quote:
quote:ForumFiegelaar
Lid
Is hype buiten GTAGames netwerk ook wel zo groot? Ik merk er namelijk erg weinig van, hier(GTAGames) maak je het volop mee, maar hoe is het buiten GTAForum? Dat weet je niet, ik denk dat veel mensen amper weten dat de game 29 april uitkomt .
quote:Op maandag 28 april 2008 13:50 schreef J.Herrer het volgende:
van Gtagames
Stelletje paupersnerds daar
[..]
Toch is het echt zo, ik heb het bewijs gezien en weet dat diegene niet loopt te lullen.quote:Op maandag 28 april 2008 13:20 schreef Wootism het volgende:
[..]
Waar dan? Dat hele brief gedoe ging puur om de weblogs die heb hadden overgenomen en hem beschouwden als echt.
Verder is er niks voorbij gekomen van mensen die daadwerkelijk met die brief in de hand de Intertoys binnengelopen zijn.
Geef ze sowieso weinig kans, net ofdat die winkel je geloofd als je die brief ZELF meeneemt.... eerst versturen zou wel kunnen.
Zelfs ik had vorig jaar al internet. Arme jij.quote:Op maandag 28 april 2008 13:43 schreef latin_LiZzY het volgende:
Al die verhalen van kids die wanhopig de hele stad afrennen 12 uur voor de release
Toen ik 14 was had je gelukkig nog niet van die toffe spellen. Laat staan fatsoenlijk internet om lekker gemaakt te worden.
quote:Op maandag 28 april 2008 13:55 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Zelfs ik had vorig jaar al internet. Arme jij.
quote:Op maandag 28 april 2008 14:05 schreef brotherlouie98 het volgende:
Zojuist in Osdorp geweest bij de Dixons.
Daar verkopen ze de XBOX 360 versie al!!!! (hij staat werkend in de vitrine en gezien dat ie verkocht werd aan diversen gelukkigen)
Jammer genoeg heb ik een PS3
Heeft de power unlimited een shop?quote:Op maandag 28 april 2008 14:07 schreef Cyberia18 het volgende:
GTA IV IS NU OOK OP VOORRAAD BIJ DE POWER UNLIMITED SHOP!!!!
quote:Op maandag 28 april 2008 14:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nouja een shop. Dennis heeft een voorraad aan AAA titels in een kraakpand.
Gaat dit werken denk je? Iemand al geprobeerd?quote:Op maandag 28 april 2008 14:11 schreef J.Herrer het volgende:
Ah dus gewoon naar een Dixons ergens in Amsterdam gaan, en als ze weigeren laat ik ze bellen naar Dixons Osdorp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |