dat gesprek zal denk ik ongeveer zo gaan:quote:Op maandag 28 april 2008 12:55 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
[..]
Die verkoper twijfelt wel, hopelijk wordt de druk zo groot vandaag dat ze massaal gaan verkopen.
Misschien kunnen we massaal de BS bellen met het verhaal dat ie al op heel veel plekken verkrijgbaar is in NL..... ff die druk opbouwen + ff verwijzen naar hun site, en lekker overdrijven. Wedden dat er allerlei overspannen bedrijfsleiders het hoofdlantoor gaan bellen![]()
Maar verder zet ik niemand aan hoor om dit te doen.
Bewijs is hier al voorbij gekomen.quote:Op maandag 28 april 2008 12:44 schreef Static-NL het volgende:
[..]
Zulke beweringen geloof ik vaak pas met bewijs.
bv een foto van de game samen met de krant van vandaag en een dikke smile van de gelukkige gast.
Dat hebben we vooral te danken aan de flinke vertraging van de releasequote:Op maandag 28 april 2008 13:00 schreef Bastard het volgende:
31 topics over een spel VOOR de release ook
Gewoon blijven hopenquote:
Wat een kneus!quote:Op maandag 28 april 2008 12:49 schreef Sackboy het volgende:
Zo'n user van Xboxworld heeft z'n telefoon gesprek met de Bart Smit opgenomen![]()
http://rapidshare.com/files/110998493/Bartsmit_GTA_IV.mp3.html
quote:Op maandag 28 april 2008 12:49 schreef J.Herrer het volgende:
Weet iemand of er in Almere (of omgeving) ook ergens een nachtlaunch zal zijn?
Je weet niet eens waar je het over hebt manquote:Op maandag 28 april 2008 12:46 schreef druide het volgende:
Overrates kutspel dat alleen voor labiele kutconsoles uitkomt.
Mooiquote:Op maandag 28 april 2008 12:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb ze zien inpakken bij de FRS.
Is dat van Videoland ook ergens terug te vinden? Of is dat weer een van de geruchten..?quote:Op maandag 28 april 2008 13:16 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik moet hem ophalen met m'n bonnetje.
Videoland gaat GTA ook verkopen voor Eur 44,-
Ik eis dat FRS dat ook moet doen
Waar dan? Dat hele brief gedoe ging puur om de weblogs die heb hadden overgenomen en hem beschouwden als echt.quote:
Al aangepast,quote:Op maandag 28 april 2008 13:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Is dat van Videoland ook ergens terug te vinden? Of is dat weer een van de geruchten..?
Nachtelijke openingen zijn bij volgende zaken:quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 12:49 schreef Sackboy het volgende:
Zo'n user van Xboxworld heeft z'n telefoon gesprek met de Bart Smit opgenomen![]()
http://rapidshare.com/files/110998493/Bartsmit_GTA_IV.mp3.html
quote:
laatste dag toch voor m?quote:Op maandag 28 april 2008 13:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Whehe kreeg zojuist van m'n broer te horen dat ie een SE exemplaar voor me heeft weten te bemachtigen voor vanavond. Uitgerekend de enige die de verkoop in zou gaan
quote:Naam: Platform: Status:
Grand Theft Auto 4 (GTA 4) Playstation 3 Verzonden
quote:Op maandag 28 april 2008 13:22 schreef Huskybe het volgende:
Wat mij zojuist overkomt.. Ik kom de Bart Smit binnen..
loop naar de kassa, staat zo'n moeder van 40 achter. ik zeg dat ik graag die gta 4 wil,, het spel dat achter haar staat opgesteld. Dus zij pakt het doosje en ze zegt wil je pinnen? Ik zeg ja & terwijl ik mn pinpas opzoek.. haalt zij die dvd tevoorschijn.
VERVOLGENS komt er zon kleine irritante snotneus van een manager haar heel fijn nog even vertellen: 'oh, je mag het spel GTA 4 vandaag trouwens nog niet verkopen.' Hij was daar gewoon opeens.. uit het niets.. ik was zoo dichtbij, dit slaat echt nergens op. Dus ik nog in discussie met die gozer maar hij zei jaa staat een dikke boete op en je kan hem nergens kopen. Hij zei ook nog 'morgen ben je de eerste' .. maar dat boeide me al niet meer.
Gameshop Den Haag is om 06:00 openquote:Op maandag 28 april 2008 13:21 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Nachtelijke openingen zijn bij volgende zaken:
Mediamarkt Einhoven
Mediamarkt Bergen op Zoom
Mediamarkt Leeuwarden
Gameshop Twente (Hengelo, Enschede)
Replay (Einhoven, Breda)
Gamemania (leeuwarden)
Gameplayer (Gouda)
In de ochtend vanaf 8.00 open
Zinkorellis (Maastricht)
Gameshop Den Haag (euhm Den haag?)
Alles wat ik kon vinden, van insidegamer forum
Ja, als je telefoon gaat dan trilt je controller.quote:Op maandag 28 april 2008 13:28 schreef Wootism het volgende:
Ondersteund GTA IV trouwens Rumble? voor de Ps3 dus?
Welke BS was dat?quote:Op maandag 28 april 2008 13:22 schreef Huskybe het volgende:
loop naar de kassa, staat zo'n moeder van 40 achter. ik zeg dat ik graag die gta 4 wil,, het spel dat achter haar staat opgesteld. Dus zij pakt het doosje en ze zegt wil je pinnen? Ik zeg ja & terwijl ik mn pinpas opzoek.. haalt zij die dvd tevoorschijn.
VERVOLGENS komt er zon kleine irritante snotneus van een manager haar heel fijn nog even vertellen: 'oh, je mag het spel GTA 4 vandaag trouwens nog niet verkopen.' Hij was daar gewoon opeens.. uit het niets.. ik was zoo dichtbij, dit slaat echt nergens op. Dus ik nog in discussie met die gozer maar hij zei jaa staat een dikke boete op en je kan hem nergens kopen. Hij zei ook nog 'morgen ben je de eerste' .. maar dat boeide me al niet meer.
Join the club, zoiets had ik van de week ook...quote:Op maandag 28 april 2008 13:22 schreef Huskybe het volgende:
quote:Op maandag 28 april 2008 13:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ja, als je telefoon gaat dan trilt je controller.
Geil!quote:Op maandag 28 april 2008 13:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ja, als je telefoon gaat dan trilt je controller.
Jij + 10 gasten tegen 1 of 2 verkopertjes? Ik zou het wel wetenquote:Op maandag 28 april 2008 13:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
De MediaMarkt Rotterdam Alexandrium verkoopt het spel nog niet. Daarna liep ik verder naar de Bart Smit in het winkelcentum. Loop ik de winkel binnen op weg naar de trap stormen er ineens 10 gasten voor me langs de trap op om eenmaal boven teleurgesteld te worden
Haha ik kon die gasten helemaal niet johquote:Op maandag 28 april 2008 13:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jij + 10 gasten tegen 1 of 2 verkopertjes? Ik zou het wel weten [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:Op maandag 28 april 2008 13:39 schreef Sackboy het volgende:Whoo het is zover! Het is de 29e! GTA IV is uit!
!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wordt Niko nou gepijpt op ongeveer 1 minuut?quote:Op maandag 28 april 2008 13:36 schreef DSS24 het volgende:
Hoe dat wijf door Niko lek wordt geschoten, prachtig !!!!
http://www.gametrailers.com/player/33336.html
quote:DIT IS ALLEEN EEN PRE-ORDER BON VOOR DE XBOX 360 'GEWONE VERSIE' VAN HET SPEL GRAND THEFT AUTO IV.
EN ALLEEN VOOR MENSEN DIE HEM ECHT WILLEN HEBBEN.
JE KAN HEM OPHALEN OF IK KAN HEB VIA DE POST VERSTUREN.
HIJ KOST 10 EURO, HIJ IS VAN DE FREE RECORD SHOP IN WIJCHEN.
MAIL NAAR: laprepatrick@hotmail.com
OF BEL NAAR: 06-19487783
(BELLEN IS SNELLER)
quote:
quote:ForumFiegelaar
Lid
Is hype buiten GTAGames netwerk ook wel zo groot? Ik merk er namelijk erg weinig van, hier(GTAGames) maak je het volop mee, maar hoe is het buiten GTAForum? Dat weet je niet, ik denk dat veel mensen amper weten dat de game 29 april uitkomt .
quote:Op maandag 28 april 2008 13:50 schreef J.Herrer het volgende:
van Gtagames
Stelletje paupersnerds daar
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |