Had 't op m'n kalender genoteerd, kijk er al naar uitquote:
Ik heb geen speciale handdoekenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat.
Maar wat voor handdoek moet ik nou kiezen. Vet complexe problemen.
Bij mij staat m'n naam er op, gewoon een witte handdoek verder.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb er één besteldMooi met "Don't Panic" erop
www.yoursuprise.comquote:
Maak maar een fotootje tegen die tijdquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
www.yoursurprise.com
Helaas accepteerde ze de ' niet & moest ik ff een plaatje in elkaar draaien... Maar da's mooi gelukt (op m'n monitor dan, nog kijken hoe het live wordt).
Uiteraard... Welke geplaatst wordt in het Towel Day fototopicquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Maak maar een fotootje tegen die tijd.
Zoals ieder jaar ligt de Golfbad Oss-handdoek alweer klaarquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bij mij staat m'n naam er op, gewoon een witte handdoek verder.
Fixedquote:
Handdoek ligt hier al een paar dagen klaar... Vanavond met een vriend de BBC serie weer eens aanslingeren ter voorbereidingquote:
Er moeten vast wel wat boodschappen gekocht worden... Toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen is m'n vaste vrije dag... kan ik dus niet met handdoek achter de infobalie zitten
Zelfs dat nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er moeten vast wel wat boodschappen gekocht worden... Toch?
Er komt net als voorgaande jaren wel een artikel, jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:23 schreef PiRANiA het volgende:
Een FP-bericht zou wel lachen zijn. En dan vandaag een aankondiging en morgenavond een update met foto's uit het fototopic?
En wederom met de juiste & toepasselijke links in het bericht.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Er komt net als voorgaande jaren wel een artikel, ja.
Towel Day: vergeet je handdoek niet!
Towel Day: neem je handdoek mee!
Bij mij ook Don't Panic, maar dan iets anders... Foto's moeten wachten tot morgenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:35 schreef PiRANiA het volgende:
Large, friendly letters?.
Maar wel zwær oké!.
Bij mij staat mijn naam er op.
Idd, een andere zou verboden moeten zijn vandaag.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Happy Towel Day!
En vandaag natuurlijk alleen de duim omhoog PI gebruiken..
quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Happy Towel Day!
En vandaag natuurlijk alleen de duim omhoog PI gebruiken..
Dit. Absoluut geen plannen ook vandaag.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik post dit jaar geen fotos omdat ik alleen maar thuis zit is het niet zo bijzonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |