Ik heb hem 5 nummers laten horen, waarvan het echt wel bekende waren (oa Yellow Submarine, Lady Madonna, Old Brown Shoequote:Op maandag 28 april 2008 11:07 schreef MouzurX het volgende:
Hij kende de beatles niet? Lijkt me toch wel heel stug![]()
Kende hij niet gewoon het liedje (je geneurie) niet?
En speciaal voor mensen als jij hebben ze het nummer Fool on the Hill gemaakt.quote:Op maandag 28 april 2008 11:09 schreef Het_hupt het volgende:
Stagiair heeft terechte klacht![]()
TS is een huilie
Nee, 23quote:
Inderdaad, het kan best dat je er totaal niet van houdt (vooral hun eerste paar albums zijn vrij mager imo), maar ze niet kennen....tja.quote:Op maandag 28 april 2008 11:11 schreef MouzurX het volgende:
Dit is net zoiets als die wijven dieniet weten wie balkenende is![]()
Komop iedereen kent de beatles toch wel
Lezen blijft vrij lastig. Ik zeg nergens dat je ervan moet houden, maar ze totaal niet kennen is wel eenquote:Op maandag 28 april 2008 11:15 schreef TeChNo2 het volgende:
Hoofddorper in hart en nieren en dan klagen over de smaak van iemand anders
de bietels zuigen big timequote:Op maandag 28 april 2008 11:10 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En speciaal voor mensen als jij hebben ze het nummer Fool on the Hill gemaakt.
[..]
Nee, 23![]()
dat dan weer welquote:Op maandag 28 april 2008 11:17 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Lezen blijft vrij lastig. Ik zeg nergens dat je ervan moet houden, maar ze totaal niet kennen is wel eenwaard.
quote:Op maandag 28 april 2008 11:17 schreef Ezechielk het volgende:
Heet die stagair Gerben toevallig?
ik vind muziektechnisch de laatste albums van de Betales beter dan de standaard van de Stones, maar goed, Beatles vs Stones blijft een eeuwige, vruchteloze discussiequote:
"Oh, dat zijn toch die gasten die het deuntje van The Wall van Erik Prydz hebben gejat?quote:Op maandag 28 april 2008 11:31 schreef Lkw het volgende:
Pink Floyd kennen ze nog vaker niet, zelfs niet van naam.
Die jonge gastjes zijn vaak zo oppervlakkig.
Mjah, het was natuurlijk gewoonweg mazzel dat ze op het juiste ogenblik de juiste deuntjes uitbrachten in de goede setting, niks meer of minder.quote:Op maandag 28 april 2008 11:35 schreef Metalfreak het volgende:
Dat je ze niet kent is inderdaad behoorlijk
Maar dat overdreven gedoe rond hun muziek heb ik ook nooit begrepen. Heb ze echt nooit kunnen waarderen...
Okee, dat is ook weer zo ja.quote:Op maandag 28 april 2008 11:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
"Oh, dat zijn toch die gasten die het deuntje van The Wall van Erik Prydz hebben gejat?"
Overigens vind ik het logischer dat je die niet kent ipv de beatles, de beatles zijn toch over het algemeen bekender.
Misschien heb ik het origineel van A little less conversation wel ergens op m'n mp3-speler staan, kijken of die hem bekend voorkomtquote:Op maandag 28 april 2008 11:43 schreef Lkw het volgende:
[..]
Okee, dat is ook weer zo ja.
Elvis, Beatles en Stones zou je (van naam) moeten kennen. Heeft niets te maken met muzieksmaak, wel met algemene ontwikkeling.
Goed, ik heb blijkbaar een voorspellende gave. Teriwjl ik net The Wall draaide, komt die gast binnen zetten met de vraag waarom Ik Erik Prydz aan had.quote:Op maandag 28 april 2008 11:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
"Oh, dat zijn toch die gasten die het deuntje van The Wall van Erik Prydz hebben gejat?"
Overigens vind ik het logischer dat je die niet kent ipv de beatles, de beatles zijn toch over het algemeen bekender.
Je verzint het gewoon waar je bij zitquote:Op maandag 28 april 2008 12:08 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Goed, ik heb blijkbaar een voorspellende gave. Teriwjl ik net The Wall draaide, komt die gast binnen zetten met de vraag waarom Ik Erik Prydz aan had.
Ik geef het nu al op in die jongen.
Ik zou het dolgraag willenquote:Op maandag 28 april 2008 12:18 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je verzint het gewoon waar je bij zit
Ja van The Wall.quote:Op maandag 28 april 2008 12:30 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Wie is Erik Prydz?
Jeweetz. Maar goed, de beste jongen schijnt te willen leren. Hij heeft aan mij enkele album titels gevraagd om te downloaden, volgende week maar eens kijken wat hij ervan vondquote:
He doesn't need no education.quote:Op maandag 28 april 2008 12:08 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Goed, ik heb blijkbaar een voorspellende gave. Teriwjl ik net The Wall draaide, komt die gast binnen zetten met de vraag waarom Ik Erik Prydz aan had.
Ik geef het nu al op in die jongen.
Ja, of ander juweeltjes als ob-la-di, ob-la-daquote:Op maandag 28 april 2008 14:27 schreef SjonLok het volgende:
The Beatles maken natuurlijk ook een soort veredelde carnavalsmuziek
Yellow Submarine
En wat zijn ze goed hè... ze gebruiken maar drie akkoorden, maar kunnen daar toch zulke muziek mee maken!
quote:Op maandag 28 april 2008 14:31 schreef Trigalti het volgende:
Ik ken de Voederbietels wel... maar de beatols? Wat is dát dan weer?
Eens!quote:Op maandag 28 april 2008 11:43 schreef Lkw het volgende:
[..]
Okee, dat is ook weer zo ja.
Elvis, Beatles en Stones zou je (van naam) moeten kennen. Heeft niets te maken met muzieksmaak, wel met algemene ontwikkeling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |