Ik heb hem 5 nummers laten horen, waarvan het echt wel bekende waren (oa Yellow Submarine, Lady Madonna, Old Brown Shoequote:Op maandag 28 april 2008 11:07 schreef MouzurX het volgende:
Hij kende de beatles niet? Lijkt me toch wel heel stug![]()
Kende hij niet gewoon het liedje (je geneurie) niet?
En speciaal voor mensen als jij hebben ze het nummer Fool on the Hill gemaakt.quote:Op maandag 28 april 2008 11:09 schreef Het_hupt het volgende:
Stagiair heeft terechte klacht![]()
TS is een huilie
Nee, 23quote:
Inderdaad, het kan best dat je er totaal niet van houdt (vooral hun eerste paar albums zijn vrij mager imo), maar ze niet kennen....tja.quote:Op maandag 28 april 2008 11:11 schreef MouzurX het volgende:
Dit is net zoiets als die wijven dieniet weten wie balkenende is![]()
Komop iedereen kent de beatles toch wel
Lezen blijft vrij lastig. Ik zeg nergens dat je ervan moet houden, maar ze totaal niet kennen is wel eenquote:Op maandag 28 april 2008 11:15 schreef TeChNo2 het volgende:
Hoofddorper in hart en nieren en dan klagen over de smaak van iemand anders
de bietels zuigen big timequote:Op maandag 28 april 2008 11:10 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En speciaal voor mensen als jij hebben ze het nummer Fool on the Hill gemaakt.
[..]
Nee, 23![]()
dat dan weer welquote:Op maandag 28 april 2008 11:17 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Lezen blijft vrij lastig. Ik zeg nergens dat je ervan moet houden, maar ze totaal niet kennen is wel eenwaard.
quote:Op maandag 28 april 2008 11:17 schreef Ezechielk het volgende:
Heet die stagair Gerben toevallig?
ik vind muziektechnisch de laatste albums van de Betales beter dan de standaard van de Stones, maar goed, Beatles vs Stones blijft een eeuwige, vruchteloze discussiequote:
"Oh, dat zijn toch die gasten die het deuntje van The Wall van Erik Prydz hebben gejat?quote:Op maandag 28 april 2008 11:31 schreef Lkw het volgende:
Pink Floyd kennen ze nog vaker niet, zelfs niet van naam.
Die jonge gastjes zijn vaak zo oppervlakkig.
Mjah, het was natuurlijk gewoonweg mazzel dat ze op het juiste ogenblik de juiste deuntjes uitbrachten in de goede setting, niks meer of minder.quote:Op maandag 28 april 2008 11:35 schreef Metalfreak het volgende:
Dat je ze niet kent is inderdaad behoorlijk
Maar dat overdreven gedoe rond hun muziek heb ik ook nooit begrepen. Heb ze echt nooit kunnen waarderen...
Okee, dat is ook weer zo ja.quote:Op maandag 28 april 2008 11:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
"Oh, dat zijn toch die gasten die het deuntje van The Wall van Erik Prydz hebben gejat?"
Overigens vind ik het logischer dat je die niet kent ipv de beatles, de beatles zijn toch over het algemeen bekender.
Misschien heb ik het origineel van A little less conversation wel ergens op m'n mp3-speler staan, kijken of die hem bekend voorkomtquote:Op maandag 28 april 2008 11:43 schreef Lkw het volgende:
[..]
Okee, dat is ook weer zo ja.
Elvis, Beatles en Stones zou je (van naam) moeten kennen. Heeft niets te maken met muzieksmaak, wel met algemene ontwikkeling.
Goed, ik heb blijkbaar een voorspellende gave. Teriwjl ik net The Wall draaide, komt die gast binnen zetten met de vraag waarom Ik Erik Prydz aan had.quote:Op maandag 28 april 2008 11:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
"Oh, dat zijn toch die gasten die het deuntje van The Wall van Erik Prydz hebben gejat?"
Overigens vind ik het logischer dat je die niet kent ipv de beatles, de beatles zijn toch over het algemeen bekender.
Je verzint het gewoon waar je bij zitquote:Op maandag 28 april 2008 12:08 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Goed, ik heb blijkbaar een voorspellende gave. Teriwjl ik net The Wall draaide, komt die gast binnen zetten met de vraag waarom Ik Erik Prydz aan had.
Ik geef het nu al op in die jongen.
Ik zou het dolgraag willenquote:Op maandag 28 april 2008 12:18 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je verzint het gewoon waar je bij zit
Ja van The Wall.quote:Op maandag 28 april 2008 12:30 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Wie is Erik Prydz?
Jeweetz. Maar goed, de beste jongen schijnt te willen leren. Hij heeft aan mij enkele album titels gevraagd om te downloaden, volgende week maar eens kijken wat hij ervan vondquote:
He doesn't need no education.quote:Op maandag 28 april 2008 12:08 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Goed, ik heb blijkbaar een voorspellende gave. Teriwjl ik net The Wall draaide, komt die gast binnen zetten met de vraag waarom Ik Erik Prydz aan had.
Ik geef het nu al op in die jongen.
Ja, of ander juweeltjes als ob-la-di, ob-la-daquote:Op maandag 28 april 2008 14:27 schreef SjonLok het volgende:
The Beatles maken natuurlijk ook een soort veredelde carnavalsmuziek
Yellow Submarine
En wat zijn ze goed hè... ze gebruiken maar drie akkoorden, maar kunnen daar toch zulke muziek mee maken!
quote:Op maandag 28 april 2008 14:31 schreef Trigalti het volgende:
Ik ken de Voederbietels wel... maar de beatols? Wat is dát dan weer?
Eens!quote:Op maandag 28 april 2008 11:43 schreef Lkw het volgende:
[..]
Okee, dat is ook weer zo ja.
Elvis, Beatles en Stones zou je (van naam) moeten kennen. Heeft niets te maken met muzieksmaak, wel met algemene ontwikkeling.
Country roooaaaaddddsss, take me home, to the place I belooooooooooooonnggggg.quote:Op maandag 28 april 2008 14:54 schreef afcajos het volgende:
John Denver
precies.. dit KAN gewoon niet!quote:Op maandag 28 april 2008 12:18 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je verzint het gewoon waar je bij zit
Gewoon veel bier zuipen dat zijn dat soort feesten prima te doen!!quote:Op maandag 28 april 2008 14:58 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Country roooaaaaddddsss, take me home, to the place I belooooooooooooonnggggg.
Trauma's aan apres ski feesten![]()
quote:Op maandag 28 april 2008 15:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gewoon veel bier zuipen dat zijn dat soort feesten prima te doen!!
En het is country rose als ik het goed heb.
Ik denk het ook jaquote:Op maandag 28 april 2008 15:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 april 2008 15:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA COUNTRY ROSEquote:Op maandag 28 april 2008 15:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jij .. moet voortaan van het alcohol afblijvenquote:Op maandag 28 april 2008 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zo stond het laatst wel op het karaokescherm van een of andere pauperkroeg waar ik was.
Maar sinds ik afgelopen zomer bijna van CenterParcs ben afgegooid omdat ik een huisje had ondergekotst drink ik bijna niks meer hoor!!!quote:Op maandag 28 april 2008 16:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jij .. moet voortaan van het alcohol afblijven
Geen alcoholvrije dranken, neequote:Op maandag 28 april 2008 16:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar sinds ik afgelopen zomer bijna van CenterParcs ben afgegooid omdat ik een huisje had ondergekotst drink ik bijna niks meer hoor!!!
Met de nadruk op bijna
Ook niet minder...quote:Op maandag 28 april 2008 16:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar sinds ik afgelopen zomer bijna van CenterParcs ben afgegooid omdat ik een huisje had ondergekotst drink ik bijna niks meer hoor!!!
Met de nadruk op bijna
Paul McCartney leeft nog, hoor. Tenminste, als die geruchten van dat auto-ongeluk van destijds niet waar zijn.quote:Op maandag 28 april 2008 11:18 schreef PretKroket het volgende:
The Beatles = een prutsbandje eerste klas, zo slecht, dat ze zelfs de zanger neergeschoten hebben
John Lennon?quote:Op maandag 28 april 2008 18:15 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Paul McCartney leeft nog, hoor. Tenminste, als die geruchten van dat auto-ongeluk van destijds niet waar zijn.
Wat doet je gitaar?quote:Op maandag 28 april 2008 14:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ze hebben een hoop prut uitgebracht, maar ook enkele juweeltjes (while my guitar gently wheeps).
Ik denk dat die stagiair niet eens weet wie Puff Daddy is ook...quote:Op maandag 28 april 2008 14:19 schreef Jordy-B het volgende:
Als je Kashmir (LedZep) draait, en hij begint erover dat het een slechte cover van Puff Daddy is, mag je hem een doodschop verkopen...
Een stagiair die die zo weinig culturele bagage heeft, verdient in ieder geval geen vaste aanstellingquote:Op maandag 28 april 2008 14:30 schreef Trannellius het volgende:
En ik zeg ook echt niet dat je ze moet waarderen, maar ze niet kennen gaat erg ver.
Dude, kijk nou wat je zegtquote:Op maandag 28 april 2008 14:27 schreef SjonLok het volgende:
En wat zijn ze goed hè... ze gebruiken maar drie akkoorden, maar kunnen daar toch zulke muziek mee maken!
Daar gaat het toch helemaal niet omquote:Op woensdag 30 april 2008 01:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
De Beatles? The Kinks zijn toch veel beter man.
quote:
Wie?quote:Op maandag 28 april 2008 14:54 schreef afcajos het volgende:
Net als Johnny Cash, John Denver en frank sinatra
quote:Op woensdag 30 april 2008 19:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mensen die de Beatles niet waarderen zijn de zuurstof die ze inademen niet waard.
Je kunt niet eens spellen, idioot.quote:
Bedankt voor je vergeving maar nog steedsquote:Op woensdag 30 april 2008 20:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je kunt niet eens spellen, idioot.![]()
Maar goed, van mensen die niet kunnen spellen verwacht ik ook niet dat ze ook maar een greintje klasse hebben. Dus je bent vergeven.
Goed, je moet zelf weten of je blindelings met je leeftijdsgenoten meeloopt qua muziek.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:48 schreef First het volgende:
[..]
Bedankt voor je vergeving maar nog steeds
Grappig dat jij denkt te kunnen concluderen, uit een paar regels dat je weet naar welke muziek ik luisterquote:Op woensdag 30 april 2008 21:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Goed, je moet zelf weten of je blindelings met je leeftijdsgenoten meeloopt qua muziek.De Beatles hebben geweldige nummers gemaakt en hetzelfde geldt voor tientallen andere bands van voor jouw tijd. Misschien iets verder kijken dan je minderjarige neus lang is.
Eens.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mensen die de Beatles niet waarderen zijn de zuurstof die ze inademen niet waard.
quote:Op woensdag 30 april 2008 19:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mensen die de Beatles waarderen zijn de zuurstof die ze inademen niet waard.
Eensch! Led ruleert net als Motorhead en dergelijke wat die pubers van tegenwoordig toch niet kennen...quote:Op maandag 28 april 2008 14:19 schreef Jordy-B het volgende:
Als je Kashmir (LedZep) draait, en hij begint erover dat het een slechte cover van Puff Daddy is, mag je hem een doodschop verkopen...
Achterlijke mensen met een meningquote:Op woensdag 30 april 2008 23:00 schreef RobDrop het volgende:
Laatst stond in een cafe The Clash op met "Should I Stay Or Should I Go", zit er een grietje naast me en zegt met droge ogen: "goh dat is ook jatwerk zeg, hebben die Engelsen gewoon "Ben Je Geil of Wil Je Een Koekje" nagemaakt!"![]()
![]()
(Echt gebeurd!)
quote:Op woensdag 30 april 2008 23:00 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Eensch! Led ruleert net als Motorhead en dergelijke wat die pubers van tegenwoordig toch niet kennen...![]()
Laatst stond in een cafe The Clash op met "Should I Stay Or Should I Go", zit er een grietje naast me en zegt met droge ogen: "goh dat is ook jatwerk zeg, hebben die Engelsen gewoon "Ben Je Geil of Wil Je Een Koekje" nagemaakt!"![]()
![]()
(Echt gebeurd!)
quote:Op maandag 28 april 2008 14:19 schreef Jordy-B het volgende:
Muhahahaquote:Op woensdag 30 april 2008 23:00 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Eensch! Led ruleert net als Motorhead en dergelijke wat die pubers van tegenwoordig toch niet kennen...![]()
![]()
(Echt gebeurd!)
Zo goed man!quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:48 schreef InTheDarkness het volgende:
Niet iedere puber kent the beatles , pink floyd , led zeppelin en motorhead niet . Ik ken ze wel en ben pas 17
Nee, ze wilde een koekje....quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Muhahaha![]()
Daarna heb je haar wel geneukt natuurlijk?
John Lennon zei ooit: Zonder Elvis Presley was de muziek/rock'n'roll nooit geweest zoals we die nu kennen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:58 schreef PeZu het volgende:
De beatles, ik vind 1 of 2 nummers wel leuk maar de rest kan me niet bekoren, het is geen slecht emuziek maar het raakt me voor geen meter..
mensen die net doen of de beatles, het heiligdom in de popgeschiedenis is_!
ja zonder de beatles waren die en die er niet geweest... domme redenatie die niet te onderbouwen valt
OMG dat soort cultuurbarbaren verdienen een kogelquote:Op woensdag 30 april 2008 23:00 schreef RobDrop het volgende:
[..]
![]()
(Echt gebeurd!)
Als de stagiair Johnny Lee Hooker met "Boom Boom" bedoeld verdient hij mijn respect!quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:20 schreef piekartz87 het volgende:
stagair heeft geen verstand van muziek en komt niet verder dan "boem boem boem"
daarom zei ik ook 3x boem,quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:25 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Als de stagiair Johnny Lee Hooker met "Boom Boom" bedoeld verdient hij mijn respect!
Iddquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
OMG dat soort cultuurbarbaren verdienen een kogel
Zeg nou zelf, de periode 1955-1999 was zeer interessant qua muziek, het lijkt wel alsof het na 2000 compleet in mekaar is gedonderd!quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:34 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
daarom zei ik ook 3x boem,
Lee Hooker is wel vet![]()
ik luister meestal ouwe muziek, en een aantal "nieuwe" dingen zoals muse, dream theater, ayreon
andere muziek kan ik alleen waarderen als het of heel goed in elkaar zit.
of als ik gewoon te veel heb gezopen met het uitgaan
en het kan me niet zoveel schelen wat anderen van mijn muzieksmaak vinden, daarom is het ook mijn muzieksmaak
maar als je bands als the beatles niet kent ben je gewoon een loser zonder verstand van muziekgeschiedenis
Hear hear.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Goed, je moet zelf weten of je blindelings met je leeftijdsgenoten meeloopt qua muziek.De Beatles hebben geweldige nummers gemaakt en hetzelfde geldt voor tientallen andere bands van voor jouw tijd. Misschien iets verder kijken dan je minderjarige neus lang is.
The Beatlesquote:Op maandag 28 april 2008 14:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ja, of ander juweeltjes als ob-la-di, ob-la-da. Ze hebben een hoop prut uitgebracht, maar ook enkele juweeltjes (while my guitar gently wheeps
).
En ik zeg ook echt niet dat je ze moet waarderen, maar ze niet kennen gaat erg ver.
Eens is.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:48 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, de periode 1955-1999 was zeer interessant qua muziek, het lijkt wel alsof het na 2000 compleet in mekaar is gedonderd!
Op een paar uitzonderingen na zoals QOTSA, Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs of The White Stripes is er
kwalitatief alleen maar bagger uitgekomen, en dan vooral Nederlandstalig zoals Frans Bauer, Jan Smit, Ali B en noem maar op!
Ik denk/hoop dat in 2020 de muziek weer een ommekeer gaat maken naar de roots, en dat de geschiedenis zich zal herhalen.
Met de Elektronische muziek gaat he tgewoon nog goed hoorquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:48 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, de periode 1955-1999 was zeer interessant qua muziek, het lijkt wel alsof het na 2000 compleet in mekaar is gedonderd!
Op een paar uitzonderingen na zoals QOTSA, Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs of The White Stripes is er
kwalitatief alleen maar bagger uitgekomen, en dan vooral Nederlandstalig zoals Frans Bauer, Jan Smit, Ali B en noem maar op!
Ik denk/hoop dat in 2020 de muziek weer een ommekeer gaat maken naar de roots, en dat de geschiedenis zich zal herhalen.
ja want jonh lennon was alwetendquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:01 schreef RobDrop het volgende:
[..]
John Lennon zei ooit: Zonder Elvis Presley was de muziek/rock'n'roll nooit geweest zoals we die nu kennen.
tja,, zit nie echt "ziel' in zegmaar, ik kan me voorstellen dat je het mooi kan vinden.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Met de Elektronische muziek gaat he tgewoon nog goed hoor
Nee, dat was Yoko Ono....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |