Da's juist lachen om te zien hoe de mensen kijken!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:04 schreef Niara het volgende:
Happy towel day ^_^
Ik denk niet dat ik het durf, met een handdoek over straat..
maar lof aan de mensen die het wel doen!
Je zou inderdaad bijna de gedachte erachter vergetenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
9 jaar alweer sinds DNA ons is ontvallen. Gisteren Salmon of Doubt maar weer eens gelezen. Een groot (in alle betekenissen van het woord) humorist en betrokken mens... RIP Douglas.
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Je zou inderdaad bijna de gedachte erachter vergeten
Hoe zou het eigenlijk gaan met de dieren uit Last Chance to see? Ik zie dat DNA in Stephen Fry een (imho) waardige opvolger heeft gevonden: http://www.bbc.co.uk/lastchancetosee/
Edit: volgens mij heb ik daar zelfs wel eens een aflevering van gezien.
Hier dus ook he, stomme vrieskist!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:31 schreef Bakakame het volgende:
Ik vergat het![]()
Maar als ik thuis kom, pak ik een handdoek en doe ik 'm niet meer af!
Voor volgend jaar ook maar een mooiere regelen trouwens, heb nu alleen maar zwarte of grijze
Oh, ik heb vandaag nog wel naar de uni gelift! Heb geen fiets dus ben bij een ander achterop gegaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Duim omhoog mensen. Duim omhoog.
Happy Towel Day.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:51 schreef MilaNL het volgende:
25/05/2010
2+5+0+5+20+10=???!!
42!!! Geen toeval.
Vandaag besteld (toepasselijk)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:03 schreef RvLaak het volgende:
Wie hier heeft trouwens het nieuwst deel van de trilogie? "And another thing"... Weleenswaar niet geschreven door Adams, maar ik vind het begin erg goed.
Al moet ik wel bekennen dat ik nog niet ver ben
Heb je ze aangesproken? Of een veelbetekenende duim naar ze opgeheven?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:16 schreef lizardtattoo het volgende:
Onderweg van en naar alsmede in de supermarkt geen andere handdoeken gespot. Maar! in de hal van het station bij de kaartjesautomaat een dame met een weekendtas met daar bovenop een bruine opgevouwen handdoek. En op het pleintje voor het station even later een jongedame met een rode vrolijk gedecoreerde keukenhanddoek aan haar handtasje.
Ik probeerde oogcontact te krijgen en ze Happy Towelday te wensen maar nummer een was te druk met de kaartjesautomaat en nummer twee was aan het kletsen met een handdoekloze vriendin.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je ze aangesproken? Of een veelbetekenende duim naar ze opgeheven?
Thanks voor de reminder!quote:
Had 't op m'n kalender genoteerd, kijk er al naar uitquote:
Ik heb geen speciale handdoekenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat.
Maar wat voor handdoek moet ik nou kiezen. Vet complexe problemen.
Bij mij staat m'n naam er op, gewoon een witte handdoek verder.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb er één besteldMooi met "Don't Panic" erop
www.yoursuprise.comquote:
Maak maar een fotootje tegen die tijdquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
www.yoursurprise.com
Helaas accepteerde ze de ' niet & moest ik ff een plaatje in elkaar draaien... Maar da's mooi gelukt (op m'n monitor dan, nog kijken hoe het live wordt).
Uiteraard... Welke geplaatst wordt in het Towel Day fototopicquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Maak maar een fotootje tegen die tijd.
Zoals ieder jaar ligt de Golfbad Oss-handdoek alweer klaarquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bij mij staat m'n naam er op, gewoon een witte handdoek verder.
Fixedquote:
Handdoek ligt hier al een paar dagen klaar... Vanavond met een vriend de BBC serie weer eens aanslingeren ter voorbereidingquote:
Er moeten vast wel wat boodschappen gekocht worden... Toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen is m'n vaste vrije dag... kan ik dus niet met handdoek achter de infobalie zitten
Zelfs dat nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er moeten vast wel wat boodschappen gekocht worden... Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |