Hebben we tenminste een reserveteam voor als het wederom misgaatquote:Op maandag 28 april 2008 21:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Sweet.
Nu toch naar het hoofdtoernooi volgend seizoen?
quote:Op maandag 28 april 2008 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een penaltyreeks moest de winnaar gaan uitwijzen. Aan de kant van NEC misten Scholten, Dani Fernandez en Drost hun strafschop, zodat PSV met 0-2 won en de beker omhoog kon houden.
Ja komt vast omdat ik de heletijd zat te F5'en na de wedstrijd en na de verlengingquote:Op maandag 28 april 2008 22:23 schreef -SG- het volgende:
psv.nl ligt eruit of ben ik de enige?
Wat een drama, en Reker zit maar lekker in Mexico. Hebben we daar geen scouts voor? Een duidelijk signaal dat hij inderdaad zelf overal de macht wil hebben en overal inspraak in wil hebben. Weg met zo'n directeur, die moet zich met andere dingen bezig houden!quote:Op dinsdag 29 april 2008 07:37 schreef Morrigun99 het volgende:
Vanochtend in het ED:
- sterke geruchten dat Gomes een andere club heeft
- Lemic wil niet meewerken aan een eventuele terugkeer van Alex
quote:Op dinsdag 29 april 2008 07:37 schreef Morrigun99 het volgende:
Vanochtend in het ED:
- sterke geruchten dat Gomes een andere club heeft
- Lemic wil niet meewerken aan een eventuele terugkeer van Alex
Het zou mij trouwens niks verbazen als daar nog meer spelers bij komen die als zaakwaarnemer die Lemic hebben..quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:08 schreef mcyodogg het volgende:
Wat, dat maakt nu vier?
- Gomes
- Valckx
- De Visser
- Flavio Tenius
Lazovic zit ook bij Lemic, zoveel is al duidelijk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:32 schreef Wurdsje het volgende:
* Wurdsje hoopt in ieder geval dan op Lazovic..
quote:'Ajax wil Piet de Visser halen'
Tegenover Radio Rijnmond gaf Hans van der Zee aan dat hij wil proberen om Piet de Visser naar Amsterdam te halen. Van der Zee maakte afgelopen zomer de overstap van PSV naar de scouting van Ajax. Nu De Visser heeft aangegeven dat hij twijfelt of hij bij PSV blijft, wil Van der Zee proberen om hem bij Ajax te krijgen.
ik bedoelde meer dat ik hoop dat Lazovic dan ook ophoepelt..quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lazovic zit ook bij Lemic, zoveel is al duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |