maandag 28 april 2008 17:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Vandaag bij 6 winkels langsgeweest. Helaas, zonder succes.![]()
Dynabyte
In hun computer stond dat ze 'm morgen in de verkoop mochten doen, maar ze hadden nog niets binnen gekregen. Wat een pauperwinkel is het toch ook.![]()
ik zou zelf niet voor de goedkoopste XBox.quote:Op maandag 28 april 2008 17:34 schreef Badabingea het volgende:
Thanks Anyhow.
48 euroquote:Op maandag 28 april 2008 17:40 schreef JJH het volgende:
Zwolle is ook Hetzelfde verhaal als overal. Hij mag echt pas op de 29ste in de verkoop.![]()
Dan maar morgenvroeg naar de MM toe...
Ook bij de MM?quote:
Sinds er hier in venlo nieuwe inzitten...quote:Op maandag 28 april 2008 17:40 schreef Weener_Melange het volgende:
Dynabyte en Dixons zijn nep, stakker knuppels...
Dat geldt wel voor elke videoland?quote:Op maandag 28 april 2008 17:44 schreef giechelmssls het volgende:
Net mailtje videoland gehad , vannacht 00.00 wordt ie daar verkocht voor 45 euro.
Voor degene die hem wil hebben ; ff videolandje opzoeken die open is ...
Waar vind ik er idd eentje die open is? Op hun site vind ik zo snel niks...quote:Op maandag 28 april 2008 17:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat geldt wel voor elke videoland?
jaquote:Op maandag 28 april 2008 17:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook bij de MM?
Dat zou wel fijn zijn, al leg ik er ook net zo makkelijk de volle prijs voor neer!
HD = High Definitionquote:Op maandag 28 april 2008 17:41 schreef Static-NL het volgende:
[..]
ik zou zelf niet voor de goedkoopste XBox.
maakt niet uit of je PS3 of XBox koopt maar haal op zijn minst een Xbox met HD.
want anders kun je de DLC later vergeten (je kunt los een xbox hd kopen maar die zijn aso duur).
tevens is het reeds bekend dat je aardig wat last kunt hebben van pop ups als je xbox geen HD heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |