mijn doek en ik zitten samen in de treinquote:
Om eerlijk te zijn heb ik ook geen handdoek bij me vandaagquote:
Nu zit mijn doek of hazzard bij me op kantoorquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu zit mijn doek of hazzard bij me op kantoor
Foto's volgen vanavond of morgen ofzo
Hij 's cool!quote:
Had je het boek of de hele serie moeten kopen, hadden ze het wel gesnaptquote:Op maandag 25 mei 2009 15:07 schreef lizardtattoo het volgende:
Ook in de boekwinkel keken ze me raar aan.
Dat was het zeker. Ben twee andere handdoeken tegengekomen, waaronder die van jou. Foto's volgen in het fototopic.quote:
De NL vertaling van de titel is helaas zo triest dat geen mens die ooit zou kopen... "Het intergalactische liftershandboek" oid. Klopt wel, maar klinkt voor geen meter.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:50 schreef lizardtattoo het volgende:
Mja. Ten eerste verkopen ze hier geen Engelstalige boekenen ten tweede heb ik de serie natuurlijk al lang.
Er is nog een topicquote:Op maandag 25 mei 2009 21:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat was het zeker. Ben twee andere handdoeken tegengekomen, waaronder die van jou. Foto's volgen in het fototopic.
Ja, en daar zet ik net de foto's in.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De NL vertaling van de titel is helaas zo triest dat geen mens die ooit zou kopen... "Het interTransgalactische liftershandboek" oid. Klopt wel, maar klinkt voor geen meter.
Ik moest zelfs uitleggen wie Douglas Adams was en wat THHGTTG is... En dat niet één keer, maar meerdere keren. Ik heb geen geletterde collega's, dat blijkt maar weer...quote:Op maandag 25 mei 2009 19:30 schreef Rudibu het volgende:
[..]
Hij 's cool!
Ik werd vandaag door iemand aangesproken op die tekst die wilde weten of ik dat droeg "vanwege dat boek". Kon ik fijn even uitleggen dat het vandaag Towel Day is. "Dan ga ik zo nog even een handdoek halen", was het antwoord
Ik heb het eerste deel ooit eens in het Nederlands gekocht (Het Transgalactisch Liftershandboek, zoals iemand al had gecorrigeerd) uit interesse in de vertaling. Ik moest best wel lachen, maar niet om de juiste redenen.. Ford Prefect werd bijv. 'verNederlandst' naar Amro Bank - dan weet je wel op welk niveau het zit..quote:Op maandag 25 mei 2009 22:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De NL vertaling van de titel is helaas zo triest dat geen mens die ooit zou kopen... "Het intergalactische liftershandboek" oid. Klopt wel, maar klinkt voor geen meter.
Dank, was het weer eens vergetenquote:Op maandag 19 april 2010 12:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kickje, nog maar iets meer dan een maand te gaan!
Owja, deze moet nog in mijn agendaquote:Op maandag 19 april 2010 12:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kickje, nog maar iets meer dan een maand te gaan!
Hier nog zo één. Al bestaat de kans dat ik die dag voor het werk naar het buitenland moet. Die kans is overigens vrij klein, want naar Beijing gaan voor een beurs past op dit moment niet echt in het budget.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah mooi, 25 mei ben ik net terug van vakantie. Kan ik fijn met een handdoek naar mijn werk.
Die is echt niet leuk in vergelijking met de BBC versie. Met Marnix Kappersquote:Op zondag 2 mei 2010 23:56 schreef Knip het volgende:
Als iemand trouwens geïnteresseerd is in het Nederlandstalige hoorspel... stuur me maar even een PM.
Hehe, daar sta ik ook nog bij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Vorig jaar was een mooie editie25 mei: Towel Day! Foto's! dit jaar kijken of het te overtreffen is
Moest hier sowieso voor een tatoeage, dus jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:06 schreef WheeleE het volgende:
Zijn de handdoeken al gewassen en gestreken? Nog een paar nachtjes slapen...
Jazekerquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:06 schreef WheeleE het volgende:
Zijn de handdoeken al gewassen en gestreken? Nog een paar nachtjes slapen...
Da's juist lachen om te zien hoe de mensen kijken!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:04 schreef Niara het volgende:
Happy towel day ^_^
Ik denk niet dat ik het durf, met een handdoek over straat..
maar lof aan de mensen die het wel doen!
Je zou inderdaad bijna de gedachte erachter vergetenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
9 jaar alweer sinds DNA ons is ontvallen. Gisteren Salmon of Doubt maar weer eens gelezen. Een groot (in alle betekenissen van het woord) humorist en betrokken mens... RIP Douglas.
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Je zou inderdaad bijna de gedachte erachter vergeten
Hoe zou het eigenlijk gaan met de dieren uit Last Chance to see? Ik zie dat DNA in Stephen Fry een (imho) waardige opvolger heeft gevonden: http://www.bbc.co.uk/lastchancetosee/
Edit: volgens mij heb ik daar zelfs wel eens een aflevering van gezien.
Hier dus ook he, stomme vrieskist!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:31 schreef Bakakame het volgende:
Ik vergat het![]()
Maar als ik thuis kom, pak ik een handdoek en doe ik 'm niet meer af!
Voor volgend jaar ook maar een mooiere regelen trouwens, heb nu alleen maar zwarte of grijze
Oh, ik heb vandaag nog wel naar de uni gelift! Heb geen fiets dus ben bij een ander achterop gegaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Duim omhoog mensen. Duim omhoog.
Happy Towel Day.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:51 schreef MilaNL het volgende:
25/05/2010
2+5+0+5+20+10=???!!
42!!! Geen toeval.
Vandaag besteld (toepasselijk)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:03 schreef RvLaak het volgende:
Wie hier heeft trouwens het nieuwst deel van de trilogie? "And another thing"... Weleenswaar niet geschreven door Adams, maar ik vind het begin erg goed.
Al moet ik wel bekennen dat ik nog niet ver ben
Heb je ze aangesproken? Of een veelbetekenende duim naar ze opgeheven?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:16 schreef lizardtattoo het volgende:
Onderweg van en naar alsmede in de supermarkt geen andere handdoeken gespot. Maar! in de hal van het station bij de kaartjesautomaat een dame met een weekendtas met daar bovenop een bruine opgevouwen handdoek. En op het pleintje voor het station even later een jongedame met een rode vrolijk gedecoreerde keukenhanddoek aan haar handtasje.
Ik probeerde oogcontact te krijgen en ze Happy Towelday te wensen maar nummer een was te druk met de kaartjesautomaat en nummer twee was aan het kletsen met een handdoekloze vriendin.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je ze aangesproken? Of een veelbetekenende duim naar ze opgeheven?
Thanks voor de reminder!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |