quote:Op woensdag 30 april 2008 23:00 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Eensch! Led ruleert net als Motorhead en dergelijke wat die pubers van tegenwoordig toch niet kennen...![]()
Laatst stond in een cafe The Clash op met "Should I Stay Or Should I Go", zit er een grietje naast me en zegt met droge ogen: "goh dat is ook jatwerk zeg, hebben die Engelsen gewoon "Ben Je Geil of Wil Je Een Koekje" nagemaakt!"![]()
![]()
(Echt gebeurd!)
quote:Op maandag 28 april 2008 14:19 schreef Jordy-B het volgende:
Als je Kashmir (LedZep) draait, en hij begint erover dat het een slechte cover van Puff Daddy is, mag je hem een doodschop verkopen...
Muhahahaquote:Op woensdag 30 april 2008 23:00 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Eensch! Led ruleert net als Motorhead en dergelijke wat die pubers van tegenwoordig toch niet kennen...![]()
Laatst stond in een cafe The Clash op met "Should I Stay Or Should I Go", zit er een grietje naast me en zegt met droge ogen: "goh dat is ook jatwerk zeg, hebben die Engelsen gewoon "Ben Je Geil of Wil Je Een Koekje" nagemaakt!"![]()
![]()
(Echt gebeurd!)
Zo goed man!quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:48 schreef InTheDarkness het volgende:
Niet iedere puber kent the beatles , pink floyd , led zeppelin en motorhead niet . Ik ken ze wel en ben pas 17
Nee, ze wilde een koekje....quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Muhahaha![]()
Daarna heb je haar wel geneukt natuurlijk?
John Lennon zei ooit: Zonder Elvis Presley was de muziek/rock'n'roll nooit geweest zoals we die nu kennen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:58 schreef PeZu het volgende:
De beatles, ik vind 1 of 2 nummers wel leuk maar de rest kan me niet bekoren, het is geen slecht emuziek maar het raakt me voor geen meter..
mensen die net doen of de beatles, het heiligdom in de popgeschiedenis is_!
ja zonder de beatles waren die en die er niet geweest... domme redenatie die niet te onderbouwen valt
OMG dat soort cultuurbarbaren verdienen een kogelquote:Op woensdag 30 april 2008 23:00 schreef RobDrop het volgende:
[..]
![]()
(Echt gebeurd!)
Als de stagiair Johnny Lee Hooker met "Boom Boom" bedoeld verdient hij mijn respect!quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:20 schreef piekartz87 het volgende:
stagair heeft geen verstand van muziek en komt niet verder dan "boem boem boem"
daarom zei ik ook 3x boem,quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:25 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Als de stagiair Johnny Lee Hooker met "Boom Boom" bedoeld verdient hij mijn respect!
Iddquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
OMG dat soort cultuurbarbaren verdienen een kogel
Zeg nou zelf, de periode 1955-1999 was zeer interessant qua muziek, het lijkt wel alsof het na 2000 compleet in mekaar is gedonderd!quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:34 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
daarom zei ik ook 3x boem,
Lee Hooker is wel vet![]()
ik luister meestal ouwe muziek, en een aantal "nieuwe" dingen zoals muse, dream theater, ayreon
andere muziek kan ik alleen waarderen als het of heel goed in elkaar zit.
of als ik gewoon te veel heb gezopen met het uitgaan
en het kan me niet zoveel schelen wat anderen van mijn muzieksmaak vinden, daarom is het ook mijn muzieksmaak
maar als je bands als the beatles niet kent ben je gewoon een loser zonder verstand van muziekgeschiedenis
Hear hear.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Goed, je moet zelf weten of je blindelings met je leeftijdsgenoten meeloopt qua muziek.De Beatles hebben geweldige nummers gemaakt en hetzelfde geldt voor tientallen andere bands van voor jouw tijd. Misschien iets verder kijken dan je minderjarige neus lang is.
The Beatlesquote:Op maandag 28 april 2008 14:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ja, of ander juweeltjes als ob-la-di, ob-la-da. Ze hebben een hoop prut uitgebracht, maar ook enkele juweeltjes (while my guitar gently wheeps
).
En ik zeg ook echt niet dat je ze moet waarderen, maar ze niet kennen gaat erg ver.
Eens is.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:48 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, de periode 1955-1999 was zeer interessant qua muziek, het lijkt wel alsof het na 2000 compleet in mekaar is gedonderd!
Op een paar uitzonderingen na zoals QOTSA, Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs of The White Stripes is er
kwalitatief alleen maar bagger uitgekomen, en dan vooral Nederlandstalig zoals Frans Bauer, Jan Smit, Ali B en noem maar op!
Ik denk/hoop dat in 2020 de muziek weer een ommekeer gaat maken naar de roots, en dat de geschiedenis zich zal herhalen.
Met de Elektronische muziek gaat he tgewoon nog goed hoorquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:48 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, de periode 1955-1999 was zeer interessant qua muziek, het lijkt wel alsof het na 2000 compleet in mekaar is gedonderd!
Op een paar uitzonderingen na zoals QOTSA, Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs of The White Stripes is er
kwalitatief alleen maar bagger uitgekomen, en dan vooral Nederlandstalig zoals Frans Bauer, Jan Smit, Ali B en noem maar op!
Ik denk/hoop dat in 2020 de muziek weer een ommekeer gaat maken naar de roots, en dat de geschiedenis zich zal herhalen.
ja want jonh lennon was alwetendquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:01 schreef RobDrop het volgende:
[..]
John Lennon zei ooit: Zonder Elvis Presley was de muziek/rock'n'roll nooit geweest zoals we die nu kennen.
tja,, zit nie echt "ziel' in zegmaar, ik kan me voorstellen dat je het mooi kan vinden.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Met de Elektronische muziek gaat he tgewoon nog goed hoor
Nee, dat was Yoko Ono....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |