abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58324354
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:40 schreef -SG- het volgende:
Zul je zien dat Sulejmani naar Ajax gaat terwijl wij hem op de korrel hadden.
Geloof niet veel van dat verhaal
Patat Friet
  zaterdag 26 april 2008 @ 19:35:58 #277
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_58325326
De snor is er bijna af
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_58327107
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zoals ik eerder zei: de RvC zal eerst de halve technische staf en de halve selectie weg laten lopen voordat ze "hun" man Jan Reker er uit gooien. Tot nu toe gaat het goed: Valckx, De Visser en Gomes staan al op het punt van vertrekken.
Gaat toch nergens over eigenlijk? Als er iets binnen PSV is waar je op moet kunnen vertrouwen wat betreft lange termijn beleid is het de RvC. Als je allemaal optelt wat er dit jaar allemaal mis gegaan is onder Reker, het houdt een keer op.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 26 april 2008 @ 21:22:26 #279
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_58327277
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:40 schreef -SG- het volgende:
Zul je zien dat Sulejmani naar Ajax gaat terwijl wij hem op de korrel hadden.
Droom verder..
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_58335789
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 21:13 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Gaat toch nergens over eigenlijk? Als er iets binnen PSV is waar je op moet kunnen vertrouwen wat betreft lange termijn beleid is het de RvC. Als je allemaal optelt wat er dit jaar allemaal mis gegaan is onder Reker, het houdt een keer op.
Als ik ergens geen vertrouwen meer in heb is het wel onze RvC, en dat begon een paar jaar geleden met de ordinaire machtsstrijd tussen Timmer en van Raaij/Hiddink.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_58337158
quote:
Valckx: zelf vertrouwen opgezegd
EINDHOVEN - De uitkomst is hetzelfde; een vertrouwensbreuk en een gedwongen vertrek bij PSV. Maar volgens Stan Valckx heeft niet directeur Jan Reker het vertrouwen in hem opgezegd, maar is het juist andersom.

Dat stelde de technisch manager vrijdag, op zijn vrijwel zeker laatste werkdag bij PSV. Donderdag heeft Valckx naar eigen zeggen bij de raad van commissarissen en de directie aangegeven dat hij niet langer samen kan werken met Reker. Omdat die zich gesteund weet door de commissarissen was de consequentie van die stap meteen helder: een vertrek van Valckx.

Valckx wilde vrijdag op geen enkele manier verder ingaan op de crisis bij PSV. In de komende twee weken heeft hij vakantie opgenomen. De partijen zoeken naar een oplossing voor de afwikkeling van het tot 2010 lopende contract.
Aldus ED
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 april 2008 @ 16:36:23 #282
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58341049
Wat een bende zo In plaats van eens lekker een paar weken te kunnen genieten van onze titel wordt dat plezier flink vergald

Een aantal dingen storen me enorm en wat er volgens mij mis is:
Een aantal mensen vinden de positie van Lemic te gevaarlijk geworden. Kan je natuurlijk inkomen. Zijn positie is veel groter geworden en PSV zowel met hem om de tafel als medestander en als tegenpartij dat kan hele rare situatie opleveren en in onderhandelingen is het niet handig als je tegenstander zoveel insite informatie heeft.

Goed dan kan je proberen zijn positie wat in te perken. Met zachte hand en gewoon met beleid moet dat toch ook kunnen? Maarja Reker kent slechts de botte bijl en de rechte weg..... gezien de ervaringen van dit seizoen

De positie van de RvC is hierin ook vrij kwalijk! Zij kiezen nu de kant van Reker en willen dus de opgebouwde positie van Lemic inperken.............. maar vorig jaar hat de huidige voorzitter van de RvC, Schuitema de dagelijkse leiding bij PSV en toen heeft meneer er niks aan gedaan blijkbaar..... of zelfs verder uit de hand laten lopen

En wat laten we nu gebeuren? Spelers gaan weg, een hele belangrijke scout dreigt te gaan, belangrijke mensen in de organisatie gaan en je toegang tot een belangrijk internationaal netwerk wordt afgesneden (Lemic).......... ik vind het het nogal roekeloos en onPSV's
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_58346313
Volgens Derksen liggen er meer bommen onder PSV ofzoiets
  zondag 27 april 2008 @ 21:09:24 #284
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_58346522
De Visser ook weg door die kolerelijer Reker? Word tijd voor keiharde acties tegen hem! Ik word hier echt woedend van.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_58346629
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 14:42 schreef Onderbroek het volgende:
wat is er allemaal aan de hand bij PSV?
Gomes geeft in de VI aan dat Reker slecht bezig is..paar dagen later wordt stan Valckx eruit gewerkt, De Visser gaat weg..pff
Het oorlogje van Hiddink wordt nu pas uitgevochten, niks aan de hand. Als die successupporters die moord en brand schreeuwen
pi_58346695
Als onze meesterscout maar niet gaat
pi_58346866
Wat heeft Derksen allemaal te melden?
pi_58346946
Reker is goed voor PSV. Je laat een zaakwaarnemer toch niet zoveel invloed krijgen? Dat is een gekkenhuis want dan geef je de leiding weg.
pi_58347129
quote:
Op zondag 27 april 2008 21:29 schreef Chadi het volgende:
Reker is goed voor PSV. Je laat een zaakwaarnemer toch niet zoveel invloed krijgen? Dat is een gekkenhuis want dan geef je de leiding weg.
Exact ook de reden waarom Hiddink werd weggestuurd. Prima want gezond beleid.
pi_58347606
quote:
Op zondag 27 april 2008 21:14 schreef okee6 het volgende:

[..]

Het oorlogje van Hiddink wordt nu pas uitgevochten, niks aan de hand. Als die successupporters die moord en brand schreeuwen
Want een niet-successupporter is blij met een crisis? Logisch toch dat mensen een beetje gefrustreerd zijn door dit gebeuren?
pi_58347765
quote:
Op zondag 27 april 2008 21:58 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Want een niet-successupporter is blij met een crisis? Logisch toch dat mensen een beetje gefrustreerd zijn door dit gebeuren?
Maar waarom nu pas? Stel dat Ajax zich wel tweemaal voor de Champions League had gekwalificeerd, dan had het bestuur geen keus gehad. Nu kan er tenminste geruimd.
  zondag 27 april 2008 @ 22:08:08 #292
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_58347797
Reker is goed voor PSV?
PIET DE VISSER GAAT WEG DOOR DIE *%&$ !
pi_58348185
quote:
Op zondag 27 april 2008 22:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
Reker is goed voor PSV?
PIET DE VISSER GAAT WEG DOOR DIE *%&$ !
Piet de Visser is van Chelsea, niet van PSV. Bovendien nog afwachten hoe zijn gezondheid blijft, met alle respect. Er is vast wel een andere deskundige die binnen het budget van PSV kan en wil adviseren
  zondag 27 april 2008 @ 22:35:04 #294
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_58348366
quote:
Op zondag 27 april 2008 22:26 schreef okee6 het volgende:

[..]

Piet de Visser is van Chelsea, niet van PSV. Bovendien nog afwachten hoe zijn gezondheid blijft, met alle respect. Er is vast wel een andere deskundige die binnen het budget van PSV kan en wil adviseren
Cultheld.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_58348452
quote:
Op zondag 27 april 2008 22:35 schreef -SG- het volgende:

[..]

Cultheld.
Kul hoogstens. Ik ben blij dat PSV nog nee kan zeggen tegen de voetbalmaffia. PSV heeft bovendien financieel nog de ruimte, zonder aanwinsten kunnen we nog best middenmoot spelen. Als je daar als PSV-fan moeite mee hebt, gegeven de begroting in het achterhoofd, kan je maar beter een andere club zoeken Bovendien is het nog niet zover, er staat heus nog wel wat op het veld zonder Gomes, Méndez en Ramos.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 april 2008 @ 23:22:21 #296
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58349447
Reker dus ook Hiele voorgelogen.................
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_58349799
T beste is dat Reker weggaat
  zondag 27 april 2008 @ 23:54:21 #298
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_58350236
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:
T beste is dat Reker weggaat
Amen.
Die vent moet oppleuren.
Met hem gaat heel PSV naar de verdoemenis.
pi_58350848
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:22 schreef rubbereend het volgende:
Reker dus ook Hiele voorgelogen.................
Had Reker steeds de waarheid gezegd, dan waren meerdere spelers plus Gomes tussentijds foetsie gegaan.

Verder is het natuurlijk geen stijl, maar Hiele is ook een goedgelovig persoon, die vraagt erom in dit wereldje. Hoezo "prima, als ik niet plannen pas...", houd dan vantevoren de eer aan jezelf of weet beter wat er elders in eigen huis gebeurt en laat je niet voor voldongen zaken zetten
pi_58352242
Reker moet blijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')