SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
Die zijn al naar de Coolsingelquote:Op maandag 28 april 2008 15:53 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom neemt saturn niet op pfff
Ben benieuwd.quote:Op maandag 28 april 2008 15:50 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
Next Level heeft genoeg!!! zelfs de SE nog! dat moet helemaal goed komen!
quote:Op maandag 28 april 2008 15:54 schreef ryangozer het volgende:
Lekker nuttig:Lekker verwarrend dat ze dollars EN euros gebruiken danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LEZEN OP EIGEN RISICO!!!
quote:Op maandag 28 april 2008 16:01 schreef EricNLNL het volgende:
Jazeker, heb het vergeleken met de beschikbare screenshots!
Nog zo'n nuttig weetje!JA PAK NOU MAAR OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LEZEN OP EIGEN RISICO!!!
![]()
Pfew wilde al bijna in me auto stappenquote:Op maandag 28 april 2008 15:33 schreef Blinker het volgende:
Nou, ik ben terug uit Osdorp en wat ik even met jullie wil delen is dat jullie allemaal de tering mogen krijgen
RickRoll'D lol
Hoe komen ze idd aan die prijsverschillen.quote:Op maandag 28 april 2008 16:04 schreef DSS24 het volgende:
FRS verkoopt GTA voor 64,95.
Ik heb hem daar gepre-ordered voor een tientje.
Elders kan ik hem straks kopen voor 44,- dat is toch dik genaaid.
Als ik mijn tientje als niet terug krijg, koop ik hem ergens anders voor 44,- plus 10 verlies, dus voor 54,-
Alsnog goedkoper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niemandquote:Op maandag 28 april 2008 16:08 schreef EricNLNL het volgende:
even ontopic: wie hebben er allemaal verschrikkelijk veel zin om het spel te spelen!?
ik niet... als ik die reviews zo lees is er geen zak aanquote:Op maandag 28 april 2008 16:08 schreef EricNLNL het volgende:
even ontopic: wie hebben er allemaal verschrikkelijk veel zin om het spel te spelen!?
quote:Op maandag 28 april 2008 16:12 schreef EricNLNL het volgende:
Je schijnt hem ook rechtstreeks te kunnen downloaden bij Take2! Kost daar slechts ¤24,95..
Is wel even zoeken, dus succes!
helemaal niet, maar ik wil em gewoon kopen, zodat ik kan zeggen ik heb hem, dan hoor ik er bijquote:Op maandag 28 april 2008 16:08 schreef EricNLNL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |