Had 't op m'n kalender genoteerd, kijk er al naar uitquote:
Ik heb geen speciale handdoekenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat.
Maar wat voor handdoek moet ik nou kiezen. Vet complexe problemen.
Bij mij staat m'n naam er op, gewoon een witte handdoek verder.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb er één besteldMooi met "Don't Panic" erop
www.yoursuprise.comquote:
Maak maar een fotootje tegen die tijdquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
www.yoursurprise.com
Helaas accepteerde ze de ' niet & moest ik ff een plaatje in elkaar draaien... Maar da's mooi gelukt (op m'n monitor dan, nog kijken hoe het live wordt).
Uiteraard... Welke geplaatst wordt in het Towel Day fototopicquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Maak maar een fotootje tegen die tijd.
Zoals ieder jaar ligt de Golfbad Oss-handdoek alweer klaarquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bij mij staat m'n naam er op, gewoon een witte handdoek verder.
Fixedquote:
Handdoek ligt hier al een paar dagen klaar... Vanavond met een vriend de BBC serie weer eens aanslingeren ter voorbereidingquote:
Er moeten vast wel wat boodschappen gekocht worden... Toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen is m'n vaste vrije dag... kan ik dus niet met handdoek achter de infobalie zitten
Zelfs dat nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er moeten vast wel wat boodschappen gekocht worden... Toch?
Er komt net als voorgaande jaren wel een artikel, jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:23 schreef PiRANiA het volgende:
Een FP-bericht zou wel lachen zijn. En dan vandaag een aankondiging en morgenavond een update met foto's uit het fototopic?
En wederom met de juiste & toepasselijke links in het bericht.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Er komt net als voorgaande jaren wel een artikel, ja.
Towel Day: vergeet je handdoek niet!
Towel Day: neem je handdoek mee!
Bij mij ook Don't Panic, maar dan iets anders... Foto's moeten wachten tot morgenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:35 schreef PiRANiA het volgende:
Large, friendly letters?.
Maar wel zwær oké!.
Bij mij staat mijn naam er op.
Idd, een andere zou verboden moeten zijn vandaag.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Happy Towel Day!
En vandaag natuurlijk alleen de duim omhoog PI gebruiken..
quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Happy Towel Day!
En vandaag natuurlijk alleen de duim omhoog PI gebruiken..
Dit. Absoluut geen plannen ook vandaag.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik post dit jaar geen fotos omdat ik alleen maar thuis zit is het niet zo bijzonder
Het is dat het te ver weg is.... Want ik voelde me heel eenzaam als enige in dit dorp.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Ondertitel aangepast. Nu voor na het werk een towel-borrel in A'dam aan het regelen. Mocht je willen komen, stuur me een PM.
bronquote:Ontwikkelaar Hothead Games heeft een game in ontwikkeling gebaseerd op de Hitchhiker's Guide to the Galaxy-boeken. Dat staat op de website van de game.
Uit informatie op de website blijkt dat de game binnenkort uitkomt op "alle nieuwe digitale platformen". Een exacte releasedatum of meer details worden niet vermeld. De studio achter het spel, Hothead Games, was eerder verantwoordelijk voor Penny Arcade Adventures: On the Rain-Slick Precipice of Darkness, DeathSpank en Swarm.
Dat is van één van de makers van monkey island toch, volgensmij ron gilbert tochquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:20 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
bron
Juist vandaag, wat een toeval.
Opnieuw game rond Hitchhiker's Guide to the Galaxyquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:20 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
bron
Juist vandaag, wat een toeval.
Speaking of which... Mogen we die eventueel gebruiken voor een FP foto-item?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch wat fotos in het foto topic gepost
Van mij mag het maar het zijn bij lange na niet de leukste die erin staan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Speaking of which... Mogen we die eventueel gebruiken voor een FP foto-item?
Wat is dit voor een ding?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch wat fotos in het foto topic gepost
Inmiddels wel (ik heb nog de goedkope pre-order maar heb wel van sept 2008 tot juni 2010 moeten wachtenquote:
Ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe dat nou werkt, zo'n foto-itemquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Van mij mag het maar het zijn bij lange na niet de leukste die erin staan.
En voor jou dezelfde vraag als voor Bosbeetle:quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:07 schreef PiRANiA het volgende:
1 iemand gezien met een (blauwe) handdoek.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Speaking of which... Mogen we die eventueel gebruiken voor een FP foto-item?
Uiteraard.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En voor jou dezelfde vraag als voor Bosbeetle:
[..]
Ik had nog nooit van die dag gehoord. Wordt dit echt in sommige kringen gevierd?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:49 schreef MisterSqueaky het volgende:
Ik vier nog steeds de combinatie towelday/glorious 25th of may.
Nog meer FOK!ers ?
Onder Pratchett fans ? Ja hoor. Al is het in de praktijk meer geld doneren aan Alzheimeronderzoek dan echt vieren.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:19 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van die dag gehoord. Wordt dit echt in sommige kringen gevierd?
http://en.wikipedia.org/wiki/Pratchettquote:Op zondag 11 maart 2012 20:29 schreef Aardappeltaart het volgende:
Wat is Pratchett? Ik dacht dat het Adamsexclusief was...
quote:
Ik heb nog niet eerder een handdoek meegehad naar werk, maar mss dat ik het dit jaar een doe (durf) en dan zal ik uiteraard een pic (laten) maken van mij achter de pc op mijn werkquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:08 schreef Karstman het volgende:
Bij mij ligt ie nog niet klaar maar ik weet al wel welke het word. Net als vorig jaar mijn handdoek met monogram. er zit officieel ook een washandje bij maar die neem ik maar niet mee denk ik
Bij mij lag ie de hele dag op het bureau en geen hond die er iets van zei....quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eerder een handdoek meegehad naar werk, maar mss dat ik het dit jaar een doe (durf) en dan zal ik uiteraard een pic (laten) maken van mij achter de pc op mijn werk
25 mei 2012 valt op vrijdagquote:Op zondag 11 maart 2012 17:47 schreef PiRANiA het volgende:
Douglas zou vandaag 60 jaar zijn geworden.
Over een paar weken is het weer Towel Day. Helaas op een zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |