abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58352254

Selectie PSV 2007/2008

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ of http://nl.youtube.com/user/psveindhoven of http://www.freewebs.com/phoolie84/

OP PSV Topic
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 28 april 2008 @ 02:49:03 #2
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58352263
quote:
Willem van Hanegemschaal 2008
zo, 27/04/2008 - 20:00
Na de bekerwinst op Roda JC zal Feyenoord pas weer een officiële wedstrijd spelen op zaterdag 23 augustus 2008 in de Arena tegen landskampioen PSV. De wedstrijd om de Willem van Hanegemschaal tussen de kampioen en bekerwinnaar is is de opening van het seizoen 2008-09 die vanwege de Olympische Spelen pas eind augustus begint.

We verwachten toch wel een kaart of 15.000 voor deze wedstrijd.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_58352274
quote:
PSV gaat weer voor Rodriguez
EINDHOVEN - PSV stelt alsnog een poging in het werk om de Mexicaanse international Francisco Rodriguez naar Eindhoven te halen. Algemeen-directeur Jan Reker is momenteel in Midden-Amerika om Rodriguez persoonlijk aan het werk te zien bij zijn club Chivas Guadalajara.

Dit weekeinde won Chivas met 4-0 van Pueblo. In de winterstop was er al sprake van dat Rodriguez naar Eindhoven zou komen. De transfer ketste toen af omdat niet iedereen het eens was over de kwaliteiten van de speler. Dat had toen al te maken met de stammenstrijd die zich de laatste weken heeft geopenbaard. Francisco Javier Rodríguez Pinedo (26) speelt sinds 2003 voor Chivas. Hij is lang (1.94 meter) en heeft meer dan veertig interlands achter zijn naam.
De Raad van Commissarissen van PSV is bezig om alle ellende binnen de club te inventariseren. Daarom worden deze dagen gesprekken gevoerd met betrokkenen. Er staat ook een gesprek met scout Piet de Visser gepland. De Visser zou de volgende zijn die zijn taken bij PSV wil neerleggen uit onvrede over het optreden van Reker. Eerder werd al bekend dat technisch manager Stan Valckx waarschijnlijk vertrekt.

AD
Logisch wel, de club staat op springen en notabene de hoofdpersoon is in Mexico om zich met taken bezig te houden waar hij zich niet mee bezig moet houden.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_58352292
Reker wat een idioot
hmmmm....WAT???
pi_58352302
Dat zou echt een miskoop zijn .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58352408
Is er nog wat gebeurd? Ben ff een weekendje wezen boarden
pi_58352456
quote:
Op maandag 28 april 2008 04:54 schreef WooZ het volgende:
Is er nog wat gebeurd? Ben ff een weekendje wezen boarden
De club wordt naar de klote geholpen mede door onze vriend Jan Reker
quote:
Willem van Hanegemschaal 2008
zo, 27/04/2008 - 20:00
Na de bekerwinst op Roda JC zal Feyenoord pas weer een officiële wedstrijd spelen op zaterdag 23 augustus 2008 in de Arena tegen landskampioen PSV. De wedstrijd om de Willem van Hanegemschaal tussen de kampioen en bekerwinnaar is is de opening van het seizoen 2008-09 die vanwege de Olympische Spelen pas eind augustus begint.

We verwachten toch wel een kaart of 15.000 voor deze wedstrijd.
Als ze die prijs eens in Utrecht ofzo hielden zou ik wel overwegen om te gaan maar waarom ze die waardeloze schaal nou in een matig gevulde Arena houden blijft me een raadsel..
  maandag 28 april 2008 @ 07:14:57 #8
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_58352521
quote:
Op maandag 28 april 2008 02:49 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]
Feyenoorders met een minderwaardigheidscomplex !
><(({°>
pi_58352976
quote:
Op maandag 28 april 2008 07:14 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Feyenoorders met een minderwaardigheidscomplex !
Idd !
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_58352999
quote:
Op maandag 28 april 2008 02:54 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Logisch wel, de club staat op springen en notabene de hoofdpersoon is in Mexico om zich met taken bezig te houden waar hij zich niet mee bezig moet houden.
Idd!! Reker!!! Idioot!!!
  maandag 28 april 2008 @ 08:53:58 #11
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_58353102
Ik baal hier zo van. Normaal kan je na een kampioenschap even lekker nagenieten en felicitaties in ontvangst nemen, nu moet je aan iedereen alles gaan zitten uitleggen over 'wat er toch met psv aan de hand is'.

Als we er maar weer staan in augustus, ff paar maanden schoonmaak houden en met Stevens bouwen aan nieuw team.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  maandag 28 april 2008 @ 09:56:58 #12
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_58353954
Ik vind de stemming hier vrij bizar.

De meesten geven Reker de schuld van de problemen. Het zal wel met de populariteit van Gomes te maken hebben ofzo... maar toch.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_58354104
quote:
Op maandag 28 april 2008 09:56 schreef ErikT het volgende:

De meesten geven Reker de schuld van de problemen. Het zal wel met de populariteit van Gomes te maken hebben ofzo... maar toch.
Wat Rekers schuld is laat ik in het midden. Iemand met zijn functie behoort nu echter in Eindhoven te zijn. Bezig zijn met alles op alles te zetten om de crisis bij PSV te bedwingen. En niet een of andere speler bekijken in het buitenland.
pi_58354342
tvp
pi_58355067
quote:
Op maandag 28 april 2008 03:09 schreef cultheld het volgende:
Dat zou echt een miskoop zijn .
Hoezo? Ik ken hem niet, wat zijn zijn sterke punten/zwaktes?
pi_58355553
omg, sinds wanneer houdt reker zich bezig met het contracteren en opzoeken van spelers
pi_58355657
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:55 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Hij is 1.94, dus kun je denk ik best aannemen dat hij sterk is in luchtduels. Voor de rest zou ik het niet weten
pi_58355742
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:20 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Hij is 1.94, dus kun je denk ik best aannemen dat hij sterk is in luchtduels. Voor de rest zou ik het niet weten
Mwoagh, de Koef is 1,91, en ook niet altijd even sterk in de lucht
  maandag 28 april 2008 @ 12:15:44 #19
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_58356888
Maar deze is 3 cm langer!
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_58357385
Ik ben ook niet zo kapot van Rodriguez. Ik lees overigens nu hier het gerucht dat PSV achter Bocanegra aanzit.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_58357555
Gaat er nog wat vanuit PSV komen? Hoe de verhoudingen liggen wordt zo langzamerhand wel duidelijk, maar er is nog niemand officieel weg op Hiele na.

Afellay vanavond in Holland Sport trouwens.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_58357639
Afellay zegt toch nooit iets eigenlijk
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 28 april 2008 @ 13:09:22 #23
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_58357876
Ben benieuwd hoe het gaat aflopen verder.. hoop dat de rust voor de competitie is wedergekeerd...
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_58358135
Als die Rodriguez een miskoop is volgens cultheld moeten ze hem maar niet halen
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58358270
Reker wil zeker laten zien dat Piet de Visser niet onmisbaar is
Patat Friet
pi_58359288
PSV
pi_58360052
quote:
Op maandag 28 april 2008 13:33 schreef ganzenherder het volgende:
Reker wil zeker laten zien dat Piet de Visser niet onmisbaar is
Hehe idd, heel wazig..
  maandag 28 april 2008 @ 15:26:54 #28
188665 Wurdsje
High Times
pi_58360366
tvp
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 april 2008 @ 17:10:38 #29
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58362229
quote:

misschien kan je jehier een beetje in vinden? Het Grote PSV Topic #317 Met onrust tijdens het feestgedruis

de schuld ligt natuurlijk nooit geheel bij Reker, maar zijn persoonlijkheid en werkwijze hebben deze situatie laten escaleren.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_58365738
Jong PSV staat 0-1 voor tegen NEC in de bekerfinale

Doelpunt Aissati.
pi_58365854
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:55 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Laten we het houden op een wat mindere versie van Alcides (alleen is Rodriguez minder snel en kan hij niet backen).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58366007
quote:
Vergoossen: Gomes moet eruit
Door ROGIER DEELSTRA

AMSTERDAM - Als Sef Vergoossen nu nog hoofdtrainer van PSV was, zou Heurelho Gomes vertrekken uit Eindhoven. De Limburger zegt dit in FC Het Gesprek.

Sef Vergoossen loodste PSV naar de landstitel. FOTO ANP
,,Daar was het wel op neergekomen, absoluut," verklaart Vergoossen, die aangeeft dat hij twee weken na zijn aantelling als interim-trainer al zag dat het ,,fout zat" bij PSV.

Volgens Vergoossen waren de uitlatingen van Gomes in Voetbal International over de maatregelen die zijn trainer tegen Ismaïl Aissati wilde nemen, het ,,vereffenen van een rekening”.

Aissati weigerde in het thuisduel tegen De Graafschap in de laatste minuut in te vallen. Vergoossen, die PSV in een half jaar als interim-trainer aan de vierde landstitel op rij hielp, wilde de Utrechter vervolgens naar het tweede elftal sturen.

Op verzoek van de spelersgroep, met Gomes in het speciaal, zag Vergoossen uiteindelijk af van het nemen van verdere maatregelen tegen de jonge middenvelder. De spelers waren bang voor publicitaire gevolgen.

Dat Gomes de zaak alsnog naar buiten bracht, heeft Vergoossen ,,zwaar teleurgesteld”.

Gomes legde met het interview, vlak na het behalen van het kampioenschap, een bom onder het Philips Stadion. In het weekblad gaf de Braziliaan aan te willen vertrekken uit Brabant, mits Reker ook na de zomer nog in dienst is van de titelverdediger. Toen Vergoossen de keeper zei dat kritiek binnenskamers hoort te blijven kreeg hij ,,geen reactie”.

,,Het laatste wat ik tegen Gomes heb gezegd is: op het moment dat zal blijken dat dit niet echt jouw verhaal is, trek ik mijn beschuldigingen die ik naar jou doe terug”, aldus Vergoossen.

Vergoossen zegt verder in FC Het Gesprek, vanavond om 21:30 op televisie, dat hij keeperstrainer Joop Hiele zou willen behouden voor PSV. ,,Ik was met hem doorgegaan. Maar dat zijn zaken waar ik niks meer over te zeggen heb.”

Over de rol van huismakelaar Vlado Lemic bij PSV was Vergoossen eveneens weinig positief. ,,Ik heb binnen PSV al in een vroeg stadium aangegeven dat ik vond dat mensen die betaald worden door PSV, maar geen enkele verantwoordelijkheid hebben, teveel macht uitoefenden en macht misbruikten om dingen geregeld te krijgen. Daar zet ik me tegen af.”
Ik wacht zelf eigenlijk nog op een reactie van Vergoossen, waarom hij destijds Aisatti 1 minuut voor tijd in wilde brengen
pi_58366273
Afellay nu op Nederland 3
pi_58366486
quote:

Het is niet bepaald de eerste keer dat er dit seizoen controverse is rond Reker, en dan druk ik me heel voorzichtig uit....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_58366777
quote:
Op maandag 28 april 2008 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jong PSV staat 0-1 voor tegen NEC in de bekerfinale

Doelpunt Aissati.
Nog steeds bezig?
pi_58366903
Oh 1-1, verlenging
pi_58367010
quote:
Op maandag 28 april 2008 20:16 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ik wacht zelf eigenlijk nog op een reactie van Vergoossen, waarom hij destijds Aisatti 1 minuut voor tijd in wilde brengen
Vast als tijdrekmachine waar veel trainers last van hebben
  maandag 28 april 2008 @ 21:11:07 #38
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_58367199
Als ik momenteel aan PSV denk glunder ik niet van trots. Meer een angstige blik naar de toekomst.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_58367218
Reker heeft in deze volledig gelijk. Je kan gewoon niet je macht delen met iemand die spelersmakelaar is. Als je dat doet is het einde ver zoek en ga je op een gegeven moment keihard op je bek.
pi_58367331
quote:
Op maandag 28 april 2008 21:02 schreef MrSleep het volgende:

[..]

Vast als tijdrekmachine waar veel trainers last van hebben
psv stond met 4-1 voor
pi_58367349
Hmm hoop dat het gedonder rap uitgepraat wordt
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_58367718
quote:
Op maandag 28 april 2008 21:12 schreef Chadi het volgende:
Reker heeft in deze volledig gelijk. Je kan gewoon niet je macht delen met iemand die spelersmakelaar is. Als je dat doet is het einde ver zoek en ga je op een gegeven moment keihard op je bek.
Die macht moet je niet te ver laten komen en als dat wel het geval is moet je die op diplomatieke wijze terugdringen, niet door de hele club overhoop te gooien.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_58367830
quote:
Op maandag 28 april 2008 21:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die macht moet je niet te ver laten komen en als dat wel het geval is moet je die op diplomatieke wijze terugdringen, niet door de hele club overhoop te gooien.
Ja maar hij is niet degeen die naar buiten is getreden. Hij heeft alles stil gehouden. De rest ziet zich bereigd en komt naar buiten toe.
pi_58367837
Jong PSV wint de beker op strafschoppen na 1-1 tegen NEC.
pi_58367908
quote:
Op maandag 28 april 2008 21:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Sweet.

Nu toch naar het hoofdtoernooi volgend seizoen?
pi_58367916
quote:
Op maandag 28 april 2008 21:42 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ja maar hij is niet degeen die naar buiten is getreden. Hij heeft alles stil gehouden. De rest ziet zich bereigd en komt naar buiten toe.
Reker heeft al het hele seizoen ruzie met allerlei mensen die geen zak met Lemic te maken hebben .
pi_58368259
PSV
pi_58368263
Zijn jullie ook Vergoossen op het gesprek aan het kijken?
pi_58368352
quote:
Op maandag 28 april 2008 21:42 schreef TerroRobbie het volgende:
KAM-PI-OEN-UUUH
pi_58368398
quote:
Een penaltyreeks moest de winnaar gaan uitwijzen. Aan de kant van NEC misten Scholten, Dani Fernandez en Drost hun strafschop, zodat PSV met 0-2 won en de beker omhoog kon houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')